TNG Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Nu ai de ce sa te scuzi omule,nici eu nu am fost prea sigur de ce vad acolo,sunt pe mobil la servici si este mai greu cu rezolutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 m-am hotarat ca anul asta sa incerc Michelin Power 3. sper sa fie ok<feedback-ul pt ele pana acum arata ca ar fii bune> mai ramane sa le gasesc si la un pret decent pt ca la noi se cam practica unflarea preturilor barbar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Domnilor, va multumesc pentru spijin. M-am decis si o sa iau pana la urma Michelin pilot power 2CT. Sper sa fie totul OK. Dupa diversele reparatii pe la moto astia sunt banii ramasi. Pana la urma cauciucurile noi sunt cauciucuri noi... Mai bune decat cele cu care am achizitionat motoreta. Inca o data multumes pt ajutor. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 E de luat in calcul si power pure(mai de reisareala) vezi care e diferenta fata de pilot power Inca ceva,pilot power 2ct sunt mai tari decat pilot power Mai sunt power one dar nu iti sunt utile,intra in categoria gp racer si aderenta pe ploaie tinde spre 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Cum adica cu exceptia....? Intotdeauna am recomandat gumele cele mai bune pentru motocicletele sport. Asta doar din considerente de siguranta. Nu vreau sa jignesc pe nimeni care foloseste anvelope mai putin performante. Gume precum pilot power sunt foarte bune daca nu se forteaza nota si se merge prea sportiv sau agresiv pe strada. Mersul cu viteza in linie dreapta nu spune nimic despre cat de bune sunt anvelopele. Adevaratul test este mersul sportiv pe curbe si aderenta la franare violenta. Exista si un compromis (financiar) pentru mersul stradal: o guma foarte aderenta pe fata si o guma mai durabila pe spate. Pt mers tare pe curbe e necesara o anvelopa performanta si pe spate. Gume sport de exceptie: Dunlop GP Racer - carcasa Ntec, grip "interminabil" pe uscat, comportament decent pe ud, feel maxim Supercorsa SP - din aceeasi grupa de anvelope cu GP racer, carcasa diferita. Mai predicitibile daca iti place sa tragi tare de gaz la iesirea din viraj, risc mai mic de high side Bridgestone BT003 - la fel ca mai sus. Parca mai putin durabile. nu stiu cum sunt pe ud. Gume sport foarte bune: Dunlop Sportsmart Pirelli Diablo Rosso Corsa Michelin Power Pure Nu sunt singurele in cele doua categorii dar ma refer doar la ce cunosc. supercorsa sp ii inferior lui sc supercorsa sp si bsb ii varianta mai ieftina la sc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) am completat din ce-mi lipsea astazi de ziua mea am vrut sa-mi fac un cadou ,de multi ani nu mi-am permis sa-mi cumpar ceva de ziua mea (din ceea ce-mi propuneam) ,mereu intervenea altceva...neprevazutul am cautat anul trecut motocicleta nu a fost sa fie ex de ziua mea erau numai carute atunci ,nu am riscat si bine am facut acum am avut posibilitatea si norocul sa gasesc costumul care era nr 1 pe lista dupa ce-l vandusem pe cel care era mare arlen ness ls1 7864 magnesium si un cadou non sperat din partea prietenilor mei ,le multumesc pe aceasta cale (mai sunt useri pe aici) Editat Februarie 27, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 betonnnnnnnnn eu mi-am facut cadou un speed triple pe care vreau sa-l forjez la circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Moama cmd ule,vreau si eu amici care sa imi faca cado gp racer,chiar si sh uri in stare buna.Cred ca e cazul sa fiu mai sociabil pe forum Vreau si eu combinezon,as cumpara un tschul cu cocoasa,am gasit anul trecut dar era alb si aveam probleme cu franele si m-am lipsit e super combinezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 supercorsa sp ii inferior lui sc supercorsa sp si bsb ii