Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Ce zicetzi, ar fi compatibile carenele de srad pe gsxr-meu de 750 din 94, am cazut cu el si nu m-ai gasesc carene...

Sal. pentru ca avem acelaÂşi model de suzu, vreau să te întreb dacă Âşti de unde pot procura crashpad-uri...sau cel puțin unde pot găsi o schemă după care să pot da la făcut la strung...Multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal. pentru ca avem acelaÂşi model de suzu, vreau să te întreb dacă Âşti de unde pot procura crashpad-uri...sau cel puțin unde pot găsi o schemă după care să pot da la făcut la strung...Multumesc...

 

 

Scuza-ma dar chiar nu stiu ce fel de crash-paduri potrivesc, si eu ma gandesc sa-i pun ca prin foarte bine la o cazatura sau ceva... Salut :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Incepand de vineri am intrat si eu in clubul detinatorilor de Suzuki GSX-R. Mi-am luat motorul visat si sunt mai mult decat fericit. Sper sa ma bucur cat mai multa vreme de el.

Am si eu o intrebare pentru cei care stiu: Unde e cel mai bine sa-mi fac casco ? Tinand cont de costuri si de francize. Un amic care lucreaza in domeniu mi-a dat urmatoarele variante:

Asiban :

SA : 8990 x 0.57 = 5.125 euro

Cp : 7%

PA : 5.125 X 7% = 359 EURO

Fransiza : 20% dauna totala si 5% din dauna minim 100 euro/ev

 

Asirom :

SA : 4.813 euro

PA : 696 euro

Fransiza : 100 euro/ev

 

Mai stiti si alte societati?

 

Merci mult si bine v-am gasit !

post-23992-1207564945_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, am ridicat motocicleta. ce sa zic, este de vis, se manevreaza incredibil de usor, chiar si in trafic. am mers putin in afara orasului sa vad ce poate; din pacate datorita rodajului nu pot sa depasesc 8000 de ture pana la 1000 km si 12000 pana la 1600 km (si distractia abia atunci se intampla). vitezele se schimba cu un efort minim, desi am observat ca uneori nu prea vrea sa intre in 1 cand vreau sa plec de la semafor. imi place ca are tot felul de gadgeturi in computerul de bord, desi nu am reusit inca sa le dau de cap la toate.

 

in max o sapt voi monta si crash paduri si poate un parbriz fumuriu, in rest cred ca o voi lasa stock. poate mai incolo o evacuare, dar momentan e ok cea stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MIVV-urile alea se aud ca niste tzevi sparte de chiuveta. .strident si iritant. Parerea mea. .

 

Le-am auzit si pe Amckart si pe Serres.

ma tu ce ai ? vrei sa ma enervezi ? tevile de ghiuveta sparte ..nu se aud vaco

ho ca le-am pus silencerele inapoi

zi si mie raptoare ..cat te-au dus carenele cu Rizla albastre ?

 

parbriz Suzuki GSX-R 600/750 k4-k5 (2004-2005) nou !

pret 45 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag si eu in seama cu voi :angryfire: Dar am o intrebare ... Poate sa imi explice si mie cineva care e diferenta dinre K1 si K7 .. Adica am vazut ca la acelasi model de gxr "extensia"asta ... Ce e diferit ?? Scuze inca odata si sper sa ma lamuriti si pe mine !!! Asfalt uscat si drum intins :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag si eu in seama cu voi :angryfire: Dar am o intrebare ... Poate sa imi explice si mie cineva care e diferenta dinre K1 si K7 .. Adica am vazut ca la acelasi model de gxr "extensia"asta ... Ce e diferit ?? Scuze inca odata si sper sa ma lamuriti si pe mine !!! Asfalt uscat si drum intins :angryfire:

 

K1...2001 an de fabricatie

K7...2007 an de fabricatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult ady !!! e simplu ..dar is eu mai greu cu capu :angryfire:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,sunt proaspat posesor de GSX-R 600 K2, o am de o saptamina si sunt f multumit. Motoreta merge bine, insa mai am cateva nelamuriri.Prima ar fi ca am nste trepidatzii usoare la frinarea pe fatza(am frine brembo), ma gandesc ca ar putea sa fie un disc stramb ......? Nu imi dau seama ,m-am tot uitat la discuri si nu par a fi strambe.... Trepidatziile sunt ceva gen ABS Daca stie cineva ce ar putea sa fie i-as ramane indatorat.

 

blue_nightwish Ai trecut azi cu motoreta pe strada mea , te-am auzit de departeeeee rau de tot si nu mai treceai odata.... :angryfire: si cand ai trecut mi-ai spart timpanele :angryfire:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand simti trepidatiile alea pot fi mai multe motive:

1. ai discuri braking wave ..e normal

2. ai discuri normale putin ovalizate ..schimba'le

3 ai presiunea pe fata la cauciuc prea mare ..poate fi o cauza ..seteaza la 2.3-2.4 bar in fctie de stilul de mers

 

4. ai furca de lemn, mai deschide compresia si tensiunea arcului

 

verifica pe rand incepand cu punctul 3 , 4 apoi iti ramane doar 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

blue_nightwish Ai trecut azi cu motoreta pe strada mea , te-am auzit de departeeeee rau de tot si nu mai treceai odata.... :angryfire: si cand ai trecut mi-ai spart timpanele :angryfire:)

 

promit ca alta data nu mai trec

o data e ca niciodata dar a doua oara ..parca e nesimtire

 

asadar ...voi stabili trasee unice pentru deplasare :angryfire:)

ce vrei, mivv se aude in orice treapta de viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ MAC ms de raspuns

 

Pina acuma am fost biciclist de performantza si inca ma mai dau(downhill cu bicicleta) (sunt importatorul magura in ro pt frine hidra de biciclete, nu am adus pina acuma de moto dar daca va fi nvoie poate o sa aduc si asa ceva). Ce vreau eu sa spun e ca stiu cat de cat cate ceva despre frine. La biciclete eu folosesc frine hidraulice cu discuri wave de ceva vreme si cunosc fenomenul insa nu ca in cazul asta. aici se simte ceva ca e ondulat.mentionez ca discurile sunt cele standard de suzuki. Acuma nu stiu ce disc sa schimb si cum imi dau seama care e ovalizat. Presiunea in rotzi am verificat-o e ok. furca iar este ok are setare pt circuit in momentul de fata.

 

blue_nightwish, nu chiar te rog sa mai treci :finger: am mai discutat de moto tau la salon insa acolo nu aveai toba deloc asa ca am inteles :bigstar: dar acuma chiar am ramas uimit de cum poate sa se auda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa t contrazic , sunt 4 placute( p k4 d 1000 cel putin) p fiecare etrier fata , deci 8 placute p fata si 2 placute p spate

(etriere toxico ptr k3 -k4 d 1000 = 8 placute ) :bigstar:

 

corect, sunt 4 placute pe etrier :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...