KHK Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Desi s-a mai discutat despre el, se pare ca a aparut oficial la sfasitul lui 2009. Este prima motocicleta BMW fabricata in afara Germaniei, la Manaus, in Brazilia. In Germania de exemplu nu va fi disponibila ci in alte tari, ex. Franta sau Spania. Inteleg ca este aproape identica tehnic si estetic cu fostul F650GS, diferenta fiind motorul vopsit in negru. Eu am vazut una luna trecuta la Bavaria (Pipera) echipata pentru politie. M-as mira insa sa vrea politia romana asa ceva, ei sunt obisuiti cu lux ca au bani "fara numar" (1200RT, noile seria 3 in 6 cilindri si tractiune integrala etc). Desi eu o vad o moto ideala de politie, mai ales in oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Desi s-a mai discutat despre el, se pare ca a aparut oficial la sfasitul lui 2009. Este prima motocicleta BMW fabricata in afara Germaniei, la Manaus, in Brazilia.In Germania de exemplu nu va fi disponibila ci in alte tari, ex. Franta sau Spania. Inteleg ca este aproape identica tehnic si estetic cu fostul F650GS, diferenta fiind motorul vopsit in negru. Eu am vazut una luna trecuta la Bavaria (Pipera) echipata pentru politie. M-as mira insa sa vrea politia romana asa ceva, ei sunt obisuiti cu lux ca au bani "fara numar" (1200RT, noile seria 3 in 6 cilindri si tractiune integrala etc). Desi eu o vad o moto ideala de politie, mai ales in oras... Ce le stii tu pe toate! Nu vrei sa gasesti unele second hand, sau chinezisme? Spre stiinta ta sunt si alte modele la politie care nu sunt proprietatea lor, ci sunt date in comodat la fel ca Spider-ul, Jeep-ul Rubicon, chiar si un BMW F650 cu serigrafiere ca a politiei britanice, care este proprietatea celor de la Bavaria, din cate stiu. Chiar sunt mandru ca au cumparat motoare comparabile cu a celorlalte state europene la care tindem sa ajungem. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Interesant sa amintesti de modelul asta. Da, pentru fanii vechilor F650GS, acesta este inca in productie. Iar pentru cei care sustin motocicletele NOI, si nu second-hand, cei de la Bavaria sunt dispusi sa importe modelul G-650-GS, la comanda. Pretul va fi ceva sub pretul unui F-650-GS, dar mai sus decat al unui G-650-xCountry. Spre deosebire de motorul de 650cc de pe xChallenge, xMoto sau xCountry, care e fabricat de Loncin sau Kymco, speram ca motorul de pe G-650-GS sa fie fabricat in Brazilia. Nu de alta, dar la ce probleme au avut primele generatii de motoare de 450/650/800cc si la cate recalluri au fost date... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Interesant sa amintesti de modelul asta. Da, pentru fanii vechilor F650GS, acesta este inca in productie. Iar pentru cei care sustin motocicletele NOI, si nu second-hand, cei de la Bavaria sunt dispusi sa importe modelul G-650-GS, la comanda. Pretul va fi ceva sub pretul unui F-650-GS, dar mai sus decat al unui G-650-xCountry. Spre deosebire de motorul de 650cc de pe xChallenge, xMoto sau xCountry, care e fabricat de Loncin sau Kymco, speram ca motorul de pe G-650-GS sa fie fabricat in Brazilia. Nu de alta, dar la ce probleme au avut primele generatii de motoare de 450/650/800cc si la cate recalluri au fost date... Switch, intra pe site-ul Sibirsky Extreme sau cauta user-ul "colebatch" pe Advrider. Omul asta a facut zeci de mii de km numai prin Asia cu X Challenge, majoritar off-road. Daca vezi ce scrie despre el ai sa iti schimbi parerea. De cealalta parte, (personal) consider ca motoarele de pe F650-ul pe carburatie si electronica monocilindrelor post 2000 sunt niste minusuri serioase ale acestei marci cu tot pedigree-ul lor european. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Poze ceva nu ati gasit? Nu-am inteles despre ce model este vorba. Cel vechi intr-un piston cu motor Rotax sau cel nou bicilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Este vorba de cel vechi intr-un cilindru. Dar eu stiam ca este facut in China. Schimbarea initialei din F in G s-a facut de catre BMW pentru standardizarea modelelor. G va ramine monocilindru F va fi paralel twin R = Boxer HP = High Performance K= 4 cilindri S= supersport (1000 RR) Uite sau .Ca o particularitate, motorul lui G 650 GS este vopsit negru. O fi bun, o fi rau, timpul o va dovedi. Respecte. PS. Se pare ca F 650 GS a fost redenumit G 650 GS si reintrodus in fabricatie la cererea clientilor. Si probabil si din cauza fiabilitati si a pretului accesibil... Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Modelul Dakar nu se gandesc sa il repuna in fabricatie? Dupa parerea mea consider ca e mai reusit decat G 650 GS, deoare are roata de 21" pe fata(ca o motocicleta ce preteaza la offroad) si suspensile ceva mai bune. Cat despre fiabilitatea modelului, daca va ramane in continuare la fel va fi super deoarece permite viteza de autostrada si in acelasi timp te duce si pana in Mongolia fara mari probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 18, 2010 Autor Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Spre deosebire de motorul de 650cc de pe xChallenge, xMoto sau xCountry, care e fabricat de Loncin sau Kymco Din cate stiu eu, desi cele 3 sunt "surori" si au acelasi motor, doar motorul lui xCountry se fabrica in China. Sunt sanse (mici) sa gresesc dar asa imi aduc aminte ca am citit, si eu am fost surprins; la xCountry au vrut sa reduca pretul neapart si au reusit, cu 1000 euro, modificand si cadrul spate din aluminiu cum era initial in otel (dar cu posibilitate de topcase). Oricum, cele 3 modele x nu mai sunt in programul BMW 2010. Ce mai sunt la vanzare, sunt cele de pe stoc. Editat Februarie 18, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Am inteles ca momentan doar cateva tari vor importa G650. Oricum,pretul e relativ decent (MRSP). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Chiar sunt mandru ca au cumparat motoare comparabile cu a celorlalte state europene la care tindem sa ajungem. Bafta! Nu asa, prin cheltuiala nechibzuita, ajungem la fel ca tarile prospere din UE, ci prin munca si cumpatare - cum au ajuns si ei unde au ajuns. Politia romana a cheltuit mai mult decat are resurse statul, adica decat putem noi sa dam la stat. Si nu numai politia. D-asta suntem unde suntem, din punct de vedere economic. Sigur ca sunt frumoase RT-urile, dar este destul de hilar sa le inhami la caruta si sa le pui sa circule prin gropi si peste excremente canine. F650 sau Transalp ar fi fost arhisuficient. Italienii au considerat asa si nu numai ei. Personal as vrea ca din banii pe care ii platesc eu sa repare doua strazi, sau sa tina curate 100 de strazi, sau sa doteze o policlinica, etc mai degraba decat sa ia 4 RT-uri. Scuze pentru off-topic. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Sibiu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 E bine de stiut ca acest model are ABS si manere incalzite in dotarea standard, nu doar ca optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Switch, intra pe site-ul Sibirsky Extreme sau cauta user-ul "colebatch" pe Advrider. Omul asta a facut zeci de mii de km numai prin Asia cu X Challenge, majoritar off-road. Daca vezi ce scrie despre el ai sa iti schimbi parerea. De cealalta parte, (personal) consider ca motoarele de pe F650-ul pe carburatie si electronica monocilindrelor post 2000 sunt niste minusuri serioase ale acestei marci cu tot pedigree-ul lor european. Tu? Revenind on-topic, chiar cunosc personal un posesor de F650GS 2008, unul din primele F650-uri twin vandute in Germania (si l-a rezervat dinaitne de lansare sau ceva). Omu asta n-a avut nici o belea in 20k km si nici nu a facut vreun recall. Dar omu are un prieten care a facut fix 300km cu noul sau 800gs. Pe urma a fact clanca-clanda si a crapat motoru. Ceva pe la ambreiaj. Partea proasta e ca toate x-urile de 650 au acelasi motor. Loncin. Astia au fabrici in China si pe undeva prin Filipine cred. Nu am stat sa caut pe net informatii prea multe despre ei. Din cate am citit, motorul de pe 650gs e cel vechi, care nu stiu cine naiba il face. In fine, am discutat problema si cu baietii de la BMW -- la urma urmei daca o' crapa ceva in garantie se schimba. Pe termen lung insa tot nu as avea incredere in fiabilitatea motoarelor astora, cum aveam de exemplu in 650urile mai vechi (ante-99). Astept cuminte, mai ales ca imi fac cu ochiu mai ales modelele 800cc, insa una peste alta, cu totii stim ca nu se mai fabrica nici motoare nici masini sa tina 100k km. Nu renteaza. Editat Februarie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.