varianta mai ieftina la sc.. La fel si Dunlop GP Racer e varianta inferioara si mai ieftina (dar totusi excelenta) a lui Dunlop GP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Supercorsa SC si Dunlop GP sunt cauciucuri de circuit cu foarte putin decupaj. GP are aceeasi componenta cu slick-urile KR iar SC aceeasi componenta cu slick-urile Diablo Superbike. Am enumerat in lista doar anvelope cu compozitie de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 sa-l forjezi cu placere Andrei ,ce pui pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Supercorsa SC si Dunlop GP sunt cauciucuri de circuit cu foarte putin decupaj. GP are aceeasi componenta cu slick-urile KR iar SC aceeasi componenta cu slick-urile Diablo Superbike. Am enumerat in lista doar anvelope cu compozitie de strada. eu nu mi-as pune sp sau bsb..din motive psihice..adica o sa trag tare stiind ca am supercorsa dr apoi ma gandesc,ba stai ca nu-s alea tari:)) merg de 6 ani cu supercorsa sc si pe strada si pe circuit si sunt multumit.pe ud trebuie avut mare grija cu ele sa-l forjezi cu placere Andrei ,ce pui pe el? multe protectii de cand fac motocross am invatat sa ma misc mai mult pe motor,sa ma simt mai liber,sa nu stau incordat si vreau sa fac acelasi lucru si cu motorul de strada.am eu o boala de mult timp..si anume sa intru cu motorul in curba de'a latul..ca sa intelegi,prin blocarea completa a rotii spate.ehh am ales un naked de 1050 cc deoarece cred ca imi va fi mai usor de exersat.daca o sa imi iasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 are putere suficienta mititica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 am completat din ce-mi lipsea astazi de ziua mea am vrut sa-mi fac un cadou ,de multi ani nu mi-am permis sa-mi cumpar ceva de ziua mea (din ceea ce-mi propuneam) ,mereu intervenea altceva...neprevazutul am cautat anul trecut motocicleta nu a fost sa fie ex de ziua mea erau numai carute atunci ,nu am riscat si bine am facut acum am avut posibilitatea si norocul sa gasesc costumul care era nr 1 pe lista dupa ce-l vandusem pe cel care era mare arlen ness ls1 7864 magnesium si un cadou non sperat din partea prietenilor mei ,le multumesc pe aceasta cale (mai sunt useri pe aici) Foarte tare, nebuneala! Felicitari! Stiam ca-l cauti de ceva vreme, ma bucur ca l-ai gasit asa cum ai vrut tu. Ma intorc luni de la Bucuresti, "lovim" o pizza d-aia buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) @ POPAS GURMANDU cu noi Nicule Editat Februarie 28, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 pe ud trebuie avut mare grija cu ele Exact despre asta e vorba. Pe ud si pe frig. Avand in vedere ca omu a ales pilot power, iti dai seama despre ce nivel vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ce sa facem bre,nu toti ne dam pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Nu e vorba numai despre circuit Daca se merge civilizat, cu bun simt si in limitele legale (in special in localitati) si chiar ceva mai alert in afara orasului, pp sunt niste gume foarte bune. Doar sa nu se forteze nota cu ele. Todea a facut o precizare foarte buna si este valabila pt toate anvelopele performante sport: sunt mai slabe pe apa si pe vreme rece. De asta trebuie mare atentie cu gumele astea in astfel de conditii sau pana se incalzesc un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Eu recunosc ca am nevoie de un curs de pilotaj...sunt foarte multe lucruri pe care nu le stiu sau nu stiu cum sa le aplic cand ma dau cu motorul.Nu e nevoie de caterica pentru ceva ce recunosc ca am nevoie Unde se fac cursuri de chilotaj si cat costa? si cam ce presupun aceste cursuri.Banuiesc ca e vorba de pregatire teoretica si practica Am vazut un filmulet pe youtube cu un motociclist care nu avea incredere sa