Sari la conținut

trage inapoi scuterul!ciudat RAU!


Postări Recomandate

Poi.. ar trebui luat tot cap coada pe rand!

In primul rand daca nu ai incredere prea mare in mecanicul ala cauta altul..

Apoi iei iara totul de la cap:

-verifici segmentii fanta pe cilindru etc...sa nu cumva sa fie blocati

-apoi dupa ce ai verificat tot setul verifici si la aprindere totusi sa fie toate in regula senzorul la locul lui..etc

-cureti carburatorul suflat cu aer calumea reglat nivelul cam la jumatate+cuiul pontou tot la fel aerul cam 2 ture.

-verifici socul ala electronic care foarte des face probleme la scutere(nu se tureaza cum accelerezi moare)

-verifici pompa de benzina cea de pe rezervor furtunasele toate.cand tragi pe furtnul de vid trebuie sa curga benzina pe furtnul de alimentare.in cel mai rau caz spargi membrana si o lasi prin cadere(eu am patit la mai multe)

-verifici guma de prinde carburatorul pe bloc sa nu fie crapata sau sa traga aer fals.

-verifici supapa aceea de sub guma aia de la carb cea cu lamele sa inchida bine altfel iti da compresie inapoi in carburator si nu se alimenteaza cum trebuie

Dupa ce ai facut toate astea motorul ar trebui sa mearga rotund in sensul lui corect cum arata si sageata de pe volanta.

Apoi mai verifici variatorul daca ai rolele sarite din locasul lor face ca toti dracii nu trage nici sa pleci de pe loc si da sa se opreasca(patit).si cam atat la ambreiaj nu ai ce sa verifici... apoi la grupul conic in ultimul rand.dar motorul ar trebui sa mearga exemplar pana sa umbli la transmisie!!!

post-37022-1269888464_thumb.jpg

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sunt aici...mii de scuze ca nu am mai spus nimic...dar am fost la facultate si nu am calculatorul acolo...poveste lunga....motorul porneste greu tare...dar foarte greu si cand porneste merge un pic si dupa aceea moare iar...si dupa repetate incercari merge mai mult timp...dar nu porneste motorul invers sau cum spuneti voi......se invarte roata in sens contrar...si raspunde greu la acceleratie...se chinuie,tipa dar nu are vlaga...mecanicul asta la care am scuterul de vreo 3 luni spune ca e de la volanta...poate daca imi dati un nr de telefon si sa vorbiti cu mecanicul asta....sa ii spuneti ce sa faca...va sun eu cand ajung la el nu e problema asta.multumesc mult!!!!!!!!!!!!!

Daca se invartea corect motorul nu ar fi trebuit sa tipe si sa nu aiba vlaga ! Se invartea si "rupea" roata! In spate, in fata...in orice sens, nu ? Eu cred ca nici tu nu dai detalii precise... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da topicul e tare ......si mare e gradina........

on topic:

TNG a avut dreptate referitor la pana volantei. De asemenea este posibil sa fie in faza inversa (polaritatea inversata ) BOBINA SENZORULUI IMPULS nu bobina de inductie cum cred unii sau e posibil asa cum s-a mai spus sa fie platoul statorului montat gresit.......

Nu exclud nici posibilitatea ca piesele mai sus mentionate sa nu fie cele originale ci o adaptare nereusita.

Diagnosticarea corecta completa este chiar usoara echipamentul necesar fiind doar o lampa stroboscopica si eventual un extractor pt magnet Evident mai trebuie si un mecanic care sa stie cum se folosesc acele scule......

Editat de AlexM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi.. ar trebui luat tot cap coada pe rand!

In primul rand daca nu ai incredere prea mare in mecanicul ala cauta altul..

Apoi iei iara totul de la cap:

-verifici segmentii fanta pe cilindru etc...sa nu cumva sa fie blocati

-apoi dupa ce ai verificat tot setul verifici si la aprindere totusi sa fie toate in regula senzorul la locul lui..etc

-

-verifici socul ala electronic care foarte des face probleme la scutere(nu se tureaza cum accelerezi moare)

-verifici pompa de benzina cea de pe rezervor furtunasele toate.cand tragi pe furtnul de vid trebuie sa curga benzina pe furtnul de alimentare.in cel mai rau caz spargi membrana si o lasi prin cadere(eu am patit la mai multe)

-verifici guma de prinde carburatorul pe bloc sa nu fie crapata sau sa traga aer fals.

-verifici supapa aceea de sub guma aia de la carb cea cu lamele sa inchida bine altfel iti da compresie inapoi in carburator si nu se alimenteaza cum trebuie

Dupa ce ai facut toate astea motorul ar trebui sa mearga rotund in sensul lui corect cum arata si sageata de pe volanta.

