adisis Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Are cineva idee de unde pot lua furtunele de frana fata ? Noi le vreau pe cauciuc ca originalele sau cu inertie metalica? A montat cineva cu insertie metalica ?se simte ceva im bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 24, 2016 Admin Share Postat Iunie 24, 2016 Cumpara cu incredere cu insertie metalica. Principalul avantaj este ca sunt lifetime iar frana este mai prompta si puternica pentru ca avand camasa metalica nu se mai umfla. Cauta pe net Motonet.ro, oamenii aduc de la Venhill (uk) si le configurezi la lungime pe mobra ta. Va trebui sa renunti la t.ul din fata si sa vii cu doua furtune direct de la pompa catre fiecare etrier in parte, asa cum este la motocicletele de curse. Tot la ei gasesti un banjo bolt dublu necesar pentru modificarea asta. Daca tot faci asta schimba tot, vezi ca ai si de la Abs catre pedala spate un furtun, pe langa cel care duce la roata. Daca nu ai inteles da.mi un telefon si iti explic mai pe larg ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Salutare, am nevoie de un sfat pentru urmatoarea problema: pierd ulei de motor pe la busonul de umplere. Unde pot gasi garniturile (inel 0) de pe buson dar si de pe piesa in care se ''infileteaza'' busonul? Este greu de inlocuit? Este vb de garnitura nr 6 din foto atasata Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 » Post actualizat in 01 Aug 2016 07:52poti incerca cu asa ceva si nu mai ai bataie de cap. » Post actualizat in 01 Aug 2016 07:59poza aia ai luat-o de pe realoem? daca da, gasesti acolo si codurile pieselor cu albastru si le poti comanda la orice magazin de piese auto. eu am luat prin cei de la UNIX, dar sunt multi care aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Multumesc. Am comandat-o deja si din filmultetul trimis de tine am inteles ca e mai buine sa scot capacul chilasei si sa o montez. Intradevar...versiunea din film este ok. Ramane sa vedem de unde putem cumpara asa ceva si la bani... Toate cele bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 n-ai pentru ce. n-am inteles din mesajul tau, l-ai comandat sau nu stii de unde? asta e linkul http://www.wunderlich.de/shop/en/dry-save-oil-plug-conversion-kit.html costa 60 euro si il poti comanda prin intermediul celor de la metricmotion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Am comandat piesa originala, cea din plastic. Dar cred ca o sa incerc sa comand si recomandarea ta, este foarte OK. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matyasandrei Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salutare, am de un an de zile o motocicleta BMW r1100rt cu 110000km, am facut la inceputul lui mai urmatoarele schimburi: ulei+filter+bujii+baterie gel+ placate frana. de vre-o 2 saptamani am inceput sa am urmatorul simtom la moto: cand nu pornesc motocicleta mai mult de 2 zile nu mai porneste decat foarte greu, se aude releul de fiecare data (click-ul Acela specific) dar atat, motorul nu intoarce, singurul mod de a porni motocicleta este sa insist, apas de mai multe ori butonul de pornire,iau si pun din nou contactul, iar apas butonul de pornire de cateva ori, pana cand incepe sa intoarca. inainte de a face aceste figuri nu reuseam sa o pornesc decat la a 2-a incercare de fiecare data. Am verificat bujiile sunt ok, bacteria are curentul si amperajul ok iar contactele de la baterie si borne sunt curate. A intalnit cineva asta la motocicleta, aveti vre-un sfat ce ar putea sa fie? si ce as putea sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salutare,Am pornit si un topic pe tema asta in ideea ca poate se rezolva mai repede. A desfacut cineva pana acum difuzoarele audio de pe un r 1150 ? ma intereseaza specificatiile tehnice al difuzoarelor si cum anume sunt montate pentru a dfi protejate de apa. vreau sa schimb difuzoarele cu ceva mai calitativ.suna bine cele ce sunt pe motor acum,dar cand trec volulu de 20,calitatea incepe sa scada si asta cu bass=ul pe 0. la scala volulului la 20 (din 30) nu se mai aude mare lucru dupa o viteza de 70-80 km_h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Existe difuzoare de barci, waterproof. Dar nu red ca difuzoarele sunt de vina la tine.... Poate nu m-am exprimat gresit. ceea ce am acum,sunt cele originale si functioneaza bine.am comparat cu alt sunet si este acelasi.doar ce eu nu sunt foarte multumit de calitatea sunetului.sa zicem ca doresc sa imbunatatesc ceea ce se afla deja din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matyasandrei Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 valorile 12,3v - 12,5v , becurile nu scad in intensitate dupa aceste incercari , in momentul cand incepe sa invarta nu se aude nici o dificultate sau intrerupere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Hai sa aducem topicul de 1100rt mai in fata.Pt asta vin si eu cu o intrebare: la roata spate este normal un joc de 1mm- max 2 pe axa orizontala? Pe verticala nu are