sandu07 Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Mi-a lasat mosu' linga brad un cadou pentru mobra(mie nu mi-a adus nimic nesimtitu),o instalatie xenon pentru ambele faze.Toate bune si frumoase pina cand am mers fericit sa instalez xenoanele la mobra,dar...DANG Se vad mufele de la far nu am reusit sa scot becurile pe acolo pentru ca nu aveam spatiu de ,,manevra''.M-am mai holbat si am ajuns la concluzia ca trebuie sa demotez carena fata cu tot cu far.Entuziasmat am inceput sa scot suruburile....toate suruburile,am demontat si oglinzile iar cand am terminat de surubarit am incercat sa scot carena,surpriza..da' nici de a dracu nu vroia sa iasa.M-am mai uitat eu precum curca-n lemne si am vazut ca farul e prins de carena in patru sububuri si am dat cu presupusul ca mai intai trebuie sa scot carena si dupa aia farul pentru ca nu am reusit sa scot carena cu tot cu far cand am incercat.Din pacate am avut o singura surubelnita si nu am reusit sa desfac acele patru suruburi. Intrebarea care este,cine si-a schimbat becurile sa imi spuna si mie cum sa procedez pentru ca eu mi-am c-am prins urechile si nu prea ma descurc,am uitat sa va spun ca am un K3.Cine stie va rog sa imi spuneti sau lasati un nr de telefon pe pm si sa sun sa imi explicati si mie....ingineria MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 dupa cum am mai spus nu mie rusine cu sradul meu si suntem o gramada pe aici cu mobre mai vechi de 2000<nustu cum ai trs tu concluzia asta > Mesaj completat Mi-a lasat mosu' linga brad un cadou pentru mobra(mie nu mi-a adus nimic nesimtitu),o instalatie xenon pentru ambele faze.Toate bune si frumoase pina cand am mers fericit sa instalez xenoanele la mobra,dar...DANGSe vad mufele de la far nu am reusit sa scot becurile pe acolo pentru ca nu aveam spatiu de ,,manevra''.M-am mai holbat si am ajuns la concluzia ca trebuie sa demotez carena fata cu tot cu far.Entuziasmat am inceput sa scot suruburile....toate suruburile,am demontat si oglinzile iar cand am terminat de surubarit am incercat sa scot carena,surpriza..da' nici de a dracu nu vroia sa iasa.M-am mai uitat eu precum curca-n lemne si am vazut ca farul e prins de carena in patru sububuri si am dat cu presupusul ca mai intai trebuie sa scot carena si dupa aia farul pentru ca nu am reusit sa scot carena cu tot cu far cand am incercat.Din pacate am avut o singura surubelnita si nu am reusit sa desfac acele patru suruburi. Intrebarea care este,cine si-a schimbat becurile sa imi spuna si mie cum sa procedez pentru ca eu mi-am c-am prins urechile si nu prea ma descurc,am uitat sa va spun ca am un K3.Cine stie va rog sa imi spuneti sau lasati un nr de telefon pe pm si sa sun sa imi explicati si mie....ingineria MULTUMESC e un pic mai dificil becurile au un adaptor in care se baga<cel putin la srad-uri>iar xenonul ca sa stea trebuie ''ingrosat' putin spatele becului<eu am facut asta cu o bucata mica de furtun+banda de izolat, <daca nu fixezi becul bine o sa-ti bata ca draku> acum carena fata nu e musai s-o dai jos dar daca vrei neaparat cred ca cel mai simplu este s-o desfaci cu tot cu bord<de fapt suport de bord>daca nu iti dai seama sunama cand esti langa ea si iti explic mai bine<0723641606> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Cand am spus 2002 nu m-am referit exact la anu asta,pot fi si mai vechi ,eu am avut Srad din 99,si nu pot spune ca am avut probleme cu el,sau ce am avut a fost ceva minor si necostisitor,dar era destul de ok ptr 99,nu suferise ,,accidente,,.Posesorul lui e multumit si acum de el...Deci se poate...Ma refer ca nu numai anul conteaza,la noi e mentalitatea sa fie cat mai nou..nu conteaza starea...