valdemar Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salutare, Prietena are momentan un CB500, dar se pare ca este totusi cam greut pentru ea, si e si greu de ridicat de jos cand se mai intampla "diverse". Problema cu care ma confrunt eu este ca nu prea gasesc motorete de max 150 KG la plin, cu motor in categoria 250-500 cc, preferabil naked, si sa nu coste mi mult de 2000 E, nu mai vechi de 1994. M-am gandit si la ceva enduro, dar pentru 1.62m cat are don'shoara, e mai greu cu pusul picioarelor pe pamant. Daca aveti vreo sugestie, va rog ajutati-ma si pe mine Ca idee, ar fi ideal ceva gen YBR250, numai ca asta nu se incadreaza la pret. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 enduro cu roti de supermoto cred ca e mai joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Suzuki Marauder GZ250 are 150kg cu rezervorul plin (14L). e destul de joasa. nu prea e in categ naked.. dar nici departe nu e. Eu am inceput cu ea. Consum in Bucuresti 3.5 max 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 e un pe bikeshop la vanzare un .....hornet de 250 !!! da un oki acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Martie 1, 2010 Autor Share Postat Martie 1, 2010 Merci de raspunsuri. Marauder-ul ala de 250 e misto asa, dar asta doar in ochii mei ) Ea a cam strambat din nas....ca "prea arata a chopper" (ce ti-e si cu femeile astea). SM e cam ciudata varianta, ca tot inaltutz e, plus ca nu stiu cum/daca o sa se obisnuiasca cu zvac-ul de mono in ture joase. Cat despre Hornetzelu', as prefera nu chestii rare, ca eventual o sa se strice, si o sa trebuiasca piese. (iar daca e ala de 2500 E iese si din buget). Mai cautam, poate mai scrie cineva cu vreo idee p-aici, merci oricum! Bafta si asfalt uscat! (pentru pasionati si noroi uscat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Mai bine s-ar mai chinui ceva cu cb-ul ala, mai umblati la sa si sa-l coborati. In timp o sa vada ca greutatea unui motor e doar simbolica in oras. Pentru ridicatul de jos mai exista si baietii daca chiar nu se descurca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Mai bine s-ar mai chinui ceva cu cb-ul ala, mai umblati la sa si sa-l coborati. In timp o sa vada ca greutatea unui motor e doar simbolica in oras. Pentru ridicatul de jos mai exista si baietii daca chiar nu se descurca bine zis. exista solutii pt "coborarea" motoretei. mai ales ca o ai deja si nu trebuie sa te antrenezi cum sa ridici motoreta, ci cum sa nu dai cu ea jos. Nici eu nu pot ridica motoreta singur (mi-a picat o singura data, de pe loc, am dat cu spatele intr-o groapa si m-a dezechilibrat... era in panta si n-am reusit singur.). La GS500 exista un "link" de coborare, voiam si eu, obisnuit pe GZ care e foarte jos, dar m-am obisnuit, oricum am 175, ajung ok cu picioarele jos. Oricum, succes, si mai bine sa nu dea cu moto pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Cauta un kit de coborare. Nu stiu ce tip este CB-ul tau...insa cauta pe louis.de. EX: cod 10026308 Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ridicatul motocicletei de jos se invata, nu-ti trebuie prea mare forta. Totul se face in timp. O sa vezi ca o sa-i prinda bine pe viitor faptul ca a inceput pe un motor la care se chinuie nitel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ar trebui sa mearga sa vada mai multe motociclete si sa se aseze pe ele. Eu am 1.63 si cand a fost sa-mi cumpar motocicleta, am vazut un CB500 si un ER-5. Am ales ER-5 ul in primul rand pentru ca era mai jos (CB-ul nici nu puteam sa-l indrept de pe cric). Apoi dupa un an, mi-am cumparat o sa mai joasa(mai decupata) pt ER-5 pt ca am scapat-o de cateva ori de pe loc in primul an, iar acum e mult mai bine. Merita vazut si GS500. Am auzit ca si ala ar fi mai jos decat CB-ul. Astea cred ca le gasesti sigur in jur de 2000 euro de prin anul 2000. Despre kiturile de coborare sunt multe discutii pro si contra pe aici, dar o sa mai decupata nu este foarte costisitoare si fata de cea standard eu nu am simtit diferenta de confort, dar diferenta de inaltime am simtit-o. Poti sa te interesezi si de varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu65 