Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai dreptate, dc furca merge o.k. kiar si la -5 grade inseamna ca este in regula zeama, apropo am umblat acolo pentru ca exact la mine pe strada era sa ma omor , am dat putin span cand veneam acasa si sa ridicat putin, exact cat trebuie, tensiunea in brate fiind inegala desigur (si nepregatit ) roata a revenit putin intr-o parte pe o gura deaia de gaze fapt pentru care a intrat in voblaj si ma tinut aprox 20 metri la aprox 70km/h, nu stiu cum am scapat. Exact cum am ajuns acasa primul lucru a fost sa vad dc amortizorul de ghidon are ulei. Dupa demontare constat ca mai avea aprox 20% suficient si ala sa faca ceva dar nu in cazul meu, Ne stiind ca este normal sa se umezeasca putin la un interval de... am decapsat capacele alea(conf. o keie la urgenta) si am mai strans simeringurile alea mici si pretentioase; am montat tot la loc cu ulei hidraulic dsigur( am dat o tura fara amortizor si kiar se simtea diferenta). Mentionez aici ca din cauza voblajului un prieten sa lipit de o masina, a scapat cu viata dar sa lasat,(cauza fiind span pe drum plin de gauri , naspa)

Amortizorul de ghidon nu trebuie ignorat deloc, un "nimic" acolo unde trebuie te scape de la necaz cand trebuie) ca si tot ce tine de intretinere defapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. simt ca ma privesti de undeva de sus ,,,, cam de la 15 metri, ceva de genul tu esti desteptul si eu prostul, nu vreau sa discutam prea mult pe teme asta, vreau doar sa sti ca nu a incercat nimeni sa rada de nimeni, am incercat doar sa-l determin sa o curete putin si sa skimbe rigipsul din carena atata tot.(nu cred ca este da rau)

Asa ca nu te lega tu de cat de jmeker sunt, in ce vreau eu sa pozez, cat de prost merg cu motocicleta, ... este penibil nu suntem niste copii, si indoielile poti sa le pastrezi pana te intreba cineva de ele :lol: . asfalt uscat men :laugh:

Mesaj completat

Vad ca nimeni nu spune nimic de modestul Todea, frate esti tare ... ce sa mai ... mai terminat cu pozele alea.

 

Pt. baiaul cu amortizorul de g. atotstiutorul de mine (zeul intelepciuni) am bagat ulei hidraulic in el, si iarna? SURPRIZA !!! a congelat si nu mai puteam sa misk furca decat goarte greu, deci trebuie atentie mare ce pui acolo

 

stai linistit..e ceva normal pt zona din care provii :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFFTOPIC ON TOPIC :

 

ADMIN , DC IMI APARE O PAGINA ROSIE CU MESAJUL DE MAI JOS ,

CAND ACCESEZ ACEST TOPIC ????

SI NUMAI LA ACEST TOPIC

 

Warning: Visiting this site may harm your computer!

The website at www.motociclism.ro contains elements from the site smokefreequitmeter.com, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.

For detailed information about the problems with these elements, visit the Google Safe Browsing diagnostic page for smokefreequitmeter.com.

Learn more about how to protect yourself from harmful software online.

I understand that visiting this site may harm my computer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFFTOPIC ON TOPIC :

 

ADMIN , DC IMI APARE O PAGINA ROSIE CU MESAJUL DE MAI JOS ,

CAND ACCESEZ ACEST TOPIC ????

SI NUMAI LA ACEST TOPIC

 

Warning: Visiting this site may harm your computer!

The website at www.motociclism.ro contains elements from the site smokefreequitmeter.com, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.

For detailed information about the problems with these elements, visit the Google Safe Browsing diagnostic page for smokefreequitmeter.com.

Learn more about how to protect yourself from harmful software online.

I understand that visiting this site may harm my computer.

da si io sunt curios ce inseamna si cum putem scapa de ea

 

Mesaj completat

Motoreta mea dupa o spalare si cu Stompgrip, furtune frana Hel, semnalizari si scarite vopsite. 11 mii de km and counting :love:

o ai cumva la vanzare?oricum superba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doctore.... cred ca esti la fel de trist ca si mine, nu mai ai ce sa-ti doresti si este naspa rau, ce-l mai frumos din univers, O.Z.N. .

Critica desigur ....... iar umplu frigiderul de carne

Ba frate ce wrn meu este greu sa pui banda aia pe roti perfect? Nu ai avut distantierul ala? Ce sa intamplat? Inimaginabil sa mor yo.

Mesaj completat

Este deaia din 3 bucati si deaia, acum am vazut mai bine, scuze te inteleg.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu...eu am pus-o si aveam distantierul....dar indemanarea mea lasa de dorit...la fel ca si rabdarea.

Cand o cadea singura o schimb si rog pe cineva sa puna mai bine. Mi-a iesit bine doar partea stanga-fata.

Oricum nu se vede...din avion :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi zici si mie te rog cum ai innegrit semnalizarile si daca nu ai facut-o tu,unde ! Ms

 

 

Pai semnalizarile spate se scot destul de usor si se pot vopsi pe interior cu spray de faruri pe care-l gasesti la orice magazin de piese auto. Produs de duplicolor parca.

Am curatat bine desi nu era asa mare nevoie cu alcool.

Am dat un strat subtire (de la vreo 25-30 de cm)...am stat 10 min...am mai dat un strat...iar am stat (cred ca scrie si pe cutia de spray cum se aplica vopseaua)....si tot asa pana se inegreste cat vrei tu. Ai grija ca atunci cand se usuca se mai inegreste un pic. Cred ca am dat vreo 7-8 straturi (la ultimele poti sa astepti mai putin intre straturi..sau sa usuci cu un uscator de par dar nu prea brusc ca am citit ca nu iese bine daca se usuca brusc). Sa ai grija sa nu dai prea mult la un strat astfel incat sa-ti "balteasca" in interior.

