Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

pai da, dar mai degraba bulesc o maneta, decat capacul alternator :blink: Oricum, merita ceva de genul ala. Mai ales la noi. De la k6 in sus, materialul din care sunt facute capacele, este mult prea subtire pentru a rezista la impact. Vezi cazul meu de anul trecut :unsure:

 

 

Nu are rost sa pui fierataniile alea pe motor, daca te doare ca poti sparge capacul alternator pune-i un capac de carbon peste. Crash-barurile alea sunt bune pt stunt, insa considera ca adauga o greutate in plus motocicletei.

 

Asa ca poti folosi crashpaduri mai lungi, si atentie mai mare :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. stie cineva unde imi pot face pe comanda stikerele de pe partea dreapta la un suzuki gsxr 600 k1 ?

 

 

Intra si tu la sectiunea vanzari si sunt baieti acolo care se ocupa cu treaba asta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Din cate am vazut eu nu exista nici un topic pentru noi(daca exista rog admini sa stearga topicu) asa ca am

facut eu unul smile.gif .Sper sa ne adunam cati mai multi si sa povestim fiecare despre motorul lui, sa aflam pareri,sa ne povestim problemele si poate impreuna reusim sa le dam de cap smile.gif

Cum eu am deschis topicu tot eu tre sa pun si primele poze biggrin.gif "

 

 

Salut.. si eu am unul merge super..perfect pentru "vitezomani"": ma uitam acuma pe Topic si am vazut asta :unsure: sczue nu eu l-am scris probabil varmumio.. :blink:

 

 

 

De unde pot sa imi fac comanda sau sa imi cumpar un Tank Pad ? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Din cate am vazut eu nu exista nici un topic pentru noi(daca exista rog admini sa stearga topicu) asa ca am

facut eu unul smile.gif .Sper sa ne adunam cati mai multi si sa povestim fiecare despre motorul lui, sa aflam pareri,sa ne povestim problemele si poate impreuna reusim sa le dam de cap smile.gif

Cum eu am deschis topicu tot eu tre sa pun si primele poze biggrin.gif "

 

 

Salut.. si eu am unul merge super..perfect pentru "vitezomani"": ma uitam acuma pe Topic si am vazut asta :unsure: sczue nu eu l-am scris probabil varmumio.. :blink:

 

 

 

De unde pot sa imi fac comanda sau sa imi cumpar un Tank Pad ? :blink:

 

 

Dar tu in orasul Arad nu ai magazine moto ? De acolo iti iei .

 

Pentru orice tampenie mai facem un post !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa pui fierataniile alea pe motor, daca te doare ca poti sparge capacul alternator pune-i un capac de carbon peste. Crash-barurile alea sunt bune pt stunt, insa considera ca adauga o greutate in plus motocicletei.

 

Asa ca poti folosi crashpaduri mai lungi, si atentie mai mare :unsure:

 

Da Laur, initial ma gandeam si la varianta carbonului. Nop, nu e vorba numai de atentia mea :blink: O poate darama un (cuvant urat) in parcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Laur, initial ma gandeam si la varianta carbonului. Nop, nu e vorba numai de atentia mea :unsure: O poate darama un (cuvant urat) in parcare.

 

 

Poti sa incerci astea de la rg-racing

 

http://www.rg-racing.com/browseBike/Suzuki.../ECS0026BK.aspx

http://www.rg-racing.com/browseBike/Suzuki.../ECS0027BK.aspx

 

sau mai sunt pe la alte firme niste capace de carbon sau altceva care se lipesc peste lateralele motorului. Cauta pe ebay. In orice caz sunt destul de scumpe 300-400 de euro, dar depinde acum daca crezi ca pagubele in caz de doamne fereste sunt mai mari.

 

Oricum nu o sa simti greutatea in plus decat daca esti Rossi.Adica cate kg sa aiba...10 maxim? O sa pierzi 2 zecimi pe tur pe vreun circuit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de parere ca nu prea ai ce face pe strazi cu miarul sub tine , e cam incomod , devii putin nervos ca nu reusesti sa il faci sa geama destul :huh:)) , sunt cativa care sustin ca sunt asa de buni incat reusesc sa scoata toti caii pe strazile din oras din motorul de 1000 cc , ii compatimesc , eu nu am reusit la 750 cc altii reusesc cu cel de 1000 cc , la urma urmei depinde cum te gasesti u cu motorul , stilul de conducere,modul de acceleratie , .... etc, altii schimba pèur si simplu , doar pt a face o schimbare ! aspectul asta sa discutat undeva pe la paginile 160-170 cred , insa daca nu esti genul care merge in pista .....lasal....pareri si pareri :P ( asta e parerea mea )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine mobra...de ce mai toti posesorii de 1000 renunta in favoarea celor de 600 sau 750, am vazut ca multa lume face pasul asta...oare d c???

 

nu stiu...dar eu nu l-as face ! singurul pas ar fi un miar mai nou :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu unde ai vazut tu ca multi renunta la miare pt altele de 600 sau750 ca io pe toti care-i stiu vor exact invers<vor intodeauna motoare mai mari si mai noi>

am vazut ieri la bds miarul 2009 si m-a inbolavit<l-am visat si azinoapte>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu unde ai vazut tu ca multi renunta la miare pt altele de 600 sau750 ca io pe toti care-i stiu vor exact invers<vor intodeauna motoare mai mari si mai noi>

am vazut ieri la bds miarul 2009 si m-a inbolavit<l-am visat si azinoapte>

Hehehe eu visez de mult man.....o songura problema...e criza si ramanem cu vise..cel putin eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai labartat topic din cate am citit pe forumul asta .

 

am luat de curand un gsxr si am zis sa mai citesc una alta pe aici pe la posesori dar nu cred ca nu am nici o sansa .

iara de innotat in 200 de pagini de pasiuni ,dorinte , planuri , mai bine citesti Pe aripile vantului.

 

nu stiu ,celelalte topicuri sunt moderate sau sunt posesorii de vina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai labartat topic din cate am citit pe forumul asta .

 

am luat de curand un gsxr si am zis sa mai citesc una alta pe aici pe la posesori dar nu cred ca nu am nici o sansa .

iara de innotat in 200 de pagini de pasiuni ,dorinte , planuri , mai bine citesti Pe aripile vantului.

 

nu stiu ,celelalte topicuri sunt moderate sau sunt posesorii de vina ?

 

 

Asa sunt toate topic-urile ! Nu e primul si nici ultimul ! Daca ai vreo intrebare zi si daca lumea stie ti se va raspunde ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat un gsxr 750 -2004.

 

eu vin de pe honda si mi se pare un pic diferita cutia asta .

e normal sa gasesc mai greu neutralul dupa ce am oprit ,stand pe loc?

uneori nu o scot din mers ( cand iese f usor) iar daca opresc o balbai nitel pana il nimeresc.

poate dupa ce i schimb uleiul?

 

multumesc!

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...