puna genuchiul pe asfalt.Omul avea peste 10ani de haiducie pe motoare.Dupa ceva explicatii si sfaturi a pus genuchiul pe curba la 2a sau a 3 a incercare,intr-un sens giratoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Eu recunosc ca am nevoie de un curs de pilotaj...sunt foarte multe lucruri pe care nu le stiu sau nu stiu cum sa le aplic cand ma dau cu motorul.Nu e nevoie de caterica pentru ceva ce recunosc ca am nevoie Unde se fac cursuri de chilotaj si cat costa? si cam ce presupun aceste cursuri.Banuiesc ca e vorba de pregatire teoretica si practica Am vazut un filmulet pe youtube cu un motociclist care nu avea incredere sa puna genuchiul pe asfalt.Omul avea peste 10ani de haiducie pe motoare.Dupa ceva explicatii si sfaturi a pus genuchiul pe curba la 2a sau a 3 a incercare,intr-un sens giratoriu http://www.facebook.com/AmckartRacingTeam?fref=ts Incearca la Amckart, sunt cursuri tinute de Victor Nemes si Trancanici, foarte util ce-ti explica oamenii aia si ce te pun sa faci (franare, curbe, pozitia in sa, etc). In primul rand incepi sa-ti cunosti mobra cu adevarat, limitele ei si ale tale. Nu mai stiu cat e taxa, 150 de euro parca si se tine de 2 sau 3 ori pe saptamana, cu mobra ta si echipat complet. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 oki,merci In cazul asta trebuie sa cumpar carene de circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 am facut cursurile in 08-09 cu Dunlop D208RR varianta pt strada ,au tinut extraordinar pt nivelul meu de atunci,am mers cu carenele de strada pt ca-mi doream sa invat,plecam de acasa de langa Ploiesti @ 7:30 echipat full + un fular in jurul gatului in luna mai,atat de frig era afara incat nu puteam sa merg decat cu cagula dupa ce o sa fac itp`ul in luna aprilie/mai si o sa le pun pe cele cu 55 o sa revin cu o analiza SWOT a cauciucurilor acestea omologate pt strada o sa fac si o comparatie cu celelalte cu care am mers INVESTITI IN VOI!Merita fiecare cent/ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 bravo cmd ptr costum, o sa te indragostesti de el crede-ma... fa un efort si cumpara-ti si un http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Tech-Chest-Guard/SubProducts/Alpinestars-Tech-Chest-Guard-0001 ia-ti macar din piata colanti, ceva de genu, ca altfel n-ai cum sa-l tragi pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) mersi cashule , o sa tin cont Editat Februarie 28, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) La multi ani si sa uzezi pana la ate dunloapele alea, sunt cele mai bune cauciucuri la ora actuala, se incalzesc instant si se fac guma de mestecat. in general pe 1000 nu ai ce cauta cu cacaturi de cauciucuri Wayne, nu este nevoie mare sa te invete expertul expertilor anumite chestii, trebuie doar sa ai un prieten intreg la cap care sa fie binevoitor si sa-ti explice foarte pragmatic sa zic asa, nu lalaiala, Initierea o ai trebuie doar putin corectat mersul si gata. Si k1 este putintel mai greoaie ca ciclistica sa o duci in limita, ca kg este egala cu astea mai noi. Ca mic secret nu doar pentru tine este sa mergi cu bnezina cat mai putina in rezervor daca se poate pe rosu, orice kg conteaza. Decat sa te duci la cursuri mai bine cu banii aia te duci in primavara la pista si ce inveti singur intr-o zi face cat 5000 de cuvinte, si te si dai ca turbatul in voie, ai de la cine invata te si distrezi, oricat tragi de ea pe circuit nu ai cum sa cazi decat din cauza ta.. excluzi nisipul uleiul, asfalt mizerabil, totul este perfect si mergi mult mai relaxat, te concentrezi doar pe tehnica. Eu asa as face daca eram dornic sa cunosc mai mult. Acolo doar cand vezi la altul ca se poate prinzi curaj. Vedeti la ce ora am scris da !! Editat Martie 1, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.