Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa sa fie. Momentan primesc doar telefoane cu cat mai scad din pret ,asta fara ca macar sa fi vazut careva motorul. :crack:

Stiu Nyt... Păcat mobra aia a ta e super întreținută si mu are nici un defect. Baftă la vânzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o rugaminte pt cei din Bucuresti sau zonele invecinate. Am fost la RAR pt autentificare si ca am fost respins pe motiv de evacuare neomologata :angryfire: . Poate cineva sa-mi imprumute si mie o finala stoc pt un Suzuki GSXR 600 K4? Aceeasi problema o are si un prieten de-al meu doar ca lui ii trebuie finala cu tot cu galerii; motocicleta lui e un Suzuki GSXR 600 K3. Va multumesc anticipat!

 

PS: banuiesc ca nu trebuie sa mai spun ca nu vom ramane datori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o rugaminte pt cei din Bucuresti sau zonele invecinate. Am fost la RAR pt autentificare si ca am fost respins pe motiv de evacuare neomologata :angryfire: . Poate cineva sa-mi imprumute si mie o finala stoc pt un Suzuki GSXR 600 K4? Aceeasi problema o are si un prieten de-al meu doar ca lui ii trebuie finala cu tot cu galerii; motocicleta lui e un Suzuki GSXR 600 K3. Va multumesc anticipat!

 

PS: banuiesc ca nu trebuie sa mai spun ca nu vom ramane datori :)

Am finalele de la hayabusa mea,eu cred ca se potrivesc la suruburi.Daca vrei sa incercam te astept sa treci o fuga pana la Ciolpani.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mare belea azi cu motoreta, am fost sa conduc pe cineva acasa inainte de munca si am oprit motoreta in dreptul destinatiei. Cand sa o pornesc din nou cand dadeam la automat se inchidea bordul, am incercat de cateva ori si am incetat. Am miscat un pic saua si cand am pus contactul a mers bordul din nou a facut check dar nu a pornit. Acum nu mai face nimic cand pun contactul, doar cand i-au contactul astept 1 secunda si se duce turometrul pana in capat. Am desfacut bateria...am vazut niste lichid pe acolo nu stiu daca era apa sau altceva... dar bateria era prinsa bine. Acum sunt la munca si cand termin ma duc sa surubaresc la ea sugestii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bateria normal ar trebuii sa aiba 12, 3-12,6 V, apoi incarcarea care nu trebuie sa sara de 14,7V in mod normal si sa nu scada sub 13,2V

Daca e sparta bateria sau fiarta,cum a zis colegul, spala bine cu apa si soda ca sa neutralizezi acidul, care poate afecta tot ce a atins mai putin plasticul

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce baterie ai shoba ca cele cu gel sunt capsulate

verifica bateria ,cere ALTA !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mare belea azi cu motoreta, am fost sa conduc pe cineva acasa inainte de munca si am oprit motoreta in dreptul destinatiei. Cand sa o pornesc din nou cand dadeam la automat se inchidea bordul, am incercat de cateva ori si am incetat. Am miscat un pic saua si cand am pus contactul a mers bordul din nou a facut check dar nu a pornit. Acum nu mai face nimic cand pun contactul, doar cand i-au contactul astept 1 secunda si se duce turometrul pana in capat. Am desfacut bateria...am vazut niste lichid pe acolo nu stiu daca era apa sau altceva... dar bateria era prinsa bine. Acum sunt la munca si cand termin ma duc sa surubaresc la ea sugestii ?

Schimba bateria s-a sulfatat si a fiert...spala foarte bine acea apa" pe care o vezi acolo...este apa cu concentratie de acid sulfuric 0,28 deci corodeaza tot ce prinde!!!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bateria s-a sulfatat si a fiert...spala foarte bine acea apa" pe care o vezi acolo...este apa cu concentratie de acid sulfuric 0,28 deci corodeaza tot ce prinde!!!

