Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

yamaha r1 2005...honda...kawa zx10r...

Mesaj completat

Si honda glodwing a avut o problema asemanatoare. Nu cred ca exista cadru care sub anumite conditii sa nu crape. Un wheelie pus jos mai tare...o trosneala cu un pom sau o masina...la suzuki s-a facut atata zgomot doar pentru ca au rechemat ei. Pana sa le recheme nu era mare scandal.

 

 

eu inca nu am auzit sa se rupa cadru la un wheelie lasat mai tare jos ... chiar sunt curios daca a existat asa ceva pana acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu inca nu am auzit sa se rupa cadru la un wheelie lasat mai tare jos ... chiar sunt curios daca a existat asa ceva pana acum

 

clar ca e greu de crezut, in schimb mie mi s-a indoit odata tija de la un telescop-la un 1000rr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha nu a avut niciodata problema cu cadrul... nu s-a rupt nimanui in mers. chiar si la accidente se tine destul de bine. am eu r1 05 si crede-ma ca nu are nici o problema cu cadrul, m-am tavalit pe partea dreapta pe la 80km/h, cazatura dintr-un stoppie si mi s-a polizat un capac pe dreapta si plastice sparte.

 

Pai nu a zis nimeni ca Yamaha ar avea asemenea probleme in mod special...sau ca suzuki nu le are. Am vrut doar sa subliniez ca se pot intampla asemenea accidente oricui si faptul ca problema cu suzuki k5 e asa de cunoscuta se datoreaza doar faptului ca s-a facut acea rechemare...

Am mai cautat pe google si am gasit o rechemare a unor Aprilia pentru probleme la bascula.

Cat despre problema cu wheelie, nu am vrut sa zic ca de la un wheelie se rupe cadrul...ci de la zeci si sute de astfel de "procedee" aterizate incorect. La o simpla cautare tot pe google am gasit mai multe discutii pe tema asta...unii zic ca au vazut...altii ca au auzit...eu personal nu am vazut si nici nu as vrea sa vad si nici nu doresc numanui sa i se intample. Dar zic ca este posibil sa se intample asa ceva

 

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/ka...cked-frame.html

http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?p=1346723

http://www.kawiforums.com/zx-9r/107849-wel...cked-frame.html

http://www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl100...cked-frame.html

http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=257635

http://yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=69625

http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=246201

 

In al doilea link la al 3-lea post de pe pagina aia unul povesteste despre niste cadre rupte de Yamaha fzr si cateva posturi mai jos de un cadru rupt de BMW 1200gs. In rest sunt povesti despre niste cadre de zx12r, yamaha r1, zx9r...

De asemenea am vazut poze cu niste cadre rupte nu neaparat pe unde este sudura aia, dar tot in urma unor accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care nu au Suzuki, nu ar trebuii sa se bucure prea tare, sau sa blameze foarte vehement pt ca nici ceilalti constructori nu sunt perfecti.....cum ar fi sa ti se blocheze de exemplu roata spate in mers la o superba Yamaha !!!??? :D

 

http://www.ohiolemonlaw.com/mll-site/mll-yamaha-alert.html

 

Nici Honda nu este "scutita" de surprize si nu vorbim de "de toti stiutul" regulator de incarcare

 

http://www.motorcyclistonline.com/motorcyc...onda/index.html

 

Cum ai reactiona daca te-ai pomenii in mers cu anvelopa spate plina de ulei la noul tau Kawa produs 2009

 

http://www.motorcyclistonline.com/motorcyc...saki/index.html

 

Oare BMW-ul sa fie imun ???......neeeee

 

http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-recalls.htm

 

Si asta ce am spicuit in doar doua minute fara sa trec si la ceilalti constructori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleo... de unde a plecat toata discutia?de la faptul ca ,, ,, k5 este un motor superb din toate punctele de vedere?

nu va dati seama ca propietarii de honde nu mai puteau sa doarma noaptea linistiti si au trebuit sa ia masuri.

