Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

dimensiunile la rulmentii fta le stie cineva ?

 

pt k1-k3.

 

multumesc

BEARING (25X52X15)
09262-25061
Pentru gsxr 1000.
PS ar fi bine sa mentionezi si modelul anul si tipul motocicletei sa beneficiezi de un raspuns exact!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are un k1 600

2001 Suzuki GSX-R600 FRONT WHEEL

BEARING (25X52X15)

Cod OEM 09262-25061
SEAL (32X52X7)
Cod OEM 09285-32004
De preferat o marca buna de rulmenti,nu este bine sa te joci cu rulmenti roata fata !
Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc baieti. am luat skf ( c3 ) dar rulmentii schimbati anul trecut erau ok.

intrebare :

axul avea un mic joc pe interiorul rulmentului. este normal ?

in rest rulmentii aratau ca noi.

 

problema se pare ca era din ax. cand am schimbat furca stock cu cea usd, am folosit acelasi ax, care este mai scurt.

si ca sa nu pitesc piulita in amortizor, nu am strans axul complet, astfel incat roata avea un joc stanga dreapta de vreo 4 mm.

am rezolvat-o cu o bucsa pusa pe ax.

acum caut semeringurile de la amortizorul de directie, se pare ca a pierdut ulei, si instabilitatea poate fi si de aici.

 

dimensiunile pe care le-am gasit sunt :

 

10*20*9.5 sau 9 sau 7.

 

poate cineva sa-mi spuna si dimensiunile la rulmentii de la jug ? pe ei scrie 3055

 

si codul care l-am gasit pe net 32006x la skf este gresit .

cred ca dimensiunea corecta ar fi 30*55*17



preturi pt cei interesati :

 

la BATI pe laminorului

21lei rulmentul ( skf cu coeficient C3 )

8 lei semeringul de praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou :)

 

Rezolvat cu claxonul, multam inca o data.

Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul

 

In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok?

TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou :)

 

Rezolvat cu claxonul, multam inca o data.

Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul

 

In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok?

TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug?

FRONT WHEEL (GSX-R750XK5)

 

BEARING (25X52X15)
09262-25061
SEAL (32X52X7)

09285-32004
STEERING STEM

 

.BEARING (30X55X17)
09267-30010
Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru raspuns :)

 

Ca sa-mi fie mie clar acum:

trebuie sa cumpar FRONT WHEEL (GSX-R750XK5)

 

 

 

BEARING (25X52X15)

09262-25061 - 2 bucati

 

SEAL (32X52X7) - 2 bucati

 

09285-32004

 

STEERING STEM

 

 

.BEARING (30X55X17)

09267-30010 1 bucata sau 2?

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4.

 

...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult !

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

f4...fara suparare

desi recomand f4i daca ai suma extra disponibila - prin prisma faptului ca ai injectie, bord integral digital

principala diferenta pentru care merita mai mult f4 in opinia mea e greutatea mai scazuta si pe langa asta ar mai fi designul mai slim si mai aproape de era noastra, pozitia confortabila.

Editat de ZLD_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4.

 

...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult !

...sau se regleaza fara a se inlocuii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon

 

mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat

 

ce-i mai trece romanului prin cap !!!!

 

citat cs " GG ! "

 

Intrebare: Se potriveste semighidonul de k1-k3 pe srad ? ma refer la bara si clip on. Daca da, spuneti-mi, va rog, de pe care modele s-ar mai potrivi. Multumesc

depinde de capacitatea cilindrica, pt ca la ambele, daca nu ma insel, la 750 si 1000 ai usd. la 600 ai normala, unde semighidonul este prins direct pe jamba, avand diametrul interior mult mai mic, decat la semighidoanele de la usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ce implica schimbarea ferodourilor de la ambreiajul gixxerului?

Se schimba garnitura de la capacul lateral ambreiajului.?

Sau...cat costa operatiunea asta la un mecanic si ce feredouri sunt mai ok ca si calitate/pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura capacului se poate face foarte bine, fara probleme de etansare cu silicon - eu ma inteleg foarte bine cu Victor Reinz.

Discurile de frictiune trebuiesc imbibate in ulei inainte de montaj. E foarte important.

Schimbul placilor si/sau discurilor costa in jur de 100 de lei. Depinde si de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant

Daca nu ai patinare eu zic sa nu umbli acolo.

Inainte regleaza sistemul de actionare a ambreiajului,melc si cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cica cablul e ,,intins'' si nu se mai pot face reglaje.Eu nu mi-am batut capul cu el,un lucru e cert,nu mai are zvacul ala in ture mari

 

2011-2012,mobra a somat pentru ca obisnuiesc sa merg cu scuterul,nu spun cati km am mers cu ea in 2 ani

Anul asta in schimb am mers pe Transfagarasan si Transalpina(aproape 1400km in 2 iesiri de cate de o zi) in lipsa scuterului care din iunie e pe butuci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...