sandu07 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Imi pare rau pentru tine omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) ca sa fie treaba treaba - mi-a murit intr-o intersectie - acolo a ramas am luat metroul - am ajuns la facultate 20 de min mai traziu decat ora examenului, nu am fost primit in examen, deci nu imi pot lua diploma anul asta motorul nu mai porneste, o zi perfecta am tras socul - a pornit de 23 ori - am luat mana de pe ea a murit; am tras de gaz - iar a murit; iar pornita cu socul marit relanti-ul s-a ridicat la 4000 rpm a inceput sa scada repede, i-am dat gaz si a murit de tot ieri isi mai revenise - ma gandesc totusi la apa in benzina si la cum a plouat azi-noapte am o vaga impresie ca iar si mai multa apa 1. Masoara compresia 2. Verifica pipele, sigur ai pipe cu tot cu bobine. 3. Verifica CDIu 4. Alimenteaza-o la o "perfuzie" - scoti din calcul asa apa in benzina. 5. Verifica sistemul electric. Cat despre acea bataie, vezi sa nu fie de la rulmentul de la ambreiaj. 29.000 daca ii are sigur nu e lantul...lantul de distributie se aude ca un tren pe la macaz, nicidecum o singura bataie la intervale egale. Zi-mi daca tragi de ambreiaj - daca se mai aude bataia SAU se aude un zumzait de la capacul de ambreiaj. Eu numai pe 300V am mers, nu mi-a scos fum, nu mi-a papat decat 100ml la 2000km - si asta cu motoreta veche care are fara o mie - 80.000km si inca porneste din prima. Acel fum de dimineata cand e mai rece este condensul de pe galerie, se va observa ca la gura tobei se face apa. Toata lumea zice de Motul, dar toata lumea a schimbat uleiul la timp? Miram-as - toti le pun o data ulei si merg cu el jdemii de km si apoi cand le pica ceva, ULEIUL FRATE! Haidi pac! Editat Iunie 17, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) stiu ca poate ma bag si eu aiurea in seama ... nu stiu foarte multa mecanica dar nu poate sa fie si de la bujii ? si apropo de bujii ... este vre`o diferenta intradevar sesizabila intre iridium si cele normale ? Editat Iunie 17, 2010 de SoLoGSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 si apropo de bujii ... este vre`o diferenta intradevar sesizabila intre iridium si cele normale ? Da,este dar daca ai carburatie ramai pe bujii normale si nu schimba pe iridium ca o sa iti dea nas ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 @delu: daca vrei sa te ajut cu piese de incercat (fise, cdi etc), cu cea mai mare placere. Cred ca ar trebui sa se potriveasca de la K2 de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 bmai fratilor, ziceti mi si mie un atelier bun de vopsitorie sa aiba codurile de vopsea de la suzuki si sa stie treaba. i am zgariat carenele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 www.pimoto.ro Za best in town. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Da,este dar daca ai carburatie ramai pe bujii normale si nu schimba pe iridium ca o sa iti dea nas ! nu e carburatie vroiam pt gsxr 750 k6 si ma intrebam daca chiar merita diferenta de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Gata mi am luat gume Micheline Power Pure abia astept sa le pun. acum vreau sa scap de astea vechi,sunt in stare buna,le dau pt 300ron amandoua sau pt un set de crash-paduri pt k3 sau pe discuri de frana fata gumele sunt: fata-dunlop sport max race replica dot(2106) spate- pirelli diablo corsa dot(3905) o sa punt poze dupa ce le dau jos mos, fara suparare ... cauciucurile alea mai bine le pui pe foc, decat sa le vinzi ... Tu iti dai seama ce inseamna 2005? Un cauciuc vechi de 5ani!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Daca nu ai avut probleme cu Motorex ramai pe Motorex ! Sau poti sa incerci Motul sau Silkolene ! Iti recomand un 15w50 ! S-ar putea sa vorbesc pe dinafara .. dar de ce sa bagi 15w50 intr-o motocicleta noua cand mai mult ca sigur manualul iti recomanda 10w40?