art Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Iti dau eu la schimb un Gsx-r K8 750...negru-orange ...10 000km...stock in mare parte (parbriz, crash pad, bar end)...nezgariat, neridicat pe o roata...etc etcNu stiu ce accesorii are a ta dar pe moto.it se invarte cam la 7500-8000 euro. Desi de obicei e greu sa iti mai scoti banii pe accesorii. Si a mea cam la fel tot pe moto.it. Fie-ti mila de un om sarac si dai si tu 750 tau mie ca promit ca o sa am grija de el:))))mai plusez cu un mic pe meses si cu o gajica de acolo:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Fie-ti mila de un om sarac si dai si tu 750 tau mie ca promit ca o sa am grija de el:))))mai plusez cu un mic pe meses si cu o gajica de acolo:)) Sunt gagici pe meses? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 am si eu nevoie de una bucata jamba suzukI gsxr 600 k1. poate isi face careva mila , ca innebunesc fara motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 salutare, am vandut una din motociclete( gsxr 600 srad) si am ramas cu un monopost in plus,daca e interesat cineva,il dau la un pret simbolic,ma impiedic de el prin casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 /index.php?showtopic=430745 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Adaug intrebarea mea de la "Service" si aici, poate cei cu modele asemanatoare mie au o idee ! Salutari, O sa-mi duc motorul la service marti, dar pana atunci vroiam sa mai ascult ceva pareri/ sau cazuri asemanatoare cu problema mea tehnica la motor. Astfel, Pornesc motoru si in punctul mort merge (acuma nu l-am lasat pana peste 90 de grade sa vad). In momentul in care il bag in viteza cateodata mi se intrerupe imediat, alta data dupa ce am facut vreo 200-800 metri, in special cand incerc sa franez inainte de intersectie sa schimb viteza, ramane neturat! Studindu-l am observat ca se incalzeste foarte repede, chiar daca temp pe bord ramane la valori normale, sau doar putin mai mari decat de obicei; Am pus si mana pe tevile de evacuare de la motor imediat dupa ce l-am aprins dupa 1 zi, si 1 teava din dreapta s-a incins aproape imediat(3-5 sec) in timp ce cea din extrema stanga a ramas rece chiar si dupa un minut, incalzindu-se incet-incet! A mai patit cineva asa ceva la motor?? Precizez din start ca am schimbat uleiul, filtru de ulei, bujiile etc in urma cu 2-3 luni; singura chestie care n-am facut-o este sa nu schimb lichidul de racire din radiator de cand am cumparat motoru(3 ani, si cine stie de cand nu era schimbat) - tousi asta nu prea justifica de ce se aude ca merge in 3 pistoane ?? Merci in avans de orice experienta similara, ce ma poate ajuta si la service sa explic situatia!! Mai adaug ca pana vinerea asta am mers normal cu el, iar aceasta situatie neplacuta a aparut de vineri dupamasa dupa ce m-am intors cu el de la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 faza cu opritul poate fi de la senzorul de cric, mi se intampla destul de des sa bag a 1-a si sa opreasca chisr si cu cricul ridicat, cat despre incalzit schimba procentajul de apa distilata cu antigel(pune mai mult antigel), si in 3 poate ai vreun injector infundat, in ciuda faptului ca le turam destul de tare, benzina nu e prea buna si nu se stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) man, daca temperatura ii normala inseamna ca nu se incalzeste excesiv, ma indoiesc sa se fi stricat senzorul de temperatura; (poti oricum sa te uiti seara daca la relanti ti se inrosesc galeriile, atunci posibil sa fie ametecul/avansul incorect - din nou nu cred sa fie cazul) mersul in 3... service (poa sa fie bujie, chiar daca ii oua, fisa, aprindere, injector), asta chiar tre sa o vada un mecanic. N-are rost sa-ti spun ca din chiulasa iti ies flacari tot timpul, ii normal sa se incalzeasca galeria in 2-3 secaunde. Ca sa verifici daca ii cricul de vina pentru oprit, eu am primit un sfat: ii legi cu o brida de plastic si te dai un pic, da sa nu uiti ca-i legat cand te opresti Bafta Editat Septembrie 28, 2009 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 vad ca s-a mutat discutia aici mai mult, merci de raspunsurile primite! /index.php?...p;#entry2122282 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drama Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) sal are cineva idee de unde pot face rost de o jamba de gsxr 600 din '98 ?? sau daca se potriveste de la altceva? Editat Septembrie 29, 2009 de Drama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 "jamba"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 jamba - cilindru amortizor .... daca m-am exprimat bine tot o jamba imi tb si mie , dar pt k1. la mine diametru este de 43mm cu 508 mm lungime. cauta pe motorace.