mandibula Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 cu socul tras..am pe undeva pe la 2000 de ture, fara soc imi sta pe undeva pe la 1100 - 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 eu zic ca ar trebuii sa urce pana la 3000 de ture cu socul tras(manual)....asta zic din experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 e dubios, da, dar totusi stie cineva care este solutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nu e foarte greu....cand este tras socul....invarte de surubul pt relantiu...sa unrce turatzi cu 1500 2000 si dupa aia impingi socul al loc vezi ce se intampla.....eu asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Mah, eu am K2 si nu am soc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nu e foarte greu....cand este tras socul....invarte de surubul pt relantiu...sa unrce turatzi cu 1500 2000 si dupa aia impingi socul al loc vezi ce se intampla.....eu asa fac. pai asta zic, surubul ala regleaza doar relantiul... adica daca fac asta (si am mai facut asta) cand duc socul la loc turatia scade doar foarte putin.... socul cred ca e pe alt cablu si banuiesc ca actioneaza o alta clapeta/valva fata de cablul de acceleratie.... eh... pasca masii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Mah, eu am K2 si nu am soc! Al tau e k5 din 2003:))))) pai asta zic, surubul ala regleaza doar relantiul... adica daca fac asta (si am mai facut asta) cand duc socul la loc turatia scade doar foarte putin.... socul cred ca e pe alt cablu si banuiesc ca actioneaza o alta clapeta/valva fata de cablul de acceleratie.... eh... pasca masii.... Mah nu cablul conteaza oricum ar trebuii sa se tureze deci.....invarte mai mult.....daca nu merge nici asa trebuie date jos carenele,desfacute firele alea si reglate dela zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 din cate stiu eu motoarele pe injectie nu au soc...numa alea pe carb si cum motoarele de la k1 in colo is pe injectie sau chiar 750 srad din 98 nu imi prea inchipui sa aiba soc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 din cate stiu eu motoarele pe injectie nu au soc...numa alea pe carb si cum motoarele de la k1 in colo is pe injectie sau chiar 750 srad din 98 nu imi prea inchipui sa aiba soc ... ahhhh!!!! da ma, ai dreptate, de fapt imi imaginasem eu socul.... ce caraghios sunt.... vazusem pe la alte motoare si credeam ca are si al meu, dar m-am uitat mai bine si de fapt ai dreptate, nu are soc.... ca e pe injectie.... doar alea cu carburator au soc... ar mai fi si alea pe folie, dar la alea e soc semiautomat... ce poate sa faca autosugestia asta... bine, pe mine m-a indus in eroare si manualul.... :blink: in sfarsit a venit solutia.... nu exista soc, deci nu e nimic de rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ahhhh!!!! da ma, ai dreptate, de fapt imi imaginasem eu socul.... ce caraghios sunt.... vazusem pe la alte motoare si credeam ca are si al meu, dar m-am uitat mai bine si de fapt ai dreptate, nu are soc.... ca e pe injectie.... doar alea cu carburator au soc... ar mai fi si alea pe folie, dar la alea e soc semiautomat... ce poate sa faca autosugestia asta... bine, pe mine m-a indus in eroare si manualul.... :blink: in sfarsit a venit solutia.... nu exista soc, deci nu e nimic de rezolvat! total gresit cum sa nu aiba motoarele pe injectie soc??asta de unde ati mai scoso? K4 are sigur.......mai eu am la mine un k3 si are automat....inseamna ca este ceva dubios cu asta..sincer nici nu m-am uitat ca nu ma intere....iii schimb ceva si gata. k3 miaru' stiu sigur cal avea manual..acuma nush poate platesti cu 100 epuroi mai mult si primesti soc automat =)) si da cu socu turatie trebe sa stea undeva pe la 3 mii ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 eu stiu / stiam(in caz ca gresesc) ca motoarele pe injectie (inclusiv la masini ,tractoare samd) au soc automat (din calculator)... :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 daca omul zice ca motorul meu nu are soc inseamna ca asa e... parea destul de convins... nu stiu ce sa zic.... sa fac un poll? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 am r1 2005(injectie) ... am avut r6 2001 (carburatie) cand porneam r6 ele si era frig afara trebuia socul nu pornea tot timpul fara chiar si vara uneori desi motorul era in mintile lui, carburatoarele reglate. la r1 cand pornesc urca la 1400de ture de ex si cand se incalzeste revine in 1100. nu cred ca la alte motoare pe injectie e altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 S-a dus pe apa sambetei si topicul asta....de unde naiba scoti man ca daca este pe injectie nu are soc....numai maestrii si talentati...in fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 total gresit cum sa nu aiba motoarele pe injectie soc??asta de unde ati mai scoso? k3 miaru' stiu sigur cal avea manual..acuma nush poate platesti cu 100 epuroi mai mult si primesti soc automat =)) si da cu socu turatie trebe sa stea undeva pe la 3 mii ture exista motoare pe injectie care au soc manual,eu am avut ,k2 si cu soc manual si,busa 2004 soc manual,kawa z1000 2005 shoc manual,si sunt toate pe injectie,dar am avut si k1 750 shoc automat ,k4 shoc automat......asa ca exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 exista motoare pe injectie care au soc manual,eu am avut ,k2 si cu soc manual si,busa 2004 soc manual,kawa z1000 2005 shoc manual,si sunt toate pe injectie,dar am avut si k1 750 shoc automat ,k4 shoc