Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Multumesc TNG! momentan..ceva oricum nu merge bine. poate fi si o bujie arsa...motocicleta a stat mult timp pe loc, degeaba. inainte am avut un Thundercat si adevarul este ca la SRAD-ul asta cadrul frige tare. din cauza asta am banuit ca e ceva in neregula..totusi..frige pana la semighidoane...tensiunea din baterie am verificat-o acum cateva ore. este asa :13 pana la 14 cu farurile oprite si 12,1 - 12,3 cu farurile aprinse. Cu carburatoarele zilele astea o sa vedem ce este, sper ca este o bujie care nu da scanteie, dimineata o sa verific galeriile cand plec la munca..si trebuie facute si carburatoarele si sper ca va fi bine ca ma simt bine pe mobra asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si daca amestecul este foarte sarac se incalzeste tare!!

 

:cheers:

 

Daca amestecul este sarac in carburant atunci ii creste temperatura mai repede?

Si inca o chestie, pe partea cricului, am ridicat putin rezervorul lui Tony si sub airbox este murdar de ulei de motor. Vom face o scurta revizie , demontat totul pana la galerii sa vedem exact ce se intampla.

Inca o precizare, dupa 10.000 RPM trage in continuare pana aproape de 13.000, ceea ce imi spune ca motorul inca are viata si este vorba doar de un reglaj fin.

Nu inteleg partea cu amestecul sarac. Daca poti sa explici mai detaliat ca nu reusesc sa fac legatura. Carburant putin, explozie mica, temperatura mica. (cel putin asa gandesc eu, nu sunt convins de asta)

 

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca amestecul este sarac in carburant atunci ii creste temperatura mai repede?

Si inca o chestie, pe partea cricului, am ridicat putin rezervorul lui Tony si sub airbox este murdar de ulei de motor. Vom face o scurta revizie , demontat totul pana la galerii sa vedem exact ce se intampla.

Inca o precizare, dupa 10.000 RPM trage in continuare pana aproape de 13.000, ceea ce imi spune ca motorul inca are viata si este vorba doar de un reglaj fin.

Nu inteleg partea cu amestecul sarac. Daca poti sa explici mai detaliat ca nu reusesc sa fac legatura. Carburant putin, explozie mica, temperatura mica. (cel putin asa gandesc eu, nu sunt convins de asta)

 

 

Toate cele bune.

Pai nu prea gandesti bine.Instinctiv da,dar tehnic gresesti,cauta pe net si vezi de.ce afr sarac genereaza caldura,de ce cilindri din jumatatea motorului merg mai bogat,de ce apar detonatii si cum se rezolva cu un afr mai bogat..etc.etc

Bafta la lectura!

In situatia de fata un amestec sarac nu genereaza caldura de luat in calcul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine se incepe operatia pe cord deschis :D anunt aici daca ceva nu merge bine sau daca se rezolva problema dupa curatirea carburatoarelor. Treaba cu cadrul e ok, cadrul este destul de subtire si din cauza asta cred ca se incalzeste putin mai tare decat la alte marci de motocicleta. Ventilatorul porneste foarte bine la 107 sau 108 grade, invarte de-i iese untu :D. Mai trebuie schimbata bateria pentru ca dupa ce opresc motorul dupa un drum invarte foarte greu. cum sta 10-15 minute cum merge destul de ok..dar tot incet. am facut proba cu o baterie buna si merge perfect. Cam astea ar fi problemele ce nu-mi plac in momentul de fata bateria + mers in socuri. dar se rezolva, sper :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc si eu sa iau niste crash paduri cat mai ok pt k8 600 ceva pareri impresii, mai ales daca sunt patiti sa stiu de care sa ma feresc...

 

ma tenteaza si genu ala ca de la firma LSL http://www.mopowersports.com/index.php?main_page=product_info&cPath=22_6_257_262&products_id=88

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea gandesti bine.Instinctiv da,dar tehnic gresesti,cauta pe net si vezi de.ce afr sarac genereaza caldura,de ce cilindri din jumatatea motorului merg mai bogat,de ce apar detonatii si cum se rezolva cu un afr mai bogat..etc.etc

Bafta la lectura!

In situatia de fata un amestec sarac nu genereaza caldura de luat in calcul!

 

TNG corect. Am cautat, m-am documentat, si asa este cum zici. Si mi-am adus aminte si de faptul cand mi-am dat jos carburatoarele la CBR am obs clapetele din mijloc sunt mai deschise fata de cele de la exterior.

Amestecul bogat are ca efect depunerea de reziduuri in motor iar amestecul sarac cauzeaza supraincalzirea motorului. Deci... s-ar rezolva situatia incalzirii excesive a cadrului cu curatarea carburatoarelor.

 

 

Stima si numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG corect. Am cautat, m-am documentat, si asa este cum zici. Si mi-am adus aminte si de faptul cand mi-am dat jos carburatoarele la CBR am obs clapetele din mijloc sunt mai deschise fata de cele de la exterior.

Amestecul bogat are ca efect depunerea de reziduuri in motor iar amestecul sarac cauzeaza supraincalzirea motorului. Deci... s-ar rezolva situatia incalzirii excesive a cadrului cu curatarea carburatoarelor.

 

 

Stima si numa bine

O intrebare scurta: avand in vedere ca motorul este racit cu lichid si nu cu aer nu ar trebui ca amestecul in cilindrii sa fie la fel la toti?

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare scurta: avand in vedere ca motorul este racit cu lichid si nu cu aer nu ar trebui ca amestecul in cilindrii sa fie la fel la toti?

