Sari la conținut

Accident mortal Bucuresti - Pasajul Unirii


ALEX NINJA
 Share

Postări Recomandate

Vizitator corleone

Adevarul este ca nu stie nimeni ce s-a intamplat acolo, pot fi o gramada de cauze. Oricum vad ca a aparut o noua moda, orice accident se intampla acum de la gropi, de parca noi am fi in Germania si nu in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 209
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea este ca la noi sunt de toate: gropi, sosele neiluminate,... conservari tampiti care nu se asigura sau nu stiu sa foloseasca oglinzile...,.. si nu in ultimul rand motociclisti inconstienti si juniori viteji fara experiente cu/sau pe motoare prea tari... e trist... dar adevarat...

Parca peste hotare e altfel.. parca in tarile mai civilizate si drumurile sunt mai bune si soferii sunt obisnuiti cu motoare... eu cred ca suntem in urma fata de ei si in aceasta privinta... nu pot sa zic altceva decat sa aveti grija de voi, sa conduceti prudent si atent... eu una sustin toate campaniile care atrag atentia noastra.. cei pe 2 roti...

..si un R.I.P pt juniorul... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, multi soferi auto sau moto nu inteleg faptul ca in pasaj limita de viteza este de 40 km/h. La viteza aia ai timp sa reactionezi si la gropi si la pana si la orice altceva in afara de o sicana din partea altui sofer. Aici nu a fost cazul de asa ceva, am vazut declaratiile martorilor.

Ar fi bine sa se ceara montarea a mai multe camere de supraveghere a traficului in pasajul Unirii pentru ca foarte multi se cred pe circuit cand intra acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
Victima esti daca ai motorul inmatriculat normal, daca ai permis si daca circuli normal.

 

El a cazut in curba, faza cu groapa e pt presa. Cititi inainte de a scrie posturi aiurea.

si daca mada cu quaz aveau motor inmatriculat pe primarie, tot ei erau de vina. pentru acel om din iasi care a murit cu bicicleta din cauza gropii din asfalta? trebuia inmatriculata bicicleta, acele femei care si-au spart capul si acea batrana care a ramas fara dinti din cauza gripii de pe trotuar?? hai sa fim sinceri prietene, nu conteaza daca e motorul pe primarie sau la politie, totusi acel domn politai a spus ceva foarte clar. sustin asta pt ca in toamna am patito si eu,eram undeva coboram la vale(aveam undeva in jur de 130-140Km/h intru in depasire a unui camion, un crater care nu exagerez avea in jur de 1metru si adancimea era undeva 10-15Cm. am observato fix cand am intrat in depasire. reactia? mam ridicat in picioare si am tras de ghidon in sus,accelerand si planand peste ea. soferul de camion a franat crezand ca mai am timp sa revin pe banda fara sa dau in ea. am intrat in voblaj dar am redresato imediat.. pe margina erau plopi. cine era de vina? daca aveam viteza mica garantez ca acum nu iti mai scriam aici. urmari? janta fata era putin indoita. pt moment m-am racit. dupa aia am constatat ce sa intamplat. nu vreau sa te superi pe mine dar totusi traim in romania

Editat de moshnegutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist Rip :cheers: ;)

 

 

Oare de cat timp este nevoie ca si minunata noastra tara se ajunga la un nivel european???Sa avem strazi astfaltate ok si sa circulam in siguranta???trebuie de fiecare data sa se intample cate o tragedie ca "minunatii nostri conducatori" sa sesizeze ca in toata tara astfaltul este minat si ne pun viata in pericol la fiecare pas???

 

Grija mare cum mergeti sa nu se mai intample astfel de tragedii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de el. Inca un tinar pierdut de motociclism prea devreme si fara rost.

 

Din ce am inteles eu, e un singur martor care doar a auzit bufnitura si a vazut casca zburind. Intregistrari video nu cred ca sint cu pasajul.

 

Sa nu ne ascundem dupa degete doar ca sa parem "marii precauti". Toti in pasaje mergem mai tare, indiferent ca sintem pe 2 sau 4 roti. Unii vrajiti de "siguranta aparenta" pe care o da absenta pietonilor, strazilor si a altor potentiale pericole laterale, iar altii de claustrofobie incercind sa scape mai repede. Daca prinzi o groapa sau pierzi controlul risti sa patesti ca Lady Di... sa iei un parapet in brate. Acuma... e si tare greu sa-i duca capu pe arhitectii lu peste prajit sa ridice o mantinela de beton intre stilpi astfel incit in caz de accident... masina sau moto sa ricoseze nu sa se opreasca brusc facind totul pilaf.

