andr3yu Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 la 10000 rpm incepe sa traga motorul tare,poate mobra ta e limitata pai cand am cumparat moto mergea ok si se tura fara probleme, dupa incet incet a inceput sa imi faca problemele astea, prima data mi sa oprit moto in mers pe la 255-258 si dupa din ce in ce mai des ... Daca ai aprins FI atunci ai o problema de injectie. In codita sau pe langa baterie ai o mufa alba cu 4 pini din care 2 sunt ocupati...bagi o sarma acolo inchizi contactul si mergi cu moto pana se aprinde becul de FI..atunci iti apare un cod pe bord gen C.. si 2 cifre. Astept codul..eu cred ca ai o problema de bobine inductie sau STV. azi cand ajung pe la garaj am sa incerc sa fac ce mi`ai spus tu si sa vad ce cod imi apare si dupa o sa postez pe formum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Vand suzuki k6 de 600 , 33.000 km xenon , alarma , cauciucuri noi, kit de lant nou, monopost, toba m4 Pret 3800 euro. Pretul nu este negociabil si toba nu se vinde separat Vand suzuki k6 de 600 , 33.000 km xenon , alarma , cauciucuri noi, kit de lant nou, monopost, toba m4 Pret 3800 euro. Pretul nu este negociabil si toba nu se vinde separat 0756 227 035 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Cred ca stiu motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 te chinui de 1 an sa o vinzi ,uof UOF de aici lipsea din topicul motocicletelor de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Nu merge mai nimic pe piata....inainte aveam sute de topicuri de vazut - acum daca vad 20-25 e bine....piata e inghetata in Romania de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Cmd-ule,atunci nu mai zic ca o dau si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) usor usor poate incepe sa mearga ,este foarte greu cu cele de 600/750 cmc (unde mai punem ca majoritatea sunt TOROAPE excluzand 5% din ele care sunt ok si bune de cumparat in care se incadreaza si a ta Nyt ) ,sectorul potentialilor clienti pt 600 sunt cei care au permis deja si care vor sa faca un upgrade de an/motor pt ca cei cu permise noi sunt limitati de kw/categorie ,sectorul de cumparatori e limitat ,cei care au avut 600 vor sa-si cumpere 1000 ca nu sunt subjugati de permis si de aici inca un criteriu care se adauga @saracie insa tind sa cred ca daca ai un motor OK cum a iesit din fabrica ai foarte foarte mari sanse sa-l dai intr-un timp record cu un pret pe masura asa o sa ramana piata motoarelor de 600 pt 3-4 ani o sa vedeti ce preturi o sa apara pt motocicletele sub 2004-2005 la sf de sezon Editat Iulie 9, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Asa sa fie. Momentan primesc doar telefoane cu cat mai scad din pret ,asta fara ca macar sa fi vazut careva motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) te chinui de 1 an sa o vinzi ,uof UOF de aici lipsea din topicul motocicletelor de viteza Si tot atunci i-am facut o oferta , dar la momentul respectiv refuzata . "Ce-i in mana , nu-i minciuna" zice un proverb . Adica atunci cand se ofera , da-o . Cu cat stai , cu atat vei pierde mai mult si nici treaba nu ti-o faci . E valabil la modul general . Dar fiecare le stie pe ale lui . Editat Iulie 9, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Ma razgandisem atunci o vindeam ca sa iau altceva dar acum o vand ca am nevoie de bani Ctrad nu cred ca ai vb cu mine Lumea nu mai are bani plus ca multi vor si din 2015 si 1000 euro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 salutare din nou, mai fac si eu un post probabil util pentru unii si pentru mine in acelasi timp ... am incercat sa fac si eu consumul la mobra gsxr 750 k1 . cu plinul facut am mers 175 de km pana a inceput sa clipeasca becul de la indicatorul de benzina , am incercat sa merg cat mai mult cu ea pe rezerva asa si pe la 230 nu am mai avut curaj sa merg de teama sa nu raman in pana prostului cum se mai spune ) , precizez ca am mers in oras , pe autostrada si destul de turat, am mers si cu 250,270 cu ea pe autostrada de cateva ori timp de cateva minute bune ... acum pentru cine cunoaste mai bine , cum vi se pare consumul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Vand maner de pasager -100lei Deocamdata nu pot atasa poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Asa sa fie. Momentan primesc doar telefoane cu cat mai scad din pret ,asta fara ca macar sa fi vazut careva motorul. Stiu Nyt... Păcat mobra aia a ta e super întreținută si mu are nici un defect. Baftă la vânzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobom Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Salutare, am si eu o rugaminte pt cei din Bucuresti sau zonele invecinate. Am fost la RAR pt autentificare si ca am fost respins pe motiv de evacuare neomologata . Poate cineva sa-mi imprumute si mie o finala stoc pt un Suzuki GSXR 600 K4? Aceeasi problema o are