Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Judeca asa: costa mai putin decit scoaterea unei spline dupa ce intri intr-o masina.

Sau asa: cit cheltui saptamina de saptamina sa te plimbi pe ici pe colo? Cu sucuri, pizze, benzina. Si cam la ce riscuri te expui de fiecare data?

Din ce am vazut pina acum, mai toti care vin la circuit sint rideri patziti, trecuti prin accidente grave, sau constientzi ca puteau s-o patzeasca si nu o sa aibe mereu acelasi noroc.

 

Adevarat, mai ieftin decat scoaterea unei spline sau a altui organ,dar tot nu am aflat care sunt costurile. Sunt convins ca e mai in siguranta pe un circuit decat pe strada.

Mesaj completat

pt inceput saian incearca pe un circuit mai mic

 

Care circuit mai mic si/sau mai aproape? din pacate nu cunosc sa fie vreunu pe aici pe la noi inafara de amCART si parca mai era unul prin moldova dar tot de carturi. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam la cati bani se ajunge sa se cheltuie pt un weekend la serres? Ma refer ca si costuri totale si ce implica pregatirea,se poate ca un om de rand sa viseze la un weekend pe circuit mobra? sau trebuie facut rata la banca? :crack:

buna intrebare

 

la obiect , cati bani , sa ne facem si noi astia care nu am fost o idee :)

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun noi noute ca cine stie cand ma mai duc pe un circuit :) macar sa ma bucur la maxim de eveniment, si daca o fi sa ma dau pe jos sa nu am pe ce da vina :crack: ma uit pe tub si se zbarleste parul pe mine, transpir tot, deja ma vad acolo pa sistem.

 

E foarte bine si asa :crack:

Daca te mai pot ajuta cu ceva acolo iti stau la dispozitie :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna intrebare

 

la obiect , cati bani , sa ne facem si noi astia care nu am fost o idee :crack:

Cu inscriere,transport,cazare,mancare undeva intre 450 si 600 de euro....minim necesar!!

De obicei aceste cheltuieli se impart...cazarea...transportul.....si de aici variaza pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat, mai ieftin decat scoaterea unei spline sau a altui organ,dar tot nu am aflat care sunt costurile. Sunt convins ca e mai in siguranta pe un circuit decat pe strada.

Mesaj completat

 

 

Care circuit mai mic si/sau mai aproape? din pacate nu cunosc sa fie vreunu pe aici pe la noi inafara de amCART si parca mai era unul prin moldova dar tot de carturi. :crack:

Selena Bacau, este foarte bun pentru incepatori, sa se acomodeze cu mobra, sa invete sa nu iasa pe contrasesn sa se loveasca de un tir si sa moara etc, Circuitul accelereaza capacitatea de asimilare a motoristului functionand ca un catalizator.

Nu am facut un calcul exact asa ca nu pot sa ma pronunt, oricum sare de 35 milioane in cazul meu ca-mi cumpar si carene, dar dupa ..te-ai prins ca ma duc sa fac foamea pe acolo, beau apa de la wc, mananc scoarta de copac ca buda, cersesc una alta, sa ies mai ieftin

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun noi noute ca cine stie cand ma mai duc pe un circuit :) macar sa ma bucur la maxim de eveniment, si daca o fi sa ma dau pe jos sa nu am pe ce da vina :crack: ma uit pe tub si se zbarleste parul pe mine, transpir tot, deja ma vad acolo pa sistem.

 

sa bagi si o filmare :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa bagi si o filmare :crack:

Sigur.. fara filmare nici nu vin acasa.. cu ce ma laud :) cu vorbe, nu frate... sa se vada gixer power acolo pe "caseta".

Mesaj completat

aladin faza e sa nu grabesti lucrurile si totul o sa vina de la sine

stai linistit man ca-mi dau vre-o doua palme de nu ma vad :crack:

 

Filmul se va numii foamea-n vacanta , eu fiind foamea desigur. :bigstar:

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea, prima data am fost trimis la plimbare, chiar nu stiu cum K5/1000 pleaca mai tare de pe loc ca K7/1000. Pe curba de putere nu pare sa aibe mai multi cai si cuplu. Stiu ca nu si-a pus nimeni intrebarea la modul serios, de aceea insist, poate totusi vreun impatimit de Gixer a studiat problema.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur.. fara filmare nici nu vin acasa.. cu ce ma laud :) cu vorbe, nu frate... sa se vada gixer power acolo pe "caseta".