 

 

Are cineva sa-mi imprumute bateria sa vad daca e din cauza ei? Tin sa mentionez ca de dimineata a mers perfect, nu a dat nici un semn ca este pe duca bateria...doar dupa ce am oprit motoreta si am dat la automat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stie cineva daca exista manere de pasager pentru K1 (cu multe suruburi la capacul de rezervor) din cauciuc sau daca pot moda cumva capacul de rezervor sa aiba 5 prinderi ca cele de dupa 2004?

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este mai complicat sa schimbi capacul deoarece asta implica alta cheie. probeaza un maner ca poate din gaurile acelea multe se nimeresc 4. bafta !

(mai poti face o flansa de aluminiu pe la strungari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit de aluminiu de la un 954..avea multe gauri tind sa cred ca se potrivea..dar nu vreau din aluminiu...am inteles ca in caz de accident te poti rani de la el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa mentionez ca de dimineata a mers perfect, nu a dat nici un semn ca este pe duca bateria...doar dupa ce am oprit motoreta si am dat la automat ...

 

Pai asa fac chinezariile ...oricum verifica si instalatia electrica a motoretei ,vezi cat incarca si DA ,spala bine zona cu apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stie cineva daca exista manere de pasager pentru K1 (cu multe suruburi la capacul de rezervor) din cauciuc sau daca pot moda cumva capacul de rezervor sa aiba 5 prinderi ca cele de dupa

Stima.

Am eu unul de plastic dar are doar 5

Editat de Devilish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva sa-mi imprumute bateria sa vad daca e din cauza ei? Tin sa mentionez ca de dimineata a mers perfect, nu a dat nici un semn ca este pe duca bateria...doar dupa ce am oprit motoreta si am dat la automat ...

pot sa te ajut cu bateria daca esti din bucuresti dar nu pot sa ti-o las peste noapte.am nevoie maine de ea. daca iti este de folos da un semn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul de plastic dar are doar 5

 

 

uite asa e al meu....http://i1001.photobucket.com/albums/af132/greenturtle_1/P1010800.jpg

 

nu sunt sigur dar tind sa cred ca se poate prinde in 3 suruburi, cel de sus de pe mijloc so cele 2 de jos de unde pivoteaza capacul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din nou, mai fac si eu un post probabil util pentru unii si pentru mine in acelasi timp :D ... am incercat sa fac si eu consumul la mobra gsxr 750 k1 . cu plinul facut am mers 175 de km pana a inceput sa clipeasca becul de la indicatorul de benzina , am incercat sa merg cat mai mult cu ea pe rezerva asa si pe la 230 nu am mai avut curaj sa merg de teama sa nu raman in pana prostului cum se mai spune :)) , precizez ca am mers in oras , pe autostrada si destul de turat, am mers si cu 250,270 cu ea pe autostrada de cateva ori timp de cateva minute bune ... acum pentru cine cunoaste mai bine , cum vi se pare consumul ?

pt a face consumul exact trebuia ca dupa cei 230km sa faci din nou plinul. dupa care formula de calcul era simpla pt a obtine consumul exact L<cati litri ai alimentat> inpartit la distanta facuta<230km> ori 100 si obtineai exact consumul. presupunand ca ar fi intrat 17L consumul ar fi fost de 7,39 l la suta< ceea ce nu e chiar putin> eu cu srad-ul de 600 am facut o data 307km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt a face consumul exact trebuia ca dupa cei 230km sa faci din nou plinul. dupa care formula de calcul era simpla pt a obtine consumul exact L<cati litri ai alimentat> inpartit la distanta facuta<230km> ori 100 si obtineai exact consumul. presupunand ca ar fi intrat 17L consumul ar fi fost de 7,39 l la suta< ceea ce nu e chiar putin> eu cu srad-ul de 600 am facut o data 307km

da, stiam sa fac consumul in procentaj dar eu am pus mai precis ca sa vada tot poporul:D si in rezervorul meu incap 19 L deci a consumat mai mult ... ms frumos pt reply kelu 265 :D