automat......asa ca exista Cum naiba man tu iti permiti sa ai atatea feluri de moto si eu care muncesc de dimineata pana seara si invers....nu imi perimit nici macar o trotineta si stau si ma amagesc aici pe forum.......zxr gsxr 600 750,cbr1000rr,600rr kawa z 1000?busa?ba da-o naibii cred ca ai la experientza tata ca .......si marmota invelea frumos ciocolata Asta asa ca nu m-am putu abtine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Cum naiba man tu iti permiti sa ai atatea feluri de moto si eu care muncesc de dimineata pana seara si invers....nu imi perimit nici macar o trotineta si stau si ma amagesc aici pe forum.......zxr gsxr 600 750,cbr1000rr,600rr kawa z 1000?busa?ba da-o naibii cred ca ai la experientza tata ca .......si marmota invelea frumos ciocolataAsta asa ca nu m-am putu abtine... si eu muncesc de dimineata pana seara,dar printre altele ma ocup si cu adusu de motoare (din germania de regula) asa ca nu e cazul sa fii ironic, iar daca iti doresti un motor contacteazama ,am preturile cam cele mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 cine are manualul de la 600 srad 97-2000 ma intereseaza mai exact nivelul de ulei din furca sau cati ml se pun cand schimb uleiul merci Mai am eu manualul La 600 intra fix 533 ml in fiecare furca. La 750 intra 490 ml in fiecare furca. Cum naiba man tu iti permiti sa ai atatea feluri de moto si eu care muncesc de dimineata pana seara si invers....nu imi perimit nici macar o trotineta si stau si ma amagesc aici pe forum.......zxr gsxr 600 750,cbr1000rr,600rr kawa z 1000?busa?ba da-o naibii cred ca ai la experientza tata ca .......si marmota invelea frumos ciocolataAsta asa ca nu m-am putu abtine... Nu inteleg intrebarea...e retorica? ....sau ironica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 bai k3-ul meu are soclu si cu asta basta.sunt si cu soclu automat.ma gandeam ca stie careva care este explicatioa de nu functioneaza ,dar vad ca......noi avem discutii de genul" are soclu automat stiu eu". oricum ms de ajutor. si mai am o mica problema. cand se incalzeste motorul, se aude o mica bataie.daca apas amreajul nu se mai aude. are cineva idee? o fi de la ambreaj?nu se aude tare dar imi face pe creier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 bai k3-ul meu are soclu si cu asta basta.sunt si cu soclu automat.ma gandeam ca stie careva care este explicatioa de nu functioneaza ,dar vad ca......noi avem discutii de genul" are soclu automat stiu eu". oricum ms de ajutor. si mai am o mica problema. cand se incalzeste motorul, se aude o mica bataie.daca apas amreajul nu se mai aude. are cineva idee? o fi de la ambreaj?nu se aude tare dar imi face pe creier. pai man sunt o gramada de probleme cu socul...desfal si uitate.eu de exemplu am avut probleme cu el si mi-a fost intepenit cablu pe protectia aia si nu-l puteam tragea ...poate tie iti este rupt sau stiu io...pana nu-l desfaci n-ai de unde sa stii cu atat mai putin noi.... si ma gandesc ca socu de la carb cu socu de la injectie (daca este) nu functioneaza la fel adica nu se tureaza la fel de tare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ms tati ,dar cum ziceam,am urmarit cablul si chiar actioneaza ce acolo la injectie cand il trag. dar nici o schimbare. mersi oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ms tati ,dar cum ziceam,am urmarit cablul si chiar actioneaza ce acolo la injectie cand il trag. dar nici o schimbare. mersi oricum. poate nu actioneaza cat tre sa actioneaze acolo la injectie vezi ca are ceva surub de reglare la maneta cred ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salutare ! Pentru iubitorii de GSX-R am oferte foarte avantajoase : GSX-R 1000, K8 negru la pretul de 10.590 euro (8.899 fara TVA) GSX-R 750 , K8 negru-portocaliu, editie limitata, la 9.438 euro (7.931 fara TVA) GSX-R 600 , K8 alb , la pretul de 9.500 euro (7.983 fara TVA) Motociclete sunt noi, garantie 2 ani fara limita de km, au RAR-ul fact, oferim si transportul la domiciliul clientului. Si inca un amanunt foarte important !!! Daca se cumpara pe persoana juridica, putem factura fara TVA. Pentru mai multe detalii scrie-ti PM sau mail pe csuteu@paneuro.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 bai k3-ul meu are soclu si cu asta basta.sunt si cu soclu automat.ma gandeam ca stie careva care este explicatioa de nu functioneaza ,dar vad ca......noi avem discutii de genul" are soclu automat stiu eu". oricum ms de ajutor. si mai am o mica problema. cand se incalzeste motorul, se aude o mica bataie.daca apas amreajul nu se mai aude. are cineva idee? o fi de la ambreaj?nu se aude tare dar imi face pe creier. variante: 1 - ambreiaj uzat - arcurile sunt prea moi deja sau placutele sunt uzate tare - se rezolva cu un kit de ambreiaj, e sub 100 EUR. 2 - rulmentul de presiune - poti merge mult si bine, sau poti sa il schimbi ieftin 3 - pinion uzat/rupt in cutia de viteza Eu zic sa verifici primele doua. Daca nu e niciuna din ele, cand schimbi uleiul verifica daca ai in el ceva bucati de metal sau pilitura foarte fina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 asa ma gandeam si eu. rulmentul sau ambreajul.chestia e ca altceva nu se intampla.si asta se aude numai dupa ce se incalzeste si numai la mersul in ralanti,cu ambreajul dat drumu. oricum ms mult. o sa vad ce pot face sa fie gata de drum (nu ca acum n-ar fi)pentru sezonul ce a inceput. bafta multa si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.