hunter2002 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 mai am de facut cam 1000 de km cu uleiul asta si am vrut sa ma interesez mai din timp cam ce ar fi mai bun pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Am si eu o intrebare, sau nelamurire:Cand pornesc motorul dimineata, parca merge in 3 cilindri, asta cam 20-30 de secunde, si daca nu trag un pic de gaz mai si moare; la cald, la fel: daca nu trag un pic de gaz, tre sa tin destul de mult damarorul sa porneasca (am eu un fix cu motoarele, tre sa porneasca "la cheie", adica fara ajutor de gaz, ca altfel n-ar trebui sa postez aici) Ma gandesc ca pornirea rapida se va remedia cand ridic un pic relantiul, acum fiind f putin peste 1000 de ture, ceea ce este foarte putin La partea cu mersul rotund dimineata, eu m-am gandit la bujii, ce ziceti, ar mai putea fi si altceva? In rest n-ar rost sa zic cum merge motorul, ca-i un vis Numa bine incearca si cu o sincronizare a clapetelor<sau a carburatoarelor daca este cazul> la fel pateam si io<dar am carburatoare>dimineata cand il porneam, daca ii inpingeam socu si nu era incalzita se oprea de cand l-am echilibrat imi sta relantiul si la 500 rpm<cand e rece> cu motorul cald tr sa ai aprox. 1300rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian200 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 sintetic sau semi sintetic ar fi mai bun?(motorul are aproape 50 de mii de km) si ce ati alege intre repsol si motorex? sintetic se foloseste la motoretele sub 20000 km...la a ta nu mai e cazu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 (editat) daca nu esti genul care merge in turatii maxime atunci poti folosi si uleiul Motul 7100 10w 40 .... acest ulei il foloseam pe prima moto un 750 k1 45.000 km .... acest ulei mi-a fost recomandat de la servis ! daca rupi strada pune ce ti-au recomandat ceilalti ! ! in top e Motul 300 V ! Editat Iunie 18, 2009 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 are idee cineva unde gasesc si eu un undertail custom pentru un k3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bady Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 pai ... e simplu .... echipeazate cu multa rabdare si incepe sa desfaci coada , incepand cu scaunul pilotului .... ..... capsele din plastic le desfaci impingandu-le cu o surubelnita in centru, cu capul pe masura centrului capsei ( nu incerca sa le impingi din spate ) .... si asa pe rand toate pana ai sa desfaci toata coada( ca sa ajungi la stop ) ! am patito si eu la 750 k7 cand imi umbla in coada stopul din cauza ca mi s-au desfacut suruburile( nu stiu din ce motiv ) pt a evita aceiasi problema inca o data am pus niste saibe glover pe masura suruburilor ( nu exagera cu stransul ) ! spor la treaba ! Nu am mai avut rabdare sa urmaresc topicul si m-am apucat sa desfac codita pentru a ajunge la stop. A fost intocmai cum ai scris si tu acum. Multa rabdare! Multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 are idee cineva unde gasesc si eu un undertail custom pentru un k3? In we asta vreau sa fac eu unul din fibra de sticla pentru K2, banuiesc ca ar trebui sa se ptriveasca si pe K3 Daca te uiti inainte cu vreo 3-4 pagini o sa vezi exact despre ce este vorba, si daca esti interesat poti sa-mi dai PM Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 In we asta vreau sa fac eu unul din fibra de sticla pentru K2, banuiesc ca ar trebui sa se ptriveasca si pe K3Daca te uiti inainte cu vreo 3-4 pagini o sa vezi exact despre ce este vorba, si daca esti interesat poti sa-mi dai PM Numa bine eu ma refer la partea de sub sa.bine.....si aripa aia spate e interesanta.si ma intereseaza si una si alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuklux Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 salut...gsx-r 1000 k2 cateva pareri, impresii, sugestii pls..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 e marfa frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuklux Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) e marfa frate! m-ai lamurit...eu ma gandeam la cateva pareri de genu...tinuta de drum...fiabilitate..probleme specifice....chestii dastea...iti dai seama ca daca nu era "marfa" nu mai intrebam... PS: cineva care a avut sau are.... Editat Iunie 22, 2009 de kuklux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Ok, cu scuzele de rigoare pentru intarziere (mai ales celor la care le-am promis termene mai scurte), m-am apucat de aripioara pentru roata spate. Am primit destul de tarziu materialele, ca altfel ma apucam mai repede, si mi-o fost si groaza sa renunt la motor pentru cateva zile Sper sa reusesc s-o termin pana la sfarsitul saptamanii si sa fac cateva poze cu ea montata si vopsita. @metoxil, la fel, scuze ca te-am facut