Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

s-o stapanesti sanatos !

 

am toba dar este pusa dupa catalizator si nu prea se aude cum as vrea. in viitor cred ca o sa renunt la catalizator dar nu este asa simplu deoarece este sudat de galerie. trebuie taiat

Multzam de informatie.

O alta problema e ca nu prea am gasit mare lucru in materie de tobe second pentru modelul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa bestie. Felicitari si s-o stapanesti sanatos!!!

 

Stimati Domni,

 

1.

In sfarsit e gata de drum.

Mai tre sa ma duc la semizeii de la RAR si apoi la ceilalti idioti de la inmatriculari.

An 2008/11, 18000km, un singur proprietar in Ungaria, stare impecabila.

 

2.

Vreau si eu o parere de la cei care au facut asa ceva.

Vreau sa ii schimb evacuarea insa momentan nu am bani numai de finala.

Din ce am citit pe forum sunetul nu se modifica semnificativ din cauza EXUP-ului.

Cel putin pentru urmatoarele luni are rost sa ma zbat sa iau doar finala sau sa astept pana am suficienti bani sa iau o evacuare completa?

 

Va multumesc si va doresc multi km fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa,cat a costat bestia? sa o stapanesti sanatos fara incidente

 

aveti idee unde gasesc o protectie pt rezervor din aia incolora de se pune pe stanga/dreapta lui?

 

stomp grip (mersi alexe)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati Domni,

 

1.

In sfarsit e gata de drum.

Mai tre sa ma duc la semizeii de la RAR si apoi la ceilalti idioti de la inmatriculari.

An 2008/11, 18000km, un singur proprietar in Ungaria, stare impecabila.

 

2.

Vreau si eu o parere de la cei care au facut asa ceva.

Vreau sa ii schimb evacuarea insa momentan nu am bani numai de finala.

Din ce am citit pe forum sunetul nu se modifica semnificativ din cauza EXUP-ului.

Cel putin pentru urmatoarele luni are rost sa ma zbat sa iau doar finala sau sa astept pana am suficienti bani sa iau o evacuare completa?

 

Va multumesc si va doresc multi km fara evenimente.

sunetul se modifica f putin ,din cauza catalizatorului ,chiat daca ataseszi o teava goala in loc de finala ,personal imi place cum se aude chiar cu toba stoc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam de informatie.

O alta problema e ca nu prea am gasit mare lucru in materie de tobe second pentru modelul asta.

 

nu-i problema, nu trebuie sa gasesti exact pentru modelul asta, gasesti una mica si frumoasa si o poti adapta.

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru "urari" si pentru informatii.

Motocicleta a fost 4200 EUR+ 22000 HUFi pentru scoaterea ei din registrul maghiar; am gasit-o la parcul de motociclete recuperate al Erste leasing din Budapesta.

Incredibil ce motoare erau acolo recuperate, de la 1198, R1, Fireblade-uri, la Harley, etc, nimic mai vechi de 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Multumesc pentru "urari" si pentru informatii.

Motocicleta a fost 4200 EUR+ 22000 HUFi pentru scoaterea ei din registrul maghiar; am gasit-o la parcul de motociclete recuperate al Erste leasing din Budapesta.

Incredibil ce motoare erau acolo recuperate, de la 1198, R1, Fireblade-uri, la Harley, etc, nimic mai vechi de 2008.

 

Moama ce pret,acum stiu de unde o sa imi cumpar urmatoarea motoreta

 

TNG

La multi ani.Asa cu 2 ore inainte de ora 24

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moama ce pret,acum stiu de unde o sa imi cumpar urmatoarea motoreta

 

TNG

La multi ani.Asa cu 2 ore inainte de ora 24

Au preturi destul de bune, eu am mai avut de lucru la a mea pe partea stanga aprox 200-250 EUR.

Mai era unul ca si al meu, cica fusesera cumparate deodata, care nu era zgariat pe partea stanga, si era 4900.

Oricum, problema e alta acolo, pentru ca desi sunt foarte multe motoare, majoritatea asteapta sa fie puse la vanzare, nu sunt finalizate procedurile de recuperare, etc.

 

frumoasa,cat a costat bestia? sa o stapanesti sanatos fara incidente

 

aveti idee unde gasesc o protectie pt rezervor din aia incolora de se pune pe stanga/dreapta lui?

 

stomp grip (mersi alexe)

Salut,

 

Multumesc.

Uite mai jos ai portalul de accesorii al Suzuki HU, pentru ca nu o sa gasesti folie decat originala.

Ti-am selectat direct motorul tau.

Am un prieten la reprezentanta Suzuki din Pitesti, imi da preturi preferentiale.

Daca te intereseaza mai departe, intra pe accesoriu si da-mi pm cu codul piesei.

De exemplu pentru folia care te intereseaza pe tine codul e 990D0-41G03-PAD.

 

http://www.suzuki.hu/pages/display/szolgaltatasok/tartalom?catalog=/motor/szupersport/gsx-r_1000/k5-k6

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Ma intereseaza pe mine aripa spate pe carbon. Cred ca asta e codul.

990D0-02H80-YKY

 

Au preturi destul de bune, eu am mai avut de lucru la a mea pe partea stanga aprox 200-250 EUR.