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Eu la trotineta mea am folosit doar Motul. Are 25.000 km si nu consuma deloc. Cu exceptia rodajului si a ultimului schimb am pus doar 300v si daca nu consuma ulei, inseamna ca i-a placut. La rodaj am considerat ca nu merita sa arunc banii pe 300v pentru 1000 km. Pentru ultimul schimb am primit pe de-a moaca Motul 7100, asa ca ... simplu! La kawasaki-ul pe care l-am avut inainte am folosit Valvoline si il cumparam de la reprezentanta. In orice caz, cel mai important lucru in alegerea uleiului este respectarea indicatiilor producatorului motorului, in ceea ce priveste vicozitatea (asta bineinteles presupunand ca in bidon e chiar ulei, nu vre-un amstec contrafacut in cada din maistiueuce). Producatorul este cel care stie cel mai bine de ce ulei are nevoie motorul si ma refer doar la viscozitate, nu la faptul ca un producator RECOMANDA o anume marca de ulei (ex. Renault - Elf) Neutilizarea viscozitatii corespunzatoare duce la o uzura mai rapida a motorului cauzata de o lubrifiere necoresponzatoare. Sa ma ierte cei care stiu, dar o sa ma straduiesc sa explic cat mai usor de inteles pentru oricine care-i treaba: Uleiurile "multigrade" pe care le folosim se comporta diferit de un ulei "normal"(monograde). In materie de viscozitate, uleiurile "monograde" se comporta ca uleiul de floarea soarelui cand pui cartofii la prajit - odata cu cresterea temperaturii devin din ce in ce mai fluide, adica scade viscozitatea. Asta inseamna ca la 100C o sa fie mult mai fluide decat la 10C. Daca e prea fluid lubrifierea ar putea sa nu fie suficienta si motorul sa se uzeze mult mai repede. Daca s-ar alege unul mai vascos poate aparea o alta problema: la pornire la temperaturi mai scazute. Timpul necesar ca un ulei mai vascos sa circule si sa lubrifieze un acelasi motor e mai mare. Pana sa se incalzeasca (fluidifice) sau sa fie fortat sa circule, apare o functionare "pe uscat" care duce la ... uzura motorului. Uleiurile monograde nu fac fata diferentelor mari de temperatura. La masini se mai folosesc doar pentru ceva masini clasice. In rest, la utilaje industriale, acolo unde temperaturile variaza putin. Uleiurile multigrade pe care le folosim pentru auto/moto sunt uleiuri aditivate. Ca urmare viscozitatea nu va scadea la fel ca la monograde odata cu cresterea temperaturii. La 100C uleiul va fi suficient de vascos pentru a asigura o lubrifiere mai buna, iar la temperaturi scazute va fi suficient de fluid pentru a scurta perioada de functionare "pe uscat" a motorului. Codificarea SAE pentru uleiurile multigrade contine dupa cum stie toata lumea, 2 cifre: - prima (0, 5, 10, 15, 25) e urmata de W (winter) si arata in ce inteval de viscozitate se incadreaza uleiul la temperaturi scazute de testare - a doua (20, 30, 40, 50, 60) arata acelasi lucru la 100C Stiu oameni care au cumparat uleiul pentru ca era mai scump si, in concluzia lor, mai bun - fals. Bun pentru un anumit tip de motor, doar mai scump de produs. Altcineva zicea ca ... mhoaaa, daca e dublu ester e marfa ... dar habar n-avea ce inseamna ester. Si era si cel mai scump. Sau, daca Rossi, Lorenzo Spies si altii de la GP folosesc un ulei cu anumite caracretistici, e gresit sa zici ca ala-i cel mai bun, pentru ca iese campion. E cel mai bun pentru motorul ala, ale noastre nu-s la fel. Cel mult sa iei aceeasi marca. Deci: - daca e mai fluid la 100C decat are nevoie motorul "beneficiezi" de uzura mai rapida la temperatura normala de functionare a motorului (100C) - daca e prea vascos la temperaturi scazute "beneficiezi" de uzura mai rapida datorita functionarii "pe uscat", mai ales daca nu lasi motorul sa mearga putin inainte sa-l pui in sarcina (sa pleci) In concluzie: - ar trebui respectate indicatiile producatorului - aveti grija de unde si ce marca cumparati, ca sa nu va luati vreo teapa cu facaturi. Zici ca faci o afacere, dar tot dai bani multi pe ceea ce crezi ca e de super firma, Cat despre consumul de ulei 300v ca benzina ... nu cred ca e din vina uleiului. Poate motorul avea deja uzura si daca pui un ulei foarte fluid consumul (de ulei) va fi mai mare decat in cazul unui ulei mai vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Rodaj la 25.000km? Pentru motoru meu : Dupa cum observi 10W40 incepe de la -20 grade...mergi tu cu motoru la temperatura aia? Daca da, turturi placuti 15W50 incepe de la -5 grade, deci acceptabil pentru noi. Deci nu e nici o problema de cum zici tu mers pe uscat pana devine fluid. Azi dimineata fiind mai rece si ca eu o tin in garaj - temperatura ambientala 21 de grade...totalmente bun pentru