Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

baieti daca are careva nevoie ..vand un motor de k5 750 cu 11mii km cumparat de rezerva ptr mine complet de injectie, instalatie electrica si CDI

carenele originale in plastic + far+stop, toate pentru k4-5 600-750

evacuarea completa Arrow Trofeo folosita 4000km + PC3 USB

IMG_1439.jpg

IMG_1187.jpg

 

 

evacuarea o dai separat ?:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vand tot separat, as prefera eventual evacuare +filtru aer KN curatat si uns+ Power commander incarcat cu mapa oficiala din trofeul GSXR CUP

scarite robby moto full reglabile

indicatorul de treapta etc ..detalii in pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am: motocicleta completa care se vinde ca in poze ..cu toate accesoriile incluse

toate piesele de tuning pot fi cumparate si separat

moto poate fi cumparata si in varianta stock ..toata originala

am si un motor complet de injectie +instalatie electrica completa ..senzori etc ..separat

pe motocicleta completa de accesorii vreau 5500 ..putin tratabili (motor 750 nu e inclus in pret, dar il dau cu cateva sute celui care cumpara motocicleta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am: motocicleta completa care se vinde ca in poze ..cu toate accesoriile incluse

toate piesele de tuning pot fi cumparate si separat

moto poate fi cumparata si in varianta stock ..toata originala

am si un motor complet de injectie +instalatie electrica completa ..senzori etc ..separat

pe motocicleta completa de accesorii vreau 5500 ..putin tratabili (motor 750 nu e inclus in pret, dar il dau cu cateva sute celui care cumpara motocicleta)

Succes la vanzare!

 

Cine are gsx-r k1-k2 si astazi in jurul orei 12 era la paintball ghencea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma eu nu am vrut sa supar pe nimeni ci doar incercam sa fac o conversatie despre motoare si sa imi fac citiva noi prieteni motociclisti in tara !dar vad ca de la inceput s-a inteles gresit!ok imi cer scuze ca am intervenit in discutiile voastre de zi cu zi!probabil asa sunteti voi obisnuiti ca sa face-ti botezul noilor veniti pe forum!

 

http://www.bikepics.com/members/emikawasakininja/

 

a si nu m-am luat de nimeni ci chiar ii laudam ca stiu despre ce vb!s-a inteles gresit!

 

 

 

bai ticule cand vrei sa faci conversatie cu cineva in special cu bikeri nu le zici salut am gsxr k8 am dat 12 mii pe el bani iam facut in 5 luni miam pus si filtru sport scaritze placate cu aur si etc io te cred ca esti mandru ce motor ai da poate pe alti nui intereseaza asa k in concluzie nui nime rau cu tine da ai inceput cu stangu :D doooah :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ticule cand vrei sa faci conversatie cu cineva in special cu bikeri nu le zici salut am gsxr k8 am dat 12 mii pe el bani iam facut in 5 luni miam pus si filtru sport scaritze placate cu aur si etc io te cred ca esti mandru ce motor ai da poate pe alti nui intereseaza asa k in concluzie nui nime rau cu tine da ai inceput cu stangu :P doooah :scratch:

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are manualul de la 600 srad 97-2000

ma intereseaza mai exact nivelul de ulei din furca sau cati ml se pun cand schimb uleiul

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are manualul de la 600 srad 97-2000

ma intereseaza mai exact nivelul de ulei din furca sau cati ml se pun cand schimb uleiul

merci

cantitatea sigura nu o stiu......te pot ajuta cu setarile .......eu am pus 300 deml in fiecare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300ml dupa ce ai golit'o complet?

da......numai ca asta era un 750

acumanu cred ca este mare diferenta de incarcare pe susensia din fata dar la mine a functionat ok.Asta dupa mai multe incercari:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai voi ... dupa cati km va reancarcati suspensiile stock ! eu am facut 25.000 km fara sa fac nici o schimbare sau setare ( fata spate stock cu setarile din fabricatie )... nu am idee daca e bine sau nu ... dar diferenta nu am simtit fata de primii 1000 km sa zic asa ....

Editat de suzukilifeanddanger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai voi ... dupa cati km va reancarcati suspensiile stock ! eu am facut 25.000 km fara sa fac nici o schimbare sau setare ( fata spate stock cu setarile din fabricatie )... nu am idee daca e bine sau nu ... dar diferenta nu am simtit fata de primii 1000 km sa zic asa ....

