Trotinel Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Esti un idiot daca te bucuri de moartea unui om, indiferent de greselile lui, deoarece nu ai nici un drept sa-l judeci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 De obicei cand moare un retardat din asta sunt sanse destul de bune ca altii sa scape cu viata din cauza asta. Din pacate din ce am inteles eu in cazul de fata a murit de fapt pasagerul; poate daca unii nu ar folosi gel pe post de casca lucrurile ar sta altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Esti un idiot daca te bucuri de moartea unui om, indiferent de greselile lui, deoarece nu ai nici un drept sa-l judeci. da nu-i judec ma, doar ma bucur. cu cat mai putini de astia pe strazi cu atat mai bine pt toti. la urma urmei e optiunea lor. eo doar ma bucur cand se termina cum trebe, adica "eroul" da coltu fara a face victime colaterale. cand sint si victime colaterale sint trist. Mesaj completat daca unii nu ar folosi gel pe post de casca lucrurile ar sta altfel. ar fi la fel poate mai rau in cazul evenimentelor in care exista victime colaterale. ma doare fix la un km de flashneta de soarta premiantilor darwin(la urma urmei sintem fo 6 miliarde pe planeta asta), importanta e siguranta celorlalti participanti la trafic care de prea multe ori tre sa plateasca "facturile" imbecililor astora. Editat Martie 15, 2010 de albastru.vertical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Problema care acum se vede din plin in societatea noastra este manelizarea populatiei! Faptul ca la inceput multe guri au acuzat ca nu suntem toleranti cu astia de canta si le plac manelele a dus la o manelizare a generatiei care ne prinde din urma si care o sa faca genul asta de accidente un lucru care nu va mai mira pe nimeni si care va face parte din banalul cotidian. Pentru ca daca in urechi iti va urla mereu unul care iti spune doar cum ca valoarea e banul fara munca, cum trebuie tu sa fii mai smecher decat "dusmanii" tai, cum violurile sau alte infractiuni sunt duse la rang de fapta de vitejie, toate astea creeaza o folozofie de viata, dupa care se conduc usor usor acesti "ascultatori" de manele. Faptul ca multi nu vad asta ca o plaga sociala ma ingrijoreaza. A nu avea respect pentru nici o lege, a conduce fara carnet, a face totul in ciuda autoritatilor numai ca sa demonstrezi ca tu esti deasupra legii si mai tare decat "dusmanii" tai duce si la deces, uneori. Asta e... Iar in motociclism au zis unii o vorba buna inaintea noastra: NU TESTA TOATE LIMITELE DEODATA! Adica daca e drumul gol si tu esti experimentat si motorul iti este intr-o stare tehnica perfecta si conditiile de drum la fel si tu-ti permiti sa mergi mult mai tare decat viteza legala, ok, ai incalcat o limita, se poate sa scapi nepedepsit. Daca insa nu ai carnet, afara e inca frig, asfaltul poate inca nu e aderent, motcicleta nu iti e intr-o stare tehnica buna, te urci pe ea si mai iei si pasager cand tu ai experienta 0, toate aceste limite se suprapun una peste alta astfel incat sansele sa se ajunga la tragedie cresc exponential. RIP Editat Martie 15, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) ar fi la fel poate mai rau in cazul evenimentelor in care exista victime colaterale. ma doare fix la un km de flashneta de soarta premiantilor darwin(la urma urmei sintem fo 6 miliarde pe planeta asta), importanta e siguranta celorlalti participanti la trafic care de prea multe ori tre sa plateasca "facturile" imbecililor astora. Singura problema e ca am o vaga impresie ca apar mult mai multi decat mor, iar de cele mai multe ori aleg sa-si arate "valoarea" si "talentul" printre pietoni si alti participanti la trafic Editat Martie 15, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Singura problema e ca am o vaga impresie ca apar mult mai multi decat mor, iar de cele mai multe ori aleg sa-si arate "valoarea" si "talentul" printre pietoni si alti participanti la trafic dupa cum zicea cineva "multumesc cocalarilor care merg cu ochelari si gel in freza, pe scutere si motorete, Va multumesc imi dati sperante" de ce va chinuiti sensibilizati oamenii sa fie echipati corespunzator ? fiecare merge cu vrea - si cat de mult itne la viata lui eu merg cu geaca, genunchiere, manusi, casca cizme iar uneori si pantalonii - din piele - e groaznic vara dar ... vorba lui Alex_en - prefer sa transpir ziua decat sa nu dorm noaptea !!! si X-eL nu mai rade ca merg echipat vara de acum ai sa mergi si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Sunt convins ca sunt multi care au invatat sa mearga pe motor strict la scoala de soferi dar multi au invatat pe "naspa". eu sunt unul din aia. calaresc mobre la de la 11 ani si abia la 21 mi-am luat A-ul, conduc masina de la 10 ani pana sa-mi iau B-ul la 18....dar stii care-i diferenta? eu niciodata n-am pus rotile pe-un drum public pana sa-mi iau permisul... si mobrele pe care le calaream erau niste harburi rusesti PE CAMP! a...inca o chestie, tre' sa ai si ceva mai mult decat taratze in bila aia de pe umeri, indiferent unde si ce calaresti, ca altfel o mierlesti si pe minsk sau nepra in mijlocul campului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 eu sunt unul din aia. calaresc mobre la de la 11 ani si abia la 21 mi-am luat A-ul, conduc masina de la 10 ani pana sa-mi iau B-ul la 18....dar stii care-i diferenta? eu niciodata n-am pus rotile pe-un drum public pana sa-mi iau permisul... si mobrele pe care le calaream erau niste harburi rusesti PE CAMP! a...inca o chestie, tre' sa ai si ceva mai mult decat taratze in bila aia de pe umeri, indiferent unde si ce calaresti, ca altfel o mierlesti si pe minsk sau nepra in mijlocul campului. ceea ce zici este perfect normal - vrei sa inveti sa conduci - ei bine conduci pe camp/tarla/ogor - unde nu dai peste cineva - deci eviti drumurile publice !!! zice cineva acum cateva pagini sa se faca topic separat pt cei fara permis - eu zic altceva - sa nu se faca nimic pt cei fara permis acestia nu sunt motociclisti - sunt niste infractori - aici o sa sara lumea cu gura pe mine dar hai sa ne imaginam ca vine un pusti din asta pe o motoreta de vreo 150-200 kg la 80 la ora si vede galben la semafor - (poate pune poate nu frana) dar experienta lui precara o sa intre in intersectie - tu (cum fac majoritatea motociclistilor pleci primul) nu o sa il vezi (ca circula cu farul stins - pt el este inutil) asta intra in tine cu roata in tine/picior/mobra = rezultatul - nu are rost sa imi irosesc imaginatia pe lucruri urate nu inteleg de ce le luati apararea celor fara carnet ? ACESTIA NU SUNT MOTOCICLISTI - PUNCT!!! ca sa capati nenorocirea aia de "plastic" faci niste ore toretice si practice - in care vezi puterea unui motor astfel incepi sa te limitezi la ce poti tu nu la ce poate motoreta - evident inveti sa iei o nenorocita de curba sa inclini 200 kg de metal fara sa dai pe jos cu ea iar in cea mai mare parte - sa nu reprezinti un pericol pt ceilalti participanti la trafic Asfalt Uscat si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Trebuie lasati in pace, in cazuri extreme chiar incurajati in prostie... Natura isi va face treaba negresit. E doar o chestiune de timp.... din contra, ar trebui vanati (de catre natura) , pentru ca handicapati d-astia omoara nevinovati pe strazi/sosele/trotuare etc. La fel si conducatorii auto care fac parte din aceeasi categorie . Editat Martie 15, 2010 de q_simi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 a...inca o chestie, tre' sa ai si ceva mai mult decat taratze in bila aia de pe umeri, indiferent unde si ce calaresti, ca altfel o mierlesti si pe minsk sau nepra in mijlocul campului. aprob pozitiv si subliniez ca primu simptom ca esti copt la balon si ai ceva mai mult decat taritze in el e ca nu-ti iei vitezana. nu de la 18 ani. pence? penca n-ai unde sa te dai cu ea fara sa joci ruleta. doar nu-ti iei vitezanca sa mergi cu ea cu 80-100 ca si cu chopperu. o iei sa rupi 200km/h in cateva secunde sa moara hiv-u in dusmani si sa se ude gagicile la pampers. alt motiv sa-ti ei vitezoanca care ar fi? (pe aia f rari care practica motoretismu viteza ca sport de performanta ii excludem ca is complet irelevanti din pacate pt segmentu posesorilor de vitezoance). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) aprob pozitiv si subliniez ca primu simptom ca esti copt la balon si ai ceva mai mult decat taritze in el e ca nu-ti iei vitezana. nu de la 18 ani.pence? penca n-ai unde sa te dai cu ea fara sa joci ruleta. doar nu-ti iei vitezanca sa mergi cu ea cu 80-100 ca si cu chopperu. o iei sa rupi 200km/h in cateva secunde sa moara hiv-u in dusmani si sa se ude gagicile la pampers. alt motiv sa-ti ei vitezoanca care ar fi? (pe aia f rari care practica motoretismu viteza ca sport de performanta ii excludem ca is complet irelevanti din pacate pt segmentu posesorilor de vitezoance). Conform spuselor tare am sa rog toti (chiar toti)posesorii de sportive sa paraseasca acest forum , chiar si tara daca este posibil. Poi stai putin ma baiatule ce te roade pe tine ca au alti sportive si nu chopper ca si tine. Nu mi-o lua in nume de de rau,ca nu te atac sau te jignesc. Dar gandestete, tu privesti motociclismul din alta perspectiva.TU VEZI CHOPPERE."bravo foarte bine ca nu ai capu gol si plin de tarate ca noi restul." Alti privim din alta perspectiva motociclismul,noua ne plac sportivele,asta ne place,asta ne dorim asta avem. E necesar sa bagi mai multe persoane in aceeasi oala ? Bun foarte bine ,baietii astia si-au cautato,si-au gasito si atat.Si-au primit pedeapsa intr-un fel. Tuturor ne vine randu nu conteaza ca tu ai chopper sau alti vitezane... Parerea mea ca astea-s ideei comuniste : ASTA ARE SPORTIVAAA, TREBUIE OMORAT!!!! Editat Martie 15, 2010 de RocketBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 "vreau sa spun doua lucruri: !1 dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca pe nelutu alaturi de ingerashi si 2: referitor la toate persoanele care nus tiu ce vb si care doar acuza nu se gandesc k poate maine pot fi ei in situatia de fata? si sunt siguri k lor nu li se poate intampla nimik rau.iar pt "tot eu " care zice k lui nu i se poate intampla nimik pt k merge regulamentar si nu depaseste viteza, si chiar daca derapeaza pe ghiatza nu are cum sa fie accident fatal ,iti spun eu k ce eti-e scris nu ai cum sa ocolesti asa ca daca ti-e scris sa i-ti moara cineva in masina sau pe locul din spate pe motor tu fiind conducatorul,fie ca tu ai viteza ,fie ca nu,fie ca ai carnet de sofer, fie ca nu, tu poti sa mergi cat se poate de regulamentar, chiar cu 20 la ora si ti se poate intampla k dintr-o data sa nu i-ti mai prinda franele sau pur si simplu sa derapezi putin ,neesplicabil ,pasagerul din drea... [nn- blabla bla blablaa uri inutile] " - comenariu scris de o "roxana" (haifaiviza cu sclipici cel mai probabil) pe site acolo. Ii plina lumea de asftfel "ingerasi". Sa ne miram?! Spune ceva nemaiauzit pana acum?! Frate, fratzie, frazioare, fraztiorica, vericule... valeu ce cr..ini mai neamule! Baga si tu niste paranteze mari cu quote (imita un quote de pe forum), ca era sa-ti sterg postul de la atata "k" in loc de "ca", "k" imi obosea ochiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) in loc sa aratati cu degetul si sa va contrati pentru a da dovada care mai de care de o inteligenta scapatata,mai bine ati incerca sa dezbateti substratul intamplarii si ce ar fi de retinut de aici. de ce sa nu judecam si pe pasager, poate stia statutul soferului(sau poate nu)? ati incercat vreodata sa dati sfaturi corecte unui incepator?sau orgoliul umflat peste noapte de un 160/h in 5 secunde