Mai era unul ca si al meu, cica fusesera cumparate deodata, care nu era zgariat pe partea stanga, si era 4900.

Oricum, problema e alta acolo, pentru ca desi sunt foarte multe motoare, majoritatea asteapta sa fie puse la vanzare, nu sunt finalizate procedurile de recuperare, etc.

 

 

Salut,

 

Multumesc.

Uite mai jos ai portalul de accesorii al Suzuki HU, pentru ca nu o sa gasesti folie decat originala.

Ti-am selectat direct motorul tau.

Am un prieten la reprezentanta Suzuki din Pitesti, imi da preturi preferentiale.

Daca te intereseaza mai departe, intra pe accesoriu si da-mi pm cu codul piesei.

De exemplu pentru folia care te intereseaza pe tine codul e 990D0-41G03-PAD.

 

http://www.suzuki.hu...sx-r_1000/k5-k6

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

Am o toba (finala + intermediara) Micron, modelul din clipul de mai jos. Vine cu silecer si tot ce ii trebuie.

Poza atasata este inainte de scoaterea de pe mobra mea.

Pretul de despartire 250 EUR

 

Clipul de mai jos este cu un GSX-R 1000 K5, demonstratie toba stoc si dupa cu micron-ul

 

Asa se aude pe un GSX-R 600 K6:

Asa se aude pe un GSX-R 600 K 6

Asa se aude pe un 750 K7, adica mobra de pe care a fost scoasa:

post-67565-0-53283000-1335359371_thumb.jpg

post-67565-0-85532200-1335359399_thumb.jpg

Editat de The Rev
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o sa de pasager de k8 600 cred ca merge si de la 750 chiar nu m-am interesat de compabilitate si de la alti ani poate ma lumineaza cineva :) sau macar pe imprumut sa vad exact cum sunt facute prinderile si sa o modific pe a mea de k8 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o sa de pasager de k8 600 cred ca merge si de la 750 chiar nu m-am interesat de compabilitate si de la alti ani poate ma lumineaza cineva :) sau macar pe imprumut sa vad exact cum sunt facute prinderile si sa o modific pe a mea de k8 1000

 

 

ai k1 converted into a k8 ? poze !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai k1 converted into a k8 ? poze !

 

 

ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum :)) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea :D (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea)

 

o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! :))

post-20515-0-85574300-1335435079_thumb.jpg

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum :)) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea :D (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea)

 

o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! :))

 

 

Furcile le-ai verificat ? La vechimea motocicletei, suspensiile sint destul de moi, uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum :)) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea :D (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea)

 

o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! :))

 

e foarte interesant,sper sa reusesti sa termini proiectul,eu unu sunt curios de cum o sa iasa :)sa pui poze. bravo

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furcile le-ai verificat ? La vechimea motocicletei, suspensiile sint destul de moi, uzate.

 

 

Nu stiu la ce te referi, motocicleta a fost in stare f buna si cu carenele pe ea de k1 , are 31.000 reali nu am cumparat-o de curand din 2008 ii stiu istoricul au fost schimbate mai multe inclusiv bujii iridium pe ea, sa nu se creada ca am cumparat una lovita sa o modific :)

 

si eu sper sa apuc motocicleta este in alta stare acum are si oglinzi noi semnale spate noi aia e o poza veche :P dar pt ca vreau sa iau una noua cred ca o sa fiu nevoit sa o vand in urmatoarele luni (vedem ce suma iau de la banca)

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi intreba de starea furcii dpdv al consumabilelor. La un minim schimbat semeringuri si ulei. El probabil ar recomanda si schimbare supapelor. Nu era vorba de gusturile tale estetice de facut 206 din TATA ci de siguranta ta si feedbackul oferit de motocicleta in timp ce te dai si nu o pozezi :). Schimbarea bujiilor cu unele iridium cat de mult crezi ca ajutat? :rolleyes:

 

In rest faina treaba ai facut, respect pentru rabdare. Dar pune motocicleta la punct si dpdv al sigurantei tale. 30k km pe un motor sport sunt foarte obositori pentru componente mai ales daca a facut cateva mii in Ro.

 

Edit: poate gasesti o furca USD la dezmembrari.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca doar carenele, farul si codita sunt de k8 1000, restul este k1 de 600. intr-adevar nu prea vad ce are de a face cu furca, poate s-o ia ca pe un sfat sa-i faca revizia (ulei, simeringuri).

intr-adevar pe aici sunt multi carcotasi si or sa creada ca este o motocicleta avariata and shit.... dar conteaza sa-ti placa tie si sa fie ok din punct de vedere al sigurantei. poate gasesti o furca upside-down . bafta cu proiectul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca doar carenele, farul si codita sunt de k8 1000, restul este k1 de 600. intr-adevar nu prea vad ce are de a face cu furca, poate s-o ia ca pe un sfat sa-i faca revizia (ulei, simeringuri).

intr-adevar pe aici sunt multi carcotasi si or sa creada ca este o motocicleta avariata and shit.... dar conteaza sa-ti placa tie si sa fie ok din punct de vedere al sigurantei. poate gasesti o furca upside-down . bafta cu proiectul !

furca usd ar da bine la aspect in primul rand ,doar asta se urmareste prin update-ul de carene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...