vis-a-vis Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Mergand eu asa din sait in sait am dat de niste sei foarte generoase dpdv al confortului, facute cam pentru orice tip de motocicleta. Apoi am vazut modul de lucru, in filmuletele de mai jos si mi-am pus intrebarea daca nu s-ar putea face asa ceva si aici. Ce materiale se folosesc, aveti idee? Editat Martie 3, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 pai Darian face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3, 2010 Admin Share Postat Martie 3, 2010 (editat) El le face bine, dar lucreaza numai cu burete la interior si cu vinilin(bun dealtfel) la exterior. Marile firme, gen Corbin lucreaza cu gel, cu materiale perforate antiperspirante, cu piele de cea mai buna calitate, pot pune la cerere si rezistente de incalzire. De aia si costa o gramada de bani, un set de sei la Corbin de pilda poate costa si 1000 usd. Editat Martie 3, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2010 Autor Share Postat Martie 4, 2010 Dar marginile alea care latesc saua, adaosul propriu-zis, din ce material e facut? Iar "gel" e o denumire generica. Ce material e de fapt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2010 Autor Share Postat Martie 4, 2010 Mult mai interesanta abordarea asta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Linkul este foarte interesant si merita incercat. Se poate gasii spuma din asta pentru sea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 12, 2010 Autor Share Postat Martie 12, 2010 Cred ca piesa aia e "universala" si e adaptata la fiecare model in parte, probabil injectata spuma poliuretanica intr-o forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Cred ca piesa aia e "universala" si e adaptata la fiecare model in parte, probabil injectata spuma poliuretanica intr-o forma. iti pui popou' intr-o tava cu ipsos... mai faci inca un mulaj dupa cel de ghips si in groapa obtinuta torni materialu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 12, 2010 Autor Share Postat Martie 12, 2010 M-am gandit la asta. Matrita rezultata as umple-o cu spuma d-aia la spray, dar cred ca-i trebuie o armatura, ca sa nu se rupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 M-am gandit la asta. Matrita rezultata as umple-o cu spuma d-aia la spray, dar cred ca-i trebuie o armatura, ca sa nu se rupa... cei doi englezi care au plecat in lume 17 cu o honda cx 500 aveau o blana de miel pe sea....ar fi fost misto un corbin pentru supertenere,dar nu cred ca se fabrica pentru modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 13, 2010 Autor Share Postat Martie 13, 2010 a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 2 englezi au plecat in lume 17 ani cu un cx500 si aveau doar o blana de miel pe sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 Pai si eu pot sa stau pe taburet, dar parca-i mai bine-n fotoliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Pai si eu pot sa stau pe taburet, dar parca-i mai bine-n fotoliu n-am zis-o la modul rautacios, chiar mi-a placut discutia despre sei.....as fi vrut sa existe sea corbin pentru toate motoretele...o motocicleta cu un motor fantastic , yamaha fz 750 , are o sea cam nasoala dupa parerea mea, si corbin nu face sei pentru ea, si cred ca nici pentru supertenere.....am facut anul trecut videle -targu secuiesc si retur cu supertenere , intr-o dupa amiaza si la intoarcere era cam aiurea[600 km]....probabil si datorita greutatii corpului....ma gandesc ca cei mai mici de statura cu greutate mica , nu prea au probleme cu durerile de sezut ....in legatura cu blana de miel, stiu ca este destul de folosita.... Editat Martie 14, 2010 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 Nu vreau sa facem aici topul recenziilor seilor diferitelor modele de motociclete, ci doar idei despre cu sa realizam o sa ieftina (Corbinu ala iese lejer din discutie) si comoda pentru dosurile calatorilor de sute de kilometri pe zi. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) M-am gandit la asta. Matrita rezultata as umple-o cu spuma d-aia la spray, dar cred ca-i trebuie o armatura, ca sa nu se rupa... spuma aia de fixat tamplaria (pe zidarie) se coace in timp(devine friabila), nu este prea moale si nici prea elastica. La fel polistirenul extrudat. Spuma este de mai multe feluri si utilizari. La magazine materiale de constructii exista armatura pentru beton (sape subtiri)... sunt un fel de fulgi/firisoare de plastic (ca sacii de rafie) de v-o 15 mm lungime Ca si material, ar fi chederele alea la metru liniar de la supermarket sunt spongioase. Si cele auto par moi... oare cum le "toarna"? Ar mai fi buretele ala de la scaunele auto ... dezmembrari. Cred ca o grosime de 3-4 cm se gaseste, apoi polizate formele posteriorului. Am mai vazut la Baumax izolatie (pt pardoseli cred) la metru cu grosime de 10-15 mm, ar merge mai multe straturi lipite cu un prenadez (ceva flexibil/cauciucat) , apoi scobit cum trebuie... Editat Martie 15, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 spuma aia de fixat tamplaria (pe zidarie) se coace in timp(devine friabila), nu este prea moale si nici prea elastica. La fel polistirenul extrudat. Spuma este de mai multe feluri si utilizari.La magazine materiale de constructii exista armatura pentru beton (sape subtiri)... sunt un fel de fulgi/firisoare de plastic (ca sacii de rafie) de v-o 15 mm lungime Ca si material, ar fi chederele alea la metru liniar de la supermarket sunt spongioase. Si cele auto par moi... oare cum le "toarna"? Ar mai fi buretele ala de la scaunele auto ... dezmembrari. Cred ca o grosime de 3-4 cm se gaseste, apoi polizate formele posteriorului. Am mai vazut la Baumax izolatie (pt pardoseli cred) la metru cu grosime de 10-15 mm, ar merge mai multe straturi lipite cu un prenadez (ceva flexibil/cauciucat) , apoi scobit cum trebuie... dar daca lipesti straturi de neopren? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Am vazut in IKEA ceva perna din aia cu memorie. Era din ceva material ciudat burete-gel sa zic asa. Poate aia ti-ar fi mai de folos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 de curand am imbracat saua cu vinilin (15 lei / ml)... am cautat ceva mai rugos ca sa nu alunec la franare . La o croitorie (de haine) au facut tiparul si lucratura (este un tip de ac pt vinilin) apoi cu capsatorul meu de 50 lei(capse maxim 8mm adancime) am intins vinilinul ... este OK... nu am etansat cusaturile , dar nici nu am sesizat probleme dupa spalatorie. Am vrut numai sa schimb culoarea, saua era intacta deci nu am umblat la burete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Salut, Eu folosesc blana de miel,am vazut la un englez intalnit pe transfagarasan si mi-am pus si eu. Merge este mai confortabila. Am vazut insa la un altul o perna de aer pe care o poti umfla in functie de preferinta, mult mai buna decat blana de miel. Are cineva idee pe unde as putea gasi o astfel de perna sau cine ar putea face una? Numai bine! Horea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Am vazut insa la un altul o perna de aer pe care o poti umfla in functie de preferinta, mult mai buna decat blana de miel. Are cineva idee pe unde as putea gasi o astfel de perna sau cine ar putea face una? Numai bine! Horea Am io una, Airhawk. Salveaza curu', dar distruge oole. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 De unde ai luat-o la ce pret si daca merita? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 De unde ai luat-o la ce pret si daca merita? Mersi De la Polo. E scumpă și am folosit-o doar de 2-3 ori, din motivul menționat mai sus. Dracu' m-a pus s-o cumpăr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 E mult prea scumpa si daca te si deranjeaza nu se merita Raman la blama mea de miel Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Nu stiam de problema cu OO-lele, dar cei care au folosit perne cu aer spun ca pierzi contactul cu motocicleta si senzatia pe curbe este nasoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.