joc.Se poate regla acest joc si cum ? Aud un mic zgomot in unitatea (grupul)final cand misc pe orizontal roata.So fi dus rulmentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2017 Admin Share Postat Februarie 5, 2017 Nu este normal sa ai joc, da-i un PM lui Dan Cata si iti explica el cum trebuie sa procedezi sa-ti dai seama de unde provine jocul. Din ce stiu la rulmentul mic mi se pare ca se poate regla acel joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistretzu_ro Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Salutare domnilor, ma roade de ceva vreme sa achizitionez o motoreta pt plimbari mai lungi, gen moto-concediu, cu sotia din dotare si bagaje (multe) aferente si m-am oprit la R1100RT sau 1100 Pan European. Daca a mai avut cineva sau a mai condus cineva ambele modele astept cu interes pareri, minusuri, plusuri..Multumesc si vreme frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Inainte sa iau RT-ul, cam la fel cautam si eu: mobra folosibila atat touring cat si in oras, zilnic Am ajuns la optiunile BMW RT, Honda ST si Yamaha FJR. Am ales RT-ul pentru ca are ABS, ST-ul l-am ocolit dupa ce am aflat de problema cu voblatul la viteza mare cand ii vine, mai ales ca aveam obiceiul sa incarc mobra peste limitele din carte si la greutate si la viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 (editat) Fara discutie R sau K, Pan este in primul rind gurmanda, nu are nici confort nici dotari. Un BMW de 1100 consuma intre 5 si 6, ceva ulei pentru cine foloseste 20W50, dar ai satisfactia fiecarui km, eu sint fan K 1100 LT, manevrabila, economica, protectie la vint, putere, loc de bagaj pentru 3-5 zile de CO pentru ambii. Sa dau un exemplu, am avut R1100RS, l-am vindut unui amic mai in virsta cu 6-7ani, l-a folosit 5 ani, l-a vindut anul trecut, dupa citeva luni plingea ca nu gaseste altul sau asemanator, acum citeva zile a luat R1100RT, frumos, intretinut, era mai bucuros ca un copil. Editat Mai 24, 2017 de bmwio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 ST-ul l-am ocolit dupa ce am aflat de problema cu voblatul la viteza mare cand ii vine, mai ales ca aveam obiceiul sa incarc mobra peste limitele din carte si la greutate si la viteza. ST1300, mai precis. 1100 nu are problema aceasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horatiu... Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Va salut ! De aceasta data, in calitate de posesor de RT(1100) ..si cu un zambet in coltul gurii datorat faptului ca am gasit un topic dedicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 7, 2017 Admin Share Postat Noiembrie 7, 2017 Sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horatiu... Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Multam fain » Post actualizat in 08 Nov 2017 12:37Dupa achizitionare, asa cum se impunea, am dus-o la mecanic pt mici reglaje / schimburi...etc. Toate bune...reglaje facute, schimburi efectuate, dar m-am ales cu o noua problema! Dis-de-dimineata o pornesc (pe cricul central), cu socul tras ...toate ok , pana cand misc putin ghidonul si se opreste ! Misc ghidonul din nou, revine ...in fine o pornesc ...ajung la serviciu(dupa 2 opriri in timpul mersului) si constat ca am un contact imperfect / fir intrerupt chiar sub butucul contactului(sau cum s-o numi el) ...N-as vrea sa mai ajung la mecanic, credeti ca se poate remedia usor, ma gandeam la o cositorire ceva? Multumesc anticipat pt sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 8, 2017 Admin Share Postat Noiembrie 8, 2017 Merge sa.l legi simplu, prin rasucire, fara cositorire, banda izolatoare si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horatiu... Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Initial, asa m-am gandit si eu, recunosc ...oricum multumesc de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Te sfatuiesc ca cumperi alt butoi cu totul, nou, si sa il inlocuiesti pe al tau, ca sa nu ai neplacerea de a se opri mobra cand esti intr-o depasire sau in ceva concediu in tari calde. Costa vreo 500 de lei si poti pastra partea mecanica a cheii, doar partea de plastic de jos iese. Piesa noua o data montata, asa prinzi cablul cu bride de plastic, ca sa nu mai pivoteze de la iesirea din butuc, ci de la cativa cm departare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horatiu... Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Aveti idee daca "butoiul,, respectiv vine cu tot cu cablu? Si unde as putea comanda? In afara de AB, cu care nu am avut o colaborare reusita... » Post actualizat in 08 Nov 2017 13:51Si...uitasem ! De fapt, am uitat sa intreb...stiu ca (in trecut) se organizau niste reuniuni Bmw Camp, mai sunt de actualitate? Pareau foarte faine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Te duci la un magazin de piese auto mai rasarit si ceri 61322306361. Costa cam 434 ron, vine cu tot cu cablu. Cand o sa il ai in mana, o sa iti dai seama cum se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.