Mesaj completat

 

stai linistit man ca-mi dau vre-o doua palme de nu ma vad :crack:

 

Filmul se va numii foamea-n vacanta , eu fiind foamea desigur. :bigstar:

 

am io carene pt k3 de 1000 cc - 200 euro. impecabile. culoare negru mat.

vreau sa ma pun cu flexu pe ele sa le adaptez pe k2-meu de 600.

ar fii pacat de ele.

compusa din 3 bucati

codita, carena fata si pintenul. poze mai incolo.

fara gaura de far sau de stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea, prima data am fost trimis la plimbare, chiar nu stiu cum K5/1000 pleaca mai tare de pe loc ca K7/1000. Pe curba de putere nu pare sa aibe mai multi cai si cuplu. Stiu ca nu si-a pus nimeni intrebarea la modul serios, de aceea insist, poate totusi vreun impatimit de Gixer a studiat problema.

 

in performance bikes luna aceasta se facea comparatie intre k9 si k5 cu grafice si erau aproape identice la cuplu si linia de putere..nush sa-ti raspund la intrebarea ta dar sigur k7 nu e mai 'vanos' decat k9 :crack:

post-42663-1298396233_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pana la urma a ajuns cineva la o concluzie privind ce o face sa fie atat de incredibila??? ca sunt curios sa citesc ce si cum. oricum eu ma bucur ca detin un model asemanator si sunt mandru de ea :crack: desi nu am apucat sa o conduc :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pana la urma a ajuns cineva la o concluzie privind ce o face sa fie atat de incredibila??? ca sunt curios sa citesc ce si cum. oricum eu ma bucur ca detin un model asemanator si sunt mandru de ea :crack: desi nu am apucat sa o conduc :))

Pai, in articolul din Performance Bikes se cam trage concluzia, comparand si cu K9 si cu L0.

"The K5 is all about drivability. It has more guts lower down than any inline four I've ridden"

Comparand curbele de putre de la K5 si L0 diferentele intr-adevar nu sunt foarte mari, dar sunt totusi semnificative. In "high end" L0 are ceva putere in plus (4,8 pe dyno) si nesemnificativ la cuplu. In schimb, in "mid-range", intre 5000 si 8000 rpm curbele de putere si cuplu de K5 sunt deasupra celor de L0 (acelasi cuplu ca L0, dar 1500 rpm mai jos), iar cu exceptia unei descresteri a pantei curbei pe la 5500 rpm, curba de K5 este liniara, mult mai liniara decat la L0. Si conform autorilor, exact asta este secretul pentru care simti atat de bine K5-ul pe sosea.

La L0 descresterea incepe pe la 4000-45000, devine mai mare le 6000-7500 si se stabilizeaza la o progresie lineara intre 8000 si 11500. Pe circuit nu s-ar simti, dar pe strada din plin.

Avand in vedere ca nu vorbim de motociclete exclusiv pentru circuit, ci de "The ultimate road-going 1000cc sportsbike", articolul atrage atentia referitor la curbele de putere si cuplu, ca sunt facute (normal), cu acceleratia la maxim (full throttle) in timp in mersul de zi cu zi folosim acceleratia intre 5 si 60%, iar pentru asa ceva nu exista curbe. Din punctul asta de vedere curbele sunt destul de inutile pentru comparatie.

In orice caz, pentru mersul de zi cu zi, ne gasim mult mai mult in domeniul 4000-8000, adica exact unde e K5-ul mai bun decat orice altceva.

In afara de discutia despre curbe, K5 e mai usor, mai suplu si mult mai feminin in design si castiga mult la cum o simti si cum te simti pe ea. Scaritele pilotului sunt mai jos, ceea ce o fac mai comoda, iar dupa ce se suie, autorul articolului descrie senzatia ca "sitting in, not on".

Alta diferenta mentionata sunt franele de la K5, mai eficiente si pe care le simti mai bine decat la L0 ("The radial-mounted Tokico four pots have more bite and feel than the franly dismal monoblocks of the L0").

 

Daca vreti sa cititi tot articolul, dati-mi o adresa de e-mail pe PM si vi-l trimit scanat.

 

Am si revista din mai anul trecut, cu articolul in care se compara K1 modificat cu K9 stock. Daca intereseaza pe cineva o caut, scanez si trimit pe e-mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact...cel mai usor puteti afla pretul unei asigurari prin a completa formularul cu toate aceste intrebari pe: http://www.rca-ieftin.ro/

 

Ce activa este Elena in ultima perioada la sectiunea gixxer :crack:

De ce dumnezeului nu mi-ai zis? Iti dadea Gabriel un k7 de toata frumusetea. Ahhh, ce plang dupa ea.

Daca imi merg mie treburile bine, o iau inapoi.

Fata, daca o vezi acum, innebunesti! 4000E a bagat "dementul" de Dan in ea. Am pus neste' poze pe faisbuc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in articolul din Performance Bikes se cam trage concluzia, comparand si cu K9 si cu L0.