Stii cum e......ar trebui sa schimbi uleiul dupa vreo 50000 dar nue obligatoriu.Acuma depinde unde il folosesti(pista sau nu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul din suspensiile de serie e atat de prost incat dincolo se schimba odata la 10-12mii km sau la fiecare inceput de sezon

se intampla ca isi pierde calitatile devenint apos -spumos, vascozitatea se reduce foarte mult.

sa nu mai vorbim de suspensia spate care daca o stresezi se supraincalzeste, tolerantele sunt foarte mari la ea iar dupa 1-2 ani e o mare varza acolo.

cand am schimbat suspensiile la 900RR cu ohlins fata si WP spate ..motorul s'a schimbat ca de la cer la pamant ..era alta motocicleta

pe motoarele noi k4 insus suspensiile de serie devin putin mai serioase dar nimic deosebit

problema e ca multi dintre voi nu stiu sa seteze o suspensie sau sa simta cand lucreaza bine sau nu, discursul aici e foarte complicat, iar la noi se complica si mai mult PTR CA TRAIM IN ROMANIA si e plin de gropi ..si tre gasit neaparat un compromis.

peste exact o luna o sa particip la cursul Ohlins in italia ptr ca vreau sa ma axez in special pe suspensii de calitate :laugh:

am sa revin cu un review al cursului, impresii etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul din suspensiile de serie e atat de prost incat dincolo se schimba odata la 10-12mii km sau la fiecare inceput de sezon

se intampla ca isi pierde calitatile devenint apos -spumos, vascozitatea se reduce foarte mult.

sa nu mai vorbim de suspensia spate care daca o stresezi se supraincalzeste, tolerantele sunt foarte mari la ea iar dupa 1-2 ani e o mare varza acolo.

cand am schimbat suspensiile la 900RR cu ohlins fata si WP spate ..motorul s'a schimbat ca de la cer la pamant ..era alta motocicleta

pe motoarele noi k4 insus suspensiile de serie devin putin mai serioase dar nimic deosebit

problema e ca multi dintre voi nu stiu sa seteze o suspensie sau sa simta cand lucreaza bine sau nu, discursul aici e foarte complicat, iar la noi se complica si mai mult PTR CA TRAIM IN ROMANIA si e plin de gropi ..si tre gasit neaparat un compromis.

peste exact o luna o sa particip la cursul Ohlins in italia ptr ca vreau sa ma axez in special pe suspensii de calitate :laugh:

am sa revin cu un review al cursului, impresii etc.

Asa sa faci! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in pista nu merg ... de mers cu ea merg cum se merge cu o sportiva .... si max 1000 km am mers cu cineva in spate ... oricum ...multumesc de sfaturi ...am sa schimb uleiul din ele inainte de a iesi pe strada !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dubioasa treaba cu suspensiile... eu tot foarte tari le am pentru ca nu m-am apucat sa le resetez... partea cu schimbatul uleiului mi se pare destul de complicata si oamenii astia de pe la serviceuri nu par cei mai de incredere. poate nu din cauza ca nu se pricep dar par mai plictisiti... puteti sa imi spuneti si mie care e avantajul furcii upsidedown (sau cum ii zice)?

 

in alta ordine de idei, am o problema (cred) cu cablul de la soc (k1 de 600). chestia este ca nu prea face nimic. adica cu socul tras la maxim am cam 200 de RPM in plus la idle adica pe la 1500-1600. se slabeste cablul ala de la soc? se mai poate intinde? nu ma deranjeaza neaparat dar e un pic enervant...

si o alta intrebare: cu motorul pornit pulseaza cumva luminile (bordul, farul, ledurile) in sincron cu turatia... cand opresc motorul scade un pic intesitatea... e normal asa? e din cauza ca e mai descarcata bateria? are vreo treaba cu regulatorul ala de tensiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si o alta intrebare: cu motorul pornit pulseaza cumva luminile (bordul, farul, ledurile) in sincron cu turatia... cand opresc motorul scade un pic intesitatea... e normal asa? e din cauza ca e mai descarcata bateria? are vreo treaba cu regulatorul ala de tensiune?

sal , la k1 750 faceau la fel luminile , la k7 imi face la fel , cred ca e ceva normal .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutarii!! Am si eu Gsx-r 600 din 2001 cumparat de la Adimotori din Codlea. Il am din august si is multumit tare de el am numai 2500km da anu asta va creste cu mult aceasta cifra....:crack: Va salut si s-a vina primavara :blink:

post-43782-1233731490_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu doar up to k5 asta daca nu cumva are si k4 :crack:

K4 are sigur.......mai eu am la mine un k3 si are automat....inseamna ca este ceva dubios cu asta..sincer nici nu m-am uitat ca nu ma intere....iii schimb ceva si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...