sorinm Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 E normal, pana nu fac 10-15 km nici nu indraznesc sa fortez gazul, nasol, sper ca nu s-a zgariat rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu am cazut,doar ca roata spate nu a vrut sa mearga pe urma celei din fata si a luat-o 1m pe alta trasa Mobra e zgariata de la cumparare,am gasit-o in curtea unui machedon din constanta,care are o firma de curierat In 2009 am preferat sa cumpar o mobra zgariata in defavoarea unui k7 ca imi stiam limitele.Iar reparatia unui k3 erea mai putin costisitoare decat a unui k7 nu am cazut cu ea dar am trantit-o de pe cric pana s-a plictisit,de vreo 5 ori.O data mi-a prins picioarele pe marginea unei borduri,alta data m-a aruncat cu curu-n sant....cand nu am avut pe ce sa ma sprijin cu piciorul drept...ca am oprit pe marginea soselei,iar diferenta dintre asfalt si pamantul de pe margine erea de 10-15cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Legat de mobra,sambata trecuta am reusit sa ma adun dupa o raceala puternica si-am plecat voios in provincie,sa duc mobra la iernat Dimineata la ora 8 cand am plecat de acas,in treapta 1 la 3000rpm am pierdut spatele si s-a dus lateral 1 metru....aderenta ioc Am un 2ct pilot power cu dot 09...care s-a transformat in lemn,carne are ...80%.Fata(tot pilot power) cu dot 011 e ok,insa spatele ma ingrijoreaza.Posibil ca anul urmator sa incerc pure,de la michelin mai bine incearca un power one de la michelin <e cel mai bun cauciuc care l-au facut vro data si e si 2ct,dar se duce relativ repede> oricum urmatorul set power one or sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Cu Power One nu prea are ce cauta pe temperaturi scazute. Eu as zice sa ramana la Pure ,e o guma care suporta mai bine intemperiile ,asta daca nu ai impresii de mare racer in tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu imi place sa o inclin prea mult pe strada...siguranta e pe primul loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Cu Power One nu prea are ce cauta pe temperaturi scazute. Eu as zice sa ramana la Pure ,e o guma care suporta mai bine intemperiile ,asta daca nu ai impresii de mare racer in tine. pure mi se pare mult mai tare<de fapt nu mi se pare ci chiar este fizic mai tare>, iar toata lumea stie ca cu cat un cauciuc este mai tare cu atat te tine mai mult dar are o aderenta scazuta. le-am pipait pe amandoua si one este mult mai moale<intradevar m-au tinut doar un sezon 6000km.>pure nu l-am incercat si nici nu am de gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Toba este aiko si incerc sa o adaptez la un sistem de galerii evacuare akrapovic.Pe urma trebuie sa-i caut un power commander dynojet pc3 la care sa leg un senzor pentru a avea quickshifter si lista este lunga cat o zi de post,mai am nevoie de niste discuri de frana mai de doamne ajuta..mansoane,manete ambreiaj+frana,sa-i schimb scaritele pilot cu unele stock deoarece nu-mi plac deloc astea rotunde..cred ca sunt si mai lungi putin,un filtru de aer mai permisiv,fise,bujii...si mai sunt maruntisuri la care nu ma gandesc deocamdata. Mai am nevoie de o lampa stop second de k4 1000..daca vedeti din intamplare un anunt ceva rog un pm. poate ma chemi si pe mine cand mesteresti la motocicleta sa invat si eu una alta nu prea ma pricep la mecanica :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 poate ma chemi si pe mine cand mesteresti la motocicleta sa invat si eu una alta nu prea ma pricep la mecanica :-s Nu ai ce invata de la mine,eu ma pricep doar pentru mine..mai citesc de pe net ce nu stiu,mai intreb pe cine se pricepe si vrea sa-mi spuna.Daca schimbi un rulment sau consumabilele unui motor,un disc,o placuta un kit de lant etc. nu inseamna ca te pricepi la mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 pure mi se pare mult mai tare<de fapt nu mi se pare ci chiar este fizic mai tare>, iar toata lumea stie ca cu cat un cauciuc este mai tare cu atat te tine mai mult dar are o aderenta scazuta. le-am pipait pe amandoua si one este mult mai moale<intradevar m-au tinut doar un sezon 6000km.