Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Merge perfect !!! le probez regulat sa vad cum respund.. pana acum nu am avut probleme :) . Oricum pe net se scriu multe porcarii, exact ca pregatitul motocicletei pt iarna.. ma cc pe mine de ras, :crack: daca se trezeste unu sa spuna ca anvelopele trebuiesc spalate cu Lenor, si linsa pe toba.. pusa vata in nas ca as este bine.. gata toata lumea vata in nas. este si normal sa se deregleze, uzeze orice ansamblu mecanic doar ca trebuie sa fie in parametrii, sa functioneze, cu segmentii din motor ce facem ca se uzeaza dupa fiecare tura si scade compresia? Demontam o data pe vara si schimbam segmentii si cuzinetii? Sunt multe porcarii inventate de unu si de altul sa mai faca un ban si ei, Inteleg sa curatam sistemul de franare foarte bine si schimbat lichidul, suspensia sa raspunda reglajelor, uleiul mereu nou ca nu este scump si cam atat.. nu ma apuc sa demontez ca dementul degeaba cand furca raspunde reglajelor mele "secrete " :crack: Eu o verific integral vara cam la 2-3 ture mai lungi..(cat face un pilot moto profesionist de pista in 3 ani :crack: ) orice imbusel surub si tot ce se poate desface din trepidatii.

 

Mai de graba scriem lucruri super mega extra senzationale care sunt ignorate la maxim cum ar fi amortizorul de ghidon care daca nu functioneaza este posibil sa mori pentru o seringa de ulei cat intra in el.. nimeni nu verifica tamburul de ghidon cum este numit in manual.. de aia modelele mai noi au un senzorel acolo si cand ramane fara uloi arata in bord la prost sa vada.. smecherie temelie.

 

Totusi nu am inteles ce este cu spalatul furcilor si nu fac caterinca .. ? Te rog frumos sa ne spui si noua intr-o fraza, poate ma luminezi!! Din cate stiu si eu reboundul incepe sa nu mai raspunda atunci cand ramane fara uloi,, supapele.. pai la 30000km nu se bulesc alea..ca nu sunt din marmelada (ma duc deseara sa caut ca-mi ploua in gura ) facute..zic si eu.. Te rog frumos sa-mi spui sau oricine are conostinte avansate in domeniu !!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se aduna mizerie, pilitura metalica. Aceasta actioneaza ca un smirghel asupra tuburilor de Al ale cilindrului pompei si asupra segmentului pistonului, asta duce in timp la pierderea compresiei. Am intilnit multe motociclete fara presiune in furci, nu din cauza uleiului, ci din cauza uzurii. Cit s-a uzat, iti dai seama comparind-o pe-a ta cu una noua, daca-ti verifici lunar furca, nu prea-ti dai seama. Aceeasi pb e si la amortizoarele de directie, si acelea trebuiesc golite, spalate si reamorsate. A trebuit sa trec personal prin asa ceva. Cele mai dese damage-uri la furci le-am intilnit la Kayaba de pe R1, dar am dat si peste un K7 cu Showa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

nu gasesti k7-k8 de 1000 in mintile lui/intretinut si sa arate cum a iesit din fabrica sub 5000E DOAR CU MARE NOROC

Eu nu vreau gixxer de 1000,ma intereseaza un 600-750 de preferat k8 750

Ma mai chinuie o idee.imi place sa ma plimb si de regula merg mai mult cu scuterul deaia motoreta mea nu aduna mai mult de 3000km pe an.as vrea o motoreta mai linistita pe care sa fac plimbari lungi si ma uit dupa ER6,am inteles ca sunt fiabile si consuma putin,Iar eu asta vreau,o motoreta decenta care sa aibe un consum de maxiscuter de 250-300cc

De 3 ani aman achizitia unui enduro pe care l-as plimba o data la 1-2 luni si din aist motiv nu am cumparat unul pana acum.Sunt putin fitos,nu am vrut dr350 cand am gasit la 7-900e si ma uit dupa drz,xr care sunt mai scumpe

