cmd Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 metzeler racetec k3 este peste tot ce poate un motociclist obishnuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Eu le-am incercat si nu sunt entuziasmat.....incearca Pirelli Diablo SuperCorsa SC2 sau Dunlop Sportmax GP Racer si o sa uiti de Power One Totusi ai nevoie si de ceva iesiri pe circuit sa realizezi asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 eu am auzit urmatoarele....cele mai bune cauciucuri sunt alea rotunde...si negre si ca un motoretist bunicel, isi da seama care sunt limitele lui si a cauciucurilor pe care le are in conditiile de trafic respective...si merge in conformitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Eu am dunlop d208rr si sunt multumit, mai ales daca nu e ud si e caldut afara. Ce-i drept, nu prea am termen de comparatie decat cu gume destul de expirate (ca an de fabricatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 eu am un diablo super corsa (fata -spate) pe asfalt sunt super ok - pe ploaie, de asemenea - fara scapari singura chestie a fost in parcare la CGS (au un fel de vopsea data pe jos) - fiind apa pe jos - a alunecat u npic spatele - dar nu mult PS culmea - am observat aceeasi chestie si la mine - mai degraba ma las pe stanga decat pe dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 eu am auzit urmatoarele....cele mai bune cauciucuri sunt alea rotunde...si negresi ca un motoretist bunicel, isi da seama care sunt limitele lui si a cauciucurilor pe care le are in conditiile de trafic respective...si merge in conformitate foarte adevarat ! post de nota 20 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 si eu sunt de acord dla partea cu limitele, da ma gandesc ca totusi nu ii rau sa ai niste cauciucuri care ti se potrivesc mai bine. Pana la urma tu tre sa le alegi pe ele, nu ele pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) asha ... just in case < singurul contact intre motocicleta si asfalt este prin cauciuc ,unde mai pui ca pata de contact este de 1-2 cm fatza/spate (hai poate mai mult pe spate aplecati pe curba...)daca si aici trebuie sa ne zgarcim inseamna ca am ajuns rau > dupa parerea mea cand este vorba de cauciucuri si frane nu trebuie sa existe nici un fel de compromis(calitate/pretz) Editat Iunie 2, 2010 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 pe fata Pirelli Diablo SuperCorsa SC2 si pe spate michelin pilot power si ma inteleg bine cu ele mai fuge spatele putin dar nui panica. Pacat ca nu avem un circuit bun pe langa bucuresti in afara de amckart care mi se pare mic rau. Mesaj completat placute de frana pe fata SBS si rupe ,iar pe spate TRW Lucas si nu sunt bune de nimic sunt sintetice si scartaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Mai baeti..are si eo o intrebare,care v-ati ,,facut suspensia'' pe DINO JET? /index.php?...=534982&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Mai primiti inca unu? Nou posesor de GSXR 1000 k6. Pozne maine, ca merge forumul varza si nu uploadeaza nimic..... Ne auzim pe curbe! Ta Ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Mai baeti..are si eo o intrebare,care v-ati ,,facut suspensia'' pe DINO JET?/index.php?...=534982&hl= cred ca vb prostii baiatu ..dar totusi al meu dupa ce a iesit dp dyno mi-a zis baiatu ca trebe reglata suspensia Survolaj bravo ai facut alegerea perfecta.pune si tu ceva poze si detalii km,pret,accesori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Sper sa mearga de data asta Motoreta e stoc - pret ( nu zic - dar e bun ) motoreta are aproape 17.000 km - inca cu kitu de lant din fabrica, are xenon pe faza scurta, cauciucuri schimbate BT 016 2009 ( nu prea sunt ok eu cu ele dar n-am ce sa fac ), filtru de aer BMC si cam atat...or sa vina o gramada ca ce iau de pe dezmembrarea ZXului cumpar PC3 - si evacuare full...aici nu stiu ce evacuare - a little help. Mai intai sa ma obisnuiesc cu ea asa stoc. Oricum in weekend o asteapta furtunele race. Nu mai umblu pe furtunele din fabrica neam. + Bujii noi iridium. Editat Iunie 2, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) marfa Editat Iunie 2, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 poate baiatul vorbea de suspensii si se referea ca are "SAG'ul" facut frumoasa motoreta,felicitari care a fost pretzul corect? , baiatul parca cerea 6k mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Survolaj@ un sistem full akra evo gasesti intre 200-300,yoshi intre 300-500 ti-as recomnda daca pui pc3 si full sistem sa faci harta pe dyno.cele download nu is precise 100% al meu a scos 165,3 pe dyno..cu un sistem full trebe sa sari de 170 Editat Iunie 2, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 @todea Poate vrei sa zici 1200-1300, vorbim de evacuare full, nu finala. @Survolaj Daca pui PC3 ai unde sa mergi pentru Dyno, iese bine garantat. S-o stapanesti sanatos, imi place ca e "curata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 cred ca vb prostii baiatu ..dar totusi al meu dupa ce a iesit dp dyno mi-a zis baiatu ca trebe reglata suspensia Survolaj bravo ai facut alegerea perfecta.pune si tu ceva poze si detalii km,pret,accesori Cat de tare te chinuie ,,talentul'' Imi dai si mie definitia la cuvantul DINOJET? sau daca ai motor pe injectie nu stii ce e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 @todea Poate vrei sa zici 1200-1300, vorbim de evacuare full, nu finala. second nu e asa mult,sunt si mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 honda-i honda ... kawa-i ninja ... asaa ca mi-am luat SUZUKI !!!! sa o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) apropo nu are nimeni niste discuri de frana,fata, pt un k1 1000? Editat Iunie 3, 2010 de hunter2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 honda-i honda ...kawa-i ninja ... asaa ca mi-am luat SUZUKI !!!! sa o stapanesti sanatos ! In 4 ani de cand ma dau si mai fac una alta pe la alte motorete, am observat ca orice motor e bun DACA ESTE INTRETINUT CA LA CARTE!! Asa ca nu conteaza producatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 apropo nu are nimeni niste discuri de frana pe un k1 1000? s-ar putea sa ti se potriveasca si cele de la S-rad gasisem unele la HORIA acum un an, vroia 5 mil pe el. dar acum HORIA nu e de gasit, am inteles ca-l cauta multa lume .... si nu e indicat sa faci bisnisuri cu el daca nu sunt ovalizate, incearca sa le pui pe un strung sa le mai iei din santuri daca ti se misca rau din niturile flotante , cauta o presa pt discuri. io nu am gasit, si le-am strans cu menghina, unul cate unul. nu te sfatuiesc sa faci ca mine, sau sa-mi urmezi sfaturile .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 s-ar putea sa ti se potriveasca si cele de la S-radgasisem unele la HORIA acum un an, vroia 5 mil pe el. dar acum HORIA nu e de gasit, am inteles ca-l cauta multa lume .... si nu e indicat sa faci bisnisuri cu el daca nu sunt ovalizate, incearca sa le pui pe un strung sa le mai iei din santuri daca ti se misca rau din niturile flotante , cauta o presa pt discuri. io nu am gasit, si le-am strans cu menghina, unul cate unul. nu te sfatuiesc sa faci ca mine, sau sa-mi urmezi sfaturile .... se misca din nituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 In 4 ani de cand ma dau si mai fac una alta pe la alte motorete, am observat ca orice motor e bun DACA ESTE INTRETINUT CA LA CARTE!! Asa ca nu conteaza producatorul mare adevar graiesti. multi isi iau cine stie ce motoare ca au auzit ei ca sunt cele mai bune , se dau fara ulei si cand le crapa plang pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.