JAGI Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Rectificat arbore? Adica, ai refacut fusurile de pe el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de un Suzuki GSXR 600 din 2005 si am si eu cateva intrebari pentru priceputi.. am un sunet putin mai ciudat la pompa de injectie ( Cred ) , cand pun contactul face un sunet destul de ciudat, nu doar sunetul acela subtire de injectie ci si un sunet de parca nu poate trage benzina.. Si 2, ar fii faptul ca, cand inchid acceleratia complet, motorul are tendinta sa se opreasca, cateodata o si face.. Ceva rezolvari? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de un Suzuki GSXR 600 din 2005 si am si eu cateva intrebari pentru priceputi.. am un sunet putin mai ciudat la pompa de injectie ( Cred ) , cand pun contactul face un sunet destul de ciudat, nu doar sunetul acela subtire de injectie ci si un sunet de parca nu poate trage benzina.. Si 2, ar fii faptul ca, cand inchid acceleratia complet, motorul are tendinta sa se opreasca, cateodata o si face.. Ceva rezolvari? Multumesc anticipat! Felicitari pentru achizitie! Legat de sunet,daca provine din rezervor sau de sub el. Din rezervor poate fi pompa,atunci cand rezervorul este mai gol,pompa scoate un sunet mai accentuat datorita rezonantei rezervorului. Daca este sub rezervor,posibil ca sunetul sa vina de la STV,problema comuna la k5.600 Legat de oprirea motorului cat si sunetul de la STV,este necesara o revizie la sist.de injectie. Editat Mai 7, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 doar la o biela ( nr 4 ) era putin zgariat si avea bataie , isi facuse loc intre cuzineti.Am dus arborele la un atelier specializat in asa ceva,am pus cota de cuzineti pe care mi.au spus,o , si am schimbat si biela. Rectificat arbore? Adica, ai refacut fusurile de pe el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Salut! Stie cineva cat ulei de motor intra in Aprilia Leonardo 150 din 2003? ....La scuteristi nu raspunde nimeni si vreau sa ma apuc sa-i schimb consumabilele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 doar la o biela ( nr 4 ) era putin zgariat si avea bataie , isi facuse loc intre cuzineti.Am dus arborele la un atelier specializat in asa ceva,am pus cota de cuzineti pe care mi.au spus,o , si am schimbat si biela. Si cit crezi ca va tine reparatia? Luuume, cica arborii cotiti se rectifica!!! Ar fi bine daca TNG ar explica detaliat aspectul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Din pacate reparatia pe vibroken tine doar pentru prima pornire! Salut! Stie cineva cat ulei de motor intra in Aprilia Leonardo 150 din 2003? ....La scuteristi nu raspunde nimeni si vreau sa ma apuc sa-i schimb consumabilele Capacity : LubeCap 1.15 liter Overhaul capacity Capacity : LubeCap 1.1 liter Capacity : FilterCap 0.05 liter Use : Normal Intervals : Check 1000 km Intervals : Change 6000 km / 12 months Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Multumesc!... din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Salutari de peste balta! M-am hotarat sa imi mut si eu fundul de pe babeta mea de XJ pe un GSXR 600 L3. Am luat-o de 2 zile si inca ne cunoastem si ne imprietenim, dar facem naveta zilnic 60 km asa ca nu dureaza mult. Trebuie sa ii fac suspensia, sa imi acomodeze cele 110 kile in carne si sa termin rodajul. Dup-aia mai vedem... Aveti grija de voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Felicitari, frumoasa achizitie,s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Frumoasa mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 bravo,felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 sa o stapanesti cu bine si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Salut , Am nevoie de oglinda stanga (cum stai pe motor) . Sau daca are cineva bratul deteriorat si nu mai are ce face cu ea .......mi-ar trebuii doar carcasa , fara semnal , fara sticla (se intelege ca platesc chiar si asa). Se potriveste de la K6 si K7 de 600 . Se poate si de la alte modele , din ce imi aduc aminte .....K4 si K5 de 1000 . Multumesc . Mail : radu_marinus@yahoo.com Tel : 0724223031 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 vinde capitanbusa un set de oglinzi universale cu semnale incorporate,in caz ca nu gasesti altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Salut , Am nevoie de oglinda stanga (cum stai pe motor) . Sau daca are cineva bratul deteriorat si nu mai are ce face cu ea .......mi-ar trebuii doar carcasa , fara semnal , fara sticla (se intelege ca platesc chiar si asa). Se potriveste de la K6 si K7 de 600 . Se poate si de la alte modele , din ce imi aduc aminte .....K4 si K5 de 1000 . Multumesc . Mail : radu_marinus@yahoo.com