uleiul cu pricina. Cat despre la 100 grade celsius 50 face diferenta cu brio in trafic sau la drum lung. Si acum ca sa-ti dai seama de ce producatorul iti zice aceste specificatii pentru ulei : totul se rezuma la presiunea in pompa...un ulei mai vascos nu va trece cu acelasi debit ca unu mai putin vascos, deci nu e ungerea completa. Asta e singura diferenta...cat si prin orificiile din motor. Pun 300v ca ( nu stiu sigur, corectati-ma ) e singurul ulei care are 15W50 de la motul care e full sintetic. Am mers pe el si pe vechiul motor si am fost super multumit. De ce aleg sa dau atatia bani? Daca am fost multumit de el si mi-a mers motorul cu el brici, de ce sa nu pun si in asta de acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) bine este sa mergeti pe aceeasi marca/ tip de ulei folosit inainte. nu este bine sa le schimbati/amestecati deoarece nu au aceleasi propietati. bune sunt toate uleiurile schimbate la timp. eu schimb la 2000 km si inainte de prima iesire primavara Editat Iunie 18, 2010 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Rodaj la 25.000km? Pentru motoru meu : Dupa cum observi 10W40 incepe de la -20 grade...mergi tu cu motoru la temperatura aia? Daca da, turturi placuti Da frate, am facut rodajul 25.000, timp in care am schimbat uleiul la fiecare 1000 km (scump!), am mers cu cel mult 80 km/h si sub 3000 rpm .... ca sa fiu sigur! Iti inteleg perfect motivul pentru care folosesti 15W50, ca ai fost multumit de el, perfect valabil. Fiecare dintre noi e liber sa-si intretina mobra cum crede de cuviinta. Cu toate astea raman la parerea mea ca ar trebui respectate in primul rand recomandarile producatorului. Un argument pe care l-as avea e ca, in timp ce fiecare dintre noi avem cate una, doua ... zece motociclete din perspectiva carora ne dam cu parerea (sa presupunem ca foarte pertinent si obiectiv), fabricantul a conceput motorul, i-a adus imbunatatiri, l-a produs, l-a testat si, cel mai important, a vandut zeci sau sute de mii, de pe urma carora a primit reclamatii care sunt luate in calcul pentru dezvoltarea in continuare a motorului. Din graficul pe care l-ai atasat s-ar putea intelege ca a doua cifra este legata de temperatura maxima la care poate fi folosit uleiul (graficul pentru 10W30), ceea ce e nu este adevarat. Codifica viscozitatea la 100C (interval). De fapt ce sens ar avea sa testezi uleiul la o temperatura ambientala oarecare, cand in timpul functionarii o sa aibe totdeauna in jur de 100C? La fel si prima cifra, codifica o viscozitate maxima la temperatura de testare (0W:-30, 5W:-25, 10W-20 samd) precum si o viscozitate minima la 100C. Alegerea uleiului nu e doar functie de temperaturi (adica daca merge cineva cu mobra la -20 - inseamna ca tu ai pus 15W pentru ca mergi la -15, dar nu la -20?!) ci si de tipul de motor, la ce turatie functioneaza, tipul de racire (aer, apa, ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Da frate, am facut rodajul 25.000, timp in care am schimbat uleiul la fiecare 1000 km (scump!), am mers cu cel mult 80 km/h si sub 3000 rpm .... ca sa fiu sigur! Iti inteleg perfect motivul pentru care folosesti 15W50, ca ai fost multumit de el, perfect valabil. Fiecare dintre noi e liber sa-si intretina mobra cum crede de cuviinta. Cu toate astea raman la parerea mea ca ar trebui respectate in primul rand recomandarile producatorului. Un argument pe care l-as avea e ca, in timp ce fiecare dintre noi avem cate una, doua ... zece motociclete din perspectiva carora ne dam cu parerea (sa presupunem ca foarte pertinent si obiectiv), fabricantul a conceput motorul, i-a adus imbunatatiri, l-a produs, l-a testat si, cel mai important, a vandut zeci sau sute de mii, de pe urma carora a primit reclamatii care sunt luate in calcul pentru dezvoltarea in continuare a motorului. Din graficul pe care l-ai atasat s-ar putea intelege ca a doua cifra este legata de temperatura maxima la care poate fi folosit uleiul (graficul pentru 10W30), ceea ce e nu este adevarat. Codifica viscozitatea la 100C (interval). De fapt ce sens ar avea sa testezi uleiul la o temperatura ambientala oarecare, cand in timpul functionarii o sa aibe totdeauna in jur de 100C? La fel si prima cifra, codifica o viscozitate maxima