doctoroo Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Mac cum arata motoreta aia!!!! Cu prima ocazie cand ies din criza economica imi iau 2 K5 sau K6 de 1000...una de pista si una de strada. Si daca stiu ca dau 13.000 pe una cu cat mai putini km imi iau. E motoreta la care visez din timpul pubertatii chiar daca pe atunci nu aparuse nici k1 Nici nu stiu de ce suzuki a mai schimbat cu k7-k8 si k9...Eu as fi lasat k5 si as fi provocat toti ceilalti constructori sa scoata ceva mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) Ma faceti sa ma simt si eu bine...Am motoreta serioasa;)) Editat Decembrie 23, 2009 de classalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) Nici nu stiu de ce suzuki a mai schimbat cu k7-k8 si k9...Eu as fi lasat k5 si as fi provocat toti ceilalti constructori sa scoata ceva mai bun. Poate din cauza renumitelor probleme la cadru! http://motorstuff.wordpress.com/2009/02/08...ari-in-service/ http://www.suzukicycles.com/~/media/Recall...e%20Letter.ashx Editat Decembrie 23, 2009 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 nu are legatura cadrul cu noul model sunt 99% diverse ..reproiectata in intregime considera ca noul k9 e mult mai greu de pus la pct dpdv ciclistic ..in rest mai eficient ca un k7 care ramane mai usor de setat si exploatat curba de cuplu la motorul k9 1000 e de invidiat ptr toate supersportivele din circulatie .. Mesaj completat Mac cum arata motoreta aia!!!! Cu prima ocazie cand ies din criza economica imi iau 2 K5 sau K6 de 1000...una de pista si una de strada. Si daca stiu ca dau 13.000 pe una cu cat mai putini km imi iau. E motoreta la care visez din timpul pubertatii chiar daca pe atunci nu aparuse nici k1 Nici nu stiu de ce suzuki a mai schimbat cu k7-k8 si k9...Eu as fi lasat k5 si as fi provocat toti ceilalti constructori sa scoata ceva mai bun. k7 fata de k5 e mult mai eficient ..in pista nu se compara k7 are mult mai multa tractiune ..si motor sus in ture + 1000rpm fata de k5 pe strada sunt toate superbe ca sa vedeti superioritate cuplului ...cititi urmatoarele grafice RSV4, S1000RR BMW si K9 S1000 RR bmw ..care ca cifre absolute bate tot ..cai la roata cat un JET si k9 dupa spusele bancurilor de proba bidonul bmw are cam 10cai la roata in plus in versiune stoc ..E UN ABIS de putere fata de concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) Poate din cauza renumitelor probleme la cadru!http://motorstuff.wordpress.com/2009/02/08...ari-in-service/ http://www.suzukicycles.com/~/media/Recall...e%20Letter.ashx Sunt sigur ca acel cadru s-a rupt asa...din senin....fara ca motoreta sa fie trantita. Si ca alte marci de motorete nu au problema asta Si suzuki a facut o rechemare a motoretelor pentru inspectie. Doar unele serii fiind "afectate" Editat Decembrie 23, 2009 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) Sunt sigur ca acel cadru s-a rupt asa...din senin....fara ca motoreta sa fie trantita. Si ca alte marci de motorete nu au problema asta Exemplifica te rog, concret care marci de motoare mai au problema asta! Orice ai face cu motocicleta in anumite limite nu are voie sa iti crape cadru din senin. Poza cu motorul negru era al unui baiat din TM la caruia i-a pocnit cadrul in vara asta. Chiar nu am mai auzit de rechemari din cauza problemelor la cadru la ale firme, totusi parca era la un model mai vechi de Triumph(T595-1997). K5-K6 sunt renumite pentru aceasta grava problema de fabricatie, si in 2005 Suzuki au negat asta. De abia in 15.01.2009 au recunoscut oficial problema si au facut rechemarea. Au avut timp sa fie surprinsi destui motociclisti in acesti ani. Sunt unele probleme renumite ale unor marci, precum 1oooRR cu uleiul. Nu sunt un fan honda dar as prefera sa imi dispara uleiul din motor decat cadrul de sub mine. The 2005-2006 Suzuki GSXR-1000 has had reported cases of where the frame has fallen apart. This may be due to weak frame welds. Riding a bike with a serious malfunction, such as the weak frame welds on the Suzuki GSXR-1000, can cause severe injuries that will substantially alter your life, or sometimes result in death. Dar te linisteste faptul ca sunt firme ce se ocupa de acest lucru If a family member has died or you or a family member has been seriously injured while operating a Suzuki GSX-R1000 sport bike, the law firm of Rue & Ziffra, P.A., will see to it that your legal needs are fully and carefully represented. Editat Decembrie 23, 2009 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 cu suzuki se stie de mult ..iar rechemarile s'au facut de pe atunci deja nu in 2009 ) asta a fost funny evident in cursa pentru a le usura cat mai mult ..undeva s'a gresit in plus un cadru reparat de specialistii din strainatate e de 10 ori mai bun decat cel original fara defect ramane oricum un proiect si un motor super valid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) Exemplifica te rog, concret care marci de motoare mai au problema asta!Orice