>pure nu l-am incercat si nici nu am de gand De acord cu tine dar atata timp cat el nu o arde race si nici de circuit nu e atras nu are rost sa isi ia One. Sa ramana la Pure. Daca il intereseaza o guma pt mai multe tipuri de carosabil si nu doar uscat..temperatura peste 20 grade..coafura rezista atunci sa mearga pe Pure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 O APP.. Aveti alta sugestie de o masina intre 7000-9000 euro ? Ma intereseaza in special ceva hot hatch si nu ceva foarte mare. si eu imi vand masina.......daca te intereseaza http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/bmw-320-e46-10520136.html#poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) Nu imi place sa o inclin prea mult pe strada...siguranta e pe primul loc Editat Noiembrie 9, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Haladica,ce caucioace ai matale pe mobra? Anul trecut la mamaia nu aveai caucioace mai performante de Bt016,ce aveam eu pe mobra So,cum inclini tu mobra pe curbe cu caucioace de compozitie tare,cu puterea gandului? O singura data m-am inclinat pe curbe mai tare si ma clacsona masina din spate.Dupa care a preferat sa pastreze o distanta mai mare fata de mine Gata mi-a picat fisa.Tu te dai cu caucioace tari in comuna buzau,pentru aderenta care o ofera la gropi....scapi si de ciucurasii aia pe care ii au bucuestenii pe caucioacele mobrelor lor Sa muoara toti fanii lu gutza,daca nu am dreptate In alta ordine de idei,mi-am bagat mobra la hibernat,de 2 saptamani.Voi le mai folositi? Daca tot a fost halloween-ul,incerc sa atasez doua poze facute anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Bai cocosel.. am spus ca nu mai vorbesc cu tine, deoarece eu te vad bolnav la cap... dar totusi o fac. Ai vazut ca am tinut cu tine cand pe topicul "accidente" a inceput sa bata SALAMUL de tine toata natiunea.. era simplu sa fiu "jegos" sa arunc cu rahatel in tine. Deci cocosel.. daca TU ti minte ce gume aveam eu acum un an, sigur esti fanul meu.. cocosel .. pai alea de asta vara sunt de mult aruncate la gunoi, stiu ca tu esti dela care ti gumele pe mobra 3 ani ca nu le uzezi pt ca nu o scoti de frica sa nu mori.. dar vrei sa ai motocicleta...bine si asa, nu am nimic cu persoanele ca tine dar sa stea in patratelul lor. Pai mai cocosel.. ce sa ma fac eu cu tine... nu facem teoria chibritului acum.. insa(scuze pt lipsa de modestie) este evident ca daca tu ai avea cauciucuri de plastic nu aluneca guma la tine, pt ca nu o expluatezi la limita din cauza frici si a lipsei de experienta in abordarea virajelor, pt ca nu ai unde sa te dai, este si normal, evident, si in situatia ta se afla foarte multi baicari, nu vreau sa te provoc doar prezint realitatea. Tu sa te dai trebuie sa mergi multi km. Daca te uitai atent la poza cu mine cand eram oprit si mancam pe transalpina, puteia sa vezi ce gume am anul asta, este putin mai in urma daca nu ma insel. Nu inteleg care este motivul de incercai in poza sa ascunzi cu capul lantul foarte slab asezandu-te drept el. Editat Noiembrie 10, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Concret,ce caucioace ai? sa nu o mai dam in labageala Pe mine nu ma mai satisface pilot power si vreau unele mai moi...pure.Nu stiu dunlop cat costa...iar de one(michelin),nu stiu ce sa zic.Sa vad cum stau in bani anul urmator Cat despre retarzii care nu merg cu mobra decat in mediul virtual...nu ma obosesc sa spun mai multe Cat despre cearta,macar sa fie una constructica. Stiu ca(doar) pozezi intr-un tip foarte experimentat.....dar In esenta existenei tale,tu esti un om modest :laugh: Care incearca sa se faca remarcat printr-o atitudine care nu il caracterizeaza So,cu ce caucioace te dai devorezi virajele Bre uoameni,vreau sa cumpar un focus 1 cu motor de 1.6.Ce stiti despre ele? Pot sa il incalt cu slickuri si sa il scot pe amkart? Bre aladine,kitul ala de lant e cel din fabrica.a rezistat 22000km si nu a fost intretinut.L-am schimbat cu un gold anul