la temperatura de testare (0W:-30, 5W:-25, 10W-20 samd) precum si o viscozitate minima la 100C. Alegerea uleiului nu e doar functie de temperaturi (adica daca merge cineva cu mobra la -20 - inseamna ca tu ai pus 15W pentru ca mergi la -15, dar nu la -20?!) ci si de tipul de motor, la ce turatie functioneaza, tipul de racire (aer, apa, ulei) Nu vreau sa intru in polemici...have fun cu mobra ta:) e tot ce conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Nu vreau sa intru in polemici...have fun cu mobra ta:) e tot ce conteaza Nici eu nu am de gand sa intru in polemici si nu de asta am scris. Si tu la fel! Ai dreptate, e tot ce conteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) motul 300V - la 23 de mii cat scrie pe bord ( real ??? ) nu-mi consuma deloc. baiatu care mergi in rodaj 25 de mii ??? cu maxim 80 si 3mii de ture, intrebari : nu-ti vine sa te dai jos dp motor ? IN MERS ? la 23 de mii cat am pe bord, motorul meu inseamna ca e aproape nou.. nici nu a iesit din rodaj. dc imi luam capace cand eram incepator si schimbam la 2k ca la masina, si toata lumea imi zicea sa schimb la 6k-7k .... probabil, pt ca-s mai negru la fata ! Editat Iunie 18, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 nu-ti vine sa te dai jos dp motor ? IN MERS ? ... m-ai prins .... ma mai dau jos ... merg pe langa ea ... ma sui la loc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 eu sunt adeptul la schimbatului mai des (ma refer la ulei) dar mi se pare cam extrem sa schimb la 1000 asta inseamna ca dupa un w.e. trebuie sa schimb uleiul? eu schimb la 5000 si sunt foarte multumit bag 300v 15w50 in hayabusa mea si nu ma supara deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 heheh, sunteti mai nebuni... nu vreau sa ma bag intre voi, dar omul (Dudus) a zis doar ca, pana la 25000, a pus doar 300V, mai putin cand a facut rodajul si la ultimul schimb... nu stiu cum ati interpretat ca la ultimul schimb a terminat rodajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) eu sunt adeptul la schimbatului mai des (ma refer la ulei)dar mi se pare cam extrem sa schimb la 1000 asta inseamna ca dupa un w.e. trebuie sa schimb uleiul? Glumeam si eu dupa mistourile la care am fost luat! In primul post am scris va nu am vrut sa dau banii pentru 300v pentru 1000 km (rodaj), dar s-a inteles altfel. Primul schimb dupa rodaj l-am facut la dupa vreo 2500 Dupa aia am schimbat in jur de 5000, in functie de ce drumuri aveam in plan. @metoxil: ms de atentia cu care ai citit. nu-i cu suparare, mai radem si noi. sper sa nu se apuce lumea sa schimbe la 1000 Editat Iunie 18, 2010 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) lol ... is cheaun ... intradevar, eu intelesesem ca a mers in rodaj 25 de mii numai cu 80 , pana in 3mii de ture, si a schimbat ulei din mie-n mie " Da frate, am facut rodajul 25.000, timp in care am schimbat uleiul la fiecare 1000 km (scump!), am mers cu cel mult 80 km/h si sub 3000 rpm .... ca sa fiu sigur! " n-am dormit de 2 nopti ... scuze . hai sa o dam pe altceva ca-i prea tare : http://www.220.ro/funny/Nu-Ma-Claxona-Fraiere/UfxhEKV4Id/ Editat Iunie 18, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 si eu am luat mobra la 28.000 km (cat de reali or fi, nu cred ca mai stie nimeni). prima data am pus motul, apoi Ipone si acum Bardahl. Schimb si eu cam la 5000 sau primavara. Am acum 42.000 si nu consume deloc ulei, cum de altfel mi se pare si normal. De mentionat ca merg mai mult touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) merci survolaj, radu, mandibula am dus mobra la bogdan padure - rezultatul - mobra merge cum trebuie - iar mtoorul este super bun compresie 14 motivul problemelor - senzori pusi aiurea - pana si pompa de benzina era pusa aiurea - de se mira omul cum de a mers motoreta s-au stins ledul de la ulei (tot din cauza unui senzor pus aiurea) deci - asa cum zice si la mine in semnatura - atentie la cine lasati motoreta pentru reparatii sau iernat caci acel STAN mi-a zapacit motoreta de la cap la coada asfalt uscat tuturor Editat Iunie 18, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 de putoline ce stiti?eu sunt la al 3 schimb si e ok nu-l papa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.