Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Sabin

 

Te caut in primavara pentru reglarea injectiei.Am pus bujii iridium si nu scade relantiul sub 1400-1500rpm,sper sa scap de stresul asta dupa reglarea injectiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sabin

 

Te caut in primavara pentru reglarea injectiei.Am pus bujii iridium si nu scade relantiul sub 1400-1500rpm,sper sa scap de stresul asta dupa reglarea injectiei

 

Te astept cu placere.

 

P.S. Incearca sa n-o mai pornesti deloc pana vi cu ea direct la mine. Sa nu prejesti aiurea noile bujii.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Te astept cu placere.

 

P.S. Incearca sa n-o mai pornesti deloc pana vi cu ea direct la mine. Sa nu prejesti aiurea noile bujii.

 

Nu o mai pornesc ca-i in casa si ma alearga baba de 83ani cu ciomagu.In primavara trebuie sa merg 120km ca sa o aduc in bucuresti

 

Am uitat sa spun ca i-am pus un filtru de aer sport.Toba....un viper neomologata

:blbl:

 

Da stim,tu te dai reising pe dunele albe cu genuchiu jos

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

..care stim :pow: ?

cand o vinzi chiar esti credibil sa zici ca a mers o babuta cu ea !! :peace:

:laugh: :laugh: Mobra mea e bibelou(se stie pentru care este)

 

Nah,intre 2003 si 2011 nu i-a fost schimbat lichidul de frana,filtrul de aer si kitul de lant.Am rams perplex cand am vazut filtrul de aer oem,la kitul de lant ma asteptam.Cat despre lichidul de frana...avea culoarea uleiului.Sa iti mai spun ca la roata spate am placutele de frana originale,din fabrica?

 

Singurul lucru care se aude in motor e ambreiajul sau oala.Ca si la fratele mandibula la 20,000km a inceput sa ,,bata,,

Eu nu sunt sigur de km din bord ai mobrei,insa mandibula e sigur 100%.Amandoi am inceput pe gixxerele actuale si am mers cu ele subturat(deh,incepatori) si asta poate sa fie unul din motivele uzurii amreiajului sau a oalei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pot ajuta daca vrei.. 0722537975

Mersi George,dar eu avem nr'ul tau de la niste baieti care au trecut prin Urziceni vara trecuta,si le-am cerut un nr de telefon sa pot sa repar problema cu semeringurile.Oricum astept sa se incalzeasca,sa pot veni si pentru semeringuri si un schimb de cauciucuri.E bine ca am nr tau si ca vrei sa ma ajuti,tinem legatura,dar sa se mai incalezeasca.Mersi

 

Mersi tng,dar eu avem nr tau,de la niste baieti care au trecut anul trecut ptin Urziceni si le-am cerut un nr. de tel. sa pot rezolva problema cu semeringurile.Oricum astept sa se mai incalzeasca,as vrea si un schimb de caucicuri si o echilibrare la ele,dar mai vorbim,momentan nu e vreme de plecat de acasa.Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329239356[/url]' post='3054181']

:laugh: :laugh: Mobra mea e bibelou(se stie pentru care este)

 

Nah,intre 2003 si 2011 nu i-a fost schimbat lichidul de frana,filtrul de aer si kitul de lant.Am rams perplex cand am vazut filtrul de aer oem,la kitul de lant ma asteptam.Cat despre lichidul de frana...avea culoarea uleiului.Sa iti mai spun ca la roata spate am placutele de frana originale,din fabrica?

 

Singurul lucru care se aude in motor e ambreiajul sau oala.Ca si la fratele mandibula la 20,000km a inceput sa ,,bata,,

Eu nu sunt sigur de km din bord ai mobrei,insa mandibula e sigur 100%.Amandoi am inceput pe gixxerele actuale si am mers cu ele subturat(deh,incepatori) si asta poate sa fie unul din motivele uzurii amreiajului sau a oalei

 

Salutare, si eu sunt incepator pe gixxer... Ce intelegeti voi prin subturat?

Merci!

Editat de point
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm.

 

Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos.

 

Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor.

 

Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta.

 

Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas.

Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329291969[/url]' post='3054511']

Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm.

 

Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos.

 

Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor.

 

Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta.

 

Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA...

 

 

1329297392[/url]' post='3054565']

In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas.

Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !!

 

Eu stau intre 6-8000 cand merg la plimbare iar cand vreau sa alerg ajung in 12-13000, sa inteleg ca sunt ok :) vroiam sa fiu sigur ca merg intr-un regim normal.

@ Sabin - cand eram mic visam la CBR, cand am mai crescut R6 si dupa ce m-am maturizat am luat gixxer. Cu siguranta nu o sa trec la CBR :D

 

 

 

 

 

Inca o intrebare!Pregatesc schimbul de anvelope pentru noul sezon, care ar fi diferenta intre 180/55 vs 190/50 pe spate?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu.

55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane...

 

Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei.

 

Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand.

 

Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329337477[/url]' post='3054982']

190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu.

55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane...

 

Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei.

 

Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand.

 

Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate.

 

180/55 si 190/50 nu are aceeasi inaltime? Adica nu se calculeaza ca la masini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu exact dar cu sigurantza cele 2 ua nu au aceeasi latime, cea despre care iti vorbeam legat de agilitate...

 

Nu stiu calculul respectiv dar am testat atat pe circuit cat si pe strada sa pun 190 pe 600 si nu-i treaba decat daca pui 190-70 17 dar atunci te impiedici de alti factori pe stradal.

 

mergi pe geometria originala sau daca vrei Dunlop GP FATA-SPATE, atunci poti jongla cu inaltimea.

 

Dunlop are talonul foarte tare si poti folosi unul cu inaltimi mai mari dar este de preferat pe Yamaha (cadru flexibil R1-R6) si stil pilotaj derapat!!!

 

Pune marimile originale si ambele acelasi model ptr a merge cursiv si fara picioare de lemn... Schiopatat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as sta si eu intre 6-8000 ehe .. :rolleyes: dar trebuie sa mai astept o luna cu zapada asta cat casa.. !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:makeout:

 

Mare porcarie toate calculele astea. Sincer daia nici nu le-am suferit (in cazul gumelor) si mi se pare ca e mai simplu sa imi pun pe cal copitele cu care merge Champ Mondial sau macar Roman sau sa merg pe ce merge Suzuki de la mama lui nu de la mama masi...

 

Am dat anul trecut 2000 euro pe o pereche de Jante Markesini de GP 16,5 ca sa ma dau la Supermoto cum se dau smecheri aia din mondiale cu 16,5 in loc de 17...

 

Sincer am scazut pe tur cu 0,5 secunde dar mai mult ca sigur totul a fost din creer nu de la rotile Pi...iii... ... $$$ pe fereastra. Da macar am pantofiori cu ciucurasi si toc in fata ... Niste porcatii ptr banii dati si costurile gumelor. 0,5 pe tur :angryfire:

 

Revenim la ce ti-am zis: Pune gumele de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 :)

 

P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...