ai face cu motocicleta in anumite limite nu are voie sa iti crape cadru din senin. yamaha r1 2005...honda...kawa zx10r... Mesaj completat Si honda glodwing a avut o problema asemanatoare. Nu cred ca exista cadru care sub anumite conditii sa nu crape. Un wheelie pus jos mai tare...o trosneala cu un pom sau o masina...la suzuki s-a facut atata zgomot doar pentru ca au rechemat ei. Pana sa le recheme nu era mare scandal. Editat Decembrie 23, 2009 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) yamaha r1 2005...honda...kawa zx10r...Mesaj completat Si honda glodwing a avut o problema asemanatoare. Nu cred ca exista cadru care sub anumite conditii sa nu crape. Un wheelie pus jos mai tare...o trosneala cu un pom sau o masina...la suzuki s-a facut atata zgomot doar pentru ca au rechemat ei. Pana sa le recheme nu era mare scandal. yamaha nu a avut niciodata problema cu cadrul... nu s-a rupt nimanui in mers. chiar si la accidente se tine destul de bine. am eu r1 05 si crede-ma ca nu are nici o problema cu cadrul, m-am tavalit pe partea dreapta pe la 80km/h, cazatura dintr-un stoppie si mi s-a polizat un capac pe dreapta si plastice sparte. Editat Decembrie 23, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tm83 Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 yamaha r1 2005...honda...kawa zx10r...Mesaj completat Si honda glodwing a avut o problema asemanatoare. Nu cred ca exista cadru care sub anumite conditii sa nu crape. Un wheelie pus jos mai tare...o trosneala cu un pom sau o masina...la suzuki s-a facut atata zgomot doar pentru ca au rechemat ei. Pana sa le recheme nu era mare scandal. eu inca nu am auzit sa se rupa cadru la un wheelie lasat mai tare jos ... chiar sunt curios daca a existat asa ceva pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 eu inca nu am auzit sa se rupa cadru la un wheelie lasat mai tare jos ... chiar sunt curios daca a existat asa ceva pana acum clar ca e greu de crezut, in schimb mie mi s-a indoit odata tija de la un telescop-la un 1000rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 yamaha nu a avut niciodata problema cu cadrul... nu s-a rupt nimanui in mers. chiar si la accidente se tine destul de bine. am eu r1 05 si crede-ma ca nu are nici o problema cu cadrul, m-am tavalit pe partea dreapta pe la 80km/h, cazatura dintr-un stoppie si mi s-a polizat un capac pe dreapta si plastice sparte. Pai nu a zis nimeni ca Yamaha ar avea asemenea probleme in mod special...sau ca suzuki nu le are. Am vrut doar sa subliniez ca se pot intampla asemenea accidente oricui si faptul ca problema cu suzuki k5 e asa de cunoscuta se datoreaza doar faptului ca s-a facut acea rechemare... Am mai cautat pe google si am gasit o rechemare a unor Aprilia pentru probleme la bascula. Cat despre problema cu wheelie, nu am vrut sa zic ca de la un wheelie se rupe cadrul...ci de la zeci si sute de astfel de "procedee" aterizate incorect. La o simpla cautare tot pe google am gasit mai multe discutii pe tema asta...unii zic ca au vazut...altii ca au auzit...eu personal nu am vazut si nici nu as vrea sa vad si nici nu doresc numanui sa i se intample. Dar zic ca este posibil sa se intample asa ceva http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/ka...cked-frame.html http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?p=1346723 http://www.kawiforums.com/zx-9r/107849-wel...cked-frame.html http://www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl100...cked-frame.html http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=257635 http://yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=69625 http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=246201 In al doilea link la al 3-lea post de pe pagina aia unul povesteste despre niste cadre rupte de Yamaha fzr si cateva posturi mai jos de un cadru rupt de BMW 1200gs. In rest sunt povesti despre niste cadre de zx12r, yamaha r1, zx9r... De asemenea am vazut poze cu niste cadre rupte nu neaparat pe unde este sudura aia, dar tot in urma unor accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Cei care nu au Suzuki, nu ar trebuii sa se bucure prea tare, sau sa blameze foarte vehement pt ca nici ceilalti constructori nu sunt perfecti.....cum ar fi sa ti se blocheze de exemplu roata spate in mers la o superba Yamaha !!!??? http://www.ohiolemonlaw.com/mll-site/mll-yamaha-alert.html Nici Honda nu este "scutita" de surprize si nu vorbim de "de toti stiutul" regulator de incarcare http://www.motorcyclistonline.com/motorcyc...onda/index.html Cum ai reactiona daca te-ai pomenii in mers cu anvelopa spate plina de ulei la noul tau Kawa produs 2009 http://www.motorcyclistonline.com/motorcyc...saki/index.html Oare BMW-ul sa fie imun ???......neeeee http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-recalls.htm Si asta ce am spicuit in doar doua minute fara sa trec si la ceilalti constructori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 aoleo... de