SNOWMAN Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Ciao, cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)?? intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult! O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia?? Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire! Merci! Editat Aprilie 20, 2010 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Sincer cred ca uleiul e acelasi cu cel din motor, nu are separat pentru cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) nu am vazut inca motor care are ulei separat pentru cutia de viteze, cutia foloseste acelasi ulei ca si motorul. bafta Editat Aprilie 20, 2010 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salut, In principiu socul automat functioneaza daca dimineata, dupa ce pornesti, sta motorul mai turat, si dupa cateva secunde/minute, in functie si de temperatura de afara, relantiul coboara la nivelul normal. La tine ar trebui verificate bujiile, facuta sincronizare si apoi daca nu iti porneste corect ajungi in situatia mea Cu cablurile ai procedat bine in principiu, dar eu recomand ca dupa wd40 (care este un multifunctional FOARTE bun), sa dai si cu spray de uns lantul. Explicatia e simpla, WD40 mai mult curata iar spayul de lant greseaza. Si fa operatiunea asta regulat (la cateva mii de km, scrie si in manualul de intretinere). E ok sa le dai doar la extremitati, acolo sunt punctele de gresare pentru ele. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ciao,cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)?? intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult! O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia?? Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire! Merci! Am auzit k unsul cu wd40 nu e chiar recomandat pentru ca la inceput unge dar apoi usuca. De aia e si folosit la protejarea motoretei pe timp de iarna. Dar nu pun 100% in spate la ce zic. Cu socul ma gandesc ca ar trebui ca atunci cand o pornesti sa iti tina singura turatia ridicata si apoi cand se incalzeste un pic sa revina la relantiul normal. Daca nu face asa inseamna ca nu e tras socul. Iar asta cu cutia cred ca e acelasi ulei si pentru motor si pentru cutie, dar acum nu stiu ce model ai. Disclaimer...sunt un mecanic FOARTE amator asa ca nu te lua prea mult dupa ce zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ciao,cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)?? intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult! O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia?? Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire! Merci! acelasi ulei unge motorul si cutia ex. busonul pe unde pui uleiul in motor este chiar deasupra ambreiajului <motoarele care au uleiul separat ambreiajul este uns de uleiul din cutie> cel mai bine uitate-n manualul de intretinere sa vezi ce si cand tr sa schimbi<nu ce cred unii si altii> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Trage si tu socul ala putin, si sta in relanti, pune si tu bujii noi, filtru, si sa vezi ce frumos porneste. Foarte frumos cand scriem vrute si nevrute, unii stiu mai multe alti mai putin unii mai incepatori altii mai cu experienta, asa ca nu trebuie sa se supere cineva ca ne spunem parerile toti, eu am invatat foarte multe datorita forumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Trage si tu socul ala putin, si sta in relanti, pune si tu bujii noi, filtru, si sa vezi ce frumos porneste.Foarte frumos cand scriem vrute si nevrute, unii stiu mai multe alti mai putin unii mai incepatori altii mai cu experienta, asa ca nu trebuie sa se supere cineva ca ne spunem parerile toti, eu am invatat foarte multe datorita forumului. foarte bine ai gândit tu, da omu o zis ceva de soc automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Asa este, am soc automat, asta e sigur! Ideea este cum poate fii verificat, daca stie cineva? Cat despre celelalte intrebari va multumesc de raspunsuri: Asa este, uleiul este la fel pentru motor si cutia de viteze! Nu eram sigur Cat despre WD 40 si uns cablurile, ideea cu sprayul de uns lantul nu pare rea, dar is curios daca au facut mai multi asa ceva, sa nu fie probleme, eu ma gandeam sa dau dupa cu ceva vaselina?? Deci ramane intrebarea cum verifici un soc automat ... doar pt. cunoscatori p.s apropo a incercat cineva sa si stranga putin cablurile de acceleratie/ ambriaj?? daca da, cam cum a procedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Socul il verifici cum ti-am zis mai sus, sau daca esti bengos in mecanica/electronica, iei aparatu' de masura si manualul de reparatie, si masori valorile la senzori Da varianta cu turatia care tres a scada dupa o vreme ii infailibila Poti linistit sa dai cu vaselina, dar nu prea reusesti sa o pui unde trebuie la cabluri, decat daca o incalzesti si o