Sari la conținut

Minsk-uri Noi


Vladimir_HD
 Share

Postări Recomandate

Minskuri voi, nu noi! :)  :)  :(

exact

pt cei care nu stiau....minsku' ii facut de o scoala profesionala...deci facuta de elevi....nu in totalitate...dar destul cat sa uite vreun gogoman de elev rus cu durere in ~ula , sa puna vre-o siguranta...sa nu respecte niste cote..sau chestii fara importanta pentru el...motoarele alea merg binisor , dar ar merge mult mai bine daca si executia lor ar fi mai buna

nu cred ca ar merge afacerea.....ele costa sub 1000 dar la poarta fabricii..daca mai pui si taxele si vama..o sa sara pretul ...si nu cred ca o sa dea nimeni 1000-1200 pe un minsk ...la 1500 itzi iei kawa EL 250 care umileste oricand orice varianta de minsk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiu, oricum nu merita banii astia dar stii ca sunt oarecum bine concepute, conditia e sa nu tragi de ele mai mult decat pot (sa te crezi pe jawa sau nipru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

potzi sa te crezi si pe trotineta..nu asta e problema.. :(

azi am vazut la moto-velo in iasi noul minsk....frumusel nu am ce zice , iar pretul e sub 1000$...mai exact 28 de bulioane.....mult??? putin????...nu imi dau seama . cred ca fac aia o magarie la vama de il pun la pretul asta in magazin...ca la magazinul cu pricina marfa trece prin multe maini pana ajunge la ei(magazinul din moldova->un moldovean care le aduce + dumnezeu cu mila prin cate maini trece pana ajunge la magazinul din moldova)

 

totusi e minsk..l-as prefera in locul bicicletei (uneori)..dar niciodata in locul motocicletei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Sunt amuzat de ce discutii se poarta aici despre o adevarata fabrica care functioneaza din anul 1945. Pentru ca am mai multe informatii, voi incerca sa va lamuresc:

 

1.Producatorul motocicletei Minsk este o Corporatie care are 4.000 de angajati (nicidecum elevi de profesionala).Pana la dizolvarea URSS produceau 240.000 de motociclete pe an si 900.000 de biciclete, dupa disparitia URSS productia le-a scazut la 40.000 motociclete si 600.000 bicilete pe an.In prezent cunosc o noua expansiune in ceea ce priveste capacitatea de productie.Suprafata pe care se intinde fabrica este de 270.000 metri patrati si se compune din 17 uzine si sectii.

 

2.Cand vorbiti despre "noul Minsk" la care din ele va referiti? Pentru ca exista Minskul Leader care are motorul vechi, in doi timpi, dar e relativ nou ca model si incepand cu 2004 se fabrica Minskul 125 model MMVZ 3.114 cu motor in patru timpi fabricat dupa tehnologie Honda.

 

3.In Romania, la ora asta, exista un singur Minsk model 2004 cu motor in 4 timpi, importat legal direct de la fabrica. De import m-am ocupat personal prin firma mea si acum motorul se afla in Galati cu toate taxele platite, cu omologarea facuta la RAR, inclusiv cu cartea de identitate intocmita.Inca odata - in tara nu exista alt Minsk "model nou" omologat (informatia e de la RAR). La Iasi fie e adus unul pe bucati, fie nu are taxele platite si in mod cert nu e omologat si nu are carte de identitate pentru ca altfel nu se explica pretul atat de mic sau poate nu e nou ci e s-h si e cu motorul in 2 timpi.

 

4.In functie de reactia pietei voi importa mai multe bucati cat de curand. Pretul acestui model cu motor licenta Honda este de 1200 euro (in lei la cursul zilei) si include absolut toate taxele, omologare, carte de identitate, inspectie tehnica valabila pana in aprilie 2006 si garantie 18 luni. Practic cumparatorul se duce cu actele numai la politie unde il inmatriculeaza pe numele lui.

 

5.Pentru specificatia tehnica intrati pe pagina de vanzari a acestui forum si cautati Minsk 125 motor 4 timpi, licenta Honda.

Poza atasata e a motorului importat de mine si poate fi vazut la Galati. Motorul functioneaza absolut uimitor.

 

motor in 4 timpi racit cu aer, 2 supape: licenta Honda

capacitate cilindrica : 125 cmc

putere : 10,88 cp

sistem alimentare : carburator standard japonez

transmisie prin cutie de viteze : 5 trepte

transmisie finala : lant

instalatie electrica : alternator+acumulator 12 V

aprindere : electronica

pornire : demaror electric (are si pedala de pornire)

frana fata + spate : tamburi cu saboti

greutate : 123 kg

pret : 1008 euro + TVA (include taxa vamala, omologare, carte identitate)

 

Motorul din poza se afla in Galati unde exista posibilitatea de drive test

Pentru mai multe informatii e-mail anton.banciog@xnet.ro , telefon 0722 355 201, fax 0236 464824

post-8-1083607072_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si ca un raspuns pentru initiatorul acestui topic, da iata ca se pare ca are succes pentru ca tocmai s-a vandut prima bucata.

 

Va urma un nou import

E cineva interesat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai la bani aia mai bine i-ti iei o Honda la mana a doua facuta la mama lor acasa pe o linie de productie care nu implica si rusi , de geaba are motor licenta honda ca telescoapele si franele au licenta rusia iar ai nu stiu sa faca semeringurile de la telescoape dintr-un cauciuc de calitate iar de frana pe disc nu au auzit inca , asa ca Minsk la ei la rusi nu la noi (vama +tva) prea scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...