asta Cat despre bostan,l-am cumparat de la moldova,nu stiu dupa al cui bostan a fost copiat BAAA trec vitezane prin fata blocului...pe caldura asta Editat Noiembrie 10, 2011 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Pai uita-te in poza ca se vede clar profilul. Cat despre ce gume trebuie sa alegi.. esti singurul care decide, in functie de ce vrei sa faci cu motocicleta. Ma cocosel vreau sa te intreb si eu ceva daca nu te superi.. cu toata sinceritatea te intreb.. TU NU AI NICI O REMUSCARE CAND TE LEGI DE CINEVA CONSTIENT CA SCRII NISTE PORCARII ? Kitul k kitul dar ce ne facem cu jegutul.. are o tona de jeg pe ea.. culegi ghebe dupa ea. Editat Noiembrie 10, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Acum chiar ca incepi sa faci frectie la piciorul de lemn Spunde ce caucioace ai pe mobra,sa iti spun ce reisar esti In postul anterior m-am referit la retarzii care m-au atacat pe acel topic...nu am faut nici o aluzie la tine.Ti-as spune ce as avea de spus,pe fata TU NU AI NICI O REMUSCARE CAND TE LEGI DE CINEVA CONSTIENT CA SCRII NISTE PORCARII ? :laugh: Acu chiar te dai dintr-o minoritate deaia galagioasa.Nu eu te-am blestemat sa sari in pom sau sa iesi pe contrasens.Tu ai facut remarcile astea Nu ai nici o remuscare? scuip mult venin si imi place supar oameni,insa nu am blestemat niciodata Chiar daca ma injur si ma cert cu un alt motociclist,l-as ajuta daca are probleme...fara nici o retinere. Daca pot sa ajut un alt motociclist o fac fara nici o retinere....dar nu as blestema niciodata alt motociclist,asa cum ai facut tu Am trecut peste vorbele tale gandindu-ma ca nu poti sa ii ceri unui om ce dumnezeu nu i-a dat.Cu atat mai mult.... si tu esti motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Salut, Poate ma puteti ajuta in legatura cu un gsx-r de 600 din 97. Am fost sa vad o motocicleta din asta si dupa ce s a incalzit motorul pe la 80 grade l-am ascultat un pic. Cand acceleram usor se auzea pe partea dreapta un huruit destul de enervant (huruit care crestea si scadea in acelasi timp cu acceleratia) pe care l am auzit si la cbr dar unul cu distributia dusa care atunci cand am schimbat-o a disparut. In plus la relanti fluctua turatia intre 1000 si 1200 .Treaba cu relantiul probabil ca e de la sincronizarea carburatoarelor dar chestia cu huruitul cat este de grava? Editat Noiembrie 10, 2011 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Mai bine o vede cineva priceput, ca asa din vorbe.. este greu, spre ex relantiul este mic si este normal sa oscileze putin.. referitor la zgomotul ala.. poate este normal. Bai cocosel eu am blestemat dar am avut remuscari, cu toate ca aveam dreptate. Editat Noiembrie 10, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Pe mine nu ma mai satisface pilot power si vreau unele mai moi...pure.Nu stiu dunlop cat costa...iar de one(michelin),nu stiu ce sa zic. Power Pure si-a pus un amic pe un CB1000R. M-am dat foarte putin cu ele si nu pot sa fac o comparatie corecta intre ele si celelalte. Pe CB1000R-ul respectiv s-au comportat decent. Nici n-am fortat. Anul acesta, pe strada, m-am dat cu Michelin Power One. Nu m-am dat foarte incet cu ele (dupa criteriile mele) dar nu mi-au facut probleme. Sunt multumit de cum s-au comportat la mersul meu pe strada. Ehhh, si acum vin Dunlop GP Racer-urile. Am facut doua trackday-uri la Hungaro. De fiecare data am incaltat-o cu GP Race-uri. Nu ca as avea eu multa experienta, dar mi s-au parut cele mai bune cu care m-am dat. Mai mult, Dunlop-urile se comporta foarte bine si pe strada. Ce am scris mai sus e strict ceea ce am simtit eu folosind aceste gume. Poate altii nu sunt in asentiment cu mine. Sper ca am ajutat. P.S. Puteti termina cu cearta, ca nu sunteti doi copii de gradinita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) ..aluneca cand sunt reci, sunt doar pentru vara.. dupa mine.. acum pe vremea asta aluneca in draci.. si nu se incalzesc niciodata, este imposibil sa le incalzesti, sunt facute pentru pista pana una alta.. dar vara pe 30 