Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

cat ai dat pe albastrica?am vrut sa o cumpar si eu dar inainte sa ajunga la baiatul de unde ai luat tu motocicleta ,detectorul de radar tin sa te anunt ca nu cred ca mai merge pe noile mcv`uri decat foarte tarziu :(

eu zic pt QS mergi la TNG,motocicleta trage foarte bine si sus numai sa fie in mintile ei,mergi sa-i egalizezi injectoarele ,resoftare ECU si o faci mult mai racheta

brembo rcs 19 (18x20) si placute xbk5

schimba 2ct`urile!!!

 

FELICITARI

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am dat destul de mult pe ea... ca sa nu zic pretul cat am dat pe ea...zic cat a lasat la pretul de pe bikeshop adica 150e. O sa trec peste cateva sapt si pe TNG sa vad ce imi recomanda... sincer n-as da 600e pe un QS de la dynojet cand am vazut ca baietii din USA merg cu ala de la MPS si n-au probleme, iar pretul e de 200$. Injectoarele cred ca trebuie reglate ca se cam balbaie la relanti la pornire si scoate flacari si bubuie cam rau...legat de pompa de frana am deja un 19x20 care o s-o pun zilele astea. Franele fata de R1 sunt net inferioare din pacate, fie ele fie placutele care mi-a zis ca sunt brembo puse de cateva sute de km si inca scartaie, dar nu are acea liniaritate in franare, musca deodata, fata de R1 care era finuta rau de tot. Una peste alta e o motoreta care am vrut-o de ceva timp. Sper sa ma faca fericit vara asta.O poza cu motoreta. Ne vedem pe strazi! Numai bine!

 

P.S. Daca e de interes general putem vb aici despre QS.

post-64918-0-24134500-1371279367_thumb.jpg

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa sunt franele de k5 net inferioare chiar si celor de pe r1 2005 ,eu am ameliorat treaba aceasta cu xbk5 si in viitor daca o sa fie nevoie pt linistea mea sufleteasca o sa pun un rcs

mergi la George cu ea si scoate backfire`ul + ce mai ai de facut

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu gsxr-ul de 1000 K7 al lui Okay, resoftat de curand de TNG. Wow, ce rachetutza! Motoreta e tzipla, merge impecabil totul pe ea, iar comportamentul motorului mi s-a parut cam cel mai bun fata de tot ce am mers pana acum. Putere instantanee, liniara de jos pana sus, fara balbaieli, fara hop-uri de putere, IMPECABIL!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai facut toba Theo ? da ok pe motocicleta

 

am comandat-o aici, la Evacuari Moto Romania.

este ca-n reclamele bila (sau ce o fi) - "ieftin si bun !" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Are cineva idee de ce imi sta aprins ledul ce se afla deasupra vitezometrului in dreapta,la un gsxr 1000 din 06 2003? E asa de cand am luat motorul,acum aprox 1500 de km ...prima mea motocicleta,apropo :)

 

Daca este vorba de cel care l-am incercuit el se aprinde din 3 cauze:

 

1.nu este presiune de ulei(motorul se face praf) sau este defecta sonda

2.temperatura lichidului de racire este peste 118 grade

3.probleme la sistemul de injectie

post-15340-0-31562100-1371666404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20130619_214834_zps2c47ff76.jpg[/url

 

Presiune are,ca altfel chiar se facea praf motorul pana acum,in oras nu mi-a crescut temperatura mai mult de 103 grade,iar referitor la injectie am inteles ca ar trege greu,ar merge ciudat,sau nu mi-ar porni cum trebuie. Mi-a mai spus cineva ca ar fii vorba un senzor pe evacuare,din cauza caruia ar aparea eroarea aia. De mentionat ca nu mai are finala ei DSCF2374_zps72783f91.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este vorba de cel care l-am incercuit el se aprinde din 3 cauze:

 

1.nu este presiune de ulei(motorul se face praf) sau este defecta sonda

2.temperatura lichidului de racire este peste 118 grade

3.probleme la sistemul de injectie

Cred ca e acelasi si la mine,am postat mai sus,dar nu cred sa fie asta,motorul merge f bine (nu eu sunt cel care a facut aprecierea asta,ci altii mai experimentati :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

[/url

in oras nu mi-a crescut temperatura mai mult de 103 grade,

pe toate le cred insa pe asta NU sau poate ai mers iarna

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe toate le cred insa pe asta NU sau poate ai mers iarna

:)) ...ce motiv as avea sa mint? in orasul meu nu e atat de multa aglomeratie(Dr.Tr.Severin) si nici atat de cald nu a fost perioada asta. chiar acum am fost sa rezolv ceva treaba si m-am tot uitat ca nu cumva sa fie si cauza asta,sa-mi creasca temperatura f mult,in fine ideea e ca sta pe la 85 de grade. am mers cam 20 de km astazi,toti in oras. Daca tot nu are probleme evidente si merge bine,de ce tot imi sta aprins ledul rosu si da FI ? ...Sa fie de la clapeta de pe evacuare? App ...nu postez pt a dezinforma pe cineva,ci doar incerc si eu sa aflu cate ceva despre mobra mea :)

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comfirm traficul lejer din Severin.

la a mea mi s-a parut ca a pornit termocupla la 100 grade. parca la celelalte motociclete pornea la 105 si se oprea la 100. o sa fiu atent azi sa vad sigur....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...