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TR-Axy Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 (editat) sal am si yo 1 intrebare.. in ce an sa bagat injectie pe 600? si furca up side down Editat Octombrie 2, 2009 de TR-Axy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vaida_alexandru Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Am o nelamurire legata de potrivirea unui stator. Problema este urmatoarea: Mie mi s-a bulit statorul de la Gsx-r 750 din 2001 si am gasit la cineva un stator de Gsx-R 750 Srad '99, se potriveste ? A mai incercat cineva sa monteze ??? Va rog mult sa ma ajutati ca ma grabesc sa mai prind zilele astea frumoase cu soare Mersi mult ! P.S: Dau o bere celui care imi raspunde corect si rapid ca ma mananca palmele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 salam si yo 1 intrebare.. in ce an sa bagat injectie pe 600? si furca up side down Din 2001 e pe injectie (k1 -inclusiv) ;soc manual . Din 2004-05 furca usd ,soc automat si multe alte imbunatatiri .Din 2006 motocicletA integral noua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 cine are un THROTLE POSITION SENZOR pentru SRAD din 98 pe injectie...e o piesa care vine in capat la clapele de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Din 2001 e pe injectie (k1 -inclusiv) ;soc manual . si eu am un k1, si stiam ca socul este automat!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) Salutare. Am si eu o mare rugaminte, m am indragostit de carenele astea(Clik AICI)....si la 280 dolari mi se pare super afacere Cine imi poate da detalii sau ma poate ajuta sa le achizitionez are o cola de la mine :laugh: (nu am avut treaba cu e-bay ul niciodata,deci habar nu am cum functioneaza) Editat Octombrie 3, 2009 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Salutare.Am si eu o mare rugaminte, m am indragostit de carenele astea(Clik AICI)....si la 280 dolari mi se pare super afacere Cine imi poate da detalii sau ma poate ajuta sa le achizitionez are o cola de la mine :laugh: (nu am avut treaba cu e-bay ul niciodata,deci habar nu am cum functioneaza) 280 sunt carenele +230 posta pana in romania,+ceva taxe vamale cand sosesc aici, ti le poate aduce oricine are cont ebay inclusiv eu dar plata se face in momentul cumpararii asa merge treaba pe ebay ,cumperi platesti apoi primesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 280 sunt carenele +230 posta pana in romania,+ceva taxe vamale cand sosesc aici, ti le poate aduce oricine are cont ebay inclusiv eu dar plata se face in momentul cumpararii asa merge treaba pe ebay ,cumperi platesti apoi primesti. ms de raspuns ,am pm bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 si eu caut codita ptr suzuki gsx-r 1000 k1-k3...atasez poze ca sa vedeti cam de ce as avea nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Salutari, baieti! M-am dat astazi cu un K4 1000, cu PC, K&N si full Akrapovic. Ce am observat: - pozitia foarte agresiva (scarite racing) - radiala brembo face toti banii. - putere mai mult decat suficienta - sunetul de Akrapovic demential Acum intrebarea: A fost doar in imaginatia mea, sau chiar "se apleaca" mai greu pe curbe? Scuzati claritatea pozelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Comparativ cu ce ? Cu rsv 1000 ? Da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Comparativ cu ce ? Cu rsv 1000 ? Da! Comparativ cu F4is, 900RR si 954RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Comparativ cu F4is, 900RR si 954RR. sal si io am mers cu un sc28 si mi s-a parut cu totul alta ciclistica<si spun asta in rau> dar cred ca totul se rezuma la obisnuinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.