topi Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Ambielaju e de fapt, din cate stiam eu singurul lucrul BUN, la Minsk, fiind - cica (oare? ) - supradimenisonat. Si aprinderea fara platini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 eu merg numai ku 80 in oras.... ca sa nu o omor pt ca sunt la al doilea ambiela si akuma am si rulmenti noi ... deci motorul e ca nou... am si alt pinion ku 15 dinti si am si chiuloasa comprimata si i-am mai dat ceva turatii.... pe DN1 am prins 130 pe langa masina .... nu imi sta nimic ( dacii, tico, matiz) in fata , dar isi ia mai greu viteza asta.... orikum daka o tin asa peste 2 luni ii skimb iar ambielajul.... e singurul lucru prost la minsk.... e foarte subtire si prost facut axul .... deh... kum ziceau baietii mai sus daka mergi ku 80 te tine .... daka mergi in blana si nu traiesti mult te tine pana mori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 ai idee cam cat trebuie sa modifici un minsk ca sa poate sa prinda 130? nu e imposibil dar e extrem de greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 ai idee cam cat trebuie sa modifici un minsk ca sa poate sa prinda 130? nu e imposibil dar e extrem de greu! ma gandeam la un piston mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 mai mult de 150 nu prea ai cum sa-l faci si oricum nu castigi mare lucru... eu ma refeream la aprindere, carburatie, evacuare, ferestre, lustruieli, usurari, un singur segment.... multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 nu de tija aia vorbeam! k-63, 63, 65 (de 68 nush) au un "capastru" de noi, pt. rodajul motoarelor! nu lasa clapeta sa urce de tot! si dupa rodaj trebuie rupta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 mai mult de 150 nu prea ai cum sa-l faci si oricum nu castigi mare lucru... eu ma refeream la aprindere, carburatie, evacuare, ferestre, lustruieli, usurari, un singur segment.... multe! ce vise mari ai ptr un cacao de minsk ... bai intelege ca , cu un carbelitor de planeta patineaza ambreiaju deci degeaba , cand o face polini sau malossi un kit care sa contina si transmisie primara e altceva ... da tot la un vis am ajuns ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 pana face polini sau malossi kit-ul ala, explica-ne tu cum se face un burn out la pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Maxim i-am dat 100 km/h. Nu tremura acul la vitezometru, dar nici nu l-am verificat cu altceva. La drum intins, 80, scurte "sprinturi" in 90, apoi lasata pana in 60-70 sa se "odihneasca... Rulmentii la roti nu sunt chiar "stock", ulei "Sprint" de la Mol, 35g de ulei la litru, si cam atat! Ah! Am uitat: AM CARENA, ceea ce imbunatateste muuuuuuult coeficientul aerodinamic... Salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 ce vise mari ai ptr un cacao de minsk ... bai intelege ca , cu un carbelitor de planeta patineaza ambreiaju deci degeaba , cand o face polini sau malossi un kit care sa contina si transmisie primara e altceva ... da tot la un vis am ajuns ... il mai strangi si mai scoti o pereche de discuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 130 cu minsk . interesant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 (editat) il mai strangi si mai scoti o pereche de discuri mdaaa , sa stii ca daca mai scoti un disc placa de presiune o sa calce pe oala mica si ai facut un k.kt mare ca nu o sa mai apese discurile .... Editat Iunie 12, 2006 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 nu calca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 esti sigur ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Nu va mai certati ca doua tzatze! (a se citi țațe (babe))! La mine acul vitezometrului vibreaza asa tare incat la viteza mai mare penduleaza intre 80 si 100! Va dati seama ce precis este! Apropo, unde gasesc un vitezometru bun, de preferinta nou? Se poate desface si repara asta vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Eu nu am vazut vitezometru rusesc la care sa nu tremure acul, mai ales la monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 hai sa-ti arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 Cum naiba mergeti voi cu 130 cu un minsk ca io tot nu inteleg?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 nos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 se mai lauda unu da nu mai stiu daca aici sau pe pro bike cu o mobra care duce 150. pai din regula de trei simpla deducem ca minskul ar trebui sa duca 375 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 si batman era jedi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 se mai lauda unu da nu mai stiu daca aici sau pe pro bike cu o mobra care duce 150. pai din regula de trei simpla deducem ca minskul ar trebui sa duca 375 poate nu e de 50 eu am avut una de 85 si trecea de 110... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 uite ca o sa caut topicul sa-ti arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 (editat) LA scoala de soferi am avut Minsk!! Sarea din treapta a 2-a, dar fara nici o problema din 1-a am bagat in a 2-a si ups..a 3-a si a 4-a si am atins viteza de 135 !!! Merge ma Minsk-ul!! De atunci nici cu ETZ-tul de 250 nu reusesc sa ating viteza aceea... Am uitat sa precizez avea carburator de ceva CZ sau Jawa.. Editat Iunie 13, 2006 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.