kelu 265 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 din moment ce o folosesc si io normal ca e cea mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 pt ca are bratzara:)))=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 pt ca are bratzara:)))=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 pt ca are bratzara:)))=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 e posibil sa se rupa daca faci nebunii cu ea stopy /pe o roata sau accident la exploatare conform manualului nu pui nici o bratara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 mai este treaba aia in vigoare ca-ti pun cei din reprezentanta bratara gratuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 care aveau probleme cu cadrul? stiam de k5-k6 1000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 care aveau probleme cu cadrul? stiam de k5-k6 1000! da e exact cel din filmulet... dar ce ziceti de asta?http://www.youtube.com/watch?v=LoeLoUh5KtA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 da e exact cel din filmulet... dar ce ziceti de asta?http://www.youtube.com/watch?v=LoeLoUh5KtA Zici ca e facuta din plastilina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) mai merge cineva pe vremea asta? as scoate-o din garaj ca tare frumos e afara dar mi-e frica sa nu ma introc pe zapada ) apropo pentru cei care stau in bucuresti, unde fac si eu o reglare a injectiei + curatare injectoare (cred ca de asta are nevoie ca toamna asta pornea cam greu si cateodata se oprea din senin la cald...nu stiu ce naiba, ce-i drept e si setat relantiul cam jos pe la 900rpm trebuie sa ma ocup si de asta) probabil trebuie schimbate si bujiile. la primavara primeste placute noi, schimb de ulei si filtru...sa-i fie de bine. Editat Ianuarie 11, 2012 de Treephoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 ia legatura cu TNG,el e doctor in suzuki si are service-ul in Ciolpani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Daca vrei,te ajut cu placere...0722537975 Multumesc "Marlitza"! Editat Ianuarie 12, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 multumesc pentru sugestii. cand oi scoate-o de la iernat primeste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Au trecut sarbatorile si m-am apucat de mesterit din nou la junghiul meu,parca nu mai termin. Am roluit jantele deoarece aveau 3 mici indoituri,le-am vopsit alb polar si aplicat 3 straturi de lac perlat pentru o intretinere mai usoara,servisat etrierii fata spate,vopsit etrierii si discurile cu termorezistenta,vopsit carenele bleu rizla...pe urma matuita vopseaua cu smilgher de 800 si apa,aplicat stikere iar acum urmeaza sa aplic lacul.Demontat bascula sa o fac neagra impreuna cu cadrul..si mai vedem ce urmeaza,pana la primavara nu ramane un surub nedesfacut pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Salut baieti , am si eu o intrebare , pentru un Suzuki GSX-R 600 din 2000 SRAD ce ulei de schimb recomandati ? Ma gandeam un un Motul 5100 . Am vazut ca scrie pe el 2600 ml. Daca ii schimb si filtru trebuie sa pun mai mult de atat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 b86dtm Unde ai roluit janta? in primavara lui 2010 dupa o plimbare la sinaia,m-am intors in bucuresti pe o ploaie torentiala si nu am vazut gropile din asfalt.Asa ca am incercat cateva,cat sa indoi janta fata De atunci imi trepideaza pe franare(la viteze de peste 100) iar discurile,placutele de frana sunt verificate precum si rulmentii de la jug Ma gandesc ca janta indoita e de vina si vreau sao roluiesc Salut baieti , am si eu o intrebare , pentru un Suzuki GSX-R 600 din 2000 SRAD ce ulei de schimb recomandati ? Ma gandeam un un Motul 5100 . Am vazut ca scrie pe el 2600 ml. Daca ii schimb si filtru trebuie sa pun mai mult de atat ? De ce 5100? si nu 7100.Preferi semisintetic in detrimentul celui sintetic NU as pune ulei semisintetic in motorul unei vitezane Cat despre cantitate,poti sa pui 100ml in plus si e de preferat sa schimbi filtrul la fiecare schimb de ulei.Stiu ce scrie in manualul de utilizare,dar nu uita ca suntem in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 b86dtm Unde ai roluit janta? De atunci imi trepideaza pe franare(la viteze de peste 100) iar discurile,placutele de frana sunt verificate precum si rulmentii de la jug Mai toate vulcanizarile din Bucuresti indreapta jante,daca trepidatia o ai numai pe franare nu este din cauza unei jante strambe..de la janta indoita trepideaza in permanenta peste o anumita viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 multumesc pentru sugestii. cand oi scoate-o de la iernat primeste... Te pricepi la vopsit? As vrea sa vopsesc si eu carenele de la un k2 alb perlat bineinteles contracost. Zi-mi te rog dak esti interesat. Au trecut sarbatorile si m-am apucat de mesterit din nou la junghiul meu,parca nu mai termin. Am roluit jantele deoarece aveau 3 mici indoituri,le-am vopsit alb polar si aplicat 3 straturi de lac perlat pentru o intretinere mai usoara,servisat etrierii fata spate,vopsit etrierii si discurile cu termorezistenta,vopsit carenele bleu rizla...pe urma matuita vopseaua cu smilgher de 800 si apa,aplicat stikere iar acum urmeaza sa aplic lacul.Demontat bascula sa o fac neagra impreuna cu cadrul..si mai vedem ce urmeaza,pana la primavara nu ramane un surub nedesfacut pe motoreta. Te pricepi la vopsit? As vrea sa vopsesc si eu carenele de la un k2 alb perlat bineinteles contracost. Zi-mi te rog dak esti interesat. am postat mai devreme din greseala unde nu trebuie:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Salut baieti , am si eu o intrebare , pentru un Suzuki GSX-R 600 din 2000 SRAD ce ulei de schimb recomandati ? Ma gandeam un un Motul 5100 . Am vazut ca scrie pe el 2600 ml. Daca ii schimb si filtru trebuie sa pun mai mult de atat ? in carte spune 2600ml la un schimb normal si 2800 la un schimb cu filtru si 2900 la desfacut motor. la mine fiecare schimb de ulei se face impreuna si cu filtru si am mai observat ca 2800 ml face ca nivelul sa fie la jumate. concluzia mea e ca daca faci schimbul tr sa ai min 3l ulei<eu cumpar bidon de 4 ca sa mai am sa completez daca mai e nevoie> si recomand 7100 in detrimentul 5100<parere personala> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Sezonul trecut am facut 1000 de km , e inca galbui uleiu in ea. Si nu cred ca o sa fac prea mult nici asta si ma gandeam sa optez pentru un 5100 si pt pret.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Eu folosesc motul 7100 si foarte multumit e putin spus,recomand asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 un capac monopost rosu gsxr k6-7 intereseaza pe cineva? este nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 stie cineva un k5-k6 de vanzare colorit original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Intrebare intrebatoare,de ce la gixerurile 1000 K1-K2 unele au piulita de strangere a axului spate pe dreapta iar altele pe stanga??Asa au plecat de la mama lor sau unii proprietari cand au demontat roata spate au incurcat borcanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Intrebare intrebatoare,de ce la gixerurile 1000 K1-K2 unele au piulita de strangere a axului spate pe dreapta iar altele pe stanga??Asa au plecat de la mama lor sau unii proprietari cand au demontat roata spate au incurcat borcanele? asta este motivul depinde de fiecare acum cum poate. si nu numai la gsxr gasesti asta. la multe modele de mobre depinde de cel care pune roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.