suzukilifeanddanger Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 ...si o alta intrebare: cu motorul pornit pulseaza cumva luminile (bordul, farul, ledurile) in sincron cu turatia... cand opresc motorul scade un pic intesitatea... e normal asa? e din cauza ca e mai descarcata bateria? are vreo treaba cu regulatorul ala de tensiune? sal , la k1 750 faceau la fel luminile , la k7 imi face la fel , cred ca e ceva normal ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 salut. eu am un K3 si am aceeasi problema cu soclul. nu se simte nici o diferenta cand il trag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 inseamna ca ceva nu aveti bine acolo:))))dar la k3 nu ai automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 inseamna ca ceva nu aveti bine acolo:))))dar la k3 nu ai automat? din cate stiu doar up to k5 asta daca nu cumva are si k4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 eram sa zis ca e honda .... cade bine tatuajul cu repsol , frumos frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vity-46 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salutarii!! Am si eu Gsx-r 600 din 2001 cumparat de la Adimotori din Codlea. Il am din august si is multumit tare de el am numai 2500km da anu asta va creste cu mult aceasta cifra.... Va salut si s-a vina primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 soclul nu este automat la K3. culmea e ca am urmarit cablul de la el si chiar actioneaza ceva ,dar nu se simte nici o diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 din cate stiu doar up to k5 asta daca nu cumva are si k4 K4 are sigur.......mai eu am la mine un k3 si are automat....inseamna ca este ceva dubios cu asta..sincer nici nu m-am uitat ca nu ma intere....iii schimb ceva si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 cu socul tras..am pe undeva pe la 2000 de ture, fara soc imi sta pe undeva pe la 1100 - 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 eu zic ca ar trebuii sa urce pana la 3000 de ture cu socul tras(manual)....asta zic din experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 e dubios, da, dar totusi stie cineva care este solutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nu e foarte greu....cand este tras socul....invarte de surubul pt relantiu...sa unrce turatzi cu 1500 2000 si dupa aia impingi socul al loc vezi ce se intampla.....eu asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Mah, eu am K2 si nu am soc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nu e foarte greu....cand este tras socul....invarte de surubul pt relantiu...sa unrce turatzi cu 1500 2000 si dupa aia impingi socul al loc vezi ce se intampla.....eu asa fac. pai asta zic, surubul ala regleaza doar relantiul... adica daca fac asta (si am mai facut asta) cand duc socul la loc turatia scade doar foarte putin.... socul cred ca e pe alt cablu si banuiesc ca actioneaza o alta clapeta/valva fata de cablul de acceleratie.... eh... pasca masii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Mah, eu am K2 si nu am soc! Al tau e k5 din 2003:))))) pai asta zic, surubul ala regleaza doar relantiul... adica daca fac asta (si am mai facut asta) cand duc socul la loc turatia scade doar foarte putin.... socul cred ca e pe alt cablu si banuiesc ca actioneaza o alta clapeta/valva fata de cablul de acceleratie.... eh... pasca masii.... Mah nu cablul conteaza oricum ar trebuii sa se tureze deci.....invarte mai mult.....daca nu merge nici asa trebuie date jos carenele,desfacute firele alea si reglate dela zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 din cate stiu eu motoarele pe injectie nu au soc...numa alea pe carb si cum motoarele de la k1 in colo is pe injectie sau chiar 750 srad din 98 nu imi prea inchipui sa aiba soc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 din cate stiu eu motoarele pe injectie nu au soc...numa alea pe carb si cum motoarele de la k1 in colo is pe injectie sau chiar 750 srad din 98 nu imi prea inchipui sa aiba soc ... ahhhh!!!! da ma, ai dreptate, de fapt imi imaginasem eu socul.... ce caraghios sunt.... vazusem pe la alte motoare si credeam ca are si al