GabiButon Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 De, daca v-a trebuit k8 Eu la viteza maxima nu am treaba cu stock-ul k7-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e ok Am vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e okAm vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult In pozitia in care bratele sunt aproape intinse asa imi vine curentul de aer. Ti-am spus ca poate e si din cauza ca sunt cam inalt. Si am mers multi km intr-o zi...500-600km de mai multe ori chiar. La viteza de cruising, 100-130km\h, alternez pozitia "stand in maini" adica cu bratele tepene si drepte cu o pozitie ceva mai relazata a bratelor cand ma sprijin strangand rezervorul intre genunchi si trunchiul il tin din muschii lombari. Parbrizul stock pot sa spun ca avea avantajul ca in jur de 130-150km/h sa-mi "permita" sa ma las sprijinit de curentul de aer din fata si sa mai iau din incarcatura de pe maini. La accelerari si viteze mai mari raman doar in pozitia a 2-a aplecat un pic spre rezervor la inceput, si din ce in ce mai aplecat cu cat creste viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e okAm vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult da , dar am vazut si oameni care stau sub parpriz la 60km/h<sunt penali >cred ca fiecare in functie de viteza are pozitia sa<da de la 200 in sus cred ca toti suntem pe ''burta''> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 da, eu pe la 180-200 incep sa ma aplec,pana atunci nu ma deranjeaza f tare vantul.am parbriz serie si se simte, la 240-250+, e cam belea.simt ca ma da jos de pe motoreta,la topspeed am ajuns de multe ori, dar simt ca as mai castiga ceva viteza cu un parbriz race. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj Cred ca posesorii de GSXR compun un mic "popor ales" pt ca spre ex si eu am construit un crik ca al tau mai demult(in jur de 30 lei ma dus ), gagicile noastre sunt cele mai frumoase ,suntem mereu in centrul atentiei, posesori de yamaha aleg femeile cu c.u.r.u. mare , baietii cu releele de incarcat aaaa HONDA aleg femeile putin deformate si asa mai departe, desigur ma refer la baikari care aleg super-sport. Proectul meu pt iarna asta este garajul, vreau o nebunie, sa am acolo tot ce tine de motociclet, ekipament,scule, ceva ca o noptiera cu roti, cu tot ce tine de intretinre,deja am 1 luna de cand muncesc. O sa vin cu poze curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 si baietii care au Kawasaki cum se prezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 ei nu au timp de femei. e destul ca au kawa in garaj! oricum aia cu yamaha nu mi-a placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 si baietii care au Kawasaki cum se prezinta? aia nu se prezinta , in general au o problema cu pinionul de a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 clasic haide ma, ca astea dupa 2005 nu mai sunt asa fragile la cutie...cred(ma refer la speed) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Proprietarii de Honda sunt cei mai mandrii de motoretele lor....asta pana au descoperit ca la noul Fireblade tre sa faca plinul mai des la ulei decat la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 ei nu au timp de femei. e destul ca au kawa in garaj! oricum aia cu yamaha nu mi-a placut! Si cei care au si kawasaki si suzuki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Pai astia sunt speciali, pana la un anumit punct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Si cei care au si kawasaki si suzuki? Categoria asta are un intelect ridicat sau sunt pe calea cea buna. Si-au luat kawa si au gresit iar pentru a indrepta lucruriile si-au luat suzuki. calea deci e buna.. ai invatat mecanica la kawa,te-ai obisnuit cu ciclistica cu suzuki, cred ca esti in stare sa-ti iei yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 ovi..daca vei incepe sa vii in piste serioase la anul ..vei cunoaste adevarata forta suzuki, cu alte cuvinte ..vei vedea LUMINA cam asa sper sa iasa ..cu yoshimura single in loc de laser stealth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 fain arata. astept sa o vad terminata si sa vad cum te descurci cu ea . astept primavara,sper ca pana atunci sa-i iau carene de pista!. cam asa o sa arate Bafta multa cu pregatirea si pregateste-te de atacul kawa-yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) Suzuki este fata de casa,si frumoasa,si cuminte,si rea cand trebuie,si nu e nici parsiva,si nici nu se strica.Yamaha e ca o femeie frumoasa si perversa care inseala la greu,si te duce spre pierzanie.Si nu stiu de ce,dar marca Yamaha este predestinata accidentelor....Mie asta imi spune.Am avut 4 motociclete,dintre care una a fost Yamaha.La fel,ma ars si pe mine... Editat Decembrie 22, 2009 de classalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) daca reuesti sa o faci asa ..nu tre sa iti dau mai mult de 15 secunde in pista pe tur .. eu ar trebui sa imbunatatesc cu 3-5 secunde pe tur timpii .. kawa n'o sa poata sa ne atace ovi, va fi mereu in reparatii ..cred ca tresa cautam motor de rezerva ptr kawa ..iar daca trece de 25 grade sa nu se dea cu ea pe pista ca fierbe motorul rau Editat Decembrie 22, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Tinand cont de timpii personali pe toate circuitele unde am alergat timpii facuti pe kawa au fost muult mai buni decat cei facuti pe k5 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) cu o zecime 2 ? sa recunoastem ca nu mobrele noastre's limita .. Editat Decembrie 22, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tm83 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 stie cineva daca se potrivesc jantele de pe k8 pe k7 ???? Mesaj completat ma refer doar la cea din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 100% identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 stie cineva daca se potrivesc jantele de pe k8 pe k7 ???? Mesaj completat ma refer doar la cea din fata 54111-41G10-019 asta e reperul dat si la k7 si la k8<cum a spus si mac 100% identice> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tm83 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 mersi pt raspunsuri... azi mi-am luat o roata de k8 si urmeaza sa o pun pe k7 si vroiam sa fiu sigur ca nu am surprize .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 cu o zecime 2 ? sa recunoastem ca nu mobrele noastre's limita .. Cu mai mult de o zecime .....normal ca nu mobrele-s de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.