v-a impiedicat sa rationati? vad ca unii pe aici au motor care prinde vreo 120 la vale si dau o groaza de sfaturi...numai ca la misto! maturizati-va odata oameni buni... sunt multi care s-au urcat pe motor inainte sa isi ia permisul,numai ca aia nu au avut ghinionul copilului respectiv.care de fapt e un complex de imprejurari,nu trebuie vazut numai la suprafata. o seara buna!si mai putina rautate... Editat Martie 15, 2010 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 in loc sa aratati cu degetul si sa va contrati pentru a da dovada care mai de care de o inteligenta scapatata,mai bine ati incerca sa dezbateti substratul intamplarii si ce ar fi de retinut de aici.de ce sa nu judecam si pe pasager, poate stia statutul soferului(sau poate nu)? ati incercat vreodata sa dati sfaturi corecte unui incepator?sau orgoliul umflat peste noapte de un 160/h in 5 secunde v-a impiedicat sa rationati? vad ca unii pe aici au motor care prinde vreo 120 la vale si dau o groaza de sfaturi...numai ca la misto! maturizati-va odata oameni buni... sunt multi care s-au urcat pe motor inainte sa isi ia permisul,numai ca aia nu au avut ghinionul copilului respectiv.care de fapt e un complex de imprejurari,nu trebuie vazut numai la suprafata. o seara buna!si mai putina rautate... Hmmm.... Esti super membru.... Nu te limita de a gandi ca un membru ! Analizeaza rational si rece cauzele, circumstantele... Hai sa invatam din greselile altora....( macar ) , altfel nu mai apucam durerile in genunchi etc.... ! Gandeste cu premeditare !( de la academia catavencu citire...) Mesaj completat Si, imi cer scuze fata de replay`ul catre otto... dar... am cunoscut un baietel cam la vreo 23 de ani , din Braila, motociclist si el, numai ca, avea o placa de titan in cap, pe abdomen o operatie de la nivelul sternului pana ... destul de jos, epilepsie si , mi`a povestit cu a dat el motoreta lui( o vitezana ceva, parca r6...) sa o conduca un ... tembel fara de permis( ca si cel din Mures ) Baietelul in speta, pasager..... pana la SPITAL... etc... Dupa ce cunosti, intelegi, drama unui om ( copil, la 23 de ani...) nu mai esti atat de indulgent cu situatiile de acest gen ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Hmmm.... Esti super membru.... Nu te limita de a gandi ca un membru ! Analizeaza rational si rece cauzele, circumstantele... Hai sa invatam din greselile altora....( macar ) , altfel nu mai apucam durerile in genunchi etc.... ! Gandeste cu premeditare !( de la academia catavencu citire...)Mesaj completat Si, imi cer scuze fata de replay`ul catre otto... dar... am cunoscut un baietel cam la vreo 23 de ani , din Braila, motociclist si el, numai ca, avea o placa de titan in cap, pe abdomen o operatie de la nivelul sternului pana ... destul de jos, epilepsie si , mi`a povestit cu a dat el motoreta lui( o vitezana ceva, parca r6...) sa o conduca un ... tembel fara de permis( ca si cel din Mures ) Baietelul in speta, pasager..... pana la SPITAL... etc... Dupa ce cunosti, intelegi, drama unui om ( copil, la 23 de ani...) nu mai esti atat de indulgent cu situatiile de acest gen ! Pe "tembelul" cel din Mures de mai sus (Otto.Tun) l-am vazut eu de 2-3 ori cum merge, desigur merge si pe o roata dar cand roata nu mai corespunde o schimba si la un pret piperat (prin Bulgaria) ca nu cumva sa cada de pe roata aia... Aici ai nimeri cam prost, Otto asta e vitezist cu vechime si cam fara accidente... Bine, eu as fi incantat ca toti idiotii care vor sa "inceapa" pe vitezana sa aiba macar jumatate din indemanara lui, dar din pacate asta nu se poate decat cand dupa ai facut cateva zeci de mii de kilometri pe motor, nu pe tastatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 r.i.p baiatului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 .....l e ca nu-ti iei vitezana. nu de la 18 ani.pence? penca n-ai unde sa te dai cu ea fara sa joci