 

In conditii ideale asa ar fi, adica daca toti cilindrii ar avea aceeasi suprafata de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare scurta: avand in vedere ca motorul este racit cu lichid si nu cu aer nu ar trebui ca amestecul in cilindrii sa fie la fel la toti?

Gresit!

Chiar daca se racesc cu apa sau aer pereti celor de la exterior disipa mai bine caldura.

Cilindri din exterior merg mai sarac de cat cei de la interior!

In anumite carb jigloarele de la interior 3/2sunt mai mari de cat exterioarele 1/4.

Tendinta de detonatie se regaseste prima data pe cei la interior.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc si eu sa iau niste crash paduri cat mai ok pt k8 600 ceva pareri impresii, mai ales daca sunt patiti sa stiu de care sa ma feresc...

 

ma tenteaza si genu ala ca de la firma LSL http://www.mopowersports.com/index.php?main_page=product_info&cPath=22_6_257_262&products_id=88

 

Iti recomand RG. Uite o imagine cu crash pads RG aduse si montate de mine, a unei motorete cazute pe amkart. In afara de capacul de alternator care n-a fost protejat si s-a polizat, motocicleta e intacta.

post-14189-0-12942400-1339491649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand RG. Uite o imagine cu crash pads RG aduse si montate de mine, a unei motorete cazute pe amkart. In afara de capacul de alternator care n-a fost protejat si s-a polizat, motocicleta e intacta.

 

 

interesant ce pret ar avea pt un k8 600, se gaureste carena sau au si suport(prelungitor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul e acelasi ca la RG pe site: http://www.rg-racing.com/browseBike/Suzuki/GSX-R600_K8/2008_%28K8%29/CP0168.aspx

Adaugi TVA-ul, transportul nu costa.

transformat in lei, ajung la 330 de lei perechea. Exista si varianta Aero Style, cu un design mai reusit si mai aerodinamic - 360 de lei perechea: http://www.rg-racing.com/browseBike/Suzuki/GSX-R600_K8/2008_%28K8%29/CP0214.aspx

Trebuie data o mica gaura in carene. Nu se observa dupa ce le-ai montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand va trebui sa-mi schimb placutele de frana...toate. Ceva recomandari? TRW...Brembo...Carbone Lorraine...normale...racing...sinterizate...:scratch::scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu aveam probleme destul de mari cu franarea la circuit..ce castigam pe curbe sau pe linia dreapta pierdeam la franare.era clar ca aveam nevoie de o pompa brembo dar am ales o solutie mai ieftina :D un set de placute ebc hh m-au scos din rahat.am avut si sbs dual carbon si din pct meu de vedere sunt mai slabe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un set de placute ebc hh m-au scos din rahat.am avut si sbs dual carbon si din pct meu de vedere sunt mai slabe

EBC HH sunt mult sub Carbone Lorraine SBK5. Am trecut de la EBC HH la SBK5 in acelasi weeekend si franand in acelasi punct la capatul liniei drepte, cu SBK5 am fost nevoit sa mai accelerez la intrarea in primul viraj :D

Ce nu mi-a placut la EBC HH a fost ca nu reuseam sa dozez foarte precis frana fata, nu rezista bine la fading si, cireasa de pe tort, s-au si "glazurat" :( Am rezolvat pe moment cu smirghel dar e neplacut sentimentul sa ai braking power aprox 50% din cea initiala, dupa 5-6 ture in antrenamente.

Asta este doar parerea mea si experienta pe care am avut-o.

Exista placute tot carbone lorraine peste SBK5, C55 - race only.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara din nou. Problemele persista la fel ca inainte. carburatoare curate, filtru de aer curat, pozitionat corect. La 3500-4500 de ture imi da in nas. Poate fi TPS-ul de vina? + bujii noi noute. Daca este TPS-ul rog pe cineva care are de vanzare asa ceva sa puna un anunt. Motoreta este SRAD 600 din 1999. O seara placuta in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut pe fostul gsx-r 750`k5 placute noi BREMBO ,sincer nu eram multumit de frana fata,noul proprietar a pus Carbone Lorraine SBK5 am mers acum cateva zile cu motocicleta cand puneam frana ingheta,nu-mi venea sa cred!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1 pt Carbone Lorraine SBK5. Am facut un trackday cu ele. N-am avut asa frana pe niciun motor. :rusinica:

Acelasi sentiment l-a avut si un prieten cu ZX10-R, dupa ce a montat CL-uri.

 

:wavey:

 

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton! Merci de raspunsuri. Sa fiu sincer ma tenteaza rau CL SBK5-urile astea de le tot laudati. Aveti idee de unde as putea cumpara asa ceva? Am gasit o gramada pe E-bay, dar acolo sunt asa de variate preturile, ca nici nu stii care-s originale si care nu...am gasit pe e-bay si cu 954 lire sterline :eek: :eek: si nu era o greseala, ca erau mai multe anunturi :D

 

Deci aduce careva din voi asa ceva? daca da, la ce pret? Daca nu, de unde as putea achizitiona? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton! Merci de raspunsuri. Sa fiu sincer ma tenteaza rau CL SBK5-urile astea de le tot laudati. Aveti idee de unde as putea cumpara asa ceva? Am gasit o gramada pe E-bay, dar acolo sunt asa de variate preturile, ca nici nu stii care-s originale si care nu...am gasit pe e-bay si cu 954 lire sterline :eek: :eek: si nu era o greseala, ca erau mai multe anunturi :D

 

Deci aduce careva din voi asa ceva? daca da, la ce pret? Daca nu, de unde as putea achizitiona? Multumesc!

 

http://www.motonetro.ro/magazin-online/placute-frana-fata-carbone-lorraine/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...