Tel : 0724223031 am eu pe acasa o oglinda de k6 de 1000, cred ca se potriveste. O caut si iti scriu pe messenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Felicitari pentru achizitie! Legat de sunet,daca provine din rezervor sau de sub el. Din rezervor poate fi pompa,atunci cand rezervorul este mai gol,pompa scoate un sunet mai accentuat datorita rezonantei rezervorului. Daca este sub rezervor,posibil ca sunetul sa vina de la STV,problema comuna la k5.600 Legat de oprirea motorului cat si sunetul de la STV,este necesara o revizie la sist.de injectie. Am verificat putin de unde vine sunetul, e de sub rezervor.. De unde as putea sa-mi cumpar un STVA pentru modelul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Cam greu ca toata lumea il cauta! FI s-a aprins pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Cam greu ca toata lumea il cauta! FI s-a aprins pana acum? E aprins, chestia nasoala e ca in zona mea nu prea am mecanic bun pentru motoare pe injectie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 (editat) @litTle waine - ms frumos de pont , dar le-a dat de ieri . @ady_zzr - astept cu interes , dar modelul meu are semnalul inclus . O sa ma uit pe net sa vad daca se potrivesc . Multumesc . P.S.: cel putin din ce "spune" netul , se potrivesc . Editat Mai 10, 2014 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 abia astept sa ies cu noul mod de joaca pe circuit&stra$$e,multumesc Tng ,a pus George si modul stock pe un buton insa presimt ca o sa uit de el rapid dupa cum am vazut ca se comporta mobra pe softul nou ,vine seaua de la retusat cu "monopostul" in albastru si ies cu ea, tnx TNG,cand rezolva cei de la United cu dyno'ul o sa fac o programare sa vedem cat scoatem si la roata fata de stock,mersi prietene ,stay tunned!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Cu placere Georgica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 @litTle waine - ms frumos de pont , dar le-a dat de ieri . @ady_zzr - astept cu interes , dar modelul meu are semnalul inclus . O sa ma uit pe net sa vad daca se potrivesc . Multumesc . P.S.: cel putin din ce "spune" netul , se potrivesc . am gasit oglinda, dar din pacate e de dreapta, nu cred ca te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) Salutare! M-am hotarat sa fac o pauza si vreau sa imi vand motocicleta. Deci vand Suzuki GSXR 750 K1 (2001), 51050 km. Motocicleta a fost achizitionata in august 2008 si inmatriculata in 2009 in Romania, ITP valabil pana in aprilie 2015, asigurare valabila pana in septembrie. Motocicleta a fost foarte bine intretinuta, anul trecut a fost servisata complet fiind schimbate/servisate urmatoarele: kit distributie (lant, patina mobila, intinzator, garnitura OEM), refacere joc supape, bujii Denso U27ESR-N, curatat injectoare cu ultrasunete (am factura)+ sincronizat clapete aer, filtru aer sport Pipercross, ulei Motul 7100 10W40, filtru ulei K&N, lichid racire Hepu, simeringuri furca (praf si ulei) All Balls, ulei furca Motul Fork Expert Factory Line 10W, kit rulmenti si simeringuri jug si roti All Balls, cauciucuri Michelin Pilot Power 3, 3+ spate (au 800 km, DOT 1213 fata 1913 spate), valve roti, curatat pompa benzina si instalatie electrica. Piesele necesare pentru servisare, incluzand modulul Power Commander au costat putin peste 5000 RON. Lichidul si placutele de frana fata (Brembo SA sinter 07KA13SA, aprox. 5000 km) au fost schimbate in 2012, placute de frana spate sunt tot Brembo, mai au aproximativ 70%, kitul de lant este DID VM2 525 si are 9800 km. Discurile de frana fata au fost schimbate (cele vechi aveau joc), sunt OEM si au 18000 km, discul de frana spate este in stare buna. Vine la pachet cu urmatoarele: toba sport carbon omologata Arrow, parbriz double, aripa roata fata de GSXR K4-K5 (am si aripa originala), suport numar, alarma Meta System M351 cu imobilizator, suporti stander spate, crash pad-uri Lightech, crash pad roti F+S(nu sunt montate), Power Commander 3 USB + Ignition Module, TRE, sa pasager + capac monopost, becuri halogen Philips Extreme Performance, cheie rezerva, trusa scule, spray pana, husa, plasa casca. Din punct de vedere mecanic este intr-o stare foarte buna, carenele sunt OEM si au urme normale de uzura, ii trebuie doar ulei, benzina si un schimb de lichid de frana anul asta. Pe timpul iernii motocicleta a fost tinuta doar in casa sau in garaj incalzit. Motocicleta poate fi vazuta in Iasi, accept orice fel de verificare/test/constatare. Pret 2550 Euro. * Fotografiile care sunt facute pe ploaie sunt facute azi, celelalte sunt mai vechi. Editat Aprilie 17, 2020 de Chivu cerere user, date personale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.