grade.. sunt perfecte. Editat Noiembrie 10, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Tind sa cred ca te inseli. Eu nu ma dau la temperaturi scazute, nu vad unde e farmecul, dar prefer sa am un GP Racer si cand sunt 5 grade, in detrimentul unui PP. Putem muta discutia pe topicul dedicat cauciucurilor, aici suntem offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Power Pure si-a pus un amic pe un CB1000R. M-am dat foarte putin cu ele si nu pot sa fac o comparatie corecta intre ele si celelalte. Pe CB1000R-ul respectiv s-au comportat decent. Nici n-am fortat Anul acesta, pe strada, m-am dat cu Michelin Power One. Nu m-am dat foarte incet cu ele (dupa criteriile mele) dar nu mi-au facut probleme. Sunt multumit de cum s-au comportat la mersul meu pe strada. Ehhh, si acum vin Dunlop GP Racer-urile. Am facut doua trackday-uri la Hungaro. De fiecare data am incaltat-o cu GP Race-uri. Nu ca as avea eu multa experienta, dar mi s-au parut cele mai bune cu care m-am dat. Mai mult, Dunlop-urile se comporta foarte bine si pe strada. Ce am scris mai sus e strict ceea ce am simtit eu folosind aceste gume. Poate altii nu sunt in asentiment cu mine. Sper ca am ajutat. P.S. Puteti termina cu cearta, ca nu sunteti doi copii de gradinita. asta asa este .dunlop-urile sunt superioare la aderenta<pot spune mult mai superioare>dar pe strada pe moto folosite normal sau la drumuri mai lungi se deformeaza urat, michelin-urile fiind 2 ct rezista un pic mai bine. Eu daca ar fi sa caut compromisul ideeal la momentul actual one ar fi.<parere propie> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Bai cocosel eu am blestemat dar am avut remuscari, cu toate ca aveam dreptate. BO$$ te contrazici singur.Cum ma sa ai dreptate cand blestemi pe cineva? din cate imi amintesc s-a intors uratura impotriva matale...si asta e doar inceputul.Deci aveai dreptate Nu imi doresc sa stau vreodata la o bere cu tine,nici macar nu vreau sa salut un...(ma abtin) Power Pure si-a pus un amic pe un CB1000R. M-am dat foarte putin cu ele si nu pot sa fac o comparatie corecta intre ele si celelalte. Pe CB1000R-ul respectiv s-au comportat decent. Nici n-am fortat. Cred ca o sa cumpar pure anul viitor.Asta daca nu gasesc gp(sh) in stare buna,ori ceva slick-uri Vreau sa renunt la pilot power pentru ca imi tot danseaza spatele de cand l-am montat.Si numai cand nu e in temperatura sau e rece asfaltul 1 urcat in treapta 2 melteneste(10.000rpm),cu pierderea aderentei la schimbarea in treapta 3 2 la eroilor,urcat in treapta 1 7000rpm(vroiam sa scap de conservari) cu pierderea aderentei....foarte usor 3 inca de 2ori ,dar nu mai detaliez Cu BT016 nu am avut probleme,insa si suprafata de contact cu asfaltul e mult mai mare decat la pilot power.Cauciucul erea uzat iar pilot power e mai tuguiat O chestie haioasa legata de BT pe fata.Inclinam mobra mai greu.dupa ce am pus pilot power pe fara,la cele mai usoare curbe se inclina mobra singura.Cei drept BT...se patratise, power-ul e tuguiat BO$$,iete un baiat care pune poaze...cand pune jenunchiul pe curbe si nu se lauda,basca ca s-a dat pe circuit si nu a fost acolo in calitate de spectator Iti vine sa crezi? P.S sa muoara toti fanii lu' guta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 si eu la ambele mobre am Dunlop Gp NTEC soft-medium si cu presiunea potrivita pt anotimpul asta merg belea si au aderenta buna... mai tarziu nu cred ca or sa mai mearga. adica la sub 10 grade nu mai ies cu ea ca risc sa cad aiurea. intotdeauna o sa fiu fan DUNLOP GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 La cat esti de prost cred ca nu trec 2 zile fara sa te scuipe cineva pe bot, ce dracu esti prost asa.. virginule, unde p...a mati te irit asa tare de te caci pe tine.. fomistule.. care esti !! Ca ma si enervezi .. stai in mortii mati parcat in patratelul tau, ca nu te f..te nimeni in gura retardule.. esti dependent de scandal? Ce ai? vrei sa te certi non stop? Crezi ca toti sunt bolnavi ca tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.