FlorineluSPR Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Poi.. ar trebui luat tot cap coada pe rand! In primul rand daca nu ai incredere prea mare in mecanicul ala cauta altul.. Apoi iei iara totul de la cap: -verifici segmentii fanta pe cilindru etc...sa nu cumva sa fie blocati -apoi dupa ce ai verificat tot setul verifici si la aprindere totusi sa fie toate in regula senzorul la locul lui..etc -cureti carburatorul suflat cu aer calumea reglat nivelul cam la jumatate+cuiul pontou tot la fel aerul cam 2 ture. -verifici socul ala electronic care foarte des face probleme la scutere(nu se tureaza cum accelerezi moare) -verifici pompa de benzina cea de pe rezervor furtunasele toate.cand tragi pe furtnul de vid trebuie sa curga benzina pe furtnul de alimentare.in cel mai rau caz spargi membrana si o lasi prin cadere(eu am patit la mai multe) -verifici guma de prinde carburatorul pe bloc sa nu fie crapata sau sa traga aer fals. -verifici supapa aceea de sub guma aia de la carb cea cu lamele sa inchida bine altfel iti da compresie inapoi in carburator si nu se alimenteaza cum trebuie Dupa ce ai facut toate astea motorul ar trebui sa mearga rotund in sensul lui corect cum arata si sageata de pe volanta. Apoi mai verifici variatorul daca ai rolele sarite din locasul lor face ca toti dracii nu trage nici sa pleci de pe loc si da sa se opreasca(patit).si cam atat la ambreiaj nu ai ce sa verifici... apoi la grupul conic in ultimul rand.dar motorul ar trebui sa mearga exemplar pana sa umbli la transmisie!!! Editat Martie 29, 2010 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 sunt aici...mii de scuze ca nu am mai spus nimic...dar am fost la facultate si nu am calculatorul acolo...poveste lunga....motorul porneste greu tare...dar foarte greu si cand porneste merge un pic si dupa aceea moare iar...si dupa repetate incercari merge mai mult timp...dar nu porneste motorul invers sau cum spuneti voi......se invarte roata in sens contrar...si raspunde greu la acceleratie...se chinuie,tipa dar nu are vlaga...mecanicul asta la care am scuterul de vreo 3 luni spune ca e de la volanta...poate daca imi dati un nr de telefon si sa vorbiti cu mecanicul asta....sa ii spuneti ce sa faca...va sun eu cand ajung la el nu e problema asta.multumesc mult!!!!!!!!!!!!! Daca se invartea corect motorul nu ar fi trebuit sa tipe si sa nu aiba vlaga ! Se invartea si "rupea" roata! In spate, in fata...in orice sens, nu ? Eu cred ca nici tu nu dai detalii precise... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadsda18 Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 daca m-as fi priceput cat de cat...era ceva....si nu il mai duceam la mecanici,el faceam acasa la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Bai tu trebuie sa ne spui 100% dar 100% daca motorul porneste corect!Dupa ce porneste in ce sens se invarte!!! Asta tre sa stim prima data!!Apoi faci ce ti-am zis eu si va merge pana la urma!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 vazura-ti bai?? ca nu a pornit pe dos???? Drujba asta blestemata are altceva!!!! Voi nimic...Betmen Betmen!!!! Betmen Geoana ,asteapta amanunte. copilu' e copac in mijlocul taifunului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Da topicul e tare ......si mare e gradina........ on topic: TNG a avut dreptate referitor la pana volantei. De asemenea este posibil sa fie in faza inversa (polaritatea inversata ) BOBINA SENZORULUI IMPULS nu bobina de inductie cum cred unii sau e posibil asa cum s-a mai spus sa fie platoul statorului montat gresit....... Nu exclud nici posibilitatea ca piesele mai sus mentionate sa nu fie cele originale ci o adaptare nereusita. Diagnosticarea corecta completa este chiar usoara echipamentul necesar fiind doar o lampa stroboscopica si eventual un extractor pt magnet Evident mai trebuie si un mecanic care sa stie cum se folosesc acele scule...... Editat Martie 31, 2010 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Poi.. ar trebui luat tot cap coada pe rand!In primul rand daca nu ai incredere prea mare in mecanicul ala cauta altul.. Apoi iei iara totul de la cap: -verifici segmentii fanta pe cilindru etc...sa nu cumva sa fie blocati -apoi dupa ce ai verificat tot setul verifici si la aprindere totusi sa fie toate in regula senzorul la locul lui..etc - -verifici socul ala electronic care foarte des face probleme la scutere(nu se tureaza cum accelerezi moare) -verifici pompa de benzina cea de pe rezervor furtunasele toate.cand tragi pe furtnul de vid trebuie sa curga benzina pe furtnul de alimentare.in cel mai rau caz spargi membrana si o lasi prin cadere(eu am patit la mai multe) -verifici guma de prinde carburatorul pe bloc sa nu fie crapata sau sa traga aer fals. -verifici supapa aceea de sub guma aia de la carb cea cu lamele sa inchida bine altfel iti da compresie inapoi in carburator si nu se alimenteaza cum trebuie Dupa ce ai facut