ady_viteza Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 esti sigur ca e o exagerare ? oare daca producatorul recomanda 180 si tu pui 190 ,oare nu scade suprafata de contact pt ca devine mai "ascutit" cauciucul ? Eu m-am exprimat clar unde folosesc anvelopa de 190....insa pentru strada raman la aceeasi parere....foarte putini vor simti diferenta...si doar cei care stiu sa mearga pe curbe....pe linie dreapta nu se simte nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Eu am mers cu 190 pe spate(asa venind motorul) si am simtit destul de mare disconfort pe curbe! nu mi-a placut deloc ciclistica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) oare daca producatorul recomanda 180 si tu pui 190 ,oare nu scade suprafata de contact pt ca devine mai "ascutit" cauciucul ? Nu. In orice caz ciclistica depinde de atat de multi factori incat orice incepator sau motociclist mediu nu o sa simta diferente prea mari pe asfaltul tarii noastre. Pana la dimensiunea caucicului mai sunt de reglat suspensiile pentru greutatea lui, presiunea din roti, temperatura asfaltului si cauciucului, pozitia pilotului in sa si poate inca cateva lucruri. Nu zice nimeni ca nu este diferenta, dar in cazul celui care a intrebat poate sa mearga linistit. Si daca ar simti vreo diferenta unde o sa simta? Ca banuiesc ca nu merge 50 de km cu 180 si apoi trece pe 190 si iar inapoi dupa 50 de km. Deci daca se obisnuieste cu aia 190 poa' sa mearga fara griji. Tehnologia cauciucurilor si a ciclisticii motoretei in stare acceptabila depaseste cu mult abilitatea oricarui motociclist "stradal". Probabil cei care simt diferente merg foarte tare pe strada, sau au un talent mai mare la motoretism...sau doar e efect placebo. Editat Februarie 9, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) esti sigur ca e o exagerare ? oare daca producatorul recomanda 180 si tu pui 190 ,oare nu scade suprafata de contact pt ca devine mai "ascutit" cauciucul ? nu am zis ca e bine,daca zice 180 tre sa pui 180 dar daca omul a pus 190 nu e nici un bai,e vorba de 1 cm ,se curbeaza daca pui 190 pe janta pt 160, si chiar daca se curbeaza nu se va schimba "drastic" ciclistica poate "nenea rosi" isi va da seama sau vreun pilot care alearga la moto gp,sbk etc , dar ma mir ca "si un incepator" sa simta asta parerea mea...si alui doctoroo dupa cum vad Editat Februarie 9, 2010 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 dupa cum am mai spus, nici eu nu cred ca va simti o diferenta in cazul asta. In schimb este o diferenta enorma la inaltimea cauciucului adica 180/50 ii foarte diferit de 180/55. Am facut schimbul asta cand aveam abia 2-3 mii de kilometri. Cu primul luptam sa inclin motorul, cu al 2-lea doar putin countersteering si se culca frumos pe curba. garantez ca nu e nici un efect placebo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Si eu folosesc 190 pe spate, am iesit extrem de rar pe strada si nu am simtit nici macar o diferenta.....pe circuit la "nivelul" meu de "tataitza" la fel, nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 bai se apropie noul seson<desi nu s-ar spune cu zapada asta>si nu s-a rezolvat nimic cu aripa spate. eu personal vreau neaparat una dar nu am gasit nicaieri pt anul meu<gsxr600 96-00>stiie cineva ceva vro marca unde as putea gasii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 bai se apropie noul seson<desi nu s-ar spune cu zapada asta>si nu s-a rezolvat nimic cu aripa spate. eu personal vreau neaparat una dar nu am gasit nicaieri pt anul meu<gsxr600 96-00>stiie cineva ceva vro marca unde as putea gasii? For model: Suzuki GSX-R 600 Year: 1997 - 2000.....dar e scumpa:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 bai se apropie noul seson<desi nu s-ar spune cu zapada asta>si nu s-a rezolvat nimic cu aripa spate. eu personal vreau neaparat una dar nu am gasit nicaieri pt anul meu<gsxr600 96-00>stiie cineva ceva vro marca unde as putea gasii? ebay taica...ebay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 daca stii sa mergi e mai bun 190 decat 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 eu merg cu 220 doar fraierii merg cu 190..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 eu merg cu 220 doar fraierii merg cu 190..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Nu. In orice caz ciclistica depinde de atat de multi factori incat orice incepator sau motociclist mediu nu o sa simta diferente prea mari pe asfaltul tarii noastre. Pana la dimensiunea caucicului mai sunt de reglat suspensiile pentru greutatea lui, presiunea din roti, temperatura asfaltului si cauciucului, pozitia pilotului in sa si poate inca cateva lucruri. Nu zice nimeni ca nu este diferenta, dar in cazul celui care a intrebat poate sa mearga linistit. Si daca ar simti vreo diferenta unde o sa simta? Ca banuiesc ca nu merge 50 de km cu 180 si apoi trece pe 190 si iar inapoi dupa 50 de km. Deci daca se obisnuieste cu aia 190 poa' sa mearga fara griji. Tehnologia cauciucurilor si a ciclisticii motoretei in stare acceptabila depaseste cu mult abilitatea oricarui motociclist "stradal". Probabil cei care simt diferente merg foarte tare pe strada, sau au un talent mai mare la motoretism...sau doar e efect placebo. Nu merg nici foarte tare si nu sunt nici vreun talent nedescoperit, si totusi am simtit cat afecteaza ciclistica un cauciuc mai lat. Baiatul acela daca se obisnuieste cu 190, se obisnuieste prost ! Anyway, observ ca parerile sunt impartite, asa ca nu are rost sa ne contrazicem aiurea. Fiecare merge cum crede ca e mai bine... Salutare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 For model: Suzuki GSX-R 600 Year: 1997 - 2000.....dar e scumpa:( da-mi si mie mai multe detalii<ce inseamna scumpa si unde ai gasito> iar despre ebay nu am cumparat niciodata de pe el si nici nu stiu cu plata cum se face<prefer firme din romanica cu plata la livrare<mai crestem si noi pib-ul>> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 daca stii sa mergi e mai bun 190 decat 180 show us the path! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 orice fata stie ca mai mare = mai bun, chiar daca unele nu vor sa recunoasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 da-mi si mie mai multe detalii<ce inseamna scumpa si unde ai gasito> iar despre ebay nu am cumparat niciodata de pe el si nici nu stiu cu plata cum se face<prefer firme din romanica cu plata la livrare<mai crestem si noi pib-ul>> Cauta pe forum pentru ca sunt baieti care aduc de pe ebay....si chiar baieti de treaba care aduc cu un comision minim (o bere...un suc). Uite aici: /index.php?...mparaturi+e-bay /index.php?...mparaturi+e-bay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Nu merg nici foarte tare si nu sunt nici vreun talent nedescoperit, si totusi am simtit cat afecteaza ciclistica un cauciuc mai lat. Baiatul acela daca se obisnuieste cu 190, se obisnuieste prost ! Anyway, observ ca parerile sunt impartite, asa ca nu are rost sa ne contrazicem aiurea. Fiecare merge cum crede ca e mai bine... Salutare ! ciclistica nu prea are cum sa o afecteze un cauciuc mai lat.poate un cauciuc mai inalt in talon o afecteaza da nu se simte aia.am pe 600 cauciuc de 190 si diferenta o simti cand ajungi sa inclini motoru pana cand ajungi la capatul cauciucului.nu mai dramatizati atata treaba cu 180 si 190 ca schimba ciclistica in asa fel incat sa simti.cum zicea cineva mai sus sunt prea multi factori care influenteaza ciclistica ca sa zici ca simti diferenta unui cauciuc mai lat cu 0.5 cm pe o parte si 0.5 cm pe cealalta fata de cauciucul original.creca la voi e mai mult chestie de autosugestie.SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Aici gresesti. Ciclistica motocicletei se schimba drastic si cred ca si un incepator simte diferentele. Am spus-o mereu si inca imi sustin ideea: NU RECOMAND SCHIMBAREA ANVELOPELOR CU UNELE DE DIMENSIUNI MAI MARI. eu am schimbat culoarea la jante,ei ,de atunci ciclistica motorului meu e distrusa,am crezut ca e doar in mintea mea si am dat motorul unui prieten de-al meu ,incepator, cand sa intors din probe ,vizibil ravasit mi-a zis ca ciclistica e varza din cauza culorii schimbate............hai ma mai lasati prostiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut , care sunt caii fiecarei categorii din "suzuki drive mode selector" la gsx-r de 750 (modelele dupa 2008 ca doar ele au).Una are full power adica 150 , celelalte 2 cat au?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut , care sunt caii fiecarei categorii din "suzuki drive mode selector" la gsx-r de 750 (modelele dupa 2008 ca doar ele au).Una are full power adica 150 , celelalte 2 cat au?.. A : 100% B : 80% C : 60% Dar daca il fixezi de exemplu pe C si opresti motorul cand il pornesti el e setat pe A ,deci trebuie iar sa il fixezi pe C ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 A : 100%B : 80% C : 60% Dar daca il fixezi de exemplu pe C si opresti motorul cand il pornesti el e setat pe A ,deci trebuie iar sa il fixezi pe C ! e mai mult ceva de genul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) ce tare! o dati in discuti pe aici despre gume de 180 si 190 de parca voi ati fi marii piloti din superbike sau va intreceti care ajunge primu in mol la cafea?! mai bine vb despre compozitia gumelor decat marimea lor Editat Februarie 16, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 ce tare! o dati in discuti pe aici despre gume de 180 si 190 de parca voi ati fi marii piloti din superbike sau va intreceti care ajunge primu in mol la cafea?!mai bine vb despre compozitia gumelor decat marimea lor Ai dreptate...avand in vedere ca niciunul dintre noi nu este pilot sbk si cam vreo 75% mergem doar pe strada, ar trebui sa vorbim despre ce pitzi am impresionat la terasa din centru...iar daca cineva intreaba ceva despre motoretism sa il luam la misto, adica de ce ne jigneste cu asemenea intrebari...pe vreun smardoi din coltul blocului l-ar intreaba de Eminescu?....pe blonda lui bote ar intreba-o despre legile electricitatii?...pe Nutzi Udrea ar intreba-o despre presedintele Norvegiei....atunci cum naiba sa ne intrebe pe noi despre motoretism cand sunt atatea alte subiecte de discutat. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Ai dreptate...avand in vedere ca niciunul dintre noi nu este pilot sbk si cam vreo 75% mergem doar pe strada, ar trebui sa vorbim despre ce pitzi am impresionat la terasa din centru...iar daca cineva intreaba ceva despre motoretism sa il luam la misto, adica de ce ne jigneste cu asemenea intrebari...pe vreun smardoi din coltul blocului l-ar intreaba de Eminescu?....pe blonda lui bote ar intreba-o despre legile electricitatii?...pe Nutzi Udrea ar intreba-o despre presedintele Norvegiei....atunci cum naiba sa ne intrebe pe noi despre motoretism cand sunt atatea alte subiecte de discutat. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.