Nyt Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 (editat) Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! Editat Decembrie 17, 2009 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj bravos, sper ca nu te-a costat mai mult de 200 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 presupun ca hunter se referea la simularea in photoshop si kelu la aripioaraphotoshop nu stiu, mi-a facut cineva simularea, incerc s-o incarc imediat aici; aripioara cred ca ar merge si pe SRAD, om vedea cand va fi gata Mesaj completat uite: mie imi palce cum a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 poate inca mai e valabila oferta de la elf akrapovici inox 8 mil. ia un nr de tel, sa nu faci drumul degeaba 0735 353 012 Merci tati Dau o bericioaica cu prima ocazie Mesaj completat Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! si finala ma, ai uitat de ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) Merci tati Dau o bericioaica cu prima ocazieMesaj completat si finala ma, ai uitat de ea ? E criza nepoate,de unde atatea ? Punem pe cele cu adevarat importante intai ! Editat Decembrie 18, 2009 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 hai ca mi-a pus asta mesajul total aiurea eu ii voi schimba caucioacele, cu o pereche Supercorsa (a la Balamuc), voi schimba finala si una bucata crashpad stanga Iar pe asfalt, evident (buton za biker) Si probabil ma voi juca un pic in photoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti) Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti)Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul Eu merg la drum lung cu 130-150 si nu am probleme in a sta drept. Drept nu inseamna drept ca pe enduro...inseamna drept cat imi permite motoreta sa stau cu mainile aprope drepte. Sunt si un pic mai inalt ... 1.83 La viteze mai mari normal ca ma las jos, dar nu ma las total sub parbriz. Ma las cat sa imi fie ochii deasupra liniei parbrizului. Am mers cu o viteza destul de apropriata de maximul motoretei...nu spun cat ...si nu am avut probleme cu pozitia "nu tocmai ascuns la maxim". Si daca as avea parbriz clar tot nu m-as lasa de tot dupa el pentru ca nu as avea incredere in vizibilitatea pe care o am prin el. Cat despre parbrize sunt unele doublle-bubble care sunt mai umflate per-total dar au aceeasi forma, si sunt unele care au doar marginea dinspre pilot un pic indoita in sus ca sa dea aerul peste capul pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 De, daca v-a trebuit k8 Eu la viteza maxima nu am treaba cu stock-ul k7-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e ok Am vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e okAm vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult In pozitia in care bratele sunt aproape intinse asa imi vine curentul de aer. Ti-am spus ca poate e si din cauza ca sunt cam inalt. Si am mers multi km intr-o zi...500-600km de mai multe ori chiar. La viteza de cruising, 100-130km\h, alternez pozitia "stand in maini" adica cu bratele tepene si drepte cu o pozitie ceva mai relazata a bratelor cand ma sprijin strangand rezervorul intre genunchi si trunchiul il tin din muschii lombari. Parbrizul stock pot sa spun ca avea avantajul ca in jur de 130-150km/h sa-mi "permita" sa ma las sprijinit de curentul de aer din fata si sa mai iau din incarcatura de pe maini. La accelerari si viteze mai mari raman doar in pozitia a 2-a aplecat un pic spre rezervor la inceput, si din ce in ce mai aplecat cu cat creste viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e okAm vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult da , dar am vazut si oameni care stau sub parpriz la 60km/h<sunt penali >cred ca fiecare in functie de viteza are pozitia sa<da de la 200 in sus cred ca toti suntem pe ''burta''> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 da, eu pe la 180-200 incep sa ma aplec,pana atunci nu ma deranjeaza f tare vantul.am parbriz serie si se simte, la 240-250+, e cam belea.simt ca ma da jos de pe motoreta,la topspeed am ajuns de multe ori, dar simt ca as mai castiga ceva viteza cu un parbriz race. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj Cred ca posesorii de GSXR compun un mic "popor ales" pt ca spre ex si eu am construit un crik ca al tau mai demult(in jur de 30 lei ma dus ), gagicile noastre sunt cele mai frumoase ,suntem mereu in centrul atentiei, posesori de yamaha aleg femeile cu c.u.r.u. mare , baietii cu releele de incarcat aaaa HONDA aleg femeile putin deformate si asa mai departe, desigur ma refer la baikari care aleg super-sport. Proectul meu pt iarna asta este garajul, vreau o nebunie, sa am acolo tot ce tine de motociclet, ekipament,scule, ceva ca o noptiera cu roti, cu tot ce tine de intretinre,deja am 1 luna de cand muncesc. O sa vin cu poze curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 si baietii care au Kawasaki cum se prezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 ei nu au timp de femei. e destul ca au kawa in garaj! oricum aia cu yamaha nu mi-a placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 si baietii care au Kawasaki cum se prezinta? aia nu se prezinta , in general au o problema cu pinionul de a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 clasic haide ma, ca astea dupa 2005 nu mai sunt asa fragile la cutie...cred(ma refer la speed) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Proprietarii de Honda sunt cei mai mandrii de motoretele lor....asta pana au descoperit ca la noul Fireblade tre sa faca plinul mai des la ulei decat la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 ei nu au timp de femei. e destul ca au kawa in garaj! oricum aia cu yamaha nu mi-a placut! Si cei care au si kawasaki si suzuki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Pai astia sunt speciali, pana la un anumit punct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Si cei care au si kawasaki si suzuki? Categoria asta are un intelect ridicat sau sunt pe calea cea buna. Si-au luat kawa si au gresit iar pentru a indrepta lucruriile si-au luat suzuki. calea deci e buna.. ai invatat mecanica la kawa,te-ai obisnuit cu ciclistica cu suzuki, cred ca esti in stare sa-ti iei yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 ovi..daca vei incepe sa vii in piste serioase la anul ..vei cunoaste adevarata forta suzuki, cu alte cuvinte ..vei vedea LUMINA cam asa sper sa iasa ..cu yoshimura single in loc de laser stealth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 fain arata. astept sa o vad terminata si sa vad cum te descurci cu ea . astept primavara,sper ca pana atunci sa-i iau carene de pista!. cam asa o sa arate Bafta multa cu pregatirea si pregateste-te de atacul kawa-yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) Suzuki este fata de casa,si frumoasa,si cuminte,si rea cand trebuie,si nu e nici parsiva,si nici nu se strica.Yamaha e ca o femeie frumoasa si perversa care inseala la greu,si te duce spre pierzanie.Si nu stiu de ce,dar marca Yamaha este predestinata accidentelor....Mie asta imi spune.Am avut 4 motociclete,dintre care una a fost Yamaha.La fel,ma ars si pe mine... Editat Decembrie 22, 2009 de classalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.