Ramane de vazut ce o sa cumpar

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primavara se apropie...asa ca trebuie sa schimb si eu uleiul, sa pregatesc bubuzura de plimbari. Cum e prima data cand schimb uleiul la gxsr-ul pe care il detin acum ( k1 ) sunt curios ce ulei puneti voi in motoare ?

multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primavara se apropie...asa ca trebuie sa schimb si eu uleiul, sa pregatesc bubuzura de plimbari. Cum e prima data cand schimb uleiul la gxsr-ul pe care il detin acum ( k1 ) sunt curios ce ulei puneti voi in motoare ?

multumesc !

eu am sa pun bardahl,am gasit o oferta buna.azi la pus la posta iar acum astept sa vad ce iese(sa nu fie teapa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Primavara se apropie...asa ca trebuie sa schimb si eu uleiul, sa pregatesc bubuzura de plimbari. Cum e prima data cand schimb uleiul la gxsr-ul pe care il detin acum ( k1 ) sunt curios ce ulei puneti voi in motoare ?

multumesc !

300v 15w 50,baga un hulei mai gros pentru vara cand sta la 110-115 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU prea are de unde sa se adune pilitura dar nu te contrazic ca nu am studiat fenomenul si tind sa-ti dau putina dreptate. Te contrazic in schimb :) cu amortizorul de ghidon, am desfacut unul bucati sa vad ce este in el.. si nu exista frecare decat pe simeringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericit posesor de 2 luni si 3200km al unui GSXR-600 din 97. Primul meu motor, deci prea multe impresii avizate nu pot avea, dar mie cel putin mi s-a potrivit ca o manusa. O pozitie de condus excelenta la cei 1.70 ai mei, putere cat cuprinde dar perfect controlabila, mi-a iertat o gramada de greseli de incepator, ciclistica ce imi depaseste de prea multe ori momentan capacitatile de pilot.

Ce-mi mai place la ea: un portbagaj generos sub saua pasagerului comparativ cu alte motociclete. Pot sa tin in el spray-ul de pana, un tricou de schimb, o stica de cola la 1l plus un sandwich si trusa de scule cu care a venit smile.gif Apoi saua pasagerului nu este o gluma proasta ca la modele mai noi supersport, chiar se poate sta pe ea si la un drum mai lung.

Ce nu-mi prea place la ea: farul care desi are o lumina puternica bate prea scurt pana si pe faza lunga. Nu e o problema la farul meu, am oglinzile perfecte si am vazut si am comparat-o si cu alte GSXR-uri. Practic noaptea pe drumuri neluminate nu pot avea o viteza mai mare de 50kmph si cred ca si la viteza asta distanta de franare o depaseste pe cea de vizibilitatea.

 

Si ce anume probleme ai avut cu el de la schimbatul in jdemii de ture? Eu cum scap din oras numai asa schimb, de asta mi-am si luat motor sport, pentru acceleratii.

 

Eu am ceva probleme cu el, insa nimic de neasteptat la un motor cu asemenea varsta: un telescop de pe fata "lacrimeaza" ulei si garniturile imbatranite la paharele carburatoarelor scapa benzina => gasesc benzina sub el cand il las mult parcat.

Ca incepator ce sunt nu pot sa am o opinie prea avizata. Mie insa mi se pare un motor excelent exceptand mersul prin oras. Pentru mine nu e asa mare problema, insa ma gandesc la saraca cutie care vede neutru -1 -2 de 10 ori pe minut si la ambreiaj care sta semicuplat la mersul printre masini la stop. Pozitia pe el mie mi se pare foarte buna pentru o vitezana, bine eu am si 1.70m si nici nu poti sa ai prea multe pretentii de la un supersport prin Bucuresti in materie de confort.

