Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E un zumzait,care s-a accentuat,cel mai probabil e distributia,acum poate ma indrumati de unde sa cumpar piesele necesare si eventual un service care a mai schimbat distributi la moto...Mersi mult add zzr ca m-ai lamurit

piese iti recomand www.romimoto.ro , iar ca service prin urziceni...mai greu...in bucuresti sunt destui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am cam aceeasi problema .

@TNG - spune-ne si noua , te rugam , prin "curatare" se intelege desfacerea surubului senzorului , scoaterea senzorului din lacasul lui si curatarea cu ce ?

Intrebarea mea era , daca nu are vreun "schepsis" , nu de alata dar sa nu dam in altele (asta cine se apuca de desfacut) . Cand il tragem din locas , sare vreun arculet / tija ?

Multumim .

La gear senzor are un pin acolo in motor cu un arc deci atentie!

Se scoate senzorul afara si se curata acele puncte de contact,la cele mai vechi si la cele noi se curata cu alcool in interior,la fel si acel pin,se mai intinde putin arcul si se monteaza la loc.

Daca nu merge nici asa este nevoie de senzor nou. asta pentru ca la cele pe injectie Ecu nu o sa stie niciodata in ce treapta este motorul sa faca corectia fata de ea.

 

O poza cu cel din generatia noua....

post-15340-0-15774600-1366210277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este GSXR k7 , si nu stiu daca este generatie noua sau veche , dar ideea e ca-l voi desface si om vedea dupa ce s-a rezolvat .

Multumim frumos .



M-am uitat mai bine si arata ca cel din poza " generatie noua " .

Dar nu se vede ce as avea de curatat asa mult la el .

Are 2/3 pini . Se dezmembreaza senzorul mai mult decat in poza ? Se "avanseaza" mai mult spre motor , unde se vede tija aceea lunga ? Se scoate / demonteaza si aceea ?

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete.

De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua.

Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul.

Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Azi mi-au constatat la service ca motorul (gsxr k1) mergea doar pe baterie si lipsea cu desavarsire tensiunea de incarcare la borne, concluzia rapida (aproape instantanee) a fost ca este de vina statorul! s-a facut o verificare in mufa care vine spre releul de incarcare si s-a ajuns la concluzia asta, am dus suparat acasa motorul si am hotarat sa dau jos carena pe stanga sa arunc o privire pe acolo asa am descoperit cablurile care ies din stator si care erau carbonizate in totalitate, astfel legatura cu statorul fiind inexistenta, intrebarea mea in situatia de fata ar fi urmatoarea: ce este de facut? dau jos statorul si il duc la un electrician? pe service mi s-au dus sperantele din momentul in care au constatat asta fara sa se uite mai in detaliu la ea.. mentionez ca bateria e noua am folosit-o azi aproximativ 40 de minute si m-a parasit la nevoie in fata unui tir in mijlocul strazii contribuind la oprirea motorului. :( Va multumesc anticipat pentru idei, solutii si ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete.

De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua.

Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul.

Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi.

Multumesc frumos . Revin cu detalii dupa operatia de curatire .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG eu am un suzuki din 98 ai vro poza cu senzorul ala de neutral? ca sa vad si eu ce sa caut nu am desfacut niciodata nik de la motorul asta si de asta te si intreb

Cand ajung maine acasa o sa ma uit prin arhiva de poze....acum sunt la servici.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee daca oglinzile oem de pe k4-k5 de 600/750 se potrivesc si pe k1-k3 600/750 ? din poze arata la fel,dar nu pot sa imi dau seama daca se potrivesc la prinderi.

salut,

 

te pot ajuta eu cu oglinzile(2 buc noi doar pe comanda)

termen livrare 4-5 sapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot?

In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard.

Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net.

 

SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: :baldy:

Din ce spui este bateria!

Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot?

 

Din pacate, nimeni.

Sa reglezi o suspensie e cel mai complicat lucru de facut la o motocicleta.

Serviseaza furca cu uleiul din manual, daca ai niste bani, pune-i si arcuri noi, mai tari decat cele stoc, pe greutatea ta.

Reglajele de low velocity le poti face din compresie si rebound.

High velocity doar in cartusul furcii. La alea nu poti jongla decat din vascozitatea uleiului sau din stack-ul de shim-uri dar nu cunosc pe nimeni care sa stie sa faca asa ceva si sa mai si testeze pe dyno de suspensii in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard.

Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net.

 

Din ce spui este bateria!

Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.?

masurat, statorul e de vina, urmeaza sa fie inspectat sa vad daca se mai poate salva :baldy: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pe acasa doua adaptoare pentru becurile de la far ? e adaptorul care vine intre mufa becului ( arata ca aia de la masina cu bec h4) si becul propriu zis ( h7 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete.

De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua.

Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul.

Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi.

Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat .

Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza .

Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi .

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG ai mai gasit cumva poza aia cu neutralul pt motorul meu?

Aici ai pozitia lui srad 600 ,,,poza de mai jos..

 

 

Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat .

Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza .

Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi .

Numai bine !

Sa fii sanatos! :hug:

 

Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit!

 

PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? :crack:

 

Schema explodata

 

 

 

post-15340-0-86760500-1366392038_thumb.jpg

post-15340-0-81686900-1366392697_thumb.gif

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa fii sanatos! :hug:

 

Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit!

 

PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? :crack:

 

 

 

 

Ptr ca vii cu masina . :))

 

Anunta-ma cand ajungi pe litoral la vara si fac cinste .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...