sa astepti, da la tine era un pic mai complicat fara ceva ceara care am primit-o abia aseara tarziu, da tot raul spre bine, in 2 zile tre sa fie gata. (fara ceara trebuia sa-mi caut si eu carena dupa aia, ca ramanea matrita prinsda de carena ) O sa mai revin si maine dimineata cu poze, in functie de progrese P.S. asa-i de naspa sa ramana motorul in garaj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 @radu: stai linistit man ca nu e asa mare graba, merci oricum ca te ocupi @kuklux: avand in vedere ca e forumul de gsxr ma gandesc ca oricum parerile sunt un pic subiective... dar stie oricine ca suzuki e mai tare ca yamaha ...numai honda e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 @radu: stai linistit man ca nu e asa mare graba, merci oricum ca te ocupi @kuklux: avand in vedere ca e forumul de gsxr ma gandesc ca oricum parerile sunt un pic subiective... dar stie oricine ca suzuki e mai tare ca yamaha ...numai honda e honda honda e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuklux Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 @radu: stai linistit man ca nu e asa mare graba, merci oricum ca te ocupi @kuklux: avand in vedere ca e forumul de gsxr ma gandesc ca oricum parerile sunt un pic subiective... dar stie oricine ca suzuki e mai tare ca yamaha ...numai honda e honda sper sa fie adevarat ce zici...scap de yamaha si ma bag si eu in clubul gsxristilor .. sper sa nu regret....dar nu cred...oricum o sa fie alta motoreta ....de la "fasnetu" r6 la "fiara" de 1000 e diferenta clar.... ne vdm pe strazi...mai nasol e ca nu prea am vazut in bucuresti gsxr 1000 k2....as vrea sa arunc o privire pana sa ma duc sa-l iau pe cel gasit tocmai in timisoara...cineva care are si se poate rupe cateva minute mi-ar fi de ajutor...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 un mic up-date la progresul lucrarii Va suferi inca modificari la forma, da eram tare curios aseara asa in mare cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) un mic up-date la progresul lucrariiVa suferi inca modificari la forma, da eram tare curios aseara asa in mare cum arata asteptam forma finala. cred ca ar mai trebui si putin scurtata sa arate mai ridicata din spate, asha lunga pe roata arata cam ca la bicicleta.... e o idee ..... tu esti maestrul Editat Iunie 24, 2009 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 pai va fi scurtata cu vreo 10-15 cm si va avea un profil putin ascutit azi sper, daca merge totul bine in poza de azi nu e nici macar matrita, trebuie finisata, apoi iau matrita si apoi de abia o sa torn produsul finit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 da,da mai scurta putin are cineva unde gasesc si eu un parbriz double bubble pentru un gsxr k3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 am vazut mai demult in bucuresti la razoare 150 de euro daca imi aduc bine aminte ...... io sper sa-l primesc cadou de ziua mea ! apropo ... site cineva cam cat m-ar costa ambreiajul ? evantual site-uri cu preturi mai bune de unde l-as putea comanda. multam fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 salut, cumpar cadru codita gsxr 750, 2001 daca are cineva sa-mi scrie sau sa ma sune la 0721522633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) apropo ... site cineva cam cat m-ar costa ambreiajul ?evantual site-uri cu preturi mai bune de unde l-as putea comanda. multam fain ! Eu am dat anul trecut 90 EUR, comandat de pe piesemoto.ro Editat Iunie 29, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salutare, Stie careva sa-mi raspunda la urmatoarea intrebare?: Daca am pus prea mult ulei, am vrut sa completez si mi-a "scapat" cam mult, mai exact mult peste limita superioara, se poate intampla ceva ce poate sa afecteze buna functionare a motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salutare,Stie careva sa-mi raspunda la urmatoarea intrebare?: Daca am pus prea mult ulei, am vrut sa completez si mi-a "scapat" cam mult, mai exact mult peste limita superioara, se poate intampla ceva ce poate sa afecteze buna functionare a motorului? Stiu ca nu este bine...dar nu sunt sigur de ce . Cred ca are ceva de a face cu niste simeringuri care nu o sa se simta prea bine. Prea mult ulei inseamna k nu prea are loc de expansiune cand se incalzeste si poate inunda camera de ardere si o sa il scoti afara pe teava de esapament. Uite aici ceva in engleza despre http://en.allexperts.com/q/Motorcycle-Repa...ki-Hayabusa.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 pt a scoate ulei nu e nevoie sa desfaci carena ..... cel putin la k7 .....oricum ar fi .... pierdeti 5 min si coate uleiul in surplus ! ! ( arzi mai bine gazul stiind ca motorul e ok , nu ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.