Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare, sau nelamurire:

Cand pornesc motorul dimineata, parca merge in 3 cilindri, asta cam 20-30 de secunde, si daca nu trag un pic de gaz mai si moare;

la cald, la fel: daca nu trag un pic de gaz, tre sa tin destul de mult damarorul sa porneasca (am eu un fix cu motoarele, tre sa porneasca "la cheie", adica fara ajutor de gaz, ca altfel n-ar trebui sa postez aici)

Ma gandesc ca pornirea rapida se va remedia cand ridic un pic relantiul, acum fiind f putin peste 1000 de ture, ceea ce este foarte putin

La partea cu mersul rotund dimineata, eu m-am gandit la bujii, ce ziceti, ar mai putea fi si altceva?

In rest n-ar rost sa zic cum merge motorul, ca-i un vis :banana:

Numa bine

incearca si cu o sincronizare a clapetelor<sau a carburatoarelor daca este cazul>

la fel pateam si io<dar am carburatoare>dimineata cand il porneam, daca ii inpingeam socu si nu era incalzita se oprea

de cand l-am echilibrat imi sta relantiul si la 500 rpm<cand e rece>

cu motorul cald tr sa ai aprox. 1300rpm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu esti genul care merge in turatii maxime atunci poti folosi si uleiul Motul 7100 10w 40 .... acest ulei il foloseam pe prima moto un 750 k1 45.000 km .... acest ulei mi-a fost recomandat de la servis ! daca rupi strada pune ce ti-au recomandat ceilalti ! :cheers: ! in top e Motul 300 V !

Editat de suzukilifeanddanger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ... e simplu .... echipeazate cu multa rabdare si incepe sa desfaci coada , incepand cu scaunul pilotului .... :cheers: ..... capsele din plastic le desfaci impingandu-le cu o surubelnita in centru, cu capul pe masura centrului capsei ( nu incerca sa le impingi din spate ) .... si asa pe rand toate pana ai sa desfaci toata coada( ca sa ajungi la stop ) :banana: ! am patito si eu la 750 k7 cand imi umbla in coada stopul din cauza ca mi s-au desfacut suruburile( nu stiu din ce motiv ) pt a evita aceiasi problema inca o data am pus niste saibe glover pe masura suruburilor ( nu exagera cu stransul ) ! spor la treaba ! :lol:

 

 

Nu am mai avut rabdare sa urmaresc topicul si m-am apucat sa desfac codita pentru a ajunge la stop. A fost intocmai cum ai scris si tu acum. Multa rabdare! :lol: Multumesc de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are idee cineva unde gasesc si eu un undertail custom pentru un k3?

In we asta vreau sa fac eu unul din fibra de sticla pentru K2, banuiesc ca ar trebui sa se ptriveasca si pe K3

Daca te uiti inainte cu vreo 3-4 pagini o sa vezi exact despre ce este vorba, si daca esti interesat poti sa-mi dai PM

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In we asta vreau sa fac eu unul din fibra de sticla pentru K2, banuiesc ca ar trebui sa se ptriveasca si pe K3

Daca te uiti inainte cu vreo 3-4 pagini o sa vezi exact despre ce este vorba, si daca esti interesat poti sa-mi dai PM

Numa bine

eu ma refer la partea de sub sa.bine.....si aripa aia spate e interesanta.si ma intereseaza si una si alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e marfa frate!

 

m-ai lamurit...eu ma gandeam la cateva pareri de genu...tinuta de drum...fiabilitate..probleme specifice....chestii dastea...iti dai seama ca daca nu era "marfa" nu mai intrebam...:)

PS: cineva care a avut sau are....

Editat de kuklux
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, cu scuzele de rigoare pentru intarziere (mai ales celor la care le-am promis termene mai scurte), m-am apucat de aripioara pentru roata spate.

Am primit destul de tarziu materialele, ca altfel ma apucam mai repede, si mi-o fost si groaza sa renunt la motor pentru cateva zile :)

Sper sa reusesc s-o termin pana la sfarsitul saptamanii si sa fac cateva poze cu ea montata si vopsita.

