Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, cine poate sa ma ajute si pe mine cu o codita de k3 1000? vreau sa cumpar, cine are sau cine stie de unde pot sa mi iau il rog sa ma contacteze pe ID uzzirapkid@yahoo.com. Multumesc :crack:

 

fugi la sectiunea prezentari mai intai, apoi pote te si ajutam cumva :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt lamurire. m-am mai linistit :crack: dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva :crack:

 

--- Mesaj completat în 30 Dec 2007 16:03 -------------

ms pt lamurire. m-am mai linistit :crack: dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva :crack:

Si am o mica problema. Nu imi tine ralantiul. De unde se regleaza? (adica pornesc moto, pleaca socul automat, si cand se inchide socul cade turatia la 1000-900, si se balbaie putin si se opreste :crack: ).Trebuie dat la 1250-1300...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt lamurire. m-am mai linistit :crack: dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Dec 2007 16:03 -------------</small><br/>

ms pt lamurire. m-am mai linistit :crack: dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva :crack:

Si am o mica problema. Nu imi tine ralantiul. De unde se regleaza? (adica pornesc moto, pleaca socul automat, si cand se inchide socul cade turatia la 1000-900, si se balbaie putin si se opreste :crack: ).Trebuie dat la 1250-1300...

Adik nu iti tine ralantiul nici dupa ce tii accelerat vreo 10 secunde dupa ce o pornesti ? Ar trebui sa tina! Si eu am dat relantiul la 1300 la k6 ! E mai bine asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt lamurire. m-am mai linistit :crack: dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Dec 2007 16:03 -------------</small><br/>

ms pt lamurire. m-am mai linistit :crack: dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva :crack:

Si am o mica problema. Nu imi tine ralantiul. De unde se regleaza? (adica pornesc moto, pleaca socul automat, si cand se inchide socul cade turatia la 1000-900, si se balbaie putin si se opreste :) ).Trebuie dat la 1250-1300...

 

Ca sa reglezi relantiul (iti spun din experienta mea cu k4 d 1000) trebuie sa desfaci suruburile care tin rezervorul in fata , apoi ridici rezervorul ,ii pui un suport ceva ca sa stea ridicat si in partea stanga p langa cadru acolo e cablul d unde poti regla :crack:

Cat despre alte butoane si chestii alea le inveti singur fiecare c face Ca nu e greu cateva butoane si reglajele d amortizoare de frana d ambreiaj etc.

Nu iti trebuie neaparat owner manual.

:crack:

si sa pun si eu niste poze cu tricicleta mea(o am d ceva timp da nu am pus poze pana acum ) :crack:

post-27365-1199047403_thumb.jpg

post-27365-1199047492_thumb.jpg

post-27365-1199047708_thumb.jpg

post-27365-1199047890_thumb.jpg

post-27365-1199047931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai multe variante

poti monta aproape orice codita vrei tu, doar sa ai chef de munca si improvizari. poti sa te orientezi spre codita de R1 2002-03, suzuki k3-k5 si orice alta care iti place. totul e posibil :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa reglezi relantiul (iti spun din experienta mea cu k4 d 1000) trebuie sa desfaci suruburile care tin rezervorul in fata , apoi ridici rezervorul ,ii pui un suport ceva ca sa stea ridicat si in partea stanga p langa cadru acolo e cablul d unde poti regla :crack:

Cat despre alte butoane si chestii alea le inveti singur fiecare c face Ca nu e greu cateva butoane si reglajele d amortizoare de frana d ambreiaj etc.

Nu iti trebuie neaparat owner manual.

:crack:

si sa pun si eu niste poze cu tricicleta mea(o am d ceva timp da nu am pus poze pana acum ) :crack:

 

 

E clar... Trebuie sa ma duc la service :crack: ... merci mult de tot pentru ajutor. Pun si eu cateva poze cu 'tricicleta' :crack:

 

post-24391-1199464153_thumb.jpg post-24391-1199465277_thumb.jpg post-24391-1199465749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acum de cateva zile mi-am achizitzionat si eun un Suzuki GSXR 750W din 1994, dar vremea nu mi-a dat ocazia sa-l testez, dar urmeaza zilele astea, cei care cunoastetzi modelul acesta cam ce parere avetzi de el?post-30023-1199466226_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acum de cateva zile mi-am achizitzionat si eun un Suzuki GSXR 750W din 1994, dar vremea nu mi-a dat ocazia sa-l testez, dar urmeaza zilele astea, cei care cunoastetzi modelul acesta cam ce parere avetzi de el?post-30023-1199466226_thumb.jpg

A avut un prieten de al meu ceva asemanator! F bun motoru, trage de rupe, aproape tinea pasul cu un K1 de 1000! Felicitari pt achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acum de cateva zile mi-am achizitzionat si eun un Suzuki GSXR 750W din 1994, dar vremea nu mi-a dat ocazia sa-l testez, dar urmeaza zilele astea, cei care cunoastetzi modelul acesta cam ce parere avetzi de el?post-30023-1199466226_thumb.jpg