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Exact ce discutam,daca iti iei un k4 deja omorat,vei avea probleme cu el,daca-ti vei lua unul cat mai ingrijit,nu vei sti ce-s alea necazuri...Uitate sa fie vopseaua originala,sa aibe cat mai putini km,nu te zgarci la bani.Daca te zgarcesti,mai bine iei un model mai vechi,dar mai bine ingrijit.Sunt motoare din 2007 care sunt deja ,,modificate,,,si mai exista motoare din 2002,care timp de inca cel putin cativa ani,nu vad ce probleme ar avea.Tu decizi. Ideea nu e sa imi iau un k4 omorat, zic eu ca la ce am vazut pe net la 4000euro gasesc unu bunicel.Am intrebat daca au ele probleme comune sa zic asa. Mesaj completat da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 Pentru ca am avut o motocicleta de 125 noua si nu vreau sa mai fac greseala de a pierde 3000euro in 2 ani , asa ca imi iau una mai veche(3-4-5 ani ca am spus minim k4) care costa mai putin decat am dat eu pe 125`u meu acum 2 ani si la o posibila revanzare sa nu mai pierd asa de multi bani ca totusi pe vremea asta banii nu mai cresc in pom... Asa pur si simplu pot sa imi iau k10 de ex. dar peste 2 ani sa pierd jumatate din valoarea lui ceea ce am patit si la 125 ceea ce nu imi convine. Editat Decembrie 27, 2009 de CostinALN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Vezi ca multi umbla cu cioara vopsita ! Daca nu te pricepi sau chiar daca da ,e recomandabil sa iei pe cineva cu tine -pt o a doua pare !Si nu cere sfaturi/opinii de la femei..never ever Si mootciletele Suzuki sunt fiabile ,chiar foarte ! Spre exK4 de 600 pe care ai pus tu ochii ,se spune ca ar avea ceva probleme electrice ,eu am un astfel de model si n-am intampinat nicio problema.La k1 tot asa se spunea ,am avut si modelul ala-nicimacar un bec ars.Pot spune ca am avut noroc ,e adevarat ca nu m-am zgarcit la bani nici la cumparare nici la intretinere Editat Decembrie 28, 2009 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 e o alegere buna gsxr.... cea mai buna! @serious sam: carbonul de pe capacul de alternator e doar folie sau e ceva mai serious? Mesaj completat wowowowowow!!!!! sunt super membru sa moara ma-sa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Vezi ca multi umbla cu cioara vopsita ! Daca nu te pricepi sau chiar daca da ,e recomandabil sa iei pe cineva cu tine -pt o a doua pare !Si nu cere sfaturi/opinii de la femei..never ever Si mootciletele Suzuki sunt fiabile ,chiar foarte ! Spre exK4 de 600 pe care ai pus tu ochii ,se spune ca ar avea ceva probleme electrice ,eu am un astfel de model si n-am intampinat nicio problema.La k1 tot asa se spunea ,am avut si modelul ala-nicimacar un bec ars.Pot spune ca am avut noroc ,e adevarat ca nu m-am zgarcit la bani nici la cumparare nici la intretinere O sa merg cu tatal meu ca are si el niste experienta...deh motociclist vechi. Asta ma interesa daca au avut probleme , nu cazuri izolate ca asa am mai intanlit la multe modele. Multumesc mult pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Pe langa tatal tau,ideal ar fi sa mai iei pe cineva care a avut chiar modelul vrut de tine.Stie sa se uite exact unde trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Pe langa tatal tau,ideal ar fi sa mai iei pe cineva care a avut chiar modelul vrut de tine.Stie sa se uite exact unde trebuie... ok, asa am sa fac, multumesc pentru sfaturi. PS. Cat ai dat pe k5`ul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 In iulie 4900E.Dar motoreta avea 6mii de km reali.Si erau reali.Dar de atunci au fost pe net oferte si mai bune.Trebuie avut rabdare si cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 In iulie 4900E.Dar motoreta avea 6mii de km reali.Si erau reali.Dar de atunci au fost pe net oferte si mai bune.Trebuie avut rabdare si cautat! Si noroc. Foarte bine intretinuta...Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 srad 750 din 96,batranica lu tata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 Si noroc. Foarte bine intretinuta...Sa o stapanesti sanatos! Pe forumul asta as putea sa-ti recomand doua,dintre care una o stiu sigur ca e beton,dar nu as vrea sa fac reclama,sau sa crezi ca ma avantajeaza pe mine ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 srad 750 din 96,batranica lu tata se tin bine daca ai grija de ele , sunt motoare f bune . al meu din 2000 si nu am ce sa-i reprosez (inca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Pai naiba,din 3 motociclete Suzuki care le-am avut, cu niciuna nu am avut probleme.Deci...Clar am toata incredderea in ei,mi-am castigat-o 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 sal am si eu obaba din 94 si nu ma plang inca are 56000 de mii o intretin mai rau ca pe nevasta o am de noua fara probleme dar am grija de ea Mesaj completat Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>... Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca. Bafta! sal depinde de ca bani dispui 600 prea usor se ridica repede 750 daca esti stapan pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Editat Ianuarie 5, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 salutari in curand sper sa ma alatur grupului detinatilor de GSX-R (ar fi una mica de 600) din 2002 din pacate momentan necesita ceva reparatii - iar inainte de a o cumpara vreau sa imi fac o idee de cat m-ar ajunge niste piese aripa fata - far si parbriz - vinde cineva? astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 asa la primul ochi as zice vreo 300E daca gasesti piese second... eu am dat pe far sh 200E anul trecut, parbriz stoc cred ca gasesti pe la 30-50E, iar aripa fata pe la 60E fibra de sticla sau 150E fibra de carbon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) asa la primul ochi as zice vreo 300E daca gasesti piese second... eu am dat pe far sh 200E anul trecut, parbriz stoc cred ca gasesti pe la 30-50E, iar aripa fata pe la 60E fibra de sticla sau 150E fibra de carbon... sarumana far am gasit la 200 aripa la 40 - parbizul 30 iar carena fata (150-200) in functie de stare Editat Ianuarie 6, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 nu pot decat sa te felicit pentru alegere heheh pune niste poze cu o blonda in costum de baie pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 nu pot decat sa te felicit pentru alegere hehehpune niste poze cu o blonda in costum de baie pe motor e buna? Mesaj completat nu pot decat sa te felicit pentru alegere hehehpune niste poze cu o blonda in costum de baie pe motor referitor la alegere - ei bine nu e chiar o alegere dupa ce m-am trezit intr-o dimineata de octombrie cu top-case-ul in mana si fara motoreta (il cumparase cu o zi inainte) a cum ideea de a cumpara un motor nu mai tine de preferinte - dorinte - vise - mai degraba necesitate vin de pe ZZR - fiind sport touring - am evitat sa ma sui pe GSX-R - pe motivul este SS am inceput la 125 - am trecut la 250 - apoi la 400 - si as fi vrut sa trec pe un 600 dar tot aceeasi categorie (mai domoala) desi am fost mereu am vrut un GSX-R de 750 (k3 parca)- asa cum vedeam pe circuit nu am avut niciodata curajul sa ma sui pe un SS din lipsa de experienta (am conceptul - incet si bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) pareri Pro\Contra anvelope Pirelli Angel ? Editat Ianuarie 6, 2010 de paul89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 hehehe, da, e buna poza Daca mergi pe un ss nu trebuie neaparat sa mergi (ca) pe circuit... Alegere sau intamplare sigur o sa iti placa gsxr. Despre pirelli astea eu stiu ca ar fi mai dure. Adica banuiesc ca sunt ok atat timp cat nu faci curse sau mergi prea agresiv. Plus ca probabil se uzeaza mai greu. Sincer desenul ala nu mi se pare nici prea evident nici prea interesant.... Adica nici nu cred ca il vede nimeni si chiar daca l-ar vedea.... Eu am dunlop d208rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) hehehe, da, e buna poza Daca mergi pe un ss nu trebuie neaparat sa mergi (ca) pe circuit... Alegere sau intamplare sigur o sa iti placa gsxr. Despre pirelli astea eu stiu ca ar fi mai dure. Adica banuiesc ca sunt ok atat timp cat nu faci curse sau mergi prea agresiv. Plus ca probabil se uzeaza mai greu. Sincer desenul ala nu mi se pare nici prea evident nici prea interesant.... Adica nici nu cred ca il vede nimeni si chiar daca l-ar vedea.... Eu am dunlop d208rr. Record mondial ,rezista 15.000 km anvelopele Suzuki is the best Editat Ianuarie 6, 2010 de paul89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.