 

Baiatul ala probabil ca avea motoreta inregistrata aiurea pe numar de caruta, probabil ca avea casca nelegata, probabil ca mergea tare... dar si daca a sarit din groapa in voblaj si s-a nimerit sa pice pe stilpul ala ca ceilalti doi disparuti dintre noi... nu prea mai avea importanta.

 

Experienta nu e ceva ce iti poti masura singur. Putini abia pot sa isi masoare lipsa de experienta... cam atit. Sa nu il judecam prea aspru... toti putem gresi ca el daca a gresit si toti putem sa ne trezim cu o groapa nasoala de sub masina din fata cind ne e lumea mai draga. Si nu toti sintem calificati sa supravietuim!

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu si eu ce poate un 125 dar nu asta,mai repede la pierdut de sub el decit viteza excesiva ,daca va uitati in reportaj.lantul este sarit, eu am patito cu ij-ul. la o groapa mi sa rupt lantul.si nu mi-a fost tocmai usor ,pustiul ori il imprumutase,ori mai mult ca sigur nu se dadea de prea mult timp cu el, nu spun si nu fac pe expertul nici nu imi doresc asta,dar motoreta asta cred ca ii trebuia destule hectare sa ia 100 la starea in care arata,vb tehnic,.oricum dumneseu sa-l ierte,nu il condamn pt ca nu il cunosc si este pacat sa vb urit sau sa devenim noi experti,nu stiu clar ce au vazut martori asa ca sunt rezervat si spun totul numai din ce am vazut in imaginile date pe sticla

-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist Rip ;) :)

 

 

Oare de cat timp este nevoie ca si minunata noastra tara se ajunga la un nivel european???Sa avem strazi astfaltate ok si sa circulam in siguranta???trebuie de fiecare data sa se intample cate o tragedie ca "minunatii nostri conducatori" sa sesizeze ca in toata tara astfaltul este minat si ne pun viata in pericol la fiecare pas???

 

Grija mare cum mergeti sa nu se mai intample astfel de tragedii...

Problema este ca nici dupa astfel de tragedii nu se intampla nush ce... ca in Bucuresti au reparat cateva gropi..? ehh... problema ramane aceesi,... banii se duc in buzunarele "minunatii nostri conducatori"... si nu unde trebuie....

... eu fac 50 km zilnik pe drumul EUROPEAN!!! Arad-Oradea,.. n-ati vrea sa stiti in ce stare e drumul asta... in toamna s-au apucat de asfaltare, dupa o saptamana au aparut gropi de 1 m2!!! bataie de joc :cheers: iti rupi gatul cu motorul, am zis ca imi vand CB-ul si imi iau enduro.... pai treaba-i asta... ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol am vz si eu reportajul la pro la ora 13...... faza cu gropile.... e oarecum reala ....... si eu am patit sa ocolesc o groapa si pe langa era nisip pietris si am derapat cu ambele roti..... cu noroc nu am facut buf.... poate m-a ajutat si motoreta (amortizorul de ghidon) ......... fenomenul 125 blana s-a inmultit ..... RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-a intimplat pe sensul de mers spre Budapeste dinspre Universitate mobra aia poate s aprinda lejer 100. Spun asta pentru ca scuterul meu care acum e muci... inainte sa moara de tot abia mergea... ma rugam de el sa prinda 35... iar in pasaj dupa coborirea aia (si numai pe sensula ala... care e "magic" de-a dreptu) zici ca reinvia... 9 din 10 coboriri se ducea in 75 la ora (indicat) si o mentinea pina la iesire. Si il lasam sa fuga intotdeauna pentru ca mi-era teama de masini care mergeau cel putin cu aceeasi viteza. Cind sint cu asta mare nu mi-e teama de masini... ci de vreo prostie de-a mea sau vreo groapa.

 

Inca odata... toti putem face timpenii, datul cu mobra nu e ca datul cu aspiratorul... sint suficiente lucruri neprevazute care pot interveni cit si cel mai experimentat sa faca buf. E pacat sa judeci aspru pe unul mai ne-experimentat pentru ceva ce poti comite chiar tu. Mai ales cind respectivul e deja mort.