Apoi mai verifici variatorul daca ai rolele sarite din locasul lor face ca toti dracii nu trage nici sa pleci de pe loc si da sa se opreasca(patit).si cam atat la ambreiaj nu ai ce sa verifici... apoi la grupul conic in ultimul rand.dar motorul ar trebui sa mearga exemplar pana sa umbli la transmisie!!!

da mi voie sa ti explic si sper sa nu te precipiti:

1)socul acela este de fapt o electrovalva alimentata cu curent alternativ(mai exact un electromagnet)-si nu o sa ti explic principiul lui de functionare dar o sa ti explic rolul lui si anume de "sertar obturator"(adica in pozitie de repaus{adica nealimentat}sta deschis eliberand un canal suplimentar de debit prin care motorul isi suplimenteaza si imbogateste amestecul aer-benzina pt pornire*vezi in manual de reparatie expresia "manual choke"parca! o data cu pornirea motorului,ansamblul generator il alimenteaza cu o tensiune 14-18 v alternativ si acesta coboara usor inchizand acest canal suplimentar de inboghatire a amestecului.

2)"cand il accelerezi si moare,nu se tureaza",(da-i o bere ca poate ii este sete)inseamna cel mai probabil ca nu are nivel optim si constant in camera de nivel,ori jiglorul de sarcina (ca de ...carb de scuter are doar 2 etaje si anume relanti si sarcina)este obturat total sau partial ori siguranta acului de dozaj este cazuta ,acesta ne mai ridicandu-se o data cu sertarul

3)"cureti carburatorul suflat cu aer calumea reglat nivelul cam la jumatate+cuiul pontou tot la fel aerul cam 2 ture" -un carburator reglat "CAM" dupa "urechea" ta de lautar ,nu va functiona in parametrii normali,implicit nici motorul

Nivelul se regleaza cu un furtunas transparent conectat la purjor- studiaza principiul vaselor comunicante si o sa intelegi ce ti spun-si vei observa nivelul pe acel furtunas

4)motoarele in 2 timpi pornesc deseori "cu spatele" din cauza avansului(am parcat si eu lateral pe toba o planeta 5 sport tot din cauza "marsarierului"

5)cel mai in masura ar fi sa recomanzi ca un bun samaritean ce esti...celui cu probleme,sa apeleze la un mecanic,caci notiunile tale de mecanic sunt un pic peste stagiul de"SURUBAR SEF"

 

PS;- "verifici guma de prinde carburatorul pe bloc sa nu fie crapata sau sa traga aer fals"-se numeste cilintru pt ca este 2t si este unul singur,nu 2 sau 14

-"verifici si la aprindere totusi sa fie toate in regula senzorul la locul lui..etc"-senzorul poate fi la locul lui!ce te faci daca e pana volantului forfecata D ?

-"in cel mai rau caz spargi membrana si o lasi prin cadere(eu am patit la mai multe)"- te ai gandit vreodata ca daca spargi acea membrana ca curge carburant si pe furtunul de vacum? :lol:)

 

cu Amuzamentul de rigoare eu ma declar "MACIUCAR SEF" , ca de,se pare ca la mine functioneaza "GOAGLE" mai bine ca la tine :))) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu o solutie tehnica sa imi mearga zzr-ul invers, dar doar cand vreau eu, in cazuri cand parchez ca proasta in panta si tare as dori sa o iau invers dupa porneala. Gen BMW/Honda touring cu marche-arriere, gen.

Editat de Carturaru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu o solutie tehnica sa imi mearga zzr-ul invers, dar doar cand vreau eu, in cazuri cand parchez ca proasta in panta si tare as dori sa o iau invers dupa porneala. Gen BMW/Honda touring cu marche-arriere, gen.

Subscriu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu o solutie tehnica sa imi mearga zzr-ul invers, dar doar cand vreau eu, in cazuri cand parchez ca proasta in panta si tare as dori sa o iau invers dupa porneala. Gen BMW/Honda touring cu marche-arriere, gen.

 

Ii montezi un motor electric cu reductor ( cred ca s-ar potrivi de munune un demaror auto) care sa antreneze direct lantul. :)

Mai trebuie si un ambreiaj de sens sau un sistem de decuplare a motorului pt mersul normal .

Nimic nu-i imposibil :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai orice motor are punct mort superior si punct mort inferior :huh: nu zic ca motorul in 2t nu poate pornii invers dar aici nu e problema asta!!!aprinderea este electronica INVARTINDU-L CORECT nu are cum sa o ia pe dos!!!!!! :blink:

Care este punctul mort superior la un motor Wankel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este punctul mort superior la un motor Wankel?

 

l-ai spart cu intrebarea asta :blink: (oare o sti de wankel fara wiki ?!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

S-a rezolvat problema?

 

Am patit exact acelasi lucrul, motorul mergea pe dos. :cheers:

 

Motorul pornea invers.

Cauza:

-pana de la magnetou nu era pusa, sau o fi cazut cand punea magnetoul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...