meu, dar m-am uitat mai bine si de fapt ai dreptate, nu are soc.... ca e pe injectie.... doar alea cu carburator au soc... ar mai fi si alea pe folie, dar la alea e soc semiautomat... ce poate sa faca autosugestia asta... bine, pe mine m-a indus in eroare si manualul.... :blink: in sfarsit a venit solutia.... nu exista soc, deci nu e nimic de rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ahhhh!!!! da ma, ai dreptate, de fapt imi imaginasem eu socul.... ce caraghios sunt.... vazusem pe la alte motoare si credeam ca are si al meu, dar m-am uitat mai bine si de fapt ai dreptate, nu are soc.... ca e pe injectie.... doar alea cu carburator au soc... ar mai fi si alea pe folie, dar la alea e soc semiautomat... ce poate sa faca autosugestia asta... bine, pe mine m-a indus in eroare si manualul.... :blink: in sfarsit a venit solutia.... nu exista soc, deci nu e nimic de rezolvat! total gresit cum sa nu aiba motoarele pe injectie soc??asta de unde ati mai scoso? K4 are sigur.......mai eu am la mine un k3 si are automat....inseamna ca este ceva dubios cu asta..sincer nici nu m-am uitat ca nu ma intere....iii schimb ceva si gata. k3 miaru' stiu sigur cal avea manual..acuma nush poate platesti cu 100 epuroi mai mult si primesti soc automat =)) si da cu socu turatie trebe sa stea undeva pe la 3 mii ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 eu stiu / stiam(in caz ca gresesc) ca motoarele pe injectie (inclusiv la masini ,tractoare samd) au soc automat (din calculator)... :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 daca omul zice ca motorul meu nu are soc inseamna ca asa e... parea destul de convins... nu stiu ce sa zic.... sa fac un poll? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 am r1 2005(injectie) ... am avut r6 2001 (carburatie) cand porneam r6 ele si era frig afara trebuia socul nu pornea tot timpul fara chiar si vara uneori desi motorul era in mintile lui, carburatoarele reglate. la r1 cand pornesc urca la 1400de ture de ex si cand se incalzeste revine in 1100. nu cred ca la alte motoare pe injectie e altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 S-a dus pe apa sambetei si topicul asta....de unde naiba scoti man ca daca este pe injectie nu are soc....numai maestrii si talentati...in fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 total gresit cum sa nu aiba motoarele pe injectie soc??asta de unde ati mai scoso? k3 miaru' stiu sigur cal avea manual..acuma nush poate platesti cu 100 epuroi mai mult si primesti soc automat =)) si da cu socu turatie trebe sa stea undeva pe la 3 mii ture exista motoare pe injectie care au soc manual,eu am avut ,k2 si cu soc manual si,busa 2004 soc manual,kawa z1000 2005 shoc manual,si sunt toate pe injectie,dar am avut si k1 750 shoc automat ,k4 shoc automat......asa ca exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 exista motoare pe injectie care au soc manual,eu am avut ,k2 si cu soc manual si,busa 2004 soc manual,kawa z1000 2005 shoc manual,si sunt toate pe injectie,dar am avut si k1 750 shoc automat ,k4 shoc automat......asa ca exista Cum naiba man tu iti permiti sa ai atatea feluri de moto si eu care muncesc de dimineata pana seara si invers....nu imi perimit nici macar o trotineta si stau si ma amagesc aici pe forum.......zxr gsxr 600 750,cbr1000rr,600rr kawa z 1000?busa?ba da-o naibii cred ca ai la experientza tata ca .......si marmota invelea frumos ciocolata Asta asa ca nu m-am putu abtine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Cum naiba man tu iti permiti sa ai atatea feluri de moto si eu care muncesc de dimineata pana seara si invers....nu imi perimit nici macar o trotineta si stau si ma amagesc aici pe forum.......zxr gsxr 600 750,cbr1000rr,600rr kawa z 1000?busa?ba da-o naibii cred ca ai la experientza tata ca .......si marmota invelea frumos ciocolataAsta asa ca nu m-am putu abtine... si eu muncesc de dimineata pana seara,dar printre altele ma ocup si cu adusu de motoare (din germania de regula) asa ca nu e cazul sa fii ironic, iar daca iti doresti un motor contacteazama ,am preturile cam cele mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.