 

inca o mica intrebare, sper sa nu fie banala , ieri am observat ca imi da greu la automat(invarte greu), acum pe seara la fel, am mers putin cu motorul apoi am ajuns acasa si am verificat cele trei fire galbene ce intra in releul de incarcare si toate cele trei dau curent , minim 6 v curent alternativ din cate stiu :D, am verificat si incarcarea si este buna cred, sub 13 V nu scade cand turez motorul , ma gandesc sa fie bateria... voi ce credeti ? spun asta pt ca daca o las vreo 30 de minute dupa ce merg cu el are putere bateria sa invarta , dar dupa ce merg cu el , il opresc,dau sa pornesc si nu are putere deloc sa dea motorul peste cap ... tin sa precizez ca acum aproximativ o luna am schimbat si statorul , pus nou de origine :D , am si un releu tot nou pe care l-am cumparat de cand mi s-a ars alternatorul , astept o parere din partea voastra care ati mai patit, intreb pt ca e primul motor si nu am incercat cu o baterie noua ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fiecare dintre acele 3 fire deconectate din mufa trebuie sa ai mult mai mult de 6V !

Iar la 5000rot/m undeva pe la 40/70v alternativ,iar la baterie 14/14,5 continu.

Verifica continuitatea firelor cu masa,nu trebuie sa conduca la masa,cred ca ai alternatorul bulit

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fiecare dintre acele 3 fire deconectate din mufa trebuie sa ai mult mai mult de 6V !

Iar la 5000rot/m undeva pe la 40/70v alternativ,iar la baterie 14/14,5 continu.

Verifica continuitatea firelor cu masa,nu trebuie sa conduca la masa,cred ca ai alternatorul bulit

salut, am verificat firele galbene, la relanti am peste 6 volti alternativ, cand accelerez scad valorile la 2 V chiar si la 1 .... alternatorul este nou, statorul ma refer, am verificat apoi si cu releul nou de incarcare si tot asa , scade tensiunea pe baterie cand accelerez, la relanti am 13 si ceva ... mai am si un cdi nou dar nu cred ca are legatura, tu ce zici ? e alternatorul? sa dea naiba in el ca e nou ... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu am fost clar ce trebuie sa fie acolo?

 

Mai scriu o data:

 

Pe fiecare dintre acele 3 fire deconectate din mufa trebuie sa ai mult mai mult de 6V !

Iar la 5000rot/m undeva pe la 40/70v alternativ,iar la baterie 14/14,5 continu.

Verifica continuitatea firelor cu masa,nu trebuie sa conduca la masa,cred ca ai alternatorul bulit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stiu ca s-a discutat pe forum foarte mult despre alegerea uleiurilor ...

 

Cu pasi repezi se apropie schimbul de ulei si as dori sa pun un ulei bun, momentan am Motul 7100 ... dar dupa 3500 - 4000 km max motorul se aude cam tare, nu e asa "silentios" ... voi ce ulei folositi, ce ulei ati folosit in timp si a fost bun ? ... nu stiu daca as merge tot pe Motul ... is in dubii ... voi ce ziceti ?

 

P.S. Motocicleta nu e de forje ... doar cand ma mai apuca cate o nebuneala, in rest merg ok, tinand cont ca 90 % din timp merg cu pasagera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am finalele de la hayabusa mea,eu cred ca se potrivesc la suruburi.Daca vrei sa incercam te astept sa treci o fuga pana la Ciolpani.

Ii multumesc lui TNG pt amabilitate, dar din pacate nu s-a potrivit finala. In continuare daca ma poate ajuta cineva cu o toba stoc pt un GSX-R 600 k4-k5, i-as fi recunoscator.

Editat de Bobom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii multumesc lui TNG pt amabilitate, dar din pacate nu s-a potrivit finala. In continuare daca ma poate ajuta cineva cu o toba stoc pt un GSX-R 600 k4-k5, i-as fi recunoscator.

se potriveste de la k1-k3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...