sergiu_gsxr Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ce nasol ca se fac gauri....se vad oare? din punct de vedere estetic Eu la Gixxerul meu nu am gauri in carene pentru crashpad-uri, s-au insurubat undeva in lateral (vezi poza mea de la inceput) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Da, la K2 e nevoie de gauri. preturi: 20-30 EUR Crashpaduri Vortex, Motrax, R&g, 80-150 lei/pereche, prinderi incluse Asta e primul topic de la vanzari care apare in cautare, dar mai sunt si altele in sectiunea Vanzari. Nu ai nevoie de gauri la K2 pentru crashpaduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 am un GSXR 750 srad si vreau sa ii sincronizez carburatoarele,am un aparat de sincronizat luat de pe louis si nu stiu unde tre sa ii conectez furtunele,ma puteti ajuta va rog,si la ce nivel tre sa fie ceasurile?daca are cineva puneti si o poza sa vad unde sa le pun ca nu le gasesc,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? de ce iti complici viatza ? te plictisesti ?hai noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? vrei sa faci experimente pe motorul tau ? oricum vascozitatea este data de producator in funcite de temperatura ambianta nu a motorului Editat Mai 9, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 am un GSXR 750 srad si vreau sa ii sincronizez carburatoarele,am un aparat de sincronizat luat de pe louis si nu stiu unde tre sa ii conectez furtunele,ma puteti ajuta va rog,si la ce nivel tre sa fie ceasurile?daca are cineva puneti si o poza sa vad unde sa le pun ca nu le gasesc,multumesc nu ma poate ajuta nimeni cu treaba asta de carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 nu ma poate ajuta nimeni cu treaba asta de carburatoare? injectie sau carb? daca e pe carburatie are pe chiloasa<sub carburatoare>3 surupuri <fiecare in dreptul unui cilindru>si un stut cu un furtun de vacum la al 4-lea cilindru iti recomand ca prima sincronizare sa o faci cu cineva care a mai facut-o<reglajele sunt destul de fine>dupa care e destul de usor daca vezi ce si cum asta daca e modelul 97 ca 98 e pe injectie si personal nu am vazut unde are stuturile pt vacumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 injectie sau carb?daca e pe carburatie are pe chiloasa<sub carburatoare>3 surupuri <fiecare in dreptul unui cilindru>si un stut cu un furtun de vacum la al 4-lea cilindru iti recomand ca prima sincronizare sa o faci cu cineva care a mai facut-o<reglajele sunt destul de fine>dupa care e destul de usor daca vezi ce si cum asta daca e modelul 97 ca 98 e pe injectie si personal nu am vazut unde are stuturile pt vacumuri e pe carburatie gsxr 750 srad din 96,mai dami cateva detalii te rog daca ai umblat cu asa ceva,mr numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 e pe carburatie gsxr 750 srad din 96,mai dami cateva detalii te rog daca ai umblat cu asa ceva,mr numai bine, uita-te in manual , e mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 nu ma poate ajuta nimeni cu treaba asta de carburatoare? Nu ai ce sa cauti acolo......tu crezi ca asa se face? Se conecteaza 3 4 ceasuri la un furtun si invarti de u buton si gata?Le-ai reglat?)))))Toata lumea este mecanic pe aici.....tu ce zici de ce sunt ateliere cu mecanici adevarati???!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 pt K2 crashuri mi-am luat de la scorpio A-Z - statia de metrou stefan cel mare 2mil, 2 mil si ceva. sunt speciale pt modelul asta, pe stanga se prind cu un adaptor, si nu tb sa gauresti carena. isi fac toti banii, crede-ma. am trantit motorul la o cale ferata, pe partea dreapta. crash julit, si toba un pic zgariata. atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 pt K2 crashuri mi-am luat de la scorpio A-Z - statia de metrou stefan cel mare2mil, 2 mil si ceva. sunt speciale pt modelul asta, pe stanga se prind cu un adaptor, si nu tb sa gauresti carena. isi fac toti banii, crede-ma. am trantit motorul la o cale ferata, pe partea dreapta. crash julit, si toba un pic zgariata. atat. Ms de sfat,poate pui niste poza sa vad si eu cum sunt prinste la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 atunci nu ma complic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? Daca motorul are 40-50 mii de km, chiar e recomandat sa incerci un ulei mai gros. Baga un 15W50 si o sa mearga brici. Asta cu indicii uleiului e poveste lunga, de vara, de toamna... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 e pe carburatie gsxr 750 srad din 96,mai dami cateva detalii te rog daca ai umblat cu asa ceva,mr numai bine, 0723641606 dar cum spunea si ART ar trbuii sa mergi la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 0723641606dar cum spunea si ART ar trbuii sa mergi la un mecanic am reusit sa le reglez,nu am mai apucat saltestez ca sa facut noapte pana lam montat la loc si imi era foame si nam mai iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 am reusit sa le reglez,nu am mai apucat saltestez ca sa facut noapte pana lam montat la loc si imi era foame si nam mai iesit Totusi de curiozitate uita-te cat consuma:))))) si daca merg toate pistoanele;))) nu am vrut sa fiu rau dar la inceput si eu ma credeam zmeu si am incercat sa fac singur......faceam 200 de km cu un plin:))) Pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Totusi de curiozitate uita-te cat consuma:))))) si daca merg toate pistoanele;))) nu am vrut sa fiu rau dar la inceput si eu ma credeam zmeu si am incercat sa fac singur......faceam 200 de km cu un plin:)))Pac pac inca nu l-am testat,inainte consuma cam 8 la suta mers cam tot la zona rosiein afara localitatii,in localitate nu am prea iesit,noul consum urmeaza sa-l testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 inca nu l-am testat,inainte consuma cam 8 la suta mers cam tot la zona rosiein afara localitatii,in localitate nu am prea iesit,noul consum urmeaza sa-l testez au legatura sincronizatul si consumul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ºC....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ºC....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. man .... daca F1 ramane aprins atunci e grav ... dute la un mecanic ... daca F1 pâlpâie atunci poti sa o folosesti in continuare ( asta spune manualul de la k1 si k7 ) !acum ramane la atitudinea ta ce o sa faci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ºC....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. FI-eroare pompa injectie spre exemplu ! 108 grade e mult ! La 104 mie imi intra ventilatia ! Ai schimbat lichidul de racire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Gracie...FI palpaie nu a ramas aprins, lichidul de racire la cati km trebuie schimbat? ...si la 104ºC si mie imi intra ventilatorul...nu e nimic grav, probabil s'a aprins pentru ca m'am oprit de multe ori a fost si destul de cald afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.