si un prieten de-al meu doar ca lui ii trebuie finala cu tot cu galerii; motocicleta lui e un Suzuki GSXR 600 K3. Va multumesc anticipat! PS: banuiesc ca nu trebuie sa mai spun ca nu vom ramane datori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Salutare, am si eu o rugaminte pt cei din Bucuresti sau zonele invecinate. Am fost la RAR pt autentificare si ca am fost respins pe motiv de evacuare neomologata . Poate cineva sa-mi imprumute si mie o finala stoc pt un Suzuki GSXR 600 K4? Aceeasi problema o are si un prieten de-al meu doar ca lui ii trebuie finala cu tot cu galerii; motocicleta lui e un Suzuki GSXR 600 K3. Va multumesc anticipat! PS: banuiesc ca nu trebuie sa mai spun ca nu vom ramane datori Am finalele de la hayabusa mea,eu cred ca se potrivesc la suruburi.Daca vrei sa incercam te astept sa treci o fuga pana la Ciolpani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salutare! Mare belea azi cu motoreta, am fost sa conduc pe cineva acasa inainte de munca si am oprit motoreta in dreptul destinatiei. Cand sa o pornesc din nou cand dadeam la automat se inchidea bordul, am incercat de cateva ori si am incetat. Am miscat un pic saua si cand am pus contactul a mers bordul din nou a facut check dar nu a pornit. Acum nu mai face nimic cand pun contactul, doar cand i-au contactul astept 1 secunda si se duce turometrul pana in capat. Am desfacut bateria...am vazut niste lichid pe acolo nu stiu daca era apa sau altceva... dar bateria era prinsa bine. Acum sunt la munca si cand termin ma duc sa surubaresc la ea sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Verifica bateria normal ar trebuii sa aiba 12, 3-12,6 V, apoi incarcarea care nu trebuie sa sara de 14,7V in mod normal si sa nu scada sub 13,2V Daca e sparta bateria sau fiarta,cum a zis colegul, spala bine cu apa si soda ca sa neutralizezi acidul, care poate afecta tot ce a atins mai putin plasticul Editat Iulie 11, 2013 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) ce baterie ai shoba ca cele cu gel sunt capsulate verifica bateria ,cere ALTA ! Editat Iulie 11, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Salutare! Mare belea azi cu motoreta, am fost sa conduc pe cineva acasa inainte de munca si am oprit motoreta in dreptul destinatiei. Cand sa o pornesc din nou cand dadeam la automat se inchidea bordul, am incercat de cateva ori si am incetat. Am miscat un pic saua si cand am pus contactul a mers bordul din nou a facut check dar nu a pornit. Acum nu mai face nimic cand pun contactul, doar cand i-au contactul astept 1 secunda si se duce turometrul pana in capat. Am desfacut bateria...am vazut niste lichid pe acolo nu stiu daca era apa sau altceva... dar bateria era prinsa bine. Acum sunt la munca si cand termin ma duc sa surubaresc la ea sugestii ? Schimba bateria s-a sulfatat si a fiert...spala foarte bine acea apa" pe care o vezi acolo...este apa cu concentratie de acid sulfuric 0,28 deci corodeaza tot ce prinde!!! Editat Iulie 11, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Schimba bateria s-a sulfatat si a fiert...spala foarte bine acea apa" pe care o vezi acolo...este apa cu concentratie de acid sulfuric 0,28 deci corodeaza tot ce prinde!!! Are cineva sa-mi imprumute bateria sa vad daca e din cauza ei? Tin sa mentionez ca de dimineata a mers perfect, nu a dat nici un semn ca este pe duca bateria...doar dupa ce am oprit motoreta si am dat la automat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut...stie cineva daca exista manere de pasager pentru K1 (cu multe suruburi la capacul de rezervor) din cauciuc sau daca pot moda cumva capacul de rezervor sa aiba 5 prinderi ca cele de dupa 2004? Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 este mai complicat sa schimbi capacul deoarece asta implica alta cheie. probeaza un maner ca poate din gaurile acelea multe se nimeresc 4. bafta ! (mai poti face o flansa de aluminiu pe la strungari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 am gasit de aluminiu de la un 954..avea multe gauri tind sa cred ca se potrivea..dar nu vreau din aluminiu...am inteles ca in caz de accident te poti rani de la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Tin sa mentionez ca de dimineata a mers perfect, nu a dat nici un semn ca este pe duca bateria...doar dupa ce am oprit motoreta si am dat la automat ... Pai asa fac chinezariile ...oricum verifica si instalatia electrica a motoretei ,vezi cat incarca si DA ,spala bine zona cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Salut...stie cineva daca exista manere de pasager pentru K1 (cu multe suruburi la capacul de rezervor) din cauciuc sau daca pot moda cumva capacul de rezervor sa aiba 5 prinderi ca cele de dupa Stima. Am eu unul de plastic dar are doar 5 Editat Iulie 11, 2013 de Devilish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.