torni. Mi se pare destul de greu, faci mizerie multa si din cate stiu eu, vaselina, spre deosebire de spray-urile speciale pentru gresat, tinde sa adune mai multa mizerie. Cablurile de acceleratie si ambreiaj, la fel ca si maneta de ambreaj, TREBUIE sa aiba anumite jocuri. De exemplu la mine, maneta de acceleratie tre sa aiba un joc intre 3-4 mm, iar maneta de ambreiaj, daca nu ma insel, ca-s la munca acuma si nu am manualul, tre sa aiba un joc (sus-jos) intre 10 si 30 mm, sau ceva de genul asta. Deci ele nu se strang, se regleaza jocul. Daca nu ai manualul de intretinere al motorului, incearca sa-l faci rost de la cineva sau sa-l cauti pe net, te va ajuta foarte mult. Acolo gasesti exact cum sa reglezi tot ce ai nevoie (de exemplu cablul de acceleratie are in total vreo 5-6 locuri de unde se poate regla, daca includem aici si capatul de la motor). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Si eu folosesc wd40 sa curat surubele cable,de uns in locurile unde este frecarea f mare,gen cric sau mai stiu eu ce,cred ca se da cu alceva.Oricum,cand prezentau astia avionul prezidential,si i-i faceau mecanicii aia revizia tehnica,am surprins un moemnt cum umbla ala la elice,motor cu Wd 40 in mana.Deci cred ca este o solutie super buna.Am inteles ca respinge apa,si praful.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 este intr-adevăr, si eu îl folosesc absolut oriunde pe motor, dar este multifunctional. adică si curată, si unge, si degripeaza, si respinge apa/praf, etc. Dar de uns nu cred ca o face mai bine decât un produs dedicat, de buna calitate. La mine ordinea este asta: prima data curat bine cu spray de frane (care pana acuma ii cel mai bun curatator de grăsime si mizerie), apoi wd40, care sa zicem ca-i un fel te tratament, si apoi unde ii cazul, spray de gresat lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 prima data curat bine cu spray de frane (care pana acuma ii cel mai bun curatator de grăsime si mizerie), apoi wd40, care sa zicem ca-i un fel te tratament, si apoi unde ii cazul, spray de gresat lantul. la ce anume te referi, ce anume cureti? cablurile de acceleratie/ambriaj?? sprayul de frane se poate folosi si la astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Nu, cablurile nu le curat, doar le gresez. De curatat curat locurile unde pivoteaza scaritele, pedalele de frana si ambreiaj, lantul. La cabluri din cand in cand mai dau cu wd40, dar sincer nu cred ca este necesar. Doar spray-ul de lant, dar trebuie facut periodic. Si unsul si jocurile corecte de care ti-am scris inainte au menirea de a prelungi viata cablurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Vezi sa nu cureti discurile de frana cu el:))Eu am curatat etrierii de grasime,si am scapat si pe discuri.Si pentru 1 km nu prea mai aveam frana.Acum daca mai scap,stiu lectia.Dar mare atentie,daca o comietti cu el,sa nu va ia prin surprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 apropo, sambata viitoare este salonul moto. eu am vb deja cu mai multi prieteni sa ne intalnim la 10.30 la arc si pe la 11 sa plecam spre romexpo.se mai baga cineva? pt mai multe detalii nr meu de tel este 0723641606, dar in principiu o sa hotaram aici ce si cum nu se baga nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 nu se baga nimeni? pai daca nu ploua, si termin motoru vineri, eu ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 nu se baga nimeni? O sa vin si eu,dar nu cu motoreta,ptr ca presimt ca o sa fie o mare aglomerratie,plus ca mai car dupa mine si geaca,casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Vin la smaeb dar fara mobra .....haideti sa stabilim o ora sa ne vedem la smaeb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Vin la smaeb dar fara mobra .....haideti sa stabilim o ora sa ne vedem la smaeb asa cum ziceam voi fi prezent cu sau fara mobra - in cazul in care o sa fie terminata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 eu o sa merg cu baietii din club, pe la 12 jumate cred ca ajungem sambata, cu motoarele daca nu ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Tocmai am iesit si eu cu a mea a doua tura dupa ce a fost refacuta. Cam asa arata : ti-a iesit bine, bine tati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Comparativ amortizorul de directie stoc de pe k6-k7-k8 750 cu cel de pe 1000 rr 2004-2007 ? Sunt la fel de ok? sau honda peste zuzi? meersi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Comparativ amortizorul de directie stoc de pe k6-k7-k8 750 cu cel de pe 1000 rr 2004-2007 ?Sunt la fel de ok? sau honda peste zuzi? meersi? honda e peste ,e electronic ,se intaraeste in functie de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Am fost azi la salon ......... slaeb de tot anu asta. Se vede criza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.