toate astea motorul ar trebui sa mearga rotund in sensul lui corect cum arata si sageata de pe volanta. Apoi mai verifici variatorul daca ai rolele sarite din locasul lor face ca toti dracii nu trage nici sa pleci de pe loc si da sa se opreasca(patit).si cam atat la ambreiaj nu ai ce sa verifici... apoi la grupul conic in ultimul rand.dar motorul ar trebui sa mearga exemplar pana sa umbli la transmisie!!! da mi voie sa ti explic si sper sa nu te precipiti: 1)socul acela este de fapt o electrovalva alimentata cu curent alternativ(mai exact un electromagnet)-si nu o sa ti explic principiul lui de functionare dar o sa ti explic rolul lui si anume de "sertar obturator"(adica in pozitie de repaus{adica nealimentat}sta deschis eliberand un canal suplimentar de debit prin care motorul isi suplimenteaza si imbogateste amestecul aer-benzina pt pornire*vezi in manual de reparatie expresia "manual choke"parca! o data cu pornirea motorului,ansamblul generator il alimenteaza cu o tensiune 14-18 v alternativ si acesta coboara usor inchizand acest canal suplimentar de inboghatire a amestecului. 2)"cand il accelerezi si moare,nu se tureaza",(da-i o bere ca poate ii este sete)inseamna cel mai probabil ca nu are nivel optim si constant in camera de nivel,ori jiglorul de sarcina (ca de ...carb de scuter are doar 2 etaje si anume relanti si sarcina)este obturat total sau partial ori siguranta acului de dozaj este cazuta ,acesta ne mai ridicandu-se o data cu sertarul 3)"cureti carburatorul suflat cu aer calumea reglat nivelul cam la jumatate+cuiul pontou tot la fel aerul cam 2 ture" -un carburator reglat "CAM" dupa "urechea" ta de lautar ,nu va functiona in parametrii normali,implicit nici motorul Nivelul se regleaza cu un furtunas transparent conectat la purjor- studiaza principiul vaselor comunicante si o sa intelegi ce ti spun-si vei observa nivelul pe acel furtunas 4)motoarele in 2 timpi pornesc deseori "cu spatele" din cauza avansului(am parcat si eu lateral pe toba o planeta 5 sport tot din cauza "marsarierului" 5)cel mai in masura ar fi sa recomanzi ca un bun samaritean ce esti...celui cu probleme,sa apeleze la un mecanic,caci notiunile tale de mecanic sunt un pic peste stagiul de"SURUBAR SEF" PS;- "verifici guma de prinde carburatorul pe bloc sa nu fie crapata sau sa traga aer fals"-se numeste cilintru pt ca este 2t si este unul singur,nu 2 sau 14 -"verifici si la aprindere totusi sa fie toate in regula senzorul la locul lui..etc"-senzorul poate fi la locul lui!ce te faci daca e pana volantului forfecata D ? -"in cel mai rau caz spargi membrana si o lasi prin cadere(eu am patit la mai multe)"- te ai gandit vreodata ca daca spargi acea membrana ca curge carburant si pe furtunul de vacum? ) cu Amuzamentul de rigoare eu ma declar "MACIUCAR SEF" , ca de,se pare ca la mine functioneaza "GOAGLE" mai bine ca la tine )) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) vreau si eu o solutie tehnica sa imi mearga zzr-ul invers, dar doar cand vreau eu, in cazuri cand parchez ca proasta in panta si tare as dori sa o iau invers dupa porneala. Gen BMW/Honda touring cu marche-arriere, gen. Editat Aprilie 2, 2010 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 vreau si eu o solutie tehnica sa imi mearga zzr-ul invers, dar doar cand vreau eu, in cazuri cand parchez ca proasta in panta si tare as dori sa o iau invers dupa porneala. Gen BMW/Honda touring cu marche-arriere, gen. Subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 vreau si eu o solutie tehnica sa imi mearga zzr-ul invers, dar doar cand vreau eu, in cazuri cand parchez ca proasta in panta si tare as dori sa o iau invers dupa porneala. Gen BMW/Honda touring cu marche-arriere, gen. Ii montezi un motor electric cu reductor ( cred ca s-ar potrivi de munune un demaror auto) care sa antreneze direct lantul. Mai trebuie si un ambreiaj de sens sau un sistem de decuplare a motorului pt mersul normal . Nimic nu-i imposibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 FOARTE TARE TOPICUL ASTA io zic sa intoarca shaua invers si sa se intoarca si el cu fundul pe ghidon si sa-i dea bataie ca vremea trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Bai orice motor are punct mort superior si punct mort inferior nu zic ca motorul in 2t nu poate pornii invers dar aici nu e problema asta!!!aprinderea este electronica INVARTINDU-L CORECT nu are cum sa o ia pe dos!!!!!! Care este punctul mort superior la un motor Wankel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Care este punctul mort superior la un motor Wankel? l-ai spart cu intrebarea asta (oare o sti de wankel fara wiki ?!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 S-a rezolvat problema? Am patit exact acelasi lucrul, motorul mergea pe dos. Motorul pornea invers. Cauza: -pana de la magnetou nu era pusa, sau o fi cazut cand punea magnetoul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.