"The K5 is all about drivability. It has more guts lower down than any inline four I've ridden"

Comparand curbele de putre de la K5 si L0 diferentele intr-adevar nu sunt foarte mari, dar sunt totusi semnificative. In "high end" L0 are ceva putere in plus (4,8 pe dyno) si nesemnificativ la cuplu. In schimb, in "mid-range", intre 5000 si 8000 rpm curbele de putere si cuplu de K5 sunt deasupra celor de L0 (acelasi cuplu ca L0, dar 1500 rpm mai jos), iar cu exceptia unei descresteri a pantei curbei pe la 5500 rpm, curba de K5 este liniara, mult mai liniara decat la L0. Si conform autorilor, exact asta este secretul pentru care simti atat de bine K5-ul pe sosea.

La L0 descresterea incepe pe la 4000-45000, devine mai mare le 6000-7500 si se stabilizeaza la o progresie lineara intre 8000 si 11500. Pe circuit nu s-ar simti, dar pe strada din plin.

Avand in vedere ca nu vorbim de motociclete exclusiv pentru circuit, ci de "The ultimate road-going 1000cc sportsbike", articolul atrage atentia referitor la curbele de putere si cuplu, ca sunt facute (normal), cu acceleratia la maxim (full throttle) in timp in mersul de zi cu zi folosim acceleratia intre 5 si 60%, iar pentru asa ceva nu exista curbe. Din punctul asta de vedere curbele sunt destul de inutile pentru comparatie.

In orice caz, pentru mersul de zi cu zi, ne gasim mult mai mult in domeniul 4000-8000, adica exact unde e K5-ul mai bun decat orice altceva.

In afara de discutia despre curbe, K5 e mai usor, mai suplu si mult mai feminin in design si castiga mult la cum o simti si cum te simti pe ea. Scaritele pilotului sunt mai jos, ceea ce o fac mai comoda, iar dupa ce se suie, autorul articolului descrie senzatia ca "sitting in, not on".

Alta diferenta mentionata sunt franele de la K5, mai eficiente si pe care le simti mai bine decat la L0 ("The radial-mounted Tokico four pots have more bite and feel than the franly dismal monoblocks of the L0").

 

Daca vreti sa cititi tot articolul, dati-mi o adresa de e-mail pe PM si vi-l trimit scanat.

 

Am si revista din mai anul trecut, cu articolul in care se compara K1 modificat cu K9 stock. Daca intereseaza pe cineva o caut, scanez si trimit pe e-mail.

uite un pasionat de gixxere :)

eu m-am tras pe poponeata la 4 lire sa iau revista :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite un pasionat de gixxere :bigstar:

eu m-am tras pe poponeata la 4 lire sa iau revista :crack:

Sunt abonat :)

Dupa ce am cumparat-o, anul trecut, pe cea in care e comparatia K1 vs K9 istoria dezvoltarii gixer-ului si top 10 GSX-R, am zis ca trebuie sa le am pe toate.

Super tare revista si explica multe lucruri pe care poti sa le faci.

A mai fost un articol ca lumea despre 750-ul din 2006.

Zi-mi daca vrei vreun articol si ti-l trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt abonat :)

Dupa ce am cumparat-o, anul trecut, pe cea in care e comparatia K1 vs K9 istoria dezvoltarii gixer-ului si top 10 GSX-R, am zis ca trebuie sa le am pe toate.

Super tare revista si explica multe lucruri pe care poti sa le faci.

A mai fost un articol ca lumea despre 750-ul din 2006.

Zi-mi daca vrei vreun articol si ti-l trimit.

 

te anunt daca nu fac rost de original :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca la "moto magia" emisiunea de duminica care a fost in reluare de asta toamna,reportajul era pe amkart cu cativa cursanti unde instructorul mergea fara casca sa-l vada lumea ca el este el, si dupa aia a intrat si un cursant in scena echipat tot dar fara casca... penibil .. prieten cu ei acolo.. nu era cursant( dezvolt la maxim daca se agita spiritele). Nu mai spun ca instructorul acela mai scund m-a jignit direct ca cica cine nu se duce pe circuit este o nulitate.. Pai ma nenea instructor cu 500 de medalii acasa in sifonier.. vezi ca ai jignit poporu frate..! inclusiv pe aia care nu au bani de circuite... inclusiv pe aia care au bani de circuite si daca ar venii cu tine la curse te face de nu dai doua parale pe tine, eu nu spun ca nu esti bun... esti un zeu fata de mine, faci un lucru minunat acolo ca inveti lumea sa nu se omoare pe strada, dar mai usor cu nervii, si cu jignitul, nu te mai enerva pe noi ca nu venim la cursuri.. nu venim ... si gata!! Eu nu vreau spre ex: nu cred ca am ce invata de la un nervos. Daca-ti da cineva postul asta te rog sa te mai uiti inca o data la atitudinea avuta in emisiune.. este frumos?