ruleta. doar nu-ti iei vitezanca sa mergi cu ea cu 80-100 ca si cu chopperu. o iei sa rupi 200km/h .... viteza nu are de-a face, daca stii unde si cum sa mergi cu viteza... (nu ma refer la 150 pe magheru') in Grecia rar scadeam sub 140, da..cu "chopperu'", de ce? prentru ca acolo se poate in Romania merg daca-i drumu' liber cu 120/130 pe DN-uri si 80 in localitati, pe curbe ma aplec pana ating cu ceva (scarite, cric, toba etc) si de cateva ori mi-am dus fosta vioraga in sprinturi pana la viteza maxima (~165 km/h)...ideea e sa judeci bine cand sa mergi mai tare si cand s-o lasi mai moale... ca exemplu: DN3, drumu vechi spre mare. e cam aiurea sa mergi cu 80 prin Branesti, ca o comuna destul de aglomerata/activa... in schimb cand treci prin Ileana/Florica ai vizibiltate maxima si nu e tipenie de om/masina, o tin la 95, cat sa nu-mi ia permisu' vreun radar ascuns. O sa-mi dau cruiseru ca sa-mi iau o mobra de strada, un naked... de ce? nu pt viteza (vulcanu' trece de 170) ci pt manevrabilitate... imi plac curbele la nebunie si merg f mult prin oras, deci un naked pana in 100 cp ar fi perfect. Si ca viteze de croaziera o sa meg la fel ca cu vulcanu. Insa nu pot jura ca n-o sa-i dau nakeduului de cateva ori peste 200 pe A2 sau ceva similar. Poate astia de-si iau vitezane si le iau pentru manevrabilitate, nu pt top speed. te-ai gandit la asta? nu mai judeca omu' dupa aparente. Tre' doar sa stii cum sa adaptezi viteza la drum(chiar daca nu e cea legala) astfel incat sa ai timp sa eviti/franezi si sa ajungi cu bine unde vrei. In cazu de fata nu viteza l-a omorat... ci prostia, nejudecarea, teribilismul de cacaaat si aroganta. Eu si pe pretinii cu permis daca nu-i stiu cum merg sau ii stiu mai damblagii, n-au ce cauta pe mobra mea. Mobrele mele au fost doar pe mana lu' frate-miu, ale prietenei, si 2-3 prieteni apropiati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) In cazu de fata nu viteza l-a omorat... ci prostia, nejudecarea, teribilismul de cacaaat si aroganta. si in 99 la suta din cazuri asta este motivul deceselor. Dar din pacate nu se pot sorta teribilistii de cei normali , sa nu li se dea permise si se intampla sa dea ortu' popii. Mai grav este cand iau cu ei vieti nevinovate. Dureros este ca cei care sunt cu cacao in creierii de sus si de jos nu invata din greselile altora. Daca vor sa se sinucida n-au decat, este o tara libera, dar fratilor!... nu mai omorati si pe altii care poate vor sa traiasca! Editat Martie 16, 2010 de q_simi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) viteza nu are de-a face, daca stii unde si cum sa mergi cu viteza... hai sa fim seriosi. tocma asta e periculos mai ales pt incepatori, sa aiba impresia ca o mobra poate fi controlata la viteza mare in conditiile aparitiei neprevazutului. nu e chestie de talent, experienta etc. franarea de urgenta e o chestie de bafta personala, relatie buna cu ingeru pazitor. au murit campioni mondiali de motorestism viteza pe autostrada ca ultimii noobi. nimic mai nociv decat ideea asta ca viteza nu are a face. Poate astia de-si iau vitezane si le iau pentru manevrabilitate, nu pt top speed. te-ai gandit la asta? nu mai judeca omu' dupa aparente. m-ai spart. inseamna ca nu te-ai dat pe vitezana sau faci pe prostu. pe vitezana viata cu 50-90km/h(treapta 1 si 2) e un chin. nimeni nu-si ia vitezana pt altceva decat senzatia pe care ti-o da forja peste 150km/h. cine nu recunoaste asta e un mare ipocrit. pana cioperu tau ajunge la 150 eo dau gata o caseta de bere. nu e totuna cu cebereu care ajunge la 150 pana nu apuc sa destup prima sticla. de aici rezulta o serie de diferente colosale care se reflecta si in statistica accidentelor. nu prea exista eroi care sa fi inceput pe vitezana la 18-20 de ani si sa ajunga intregi la 30 de ani. Editat Martie 16, 2010 de localghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 franarea de