TNG Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Se practica mutarea releului din ce am citit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Il schimbi la 20k 30k depinde candi iti cade...decat aftermarket mai bine sh oem! Sa ii faci alt traseu iti trebuie un electrician mai "priceput"...dar eu consider ca nu are rost...priveste.l ca pe un "consumabil" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Salut , Are cineva un gsx-r 750 2008 + de vanzare cu km pana in 10k ? 10X . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Salutare tuturor, poate ca unii vor judeca gresit locatia post`ului meu ... dar m-ar interesa sa cumpar un gsxr k1 600 cmc si voiam sa va intreb pe voi, detinatorii, dar si mecanicii care activeaza pe acest thread urmatoarele: 1. Ce anume sa verific in momentul vizualizarii motocicletei 2. Ce defecte cunoscute (de serie sa ii spunem asa) ar avea acest tip de motocicleta (fac referire la k1 - 600 expres) 3. Ce puncte slabe are avea din orice privire 4. Pret piese 5. Fiabilitate 6. La ce anume trebuie sa fiu atent dupa ce o voi achizitiona Stiu Stiu.... "ma baiatule ia-ti un mecanic cu tine" ... veti sari majoritatea probabil cu vorba asta, dar nu prea gasesc mecanici buni .. iar cei care sunt buni ... stiu asta si la pretul la care te taxeaza doar pentru o simpla parere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 E vechiut de acum..verifica furca, sa nu curga ..verifica discurile, cadrul ,sa nu fi fost busita.vezi sa nu tacane motorul,sunt foarte sensibile la ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Ms Lucaemanuel .... ai fost azi cu Hornetul la SM nu ? ) ... Corpul facultatii de mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Da.am busit si un logan dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Auci ... Imi pare rau Colegii cu K1 ... voi ce probleme ati mai intampinat ? ... LA ce sa fiu atent sa nu patesc ceva rau la motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Sa nu mergi fara ulei ...mie 300v il cam papa si mai complectez foarte putin la 2-3k.Anul trecut nu am complectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Sa nu mergi fara ulei ...mie 300v il cam papa si mai complectez foarte putin la 2-3k.Anul trecut nu am complectat Am inteles, multumesc mult de sfat, sa inteleg ca faci schimbul al 5000 km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Da,nu am nici un motiv sa il schimb mai devreme de 5000.Oricum in carte e recomandat schimbul la 6000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Aaa .. am inteles ... eu oricum o sa il conduc mai putin turat ... mai ales pana ma obisnuiesc cu el ) .... Alte probleme cu care v-ati mia confruntat ... Am auzit de STVA - motoras al controlului primului set de clapete ... am auzit ca mia crapa ... v-ati confruntat cu aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Nu crapa nimic,singurele probleme la injectie au fost 2 injectoare infundate si pompa de benzina ,injectoarele au fost curatate gratis datorita interventiei lu frate-mio Acum o luna ii povesteam unui posesor de K1 1000 despre injectoarele infundate,ca dupa 2 saptamani cand a scos mobra de la iernat ii mergea mobra in 3 pistoane( 1 injector infundat) Multumesc pe aceasta cale petromului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Aaa .. am inteles ... eu oricum o sa il conduc mai putin turat ... mai ales pana ma obisnuiesc cu el ) .... Alte probleme cu care v-ati mia confruntat ... Am auzit de STVA - motoras al controlului primului set de clapete ... am auzit ca mia crapa ... v-ati confruntat cu aceasta problema? Da, se stie ca mai cedeaza stv-ul ,dar asta se intampla si la case mari gen k7Atata timp cat axul stv si comenzile aferente sunt curatate gresate senzorul pozitonat corect, incidenta acestui defect este mult mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Multumesc TNG pentru sfaturile tale mai mult decat utile ... In schimb am uitat sa te intreb ceva ... Cand am o eroare