 

@metoxil, la fel, scuze ca te-am facut sa astepti, da la tine era un pic mai complicat fara ceva ceara care am primit-o abia aseara tarziu, da tot raul spre bine, in 2 zile tre sa fie gata. (fara ceara trebuia sa-mi caut si eu carena dupa aia, ca ramanea matrita prinsda de carena :))

 

O sa mai revin si maine dimineata cu poze, in functie de progrese

 

P.S. asa-i de naspa sa ramana motorul in garaj....

post-43929-1245737441_thumb.jpg

post-43929-1245737546_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu: stai linistit man ca nu e asa mare graba, merci oricum ca te ocupi :)

 

@kuklux: avand in vedere ca e forumul de gsxr ma gandesc ca oricum parerile sunt un pic subiective... dar stie oricine ca suzuki e mai tare ca yamaha :) ...numai honda e honda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu: stai linistit man ca nu e asa mare graba, merci oricum ca te ocupi :)

 

@kuklux: avand in vedere ca e forumul de gsxr ma gandesc ca oricum parerile sunt un pic subiective... dar stie oricine ca suzuki e mai tare ca yamaha :D ...numai honda e honda :)

:) honda e honda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu: stai linistit man ca nu e asa mare graba, merci oricum ca te ocupi :)

 

@kuklux: avand in vedere ca e forumul de gsxr ma gandesc ca oricum parerile sunt un pic subiective... dar stie oricine ca suzuki e mai tare ca yamaha :) ...numai honda e honda :)

 

:) sper sa fie adevarat ce zici...scap de yamaha si ma bag si eu in clubul gsxristilor ..:D sper sa nu regret....dar nu cred...oricum o sa fie alta motoreta ....de la "fasnetu" r6 la "fiara" de 1000 e diferenta clar.... ne vdm pe strazi...mai nasol e ca nu prea am vazut in bucuresti gsxr 1000 k2....as vrea sa arunc o privire pana sa ma duc sa-l iau pe cel gasit tocmai in timisoara...cineva care are si se poate rupe cateva minute mi-ar fi de ajutor......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic up-date la progresul lucrarii

Va suferi inca modificari la forma, da eram tare curios aseara asa in mare cum arata :)

 

asteptam forma finala. :) cred ca ar mai trebui si putin scurtata sa arate mai ridicata din spate, asha lunga pe roata arata cam ca la bicicleta.... e o idee :) ..... tu esti maestrul

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai va fi scurtata cu vreo 10-15 cm si va avea un profil putin ascutit :)

azi sper, daca merge totul bine

in poza de azi nu e nici macar matrita, trebuie finisata, apoi iau matrita si apoi de abia o sa torn produsul finit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut mai demult in bucuresti la razoare

150 de euro daca imi aduc bine aminte ......

 

io sper sa-l primesc cadou de ziua mea !

 

apropo ... site cineva cam cat m-ar costa ambreiajul ?

evantual site-uri cu preturi mai bune de unde l-as putea comanda.

 

multam fain !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo ... site cineva cam cat m-ar costa ambreiajul ?

evantual site-uri cu preturi mai bune de unde l-as putea comanda.

 

multam fain !

 

Eu am dat anul trecut 90 EUR, comandat de pe piesemoto.ro

Editat de jucarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stie careva sa-mi raspunda la urmatoarea intrebare?:

 

Daca am pus prea mult ulei, am vrut sa completez si mi-a "scapat" cam mult, mai exact mult peste limita superioara, se poate intampla ceva ce poate sa afecteze buna functionare a motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stie careva sa-mi raspunda la urmatoarea intrebare?:

 

Daca am pus prea mult ulei, am vrut sa completez si mi-a "scapat" cam mult, mai exact mult peste limita superioara, se poate intampla ceva ce poate sa afecteze buna functionare a motorului?

 

 

Stiu ca nu este bine...dar nu sunt sigur de ce :disappointed: . Cred ca are ceva de a face cu niste simeringuri care nu o sa se simta prea bine. Prea mult ulei inseamna k nu prea are loc de expansiune cand se incalzeste si poate inunda camera de ardere si o sa il scoti afara pe teava de esapament.

Uite aici ceva in engleza despre

 

http://en.allexperts.com/q/Motorcycle-Repa...ki-Hayabusa.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...