urgenta e o chestie de bafta personala, relatie buna cu ingeru pazitor. au murit campioni mondiali de motorestism viteza pe autostrada ca ultimii noobi.nimic mai nociv decat ideea asta ca viteza nu are a face. Iti recomand sa inveti bine si sa exersezi franarea de urgenta pana iti iese bine si intra bine in instinct. Eu nu-s de parere ca franarea de urgenta e bafta personala, nu cred in ingeri pazitori, soarta, noroc, dumnezei si zei ai motociclismului... mersul pe motor si mai ales franarea n-are treaba cu spiritualul sau abstractul. Si am zis ca viteza nu are a face referindu-ma la viteze de bun simt, si la adaptarea ei in functie de drum... nu de viteze supersonice si mers ca bezmeticu'. m-ai spart. inseamna ca nu te-ai dat pe vitezana sau faci pe prostu. pe vitezana viata cu 50-90km/h(treapta 1 si 2) e un chin. nimeni nu-si ia vitezana pt altceva decat senzatia pe care ti-o da forja peste 150km/h. cine nu recunoaste asta e un mare ipocrit.pana cioperu tau ajunge la 150 eo dau gata o caseta de bere. nu e totuna cu cebereu care ajunge la 150 pana nu apuc sa destup prima sticla. de aici rezulta o serie de diferente colosale care se reflecta si in statistica accidentelor. nu prea exista eroi care sa fi inceput pe vitezana la 18-20 de ani si sa ajunga intregi la 30 de ani. Statistica aia n-are a face cu motocicletele in sine, ci cu dobitocii care le piloteaza. Normal ca la noi cocalarii isi cumpara in primul rand vitezane, ca alea dau bine la pitzipoance, si pentru 70% dintre posesorii de vitezane e o prelungire a penisului care cumulata cu golul din cap duce la accident. Alta chestie ar fi ca motocicletele de viteza consista in 60% daca nu mai mult din totalul mobrelor de pe strada, deci, statistic vorbind, sigur ca o sa vezi mai multe accidente cu vitezane pt ca alea-s cele mai multe mobre. De la a trage-n teapa mucosii plini de cosuri pe supersportive miare pana la a zice ca toti ce calaresc vitezane sunt idioti e cale lunga. Cum iti explici ca rareori vezi un accident c-o fata calare pe vitezana, accident slabut, nu mai zic de moarte sau ranire grava...desi 80% din mtociclistele noastre au mobre mai puternice ca vulcanele noastre... pt ca n-au nimic de dovedit, d-aia, nu se umfla coaieleeee ca l-au depasit pe prostu cu Q7 pt ca n-au coaaie. Pe vitezana m-am dat, dar atat nu de mult cat sa-mi fac o parere extrem de pertinenta ci cat sa-mi dau seama ca nu prea imi place pozitia pe ele. Culmea, am putut sa merg cu 110 constant cu ea, fara sa mi se para viata un chin. Nu stiu de ce crede lumea ca vitezanele nu pot merge si cu viteze rezonabile, ci doar blana. Si inca o chestie, la noi "vitezana" e orice motocicleta de strada cu carenaj... multi vad GPZ 500 drept vitezana desi e un fel de naked carenat pe care VN-ul face pipiii in linie dreapta. Io nu vad in CBR F o vitezana pur-sange, e un sport touring cu putere bunicica... vitezane pur-sange sunt supersporturile, pornind de la alea de 6: CBR600 RR, R6, ZX6R, GSXR600 pana la miare....si astea intr-adevar, sunt mai greu de condus pe strada dar asta nu inseamna ca nu poti merge cu ele in limite legale sau f apropiat de limitele legale. NU motocicleta controleaza viteza de deplasare, ci omul ce-o calareste, cu capu si mana lui... Cat despre accelaratia VN-ului, sigur este mai slaba decat a unui SS sau ST, dar crede-ma ca nu e asa lesinat cum crezi tu... incearca si-ai sa vezi. Cuplul VN-ului e extraordinar, si pt acceleratie conteaza la fel de mult, daca nu chiar mai mult cuplul decat puterea CP...vezi dragsterele. PS: mi-as cumpara un SS daca as avea un circuit la maxim 30 km de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupila Dilatata Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Intradevar, vitezanele-s de vina! De-aia mor scuteristii pe capete... Nu e vorba de ce motor ai sub tine, ci de ce cacao ai in cap, plus si bafta pe care o