drept urmare s-a hotarat; K5 nu e bun<de fapt nici un suzuki nu e bun>ca se rupe in DOUA :D ;) :birthday:

doamne parsivi sunt unii

P.S. nu mie rusine cu motorul meu indiferent de ce spun propietari de honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleo... de unde a plecat toata discutia?de la faptul ca ,, ,, k5 este un motor superb din toate punctele de vedere?

nu va dati seama ca propietarii de honde nu mai puteau sa doarma noaptea linistiti si au trebuit sa ia masuri.

drept urmare s-a hotarat; K5 nu e bun<de fapt nici un suzuki nu e bun>ca se rupe in DOUA :D ;) :birthday:

doamne parsivi sunt unii

P.S. nu mie rusine cu motorul meu indiferent de ce spun propietari de honda

 

pana in septembrie am avut 1000rr, acum am k8.fiecare imi place in felul ei, m-am bucurat si de honda iar acum sunt fericit cu suzuki.nu imi place sa gasesc "defecte", ci sa caut puncte tari.si fiecare din ele le are pe ale ei,cu siguranta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana in septembrie am avut 1000rr, acum am k8.fiecare imi place in felul ei, m-am bucurat si de honda iar acum sunt fericit cu suzuki.nu imi place sa gasesc "defecte", ci sa caut puncte tari.si fiecare din ele le are pe ale ei,cu siguranta...

nu am vrut sa lovesc in cineva anume, dar discutia a degenerat un pic la modul'' nu iti lua k5 ca se rupe''' lucru cam exagerat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am vrut sa lovesc in cineva anume, dar discutia a degenerat un pic la modul'' nu iti lua k5 ca se rupe''' lucru cam exagerat

in 2005 am avut ocazia sa ma dau cat vreau eu cu un K5,era in primavara-vara daca mai tin bine minte...pe vremea aia ,aveam un r1 model 2000, pe carburator, destul de bunicel.pe langa suzuki, era ca o caruta .tare mi-a placut modelul ala, pacat ca proprietarul l-a facut zob-si intr-adevar,avea cadrul fisurat si ala dupa incident, s-a tavalit binisor cu el-fapt pt care devizul la casco a fost de vreo 8000.

mie sincer tare mi-a placut motorul ala.apoi a venit K6-le, care tragea ca un bivol turbat, era si mai "nebun".totusi, k7-8 e peste ele, daca ar mai umbla putin la stabilitate japonezii, ar fi beton.oricum e beton.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca intervin pe topicul vostru.

Pozele cu cadrul rupt sunt dupa un highside pe circuit.

 

 

Inclin sa-l cred pe mac.

in plus un cadru reparat de specialistii din strainatate e de 10 ori mai bun decat cel original fara defect :D

 

Campanii de recall au fost si o sa fie pt toate tipurile de motociclete. Ideal este sa previi, decat sa repari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate au problemele lor evident

iar defecte se manifesta doar la o anumita serie

un amic din tm are sute de aterizari din wheelie fara probleme + cazaturi cu k8 1000

tine totul de calibrarea robotului de sudura ..shit happens

 

oricum ..pana sa apara BMW cu puteri ALIENE la roata ..suzi rullz

n'o fi cea mai frumoasa ..dar e cea care ma emotioneaza cel mai mult

salivati putin

le repet :D

DSC00954.jpg

mia1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca s-au degenerat discutiile,toate marcile au avut probleme,sau asa zisele probleme.S-a glumit pe seama altor marci,una peste alta cred ca toate sunt bune,tot ce este japonez,cu plusurile sau minusurile aferente.Iar diferentele de putere,cred ca nu se simt asa usor,de mers,mai conteaza fizicul fiecaruia,si la sf de noroc.Normal ca daca-ti cumperi o cotoarba de motocicleta,si se strica la tine,dai vina pe firma,este o greseala.Cand iti iei ceva in mintile lui,nu are voie sa se intample ceva,sau poate esti tu ala ghinionistu.Valabil si la cele 4 marci germane de masini,in ultimul timp lupta a fost atat de acerba,in cat distanta dintre ei este f mica...So......Concluziile le trage fiecare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>...

 

Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca.

 

Bafta!

Editat de CostinALN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>...

 

Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca.

