Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Misto motor ;)
Va salut,detin un suzuki srad de 600/1997-80.000 km,as vrea sa-i schimb distributia (patine,lant,intinzator) si un chit pentru pompa de apa,o recomandare pentru un service din Bucuresti ,prin apropiere sau daca ma poate ajuta cineva (contra cost,desigur)?,multumesc.

Editat de costinkp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Aveti careva un rezervor lichid frana fata pentru un k3? Sau stiti pe cineva care are si eventual e dispus sa trimita in Timisoara? Ma intereseaza original  sau ceva asemanator... Nu rizoma sau alte cele. Se pare ca e mai greu sa gasesc asa ceva decat credeam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, goe 75 a spus:

Mersi. Am comandat unu deja de pe motonfs si era prea mic....la fel ca cel din linku de la tine. Am postat aici ca prefEr unul cat mai aproape de original ca volum, forma, etc. Plus ca mi l trebe cat de cat repede. Al meu deja e fisurat. Prefer sa fie prin tara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! Cum vi se pare consumul a 10litri benzina in 160km (in afara orașului). Schimbat viteze între 6-8000rpm, cu maxim 10 depășiri duse in 12-13000rpm.

Motorul in cauza este un k7 de 600 cu 42000km in bord.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, george05 a spus:

Normal. 😜

Normal nu este in conditiile in care s-a schimbat filtrul de benzina și, deși nu cred ca influentează, antigelul. Înainte de asta, in același stil de mers afara făceam cu un plin 200km si ceva cu pasager.🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6.25L/100Km zici ca e mult. Atunci ia in calcul toate variabilele posibile din ziua aia(tenperatura, vant, presiune anvelope, etc) si vezi unde e diferenta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, george05 a spus:

6.25L/100Km zici ca e mult. Atunci ia in calcul toate variabilele posibile din ziua aia(tenperatura, vant, presiune anvelope, etc) si vezi unde e diferenta. 

Pai având in vedere ca am fost cu soția și un ghiozdan destul de încărcat sa zic așa, București-Borsa-Transalpina-București, pe toate tipurile de vreme (mai puțin ninsoare)🙂, a consumat mai puțin decât acum cand am mers singur pe vreme frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, TNG a spus:

Singur,vreme frumoasa= deschidere de acceleratie mai mare.

Deschidere de acceleratie mai mare= consum mai ridicat.

 

Sper sa fie cum ziceți voi...dacă nu, cred ca voi ajunge pe la tine sa ii faci o verificare, resoftare etc. 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, cristilvk a spus:

1. ia`ti un touring

2. care ar fi consumul ideal dptdv?

1.Ma bate gândul și la touring dar voi amâna vreo 2-3ani asta. 

2. Nu am luat sportiva cu gândul de a merge la consum 😊. Am schimbat filtrul de benzina ca abia mai trăgea benzina prin el și nu ma gândeam ca ar sari consumul dacă pun unul curat, din aceasta cauza am scris aici. Ma gândeam ca poate s-a dat peste cap calculatorul de injecție sau altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Becul rosu Fi se aprinde in mers. Motorul pare sa functioneze la fel, dar amortizorul de ghidon nu mai functioneaza. Becul de Fi arata si eroarea amortizorului?

Exista vreo problema mai comuna a amortizorului, care se poate remedia?

Gsxr 1000 model 09-11.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula se reteaza firele la acest model. Daca problema este de la amortizor vei avea afisat pe bord si simbolul SD. Daca nu este,atunci intra in diagnoza si spune codul de eroare,atunci cand FI este aprins pe bord.

La 08.08.2019 la 14:32, Melcul299 a spus:

Am schimbat filtrul de benzina ca abia mai trăgea benzina prin el și nu ma gândeam ca ar sari consumul dacă pun unul curat, din aceasta cauza am scris aici. Ma gândeam ca poate s-a dat peste cap calculatorul de injecție sau altceva...

Nu este influentat ECU si sistemul de injectie de schimbarea filtrului de benzina. In schimb amestecul carburant da,poate fi infuentat de un filtru murdar si cu un debit scazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub sa ai o mufa alba cu capac de cauciug si cu 6 pini. Faci un strap intre pini din poza atasata pui contactul cu butonul rosu pe on si pe bord apare un cod. Spui codul aici si incerc sa te ajut.

PS. Nu stiu cum ai decis ca nu merge amortizorul,pentru ca el este electronic,asa ca se intareste in functie de viteza. Asta inseamna ca pe loc el este moale.

images.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ai o problema pe ISC. Valva care stabileste relantiul. Acum sunt mai multe cauze pentru care apare C40. Mai jos ai cateva indicii:

DTC (detected trouble code) C40 indicates an issue with the ISC Valve (idle speed control valve). Would help to have the P code....you would need S.D.S suzuki diagnostic system interface, the software and a laptop to access this and most likely to clear the diagnostic trouble code once repaired. Not the end of the world but you may be paying a visit to a dealer to have it sorted out. See below.
Could be one of the following.
1-If the ECM coupler is disconnected within 5 seconds after ignition switch is turned to OFF, there is a possibility of an unusual value being written in the ECM and causing an error of ISC valve operation.
2-ISC valve circuit open or shorted to ground.
3-Idle speed is lower than the desired idle speed.
4-Air passage clogged.
5-ISC valve is fixed.
6-ISC valve preset position is incorrect.
7-Idle speed is higher than the desired idle speed.
8-Disconnected ISC valve hose.

Acum ceva se intampla cu motorul tau si nu ai mentionat.

1. Se opreste motorul cand decelerezi si te opresti la stop

2. Are un relanti prea mic

3.Are un relanti prea mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...