ai, multi crapand din vina soferilor cu mintea plecata cu sorcova, probabil unde era si mintea protagonistilor accidentului de pe topicul asta. Mai conteaza si echipamentul... Intradevar, vitezana e periculoasa daca te-ai urcat pe ea direct de pe scuter, fara permis si cu intentia de a arata ce poti, sau mai degraba ce poate motorul (sa-ti faca). Dar la fel de periculoasa poate sa fie si o drujba, o bormasina sau chiar tacamurile din bucatarie, atata timp cat nu sti sa le folosesti si mai esti si prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 @ Iceman - ai perfecta dreptate. Gandesti foarte sanatos, bravo! Dupa cateva zeci de mii de km prin Ro si prin alte tari, pe toate genurile de moto si in toate conditiile climaterice, sunt de parere ca nu prea exista bafta sau ghinion. Cazurile cand cazi din pur ghinion sunt foaaarte rare. Mi se par de-a dreptul tampite ideile pe care le-am vazut destul de des exprimate pe forumul asta, conform carora "asa i-a fost scris", "n-ai cum sa te pui cu soarta" etc. Ca biker neexperimentat, prima comanda pe care o descoperi la motocicleta e acceleratia. Daca nu-ti impui sa descoperi din timp si frana, ghidoanele, scaritele, e foarte probabil sa ti-o iei din cand in cand. Daca din trosneli tu intelegi ca ai avut ghinion, ca asa e traficul la noi si soferii e prosti, o sa tot ai parte de ele din cand in cand. Daca singurele momente cand franezi tare sunt atunci cand esti intr-o situatie de panica, nu o sa inveti niciodata sa franezi tare. Si daca mergi relaxat in ideea ca ai un inger pazitor care zboara mai repede sau mai incet (that's the dumbest shit I ever heard), esti pasibil de chestii nasoale. Pe motocicleta trebuie sa inveti doua lucruri: sa o stapanesti bine (controlul acceleratiei, frane, viraje, comportament la limita) si strategia in trafic in functie de cat de bine o stapanesti si de conditiile de trafic, vreme, drum etc. (adica unde si cat poti sa te intinzi cu viteza, unde si cand depasesti, unde te bagi si unde nu, etc). Majoritatea motociclistilor de la noi nu prea au habar de niciunul dintre aceste lucruri. Deci e normal sa se tot tavaleasca. P.S. Toti motociclistii straini cu care am vorbit s-au plans de soferii din tara de la ei. Ca nu sunt atenti, ca vorbesc la telefon, ca taie fata aiurea si intorc unde nu e voie etc. Si cei din Italia, si cei din UK, si cei din Germania etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 oricat ai fi de talentat franarea de urgenta pe doo roti e loz in plic. ma refer la situatii reale nu simulari in poligon. iar situatiile neprevazute e bine sa te prinda la viteze rezonabile ca sa ai ceva sanse de a scapa fara urmari grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Este careva pe aici care a primit la nastere pe langa certificatul de nastere si carnet conducere categoria A, a carui valabilitate sa intre in vigoare peste 18 ani ?Sunt convins ca sunt multi care au invatat sa mearga pe motor strict la scoala de soferi dar multi au invatat pe "naspa". Oricum de invatat, invatam cu fiecare km... E si daca se intampla nenorocirea... se intampla... din greseli invatam, doar ca unii, din pacate nu mai apuca o a doua incercare... Si de cand se poate invata pe "naspa" numai pe 600, 750 si 1000? Daca facea accident in timp ce calarea un Carpati, o Mobra sau un Minsk, mai intelegeam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupila Dilatata Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 oricat ai fi de talentat franarea de urgenta pe doo roti e loz in plic. ma refer la situatii reale nu simulari in poligon. Tu vorbesti serios? Nu e vorba de talent, ci de exersat....Daca franezi ca ghiolbanu' cand apare un obstacol, ori te duci pe-o parte ca prostul, ori te dai peste cap, sau blochezi fata si te trezesti pe jos fara sa-ti dai seama ce-ai patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.