 

Bafta!

 

Hopa. :D si acu zici ma? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>...

 

Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca.

 

Bafta!

Exact ce discutam,daca iti iei un k4 deja omorat,vei avea probleme cu el,daca-ti vei lua unul cat mai ingrijit,nu vei sti ce-s alea necazuri...Uitate sa fie vopseaua originala,sa aibe cat mai putini km,nu te zgarci la bani.Daca te zgarcesti,mai bine iei un model mai vechi,dar mai bine ingrijit.Sunt motoare din 2007 care sunt deja ,,modificate,,,si mai exista motoare din 2002,care timp de inca cel putin cativa ani,nu vad ce probleme ar avea.Tu decizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a lasat mosu' linga brad un cadou pentru mobra(mie nu mi-a adus nimic nesimtitu),o instalatie xenon pentru ambele faze.Toate bune si frumoase pina cand am mers fericit sa instalez xenoanele la mobra,dar...DANG

Se vad mufele de la far nu am reusit sa scot becurile pe acolo pentru ca nu aveam spatiu de ,,manevra''.M-am mai holbat si am ajuns la concluzia ca trebuie sa demotez carena fata cu tot cu far.Entuziasmat am inceput sa scot suruburile....toate suruburile,am demontat si oglinzile iar cand am terminat de surubarit am incercat sa scot carena,surpriza..da' nici de a dracu nu vroia sa iasa.M-am mai uitat eu precum curca-n lemne si am vazut ca farul e prins de carena in patru sububuri si am dat cu presupusul ca mai intai trebuie sa scot carena si dupa aia farul pentru ca nu am reusit sa scot carena cu tot cu far cand am incercat.Din pacate am avut o singura surubelnita si nu am reusit sa desfac acele patru suruburi.

Intrebarea care este,cine si-a schimbat becurile sa imi spuna si mie cum sa procedez pentru ca eu mi-am c-am prins urechile si nu prea ma descurc,am uitat sa va spun ca am un

K3.Cine stie va rog sa imi spuneti sau lasati un nr de telefon pe pm si sa sun sa imi explicati si mie....ingineria

MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 :)

dupa cum am mai spus nu mie rusine cu sradul meu si suntem o gramada pe aici cu mobre mai vechi de 2000<nustu cum ai trs tu concluzia asta :love: >

Mesaj completat

Mi-a lasat mosu' linga brad un cadou pentru mobra(mie nu mi-a adus nimic nesimtitu),o instalatie xenon pentru ambele faze.Toate bune si frumoase pina cand am mers fericit sa instalez xenoanele la mobra,dar...DANG

Se vad mufele de la far nu am reusit sa scot becurile pe acolo pentru ca nu aveam spatiu de ,,manevra''.M-am mai holbat si am ajuns la concluzia ca trebuie sa demotez carena fata cu tot cu far.Entuziasmat am inceput sa scot suruburile....toate suruburile,am demontat si oglinzile iar cand am terminat de surubarit am incercat sa scot carena,surpriza..da' nici de a dracu nu vroia sa iasa.M-am mai uitat eu precum curca-n lemne si am vazut ca farul e prins de carena in patru sububuri si am dat cu presupusul ca mai intai trebuie sa scot carena si dupa aia farul pentru ca nu am reusit sa scot carena cu tot cu far cand am incercat.Din pacate am avut o singura surubelnita si nu am reusit sa desfac acele patru suruburi.

Intrebarea care este,cine si-a schimbat becurile sa imi spuna si mie cum sa procedez pentru ca eu mi-am c-am prins urechile si nu prea ma descurc,am uitat sa va spun ca am un

K3.Cine stie va rog sa imi spuneti sau lasati un nr de telefon pe pm si sa sun sa imi explicati si mie....ingineria

MULTUMESC

e un pic mai dificil

becurile au un adaptor in care se baga<cel putin la srad-uri>iar xenonul ca sa stea trebuie ''ingrosat' putin spatele becului<eu am facut asta cu o bucata mica de furtun+banda de izolat, <daca nu fixezi becul bine o sa-ti bata ca draku>