unde a plecat toata discutia?de la faptul ca ,, ,, k5 este un motor superb din toate punctele de vedere? nu va dati seama ca propietarii de honde nu mai puteau sa doarma noaptea linistiti si au trebuit sa ia masuri. drept urmare s-a hotarat; K5 nu e bun<de fapt nici un suzuki nu e bun>ca se rupe in DOUA doamne parsivi sunt unii P.S. nu mie rusine cu motorul meu indiferent de ce spun propietari de honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 aoleo... de unde a plecat toata discutia?de la faptul ca ,, ,, k5 este un motor superb din toate punctele de vedere?nu va dati seama ca propietarii de honde nu mai puteau sa doarma noaptea linistiti si au trebuit sa ia masuri. drept urmare s-a hotarat; K5 nu e bun<de fapt nici un suzuki nu e bun>ca se rupe in DOUA doamne parsivi sunt unii P.S. nu mie rusine cu motorul meu indiferent de ce spun propietari de honda pana in septembrie am avut 1000rr, acum am k8.fiecare imi place in felul ei, m-am bucurat si de honda iar acum sunt fericit cu suzuki.nu imi place sa gasesc "defecte", ci sa caut puncte tari.si fiecare din ele le are pe ale ei,cu siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 pana in septembrie am avut 1000rr, acum am k8.fiecare imi place in felul ei, m-am bucurat si de honda iar acum sunt fericit cu suzuki.nu imi place sa gasesc "defecte", ci sa caut puncte tari.si fiecare din ele le are pe ale ei,cu siguranta... nu am vrut sa lovesc in cineva anume, dar discutia a degenerat un pic la modul'' nu iti lua k5 ca se rupe''' lucru cam exagerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) nu am vrut sa lovesc in cineva anume, dar discutia a degenerat un pic la modul'' nu iti lua k5 ca se rupe''' lucru cam exagerat in 2005 am avut ocazia sa ma dau cat vreau eu cu un K5,era in primavara-vara daca mai tin bine minte...pe vremea aia ,aveam un r1 model 2000, pe carburator, destul de bunicel.pe langa suzuki, era ca o caruta .tare mi-a placut modelul ala, pacat ca proprietarul l-a facut zob-si intr-adevar,avea cadrul fisurat si ala dupa incident, s-a tavalit binisor cu el-fapt pt care devizul la casco a fost de vreo 8000. mie sincer tare mi-a placut motorul ala.apoi a venit K6-le, care tragea ca un bivol turbat, era si mai "nebun".totusi, k7-8 e peste ele, daca ar mai umbla putin la stabilitate japonezii, ar fi beton.oricum e beton. Editat Decembrie 23, 2009 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Ma scuzati ca intervin pe topicul vostru. Pozele cu cadrul rupt sunt dupa un highside pe circuit. Inclin sa-l cred pe mac. in plus un cadru reparat de specialistii din strainatate e de 10 ori mai bun decat cel original fara defect Campanii de recall au fost si o sa fie pt toate tipurile de motociclete. Ideal este sa previi, decat sa repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 toate au problemele lor evident iar defecte se manifesta doar la o anumita serie un amic din tm are sute de aterizari din wheelie fara probleme + cazaturi cu k8 1000 tine totul de calibrarea robotului de sudura ..shit happens oricum ..pana sa apara BMW cu puteri ALIENE la roata ..suzi rullz n'o fi cea mai frumoasa ..dar e cea care ma emotioneaza cel mai mult salivati putin le repet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 pare scump heheh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Cred ca s-au degenerat discutiile,toate marcile au avut probleme,sau asa zisele probleme.S-a glumit pe seama altor marci,una peste alta cred ca toate sunt bune,tot ce este japonez,cu plusurile sau minusurile aferente.Iar diferentele de putere,cred ca nu se simt asa usor,de mers,mai conteaza fizicul fiecaruia,si la sf de noroc.Normal ca daca-ti cumperi o cotoarba de motocicleta,si se strica la tine,dai vina pe firma,este o greseala.Cand iti iei ceva in mintile lui,nu are voie sa se intample ceva,sau poate esti tu ala ghinionistu.Valabil si la cele 4 marci germane de masini,in ultimul timp lupta a fost atat de acerba,in cat distanta dintre ei este f mica...So......Concluziile le trage fiecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>... Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca. Bafta! Editat Decembrie 27, 2009 de CostinALN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>... Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca. Bafta! Hopa. si acu zici ma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>... Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca. Bafta! Exact ce discutam,daca iti iei un k4 deja omorat,vei avea probleme cu el,daca-ti vei lua unul cat mai ingrijit,nu vei sti ce-s alea necazuri...Uitate sa fie vopseaua originala,sa aibe cat mai putini km,nu te zgarci la bani.Daca te zgarcesti,mai bine iei un model mai vechi,dar mai bine ingrijit.Sunt motoare din 2007 care sunt deja ,,modificate,,,si mai exista motoare din 2002,care timp de inca cel putin cativa ani,nu vad ce probleme ar avea.Tu decizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.