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Eu am luat un YBR250 in rate si sunt f multumit. De asemenea si eu am doar 1.65. Este adevarat ca in rate il platesti aproape dublu dar totusi e noua si ... asta cred ca, conteaza mult plus garantia. Este doar parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Martie 2, 2010 Autor Share Postat Martie 2, 2010 Multumesc inca o data pt. raspunsuri. Coborata e cat se poate din propriile dotari (3-4 cm din jug si amortizoarele maxim de slabe), si asa ajunge ok cu picioarele. Problema e ca s-a speriat destul de rau dupa 2 trante, la una din ele nu eram de fata, ea n-a reusit sa ridice motoreta si a trebuit s-o ajute cineva...si de atunci a ramas cu ideea ca e prea greu CB-ul. Desi eu nu vreau sub nici o forma sa dea motoreta (motorul este intr-o stare excelenta), parca nu-i o idee prea buna sa mearga cu frica tot timpul. Intr-adevar, problema principala este sa nu mai cadem, nu cum ridicam motoreta cand cadem ... poate mai lucram totusi la partea asta Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Multumesc inca o data pt. raspunsuri. Coborata e cat se poate din propriile dotari (3-4 cm din jug si amortizoarele maxim de slabe), si asa ajunge ok cu picioarele. Problema e ca s-a speriat destul de rau dupa 2 trante, la una din ele nu eram de fata, ea n-a reusit sa ridice motoreta si a trebuit s-o ajute cineva...si de atunci a ramas cu ideea ca e prea greu CB-ul. Desi eu nu vreau sub nici o forma sa dea motoreta (motorul este intr-o stare excelenta), parca nu-i o idee prea buna sa mearga cu frica tot timpul. Intr-adevar, problema principala este sa nu mai cadem, nu cum ridicam motoreta cand cadem ... poate mai lucram totusi la partea asta Salutare! Salut! Chiar e pacat sa renunte la CB. E o motocicleta foarte buna si daca insista putin la inceput dupa cateva ture o sa fie bine. Cel mai bine e sa stai de cateva ori pe langa ea cand urca/coboara borduri, parcheaza mobra si calare si pe langa ea. Inmoaie suspensia aproape la maxim si du saua la Darian sa o scobeasca, poate taia 3 chiar 4 cm din inaltimea seii fara sa devina inconfortabila sau urata si spune-i pretinei sa-si cumpere niste bocanci cu talpa unpic mai groasa, monteaza crash-bar si totul va fi ok. Prietena mea si-a luat CB 500 dupa un an petrecut pe un Virago 250 (foarte joasa si doar 140 kg). N-a mers deloc pe ea decat dupa ce am adus-o acasa si la inceput a fost putin greu. Are 1.65/52kg si forta na...nu prea, dar nu e nevoie de cine stie ce forta sa manui o mobra. Si ea a culcat-o de 2 ori pe loc, din cauza inaltimii/greutatii... odata singura si a ajutat-o cineva s-o ridice(in timp ce oprea pe marginea drumului, n-a mai ajuns la pamant) , si-odata cand era cu mine de era sa dau drumu' la Vulcan sa cada cand am vazut ca n-o mai poate tine vertical (cobora o mica bordura cu spatele si a ramas cu picioarele in aer)... dar dupa 2 saptamani de mers cu ea n-a mai fost nicio problema. Acum chiar nu mai e nicio problema si se descurca foarte bine cu ea, si inca n-am montat saua scobita... deci da-ti seama. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Uite un naked f. misto Yamaha MT 03, 48 CP. Are centrul de greutate bine pozitionat, ceea ce-o face usor de manevrat, chiar si de ridicat. Dc exerseaza putin, si fixeaza genunchiul unde trebuie, o ridica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 du saua la Darian sa o scobeasca, poate taia 3 chiar 4 cm din inaltimea seii fara sa devina inconfortabila sau urata /index.php?...t&id=577962 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) iete cine a deschis topic MT 03 e foarte tare, chiar ma gandeam sa imi iau si eu. e cam scumputa, dar asta e pentru ca e noua. raportul calitate/pret e foarte bun. si suna al naibii de bine. problema (pentru mine cel putin), a fost pusa de iesirile in afara. e cam ingusta si inaltuta. nu cred ca indura bine vantul lateral si, dupa cum stim, monocilindrul nu se prea impaca bine cu drumuri lungi. on the other hand, stii ca exista Monster de 400, nu ? Editat Martie 8, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.