sa zicem pe afisaj imi arata ceva specific, palpaie vreun bec sau ceva? ... sau numai cand fac puntea intre pinii mufei ? ... Din ce am inteles de la tine la telefon is robuste rau K1`urile ... mari probleme nu ar avea ... Editat Aprilie 27, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Multumesc TNG pentru sfaturile tale mai mult decat utile ... In schimb am uitat sa te intreb ceva ... Cand am o eroare sa zicem pe afisaj imi arata ceva specific, palpaie vreun bec sau ceva? ... sau numai cand fac puntea intre pinii mufei ? ... Din ce am inteles de la tine la telefon is robuste rau K1`urile ... mari probleme nu ar avea ... Cand ai o problema pe partea de injectie la modelul tau se aprinde un bec in bord "FI" .Iar daca se pune acel strap in mufa de diagnoza vei avea un cod de eroare pe display. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Am inteles ... si daca nu e nici o eroare ... nu apare acel FI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Salutare, pentru un prieten intreb daca are cineva bobine de inductie pentru un GSX-R 750 '94 sau daca stiti sa se potriveasca de pe alt model. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Stiti ceva legat de asta ? /index.php?/topic/695139-compresie-slaba-cilindrii/ Ms Editat Mai 3, 2013 de johnny_laslo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut. Sunt proaspat posesoare a unui GSXR1000 K7 si as fi vrut sa va intreb...cum reusiti sa faceti drumuri lungi cu ele? Ieri am mers cam 400km (cu portiuni de drum f prost ce-i drept) si cand am ajuns acasa nu aveam articulatie/muschi/atom care sa nu ma doara. O sa incerc sa reglez suspensiile pt greutatea mea, o sa pe gel, orice...voi cum va descurcati la drumuri lungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Acum cateva zile am dat relantiul mai jos ( la cald ) si am mers nitel asa cu ea. Ieri mi-a murit in a 1-a si i-am dat relantiul mai sus. M-am plimbat vreo 120 de km, relantiul stabil, motorul tragea rotund, frumos. Azi o pornesc, ajung la billa in parcare si pana sa parchez moare iar in a 1 a. Dau la automat, invarte dar nu porneste. Ma imping baietii, o ia cu chiu cu vai, dau cateva ture, iar moare. Pana la urma am impins la ea pana acasa ca nu mai vroia nici impinsa sa porneasca. WTF ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut. Sunt proaspat posesoare a unui GSXR1000 K7 si as fi vrut sa va intreb...cum reusiti sa faceti drumuri lungi cu ele? Ieri am mers cam 400km (cu portiuni de drum f prost ce-i drept) si cand am ajuns acasa nu aveam articulatie/muschi/atom care sa nu ma doara. O sa incerc sa reglez suspensiile pt greutatea mea, o sa pe gel, orice...voi cum va descurcati la drumuri lungi? K7 este o motocicleta race, pt touring ia-ti alt model. Inainte de a perfecta tranzactia, e bine sa mergi macar 100km pr portiuni de drum diverse, ca sa poti sa-ti faci o parere despre modelul respectiv. Nu-ti place, platesti deranjul vinzatorului, data viitoare incerci alt model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 am un prieten care are probleme cu spatele,a ramas inchilozat,recuperare etc etc,,, avea r6 2007 il rupea mersul pe ea,dureri de spate ,articulatii praf,pozitie nasoala,am pus o vorba buna sa o vanda si sa-si cumpere un k7 1000 stiind cat de confortabila este, merge fara probleme 200km fara sa se dea jos de pe ea in mers ALERT,motocicleta este aproape noua,stoc,cu setarile din fabrica. pune poze cu motocicleta felicitari bianco mergi sa-i faci carburatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Depinde,in primele 6 luni si pe mine m-a chinuit mobra.Eu mergand pana atunci cu scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 (editat) Ce presiune bagati pe circuite gen amckart sau speed park (fostul selena Bacau) ma intereseaza doar fatza (pe spate voi merge cu 1.4 - NTEC)pentru Dunlop GP (nu e NTEC) momentan am 2.1 si ma gandesc ca nu e chiar ok. Multumesc! Editat Mai 5, 2013 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.