Ca sa opresti acea lacrimare la carburatoare,iti cumperi un tub de silicon de etansare victor reinz (se gaseste la orice magazin de piese) desfaci frumos caburatoarele le cureti,degresezi partea unde calca garnitura,inclusiv garnitura cu spirt,lasi sa se usuce,apoi aplici un strat foarte subtire de silicon de etansare (ATENTIE,PE CAPAT) cat mai spre exterior,sa prinda jumate din guma si partea metalica a capacului,pt ca atunci cand inchizi si strangi capacul sa iasa in exterior excesul si sa nu ajunga pe plutitor,eu am avut problema cu un carburator ce lacrima si asa am rezolvat-o. Tin sa spun ca acea pasta rezista la +300 grade C si la -50 grade C si nu este dizolvata de carburanti,deci nu o sa ai aprobleme,iar la urmatoarea curatare de carburatoare cand desfaci carb,pasta se ia foarte usor. Oricum inainte de a te apuca de aceasta operatie,eu zic sa verifici furtunul de benzina ce duce de la pompa la carburatoare,se poate sa iti curga tot timpul nu doar cand sta dar in mers nu observi asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa dai atatia bani pe grip-uri se pot confectiona destul de frumos insa iti trebuie cauciucul acela. Poti lua de pe ebay cauciuc autoadeziv, texturat, apoi faci un sablon si il decupezi cum vrie tu. De asemenea este pe svrider.com este un tip care le face contra la 35 de dolari, are sabloane, face pentru multe tipuri de moto.

Ok mersi frumos o sa ma interesez si la el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma alatur si eu voua cu un GSXR 600 K1 si vin cu o rugaminte la voi, ma poate ajuta cineva cu un User's Manual pentru motoreta mea? Am tot cautat online dar nu am gasit decat manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreaba-l pe TNG,el stie mult mai mult decat noi

 

ce capacitate?

 

Suzuki gsxr 600 srad, an 2000, filtre + uleiuri schimbate in vara, placute de frana ceramice care au doar 600 de km, carene si vopsea originala si mi a mai zis el ceva la telefon dar am utiat.

346599b96584550785cb81950f434c4b-5882257

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

E mult mai important sa aiba caucioacele ok decat schimbul de ulei facut

Trimite un pm lui Tng sau indraneste maine sa il suni la o ora de bun simt...cauta si un 750,ala e mult mai turbat decat 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu :)

Incearca sa demontezi senzorul de neutru si sa-l cureti putin cu alcool sau benzina.

Daca nu merge trebuie inlocuit,dar pana atunci sa poti merge cu ea trebuie sa faci un strap in mufa senzorului partea cu instalatia...ti-am pus poza.

ATENTIE!!! Daca faci asta o sa poti pleca si cu cricul lasat.deci sa fii atent mereu la lucrul asta pana rezolvi problema.

Atasat ,mai ai si schema sistemului sa intelegi cum functioneaza.

Cu respect TNG!

 

PS la fel de bine poti pune strap si in mufa intrerupatorului de la cric :peace:

post-15340-0-95000100-1360911592_thumb.jpg

post-15340-0-62279500-1360911604_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

biancocelleste, pariu ca nu e original carenajul ala(cel putin frontal-lateral).. dar asta nu inseamna ca nu arata FOARTE BINE pentru o motoreta de 12 ani!

 

Sper sa fie ok, si putina atentie nu strica. Eu sper ca ii dai si lateralele jos inainte sa o cumperi just to be sure. Oricum, arata intr'un mare fel pt un srad..am vazut niste cazaturi pe bikeshop de te inchinai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu :)

Sa inteleg ca esti pe cale sa-ti achizitonezi suzuki dulap, una dintre cele mai urate motociclete posibil :D

Bossule, frumossule, fii atent:

Nu o lua pana nu-i faci test de compresie. Tocmai segmentez un motor de SRAD 750 , cu foarte putini km pe bord se pare. In rest e bine, cauciucuri bune, placute bune, ulei schimbat.... compresie 8 :D Nu te grabi si nu te bucura la bani putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...