 

am si eu unul, la pagina 89 e poza lui. Super motorul, să ai grijă de el, pune ulei Castrol 10W-50, în rest e OK!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar: salutare tuturor .... am si eu gsx R 600 de 2 zile :P(e din 2000) ... am si eu o intrebare ... daca ma puteti ajuta .. a fost accidentat in fata si refacut ... dar nu mai are becurile .. si nush de care sa cumpar ... stie cineva ce fel de becuri pe potrivesc .... si inca ceva .. lantul de distributie la cati km se schimba ... ma gasiti pe Id`ul sergiu_andy ... va multumesc .... daca ar avea cineva o carete service ar fi perfect .. dar nu se prea gaseste .. si unde se gaseste costa bani .. prefer sa dau de baut la o intrunire decat bani pe cartea aia .. va multumesc pt ajutor Editat de sergiu_andy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am vandut SRAD-ul de 600,si o sa achizitionez modelul mai nou un pik,cel din 01.As vrea sa-mi spuneti si mie,care ati mai trecut prin schimbarea asta,care sunt diferentele tehnice majore.Am inteles ca are 5cp in plus,si 11kg in minus,fata de Srad.Top speedul este cu vreo 10 km peste?Consumul,ar trebui sa fie mai mic,nu?Fiind pe injectie totala...nu?Astept un raspuns din partea voastra,multumesc frumos.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am vandut SRAD-ul de 600,si o sa achizitionez modelul mai nou un pik,cel din 01.As vrea sa-mi spuneti si mie,care ati mai trecut prin schimbarea asta,care sunt diferentele tehnice majore.Am inteles ca are 5cp in plus,si 11kg in minus,fata de Srad.Top speedul este cu vreo 10 km peste?Consumul,ar trebui sa fie mai mic,nu?Fiind pe injectie totala...nu?Astept un raspuns din partea voastra,multumesc frumos.!

 

din punct de vedere tehnic mare lucru nush ... dar ca aspect e de 100 de ori mai frumos cel din 01 .. fata de cel din 00 .. mult succes si sper sa faci alegerea corecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,pai si mie mi-a placut ca este mai ascutita,diferenta de bani,mai mult ptr asta o dau.Tehnic nu ma astept la dif mari...De asta asteptam un raspuns din partea cuiva,care probabil a facut un schimb similar...Am fost foarte multumit de srad,dar nu mia placut niciodata forma lui,a fost doar alegerea potrivita atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un full sistem YOshimura cu finala CARBON TRIOVAL pt GSXR LA PRET NEGOCIABIL.Pt cei care nu stiu pt a obtine performante-caluti in plus si cuplu in ture joase- de la un motor acesta necesita sistemul full in combinatie cu un air flow si un POWER COMANDER cu hartile de injectie adecvate,toba finala are rol important in sound si look.Pretul de cumparare a fost pe la 1500 euro si a fost folosit in regim de strada 5000km.Il am pe motor,dar nu imi foloseste prea mult pt ca am destui cai si asa vrea sa-i montez inapoi vechiul sistem care mie mi se pare mai cool cu 2 tobe.0727364388 pt oferte sau emilio100ro id mes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am vandut SRAD-ul de 600,si o sa achizitionez modelul mai nou un pik,cel din 01.As vrea sa-mi spuneti si mie,care ati mai trecut prin schimbarea asta,care sunt diferentele tehnice majore.Am inteles ca are 5cp in plus,si 11kg in minus,fata de Srad.Top speedul este cu vreo 10 km peste?Consumul,ar trebui sa fie mai mic,nu?Fiind pe injectie totala...nu?Astept un raspuns din partea voastra,multumesc frumos.!

 

Eu am facut aceeasi miscare ca si tine....am trecut de la Srad din 98 la un K2...diferentele sunt cam asa : K2 are cu 10 cai in plus( Srad-u avea 105 si K2 are 115) si 10 kile in minus(Srad-u avea 199 si K2-u are 188) iar top speed-ul pot sa ti-l spun numai la Srad(un pic peste 260 :bigstar: ), la K2 nu am mai avut curiozitatea sa il aflu( desi mergea mai sus de 250, pana acolo am mers :lol: )...Consumul este ca si la Srad poate cu cateva sute de grame mai putin...iar ca aspect este mult mai reusit K2. Eu am simtit mai mult

diferente la manevrabilitate la K2 decat acei 10 cai in plus(sunt un simplu motociclist nu un raiser :lol: )...

Bafta!

 

 

 

P.S K2 meu e de vanzare :P

post-9827-1199660156_thumb.jpg

Editat de crazy_frog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...