Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nici de TRE nu aveai nevoie..

Da... asta e :( daca nu am intrebat inainte , o sa`l vand :D multumesc mult :D

» Post actualizat in 30 Oct 2016 09:20

Da mai TNG, ar trebui sa incepi sa vinzi TRE, ca suna bine de tot.Sau PC.

Jagi am o parere foarte buna despre tine si te`am recomandat si la cativa prieteni cu ar uan , nu m-a luat la misto ca nu imi place !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

postezi in locul potrivit.numa un pic de rabdare pana intra si baieti care se pricep cu schema electrica.

pana atunci...

ce faci draga ,cum esti? de mult esti in lumea moto? de unde esti? :)


» Post actualizat in 15 Nov 2016 23:55


ne socializam :D ?

hai ca trimit pm cu nr meu personal,poate mai iesim la o plimbare ...cu motocicletele :P

Editat de lessy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara.Nu stiu daca postez în topicul potrivit dar dacă nu deranjez as vrea sa va întreb dacă are cineva schema electronica pt un Suzuki k6 de 750.

Salut!

Ce anume vrei sa stii?

Daca doar vrei doar schema electrica, este suficient sa descarci cele doua pdf.

Suzuki_GSXR_750_K6-K7 1.pdf

Suzuki_GSXR_750_K6-K7 2.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara lume !!!

Vreau sa cumpar si eu toba asta 005-1470407V2-B si sa o montez pe mobra din semnatura. Intrebarea mea daca dau jos catalizatorul si vin direct cu respectiva toba am nevoie de remapare ceva?am inteles ca o sa imi apara nu stiu ce eroare in bord

mc astept ceva pareri

seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Este mult mai simplu sa spui ca vrei sa pui o toba de X model an fabricatie pe o motocicleta Y model an fabricatie?

In felul acesta vei avea mai usor un raspuns,de cat sa cautam codul de original la toba,dupa care sa ma uit in semnatura ta(care pe mobil nu este afisata) si sa vad ca este GSXR 600...din ce an???

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

Two Brothers "V2" Black Series Slip-On - M-2 Short Carbon Fiber 005-1470407V2-B

http://www.ebay.co.uk/itm/Two-Brothers-V2-Black-Series-Slip-On-M-2-Short-Carbon-Fiber-005-1470407V2-B-/311564748667?hash=item488ab4c77b:g:qzgAAOSwgZ1XvGOJ

aceasta este toba iar mobra este un gsx-r 600 k7

mc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exap-ul este pana in teava de legatura,asa ca nu o sa fie nevoie sa-l anulezi(asta daca inca mai functioneaza) deci nu o sa ai FI aprins in bord, si nici cod de eroare.

Partea proasta, este ca motorul o sa galopeze destul de urat la relanti,pentru ca diametrul la acea evacuare este destul de generos. Se poate rezolva sau diminua acest comportament prin o resoftare, cu un amestec mai bogat pe relanti IAP map,si cateva grade avans in Ignition map pe neutral.

 

Cu placere! :hug:

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Cat trebuie sa fie relanti-ul la un GSXR 600 k6/7? Momentan sta la putin peste 1000 rpm, mi se pare prea mic.

La prima cautare, google spune ca ar fi 1200-1300.

 

Multumesc.

post-21173-0-23909500-1482774797_thumb.jpg

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te uiti la fel ca la orice moto cand o cumperi. In rest GSXR 600 K5 probleme cunoscute la STV,incarcare.In rest este ok moto,consumabile la zi,eventual cu un soft modificat,eliminate restrictiile,chiar face o figura frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

gasesc si eu la cineva din greseala un suport ptr o toba yoshimura r-55?as pune o poza ca sa fiu mai explicit dar nu stiu cum :))

o sa incerc cu un link...poate asa ne intelegem

http://www.gixxer.com/forums/137-08-10-gsx-r600-750/248150-gixxer-k8-yoshimura-r-55-slip-wanna-remove-cat.html

este cel negru sau un part number sa`l pot comanda

mulumesc seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie.

O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are.

M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica....

Editat de alecs123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seteaza motocicleta pe greutatea ta dupa aceea iesi la un drum sa testezi sa vezi cum e .

Pozitia furcilor in jug care este ?

nu ne-ai spus ce k1 este 600-750-1000

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie.

O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are.

M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica....

:crack: daca motocicletele sunt ok d.p.d.v. tehnic diferenta ta era la presiunea in gume , gsxu' prietenului tau a vea gumele moi si al tau le are umflate bine , deaici si diferenta .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca senzatia de supravirare este accentuata,la un nivel in care te forteaza pe tine s-o controlezi sa nu se duca mai mult,atunci unghiul RAKE este afectat.

De regula este mai mic,si se poate depista intr-o oarecare masura,privind distanta dintre roata si carena inferioara. Daca distanta este mica,sau chiar atinge roata de carena,atunci clar moto a facut "poc" frontal.

 

Sau pur si simplu este o presiune incorecta in anvelopa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-au raspuns deja CMD si TNG la intrebare. Pe scurt, efectul de care vorbesti se produce cand motocicleta e coborata de nas. Adica sta mai aplecata de fata si ridicata de fund. Daca unghiul rotii fata e cel corect (adica nu e pocnita frontal), inseamna ca poti fie sa ai arcurile din furca prea moi (sau prea putin preload) fie furcile au fost ridicate in jug. Sunt de ajuns 3mm ca sa iti dea peste cap ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...