 

acum carena fata nu e musai s-o dai jos dar daca vrei neaparat cred ca cel mai simplu este s-o desfaci cu tot cu bord<de fapt suport de bord>daca nu iti dai seama sunama cand esti langa ea si iti explic mai bine<0723641606>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am spus 2002 nu m-am referit exact la anu asta,pot fi si mai vechi ,eu am avut Srad din 99,si nu pot spune ca am avut probleme cu el,sau ce am avut a fost ceva minor si necostisitor,dar era destul de ok ptr 99,nu suferise ,,accidente,,.Posesorul lui e multumit si acum de el...Deci se poate...Ma refer ca nu numai anul conteaza,la noi e mentalitatea sa fie cat mai nou..nu conteaza starea...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce discutam,daca iti iei un k4 deja omorat,vei avea probleme cu el,daca-ti vei lua unul cat mai ingrijit,nu vei sti ce-s alea necazuri...Uitate sa fie vopseaua originala,sa aibe cat mai putini km,nu te zgarci la bani.Daca te zgarcesti,mai bine iei un model mai vechi,dar mai bine ingrijit.Sunt motoare din 2007 care sunt deja ,,modificate,,,si mai exista motoare din 2002,care timp de inca cel putin cativa ani,nu vad ce probleme ar avea.Tu decizi.

Ideea nu e sa imi iau un k4 omorat, zic eu ca la ce am vazut pe net la 4000euro gasesc unu bunicel.Am intrebat daca au ele probleme comune sa zic asa.

Mesaj completat

da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 :love:

Pentru ca am avut o motocicleta de 125 noua si nu vreau sa mai fac greseala de a pierde 3000euro in 2 ani , asa ca imi iau una mai veche(3-4-5 ani ca am spus minim k4) care costa mai putin decat am dat eu pe 125`u meu acum 2 ani si la o posibila revanzare sa nu mai pierd asa de multi bani ca totusi pe vremea asta banii nu mai cresc in pom...

 

Asa pur si simplu pot sa imi iau k10 de ex. dar peste 2 ani sa pierd jumatate din valoarea lui ceea ce am patit si la 125 ceea ce nu imi convine.

Editat de CostinALN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca multi umbla cu cioara vopsita ! Daca nu te pricepi sau chiar daca da ,e recomandabil sa iei pe cineva cu tine -pt o a doua pare !Si nu cere sfaturi/opinii de la femei..never ever :love:

Si mootciletele Suzuki sunt fiabile ,chiar foarte ! Spre exK4 de 600 pe care ai pus tu ochii ,se spune ca ar avea ceva probleme electrice ,eu am un astfel de model si n-am intampinat nicio problema.La k1 tot asa se spunea ,am avut si modelul ala-nicimacar un bec ars.Pot spune ca am avut noroc ,e adevarat ca nu m-am zgarcit la bani nici la cumparare nici la intretinere :)

post-19031-1261996898_thumb.jpg

post-19031-1261996916_thumb.jpg

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o alegere buna gsxr.... cea mai buna! :love:

 

@serious sam: carbonul de pe capacul de alternator e doar folie sau e ceva mai serious?

Mesaj completat

wowowowowow!!!!! sunt super membru sa moara ma-sa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca multi umbla cu cioara vopsita ! Daca nu te pricepi sau chiar daca da ,e recomandabil sa iei pe cineva cu tine -pt o a doua pare !Si nu cere sfaturi/opinii de la femei..never ever :love:

Si mootciletele Suzuki sunt fiabile ,chiar foarte ! Spre exK4 de 600 pe care ai pus tu ochii ,se spune ca ar avea ceva probleme electrice ,eu am un astfel de model si n-am intampinat nicio problema.La k1 tot asa se spunea ,am avut si modelul ala-nicimacar un bec ars.Pot spune ca am avut noroc ,e adevarat ca nu m-am zgarcit la bani nici la cumparare nici la intretinere :)

O sa merg cu tatal meu ca are si el niste experienta...deh motociclist vechi. Asta ma interesa daca au avut probleme , nu cazuri izolate ca asa am mai intanlit la multe modele. Multumesc mult pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...