De asemenea cand scoti geamurile scoate-le usor ca au o garnitura de cauciuc cu care m-am cam chinuit sa o bag la loc pe moto. Mai bine le scoti lasand garnitura atasata de moto. Si grija la insurubarea la loc a suruburilor sa nu strangi ca nebunul sa crape plasticul.

Semnalizarile se vad inca bine desi sunt inegrite ca lumea.

Pe cele din fata nu stiu cum sa le scot...sunt prinse in oglinzi...si nu m-am bagat la ele. Dar presupun ca daca maschezi bine pe langa ele si dupa vopsire ii dai si un strat de lac sa nu se duca vopseaua ies si alea destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta mea dupa o spalare si cu Stompgrip, furtune frana Hel, semnalizari si scarite vopsite. 11 mii de km and counting :love:

Cum se simt abtipildele alea de pe rezervor,iti dau ceva aderenta la genunchi?Adika cand te impingi cu picioarele in rezervor,simti ca se lipesc asa?

Si daca tot ati pus poze,sa pun si eu cateva .

post-17527-1271053022_thumb.jpg

post-17527-1271053034_thumb.jpg

post-17527-1271053055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se simt abtipildele alea de pe rezervor,iti dau ceva aderenta la genunchi?Adika cand te impingi cu picioarele in rezervor,simti ca se lipesc asa?

Si daca tot ati pus poze,sa pun si eu cateva .

 

Se prind foarte bine. Problema la mine e ca desi am 1.83m nu reusesc sa prind decat un pic partea "lipicioasa", nu cu genunchiul. Mai mult pron ornmentele alea de plastic de sub rezervor. Probabil trebuie sa-mi schimb pozitia pe moto sau niste scarite mai ridicate dar nu sunt prevazute in buget. Din poza pe care ai pus-o cu tine pe moto cred ca prinzi destul de bine partea metalica a rezervorului unde s-ar lipi Stompgripul.

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ne bucuram de tehnologie!!!...... si batranii , mosii de azi care cand erau ca noi repara 3 zile si se plimba 2 ore saraci de ei,

Intradevar dupa ce repari la ea si dai o tura o traiesti la maxim, nu ca acum in era haiabuselor si a monstrilor pe 2 roti.

Astea nu se strica nici deale draku, nu mai inteleg nimic rau dc se strica rau dc nu se strica, este un fel de.... :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prind foarte bine. Problema la mine e ca desi am 1.83m nu reusesc sa prind decat un pic partea "lipicioasa", nu cu genunchiul. Mai mult pron ornmentele alea de plastic de sub rezervor. Probabil trebuie sa-mi schimb pozitia pe moto sau niste scarite mai ridicate dar nu sunt prevazute in buget. Din poza pe care ai pus-o cu tine pe moto cred ca prinzi destul de bine partea metalica a rezervorului unde s-ar lipi Stompgripul.

Da,pai eu sunt pitic,am 1.70.La mers calumea,adika la drum intins astia micii sunt mai avantajati,in schimb cei inalti le manevreaza mai usor prin oras,avand stabilitate mai buna.Oricum,mai mult valabila pentru incepatori.Dar am prieteni inalti,peste 180 si se plang de asa zisele dureri de spate,iar la mine nu e cazul,daca rezervorul imi vine pana in piept::love:)Pe un enduro sau touring mi-ar fi si mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am o problema la motocicleta, un gsxr de 750 din 2001, cand o pornesc, uneori, mi se stinge bordul complet sau turometrul se duce pe 0 si nu imi afiseaza temperatura motorului dar becul de neutral ramane aprins. am verificat mufa care intra in bord, panoul de sigurante si bornele la baterie, nici o schimbare. in mers isi revine si functioneaza normal bordul. banuiesc ca e vorba de un contact imperfect sau o mufa oxidata, ce as putea sa mai verific??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit ceva asemanator si era de la un fir de la baterie. Papucul ala era strans bine pe borna, dar firul nu mai facea contact in mufa.

Incearca sa misti de fire si vezi unde se intrerupe...

Sau sa verifici bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am o problema la motocicleta, un gsxr de 750 din 2001, cand o pornesc, uneori, mi se stinge bordul complet sau turometrul se duce pe 0 si nu imi afiseaza temperatura motorului dar becul de neutral ramane aprins. am verificat mufa care intra in bord, panoul de sigurante si bornele la baterie, nici o schimbare. in mers isi revine si functioneaza normal bordul. banuiesc ca e vorba de un contact imperfect sau o mufa oxidata, ce as putea sa mai verific??

mai e o mufa care face figuri uneori pe partea stanga in zona radiatorului<mai mereu o gasesc oxidata>

cauta bine si curata toate mufele cu spray contact sa fii sigur ca nu e dupa instalatie<e foarte posibil sa fie bordul belit>se intampla frecvent asta <cel putin la auto>cand sunt km dati inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Motoreta mea s-a gandit ca ar fi bine s-a scoata la pensie releul de incarcare si am fost sfatuit s-a il inlocuiesc cu unul de GSX 750-1000R dupa 2000 an(specific,releul are 5 fire ce ies din el).Poate ma puteti ajuta in vreun fel....

Multumes anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faceti ba fratilor cu miarele ? Pe bune, sunt niste super puteri, rr 1000, r1, da ca gixeru niciuna fratilor, trage de rupe, eu unu nu ma vad pe miar niciodata, gixer desigur, cand am mers pe miar ma simteam ca pe o bomba nucleara.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...