TNG Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 dimensiunile la rulmentii fta le stie cineva ? pt k1-k3. multumesc BEARING (25X52X15) 09262-25061 Pentru gsxr 1000. PS ar fi bine sa mentionezi si modelul anul si tipul motocicletei sa beneficiezi de un raspuns exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 are un k1 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) are un k1 600 2001 Suzuki GSX-R600 FRONT WHEELBEARING (25X52X15) Cod OEM 09262-25061 SEAL (32X52X7) Cod OEM 09285-32004 De preferat o marca buna de rulmenti,nu este bine sa te joci cu rulmenti roata fata ! Editat Septembrie 10, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 multumesc baieti. am luat skf ( c3 ) dar rulmentii schimbati anul trecut erau ok. intrebare : axul avea un mic joc pe interiorul rulmentului. este normal ? in rest rulmentii aratau ca noi. problema se pare ca era din ax. cand am schimbat furca stock cu cea usd, am folosit acelasi ax, care este mai scurt. si ca sa nu pitesc piulita in amortizor, nu am strans axul complet, astfel incat roata avea un joc stanga dreapta de vreo 4 mm. am rezolvat-o cu o bucsa pusa pe ax. acum caut semeringurile de la amortizorul de directie, se pare ca a pierdut ulei, si instabilitatea poate fi si de aici. dimensiunile pe care le-am gasit sunt : 10*20*9.5 sau 9 sau 7. poate cineva sa-mi spuna si dimensiunile la rulmentii de la jug ? pe ei scrie 3055 si codul care l-am gasit pe net 32006x la skf este gresit . cred ca dimensiunea corecta ar fi 30*55*17 preturi pt cei interesati : la BATI pe laminorului 21lei rulmentul ( skf cu coeficient C3 ) 8 lei semeringul de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Salutare din nou Rezolvat cu claxonul, multam inca o data. Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok? TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Luat rulmenți jug. 10 lei Seals amortizor direcție 10*20*6 5lei Scria undeva ca la k1-k9 ar fi aceiași rulmenți pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Salutare din nou Rezolvat cu claxonul, multam inca o data. Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok? TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug? FRONT WHEEL (GSX-R750XK5) BEARING (25X52X15) 09262-25061 SEAL (32X52X7) 09285-32004 STEERING STEM .BEARING (30X55X17) 09267-30010 Editat Septembrie 12, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Multumesc frumos pentru raspuns Ca sa-mi fie mie clar acum: trebuie sa cumpar FRONT WHEEL (GSX-R750XK5) BEARING (25X52X15) 09262-25061 - 2 bucati SEAL (32X52X7) - 2 bucati 09285-32004 STEERING STEM .BEARING (30X55X17) 09267-30010 1 bucata sau 2? Editat Septembrie 12, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 cred ca cel mai bun catalog de piese pt suzuki este acesta: http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?q=suzuki-bike-parts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4. ...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult ! Editat Septembrie 15, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seherezadul Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Probabil nu e tocmai locul cel mai bun sa va intreb asta insa voi ce ati alege intre cbr f4 si gsxr fabricatie 97-99 600cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) f4...fara suparare desi recomand f4i daca ai suma extra disponibila - prin prisma faptului ca ai injectie, bord integral digital principala diferenta pentru care merita mai mult f4 in opinia mea e greutatea mai scazuta si pe langa asta ar mai fi designul mai slim si mai aproape de era noastra, pozitia confortabila. Editat Septembrie 15, 2013 de ZLD_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4. ...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult ! ...sau se regleaza fara a se inlocuii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Suna l pe TNG sa trimite un pm omului si o sa iti raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Suna l pe TNG sa trimite un pm omului si o sa iti raspunda Imi poti da nr lui? Suna l pe TNG sa trimite un pm omului si o sa iti raspunda Imi poti da nr lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 are nr de telefon postat la profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 are nr de telefon postat la profil k ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat ce-i mai trece romanului prin cap !!!! citat cs " GG ! " Intrebare: Se potriveste semighidonul de k1-k3 pe srad ? ma refer la bara si clip on. Daca da, spuneti-mi, va rog, de pe care modele s-ar mai potrivi. Multumesc depinde de capacitatea cilindrica, pt ca la ambele, daca nu ma insel, la 750 si 1000 ai usd. la 600 ai normala, unde semighidonul este prins direct pe jamba, avand diametrul interior mult mai mic, decat la semighidoanele de la usd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Cine mai are nevoie de sa pasager de GSXR600/750 1000 k1-k3 am eu pe stoc 5 bucati. pret 50 euro buc. tel: 0724.79.44.56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Am de vanzare un monopost pentru gsx r 600 2006-2007. Este vopsea originala negru perlat in stare foarte buna. Pret 300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Ce implica schimbarea ferodourilor de la ambreiajul gixxerului? Se schimba garnitura de la capacul lateral ambreiajului.? Sau...cat costa operatiunea asta la un mecanic si ce feredouri sunt mai ok ca si calitate/pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Garnitura capacului se poate face foarte bine, fara probleme de etansare cu silicon - eu ma inteleg foarte bine cu Victor Reinz. Discurile de frictiune trebuiesc imbibate in ulei inainte de montaj. E foarte important. Schimbul placilor si/sau discurilor costa in jur de 100 de lei. Depinde si de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant Daca nu ai patinare eu zic sa nu umbli acolo.Inainte regleaza sistemul de actionare a ambreiajului,melc si cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Cica cablul e ,,intins'' si nu se mai pot face reglaje.Eu nu mi-am batut capul cu el,un lucru e cert,nu mai are zvacul ala in ture mari 2011-2012,mobra a somat pentru ca obisnuiesc sa merg cu scuterul,nu spun cati km am mers cu ea in 2 ani Anul asta in schimb am mers pe Transfagarasan si Transalpina(aproape 1400km in 2 iesiri de cate de o zi) in lipsa scuterului care din iunie e pe butuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.