(daca primesc suspend va salut pe toti)

Mesaj completat

ceva in completarea emisiunii pt cine a vazut-o

CU draci si cu nervi nu se face nimic, nu poti construi un lucru bun din rautate, daca omenirea mergea pe ideia asta inca stateam in coliba si ne incaltam cu opincile, stie toata lumea de la scoala ... mai repde prinzi de la un profesor glumet si cu fruntea relaxata decat de la unul plin de nervi.

Mesaj completat

Niciodata nu am vazut ceva frumos la motomagia cu exceptia evenimentelor facute de altzii, nu ma mai uit niciodata.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca la "moto magia" emisiunea de duminica care a fost in reluare de asta toamna,reportajul era pe amkart cu cativa cursanti unde instructorul mergea fara casca sa-l vada lumea ca el este el, si dupa aia a intrat si un cursant in scena echipat tot dar fara casca... penibil .. prieten cu ei acolo.. nu era cursant( dezvolt la maxim daca se agita spiritele). Nu mai spun ca instructorul acela mai scund m-a jignit direct ca cica cine nu se duce pe circuit este o nulitate.. Pai ma nenea instructor cu 500 de medalii acasa in sifonier.. vezi ca ai jignit poporu frate..! inclusiv pe aia care nu au bani de circuite... inclusiv pe aia care au bani de circuite si daca ar venii cu tine la curse te face de nu dai doua parale pe tine, eu nu spun ca nu esti bun... esti un zeu fata de mine, faci un lucru minunat acolo ca inveti lumea sa nu se omoare pe strada, dar mai usor cu nervii, si cu jignitul, nu te mai enerva pe noi ca nu venim la cursuri.. nu venim ... si gata!! Eu nu vreau spre ex: nu cred ca am ce invata de la un nervos. Daca-ti da cineva postul asta te rog sa te mai uiti inca o data la atitudinea avuta in emisiune.. este frumos?

(daca primesc suspend va salut pe toti)

Mesaj completat

ceva in completarea emisiunii pt cine a vazut-o

CU draci si cu nervi nu se face nimic, nu poti construi un lucru bun din rautate, daca omenirea mergea pe ideia asta inca stateam in coliba si ne incaltam cu opincile, stie toata lumea de la scoala ... mai repde prinzi de la un profesor glumet si cu fruntea relaxata decat de la unul plin de nervi.

Mesaj completat

Niciodata nu am vazut ceva frumos la motomagia cu exceptia evenimentelor facute de altzii, nu ma mai uit niciodata.

:crack:

e o emisiune penibila ,la inceput ma mai uitam ,acum... nu mai ai ce vedea , reluari si iar reluari subiecte aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sustinere baieti,

Ce sa faca si ei.. daca au un buget trebuie cheltuit no? In primul rand trebuie schimbat formatul ala comunist, si care miroase a nisip, i-mi vine sa-i trimit un mail lu D.Diaconescu sa faca o emisiune adevarata de 1h si va garantez ca va face audienta foarte mare, daca o faci cum trebuie lasa lumea telenovelele si se uita la .... nu stiu hai sa punem un nume asa fictiv eu zic.... "Eu si motocicleta"

Poate ne aude cineva... si se gandeste si la mamele copiilor care mor pe capete... prosteste, daca nu mediatizezi si sperii omul nu faci nimic.

In emisiune sa fie si o rubrica care sa prezinte riscurile uriase, cu povestiri scurte ale motociclistilor de pe strada.

o rubrica cu intretinre ( nu ca motomagia... repede la service) sunt chestiuni de intretinere care le poate face orice om normal si treaz desigur.

o rubrica cu drumetii care le poti face si ce costuri implica, (ce frumos ar fi )

Cautati in romania ca sunt destui nebuni care au pus flexul pe mobra sa apara la tv, in fiecare emisiune cate unul, si ceva de genul Mobra cu piston de lemn.

Prezentatorul sa fie un chopperist si un viteaz cu mici injectii hazlii intre ei... si numa bunaciuni pe acolo.

Daca este facuta bine de profesionisti concureaza cu top gear va spun eu, cum ar fi sa duci un gs-u si un cb-u sa bati salamul de ele cum fac aia la masini.. pai tata nu mai pleaca din fata televizorului!

Cine trimite mailul? Eu nu sunt capabil sa scriu corect si sa ascund realitatea ca sunt prost!

Hai sa incercam!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...