 

Sigur...daca pe cineva face sa se simta mai bine si ii diminueaza angoasa ca "puteai fi chiar el" justificarile sau rationalizarile de genu: "mobra era inregistrata incorect, casca era nelegata, era cocalar, gay, stingaci, fumator etc..." OK... sint pro reducerea stresului si angoaselor... dar uneori seamana cu datul cu pietroaie in cadavre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca sf petru la intrare intreaba ce ai condus, aveai permis, era legal...

si acum cateva zile, ca si lui, tot in romana se canta finalul, tot casca i se pune peste, tot praf ajunge.

groapa sau lipsa de experienta, era pe 2 roti, nu? 2 motoare, 1 bicicleta, 4 morti, o saptamana... 1 motor de care stiu pe racovita, urgente, sunt deja 5, intr-o saptamana...

rip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca 90 % din utilizatorii motociclism.ro au motociclete doar la profil. Cand vreodata o sa provoace o cazatura o gropita ca aia ? Cat despre voblaje la 125, nici nu mai are rost sa vorbim...

 

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca 90 % din utilizatorii motociclism.ro au motociclete doar la profil. Cand vreodata o sa provoace o cazatura o gropita ca aia ? Cat despre voblaje la 125, nici nu mai are rost sa vorbim...

 

 

 

 

:cheers: ;)

 

R.I.P. ;) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca altii au chiar 2 in realitate si tot degeaba....

 

Cu orice motor sau bicicleta, daca nu faci ce trebuie la gropi, faci buf. Trailul rotii fata devine negativ atunci cand atingi buza gropii (la iesirea din groapa)

 

Cele mai mari sanse sa scapi le ai cand descarci fata. Desi roata spate va avea toata greutatea motocicletei, are trailul mereu pozitiv, si foarte mare.

la gropi rare si mari, ajuta mult daca ai rebound hard si compresia soft

Editat de ZLI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....se pare ca deja incepe sa-mi placa....stau si ma gandesc la noapte ce voi face IAR?? Deci se pare ca rugamintea mea a fost facuta in van pe unii ii doare la basca ... bon .... continuam!!

Ba nu e "bon" deloc...sper ca vei sta degeaba(utopie?)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nightwolf, ce tot te bati atata cu pumnii in piept? crezi tu ca ai inventat roata cu mesajul tau? e la mintea cocosului ca la deschiderea sezonului sunt mai multe accidente ca in timpul lui. fiecare doarme dupa cum isi asterne sau dupa cum ii e scris. sincer, esti cel mai morbid membru de pe forumul asta, tie chiar iti place sa fii cioclu/gropar/pompier funebru sau ce mai pretinzi tu ca esti. mie mi-ar placea sa ne povestesti de ultima ta iesire cu motocicleta, scuterul sau orice vehicul cu doua roti ai, sa ne zici cum ranjesti cand ai drumul liber in fata si sunet de tobe in urechi, sa ne povestesti cum simti motorul torcand sub chur, cum raspunde ascultator la comenzile tale abile, chestii de astea marunte, de motociclist. ce zici? te bagi?

 

ps. stii ce? ia-ti mai bine lopaticile si rolele tale de nylon cu CSI si du-te frate pe alt forum. esti pur si simplu imbecil. auzi la el: "incepe sa-i placa cand mor oamenii".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca altii au chiar 2 in realitate si tot degeaba....

 

Cu orice motor sau bicicleta, daca nu faci ce trebuie la gropi, faci buf. Trailul rotii fata devine negativ atunci cand atingi buza gropii (la iesirea din groapa)

 

Cele mai mari sanse sa scapi le ai cand descarci fata. Desi roata spate va avea toata greutatea motocicletei, are trailul mereu pozitiv, si foarte mare.

la gropi rare si mari, ajuta mult daca ai rebound hard si compresia soft

Corect. Daca reusesti sa descarci fata ai foarte mari sanse sa scapi. Dar in cazul in care reusesti sa franezi si sa intri franat in groapa si in special sa fii franat la iesirea din groapa ai cam pus-o...si nu frana :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep deja sa ma sperie aceste accidente care dupa parerea mea se intampla cam des. Oricum imaginile de la televizor m-au facut sa ma gandesc foarte atent la starea tehnica a motocicletei.Parerea mea este ca niste frane bine reglate, lantul bine uns si schimbat la timp si niste anvelope care sa nu arate ca opincile unui oltean pot face diferenta intre viata si moarte. R.I.P kid si sper doar ca urmatorul sa nu fiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...