pantera2006 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 daca stii sa mergi e mai bun 190 decat 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 eu merg cu 220 doar fraierii merg cu 190..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 eu merg cu 220 doar fraierii merg cu 190..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Nu. In orice caz ciclistica depinde de atat de multi factori incat orice incepator sau motociclist mediu nu o sa simta diferente prea mari pe asfaltul tarii noastre. Pana la dimensiunea caucicului mai sunt de reglat suspensiile pentru greutatea lui, presiunea din roti, temperatura asfaltului si cauciucului, pozitia pilotului in sa si poate inca cateva lucruri. Nu zice nimeni ca nu este diferenta, dar in cazul celui care a intrebat poate sa mearga linistit. Si daca ar simti vreo diferenta unde o sa simta? Ca banuiesc ca nu merge 50 de km cu 180 si apoi trece pe 190 si iar inapoi dupa 50 de km. Deci daca se obisnuieste cu aia 190 poa' sa mearga fara griji. Tehnologia cauciucurilor si a ciclisticii motoretei in stare acceptabila depaseste cu mult abilitatea oricarui motociclist "stradal". Probabil cei care simt diferente merg foarte tare pe strada, sau au un talent mai mare la motoretism...sau doar e efect placebo. Nu merg nici foarte tare si nu sunt nici vreun talent nedescoperit, si totusi am simtit cat afecteaza ciclistica un cauciuc mai lat. Baiatul acela daca se obisnuieste cu 190, se obisnuieste prost ! Anyway, observ ca parerile sunt impartite, asa ca nu are rost sa ne contrazicem aiurea. Fiecare merge cum crede ca e mai bine... Salutare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 For model: Suzuki GSX-R 600 Year: 1997 - 2000.....dar e scumpa:( da-mi si mie mai multe detalii<ce inseamna scumpa si unde ai gasito> iar despre ebay nu am cumparat niciodata de pe el si nici nu stiu cu plata cum se face<prefer firme din romanica cu plata la livrare<mai crestem si noi pib-ul>> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 daca stii sa mergi e mai bun 190 decat 180 show us the path! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 orice fata stie ca mai mare = mai bun, chiar daca unele nu vor sa recunoasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 da-mi si mie mai multe detalii<ce inseamna scumpa si unde ai gasito> iar despre ebay nu am cumparat niciodata de pe el si nici nu stiu cu plata cum se face<prefer firme din romanica cu plata la livrare<mai crestem si noi pib-ul>> Cauta pe forum pentru ca sunt baieti care aduc de pe ebay....si chiar baieti de treaba care aduc cu un comision minim (o bere...un suc). Uite aici: /index.php?...mparaturi+e-bay /index.php?...mparaturi+e-bay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Nu merg nici foarte tare si nu sunt nici vreun talent nedescoperit, si totusi am simtit cat afecteaza ciclistica un cauciuc mai lat. Baiatul acela daca se obisnuieste cu 190, se obisnuieste prost ! Anyway, observ ca parerile sunt impartite, asa ca nu are rost sa ne contrazicem aiurea. Fiecare merge cum crede ca e mai bine... Salutare ! ciclistica nu prea are cum sa o afecteze un cauciuc mai lat.poate un cauciuc mai inalt in talon o afecteaza da nu se simte aia.am pe 600 cauciuc de 190 si diferenta o simti cand ajungi sa inclini motoru pana cand ajungi la capatul cauciucului.nu mai dramatizati atata treaba cu 180 si 190 ca schimba ciclistica in asa fel incat sa simti.cum zicea cineva mai sus sunt prea multi factori care influenteaza ciclistica ca sa zici ca simti diferenta unui cauciuc mai lat cu 0.5 cm pe o parte si 0.5 cm pe cealalta fata de cauciucul original.creca la voi e mai mult chestie de autosugestie.SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Aici gresesti. Ciclistica motocicletei se schimba drastic si cred ca si un incepator simte diferentele. Am spus-o mereu si inca imi sustin ideea: NU RECOMAND SCHIMBAREA ANVELOPELOR CU UNELE DE DIMENSIUNI MAI MARI. eu am schimbat culoarea la jante,ei ,de atunci ciclistica motorului meu e distrusa,am crezut ca e doar in mintea mea si am dat motorul unui prieten de-al meu ,incepator, cand sa intors din probe ,vizibil ravasit mi-a zis ca ciclistica e varza din cauza culorii schimbate............hai ma mai lasati prostiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut , care sunt caii fiecarei categorii din "suzuki drive mode selector" la gsx-r de 750 (modelele dupa 2008 ca doar ele au).Una are full power adica 150 , celelalte 2 cat au?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut , care sunt caii fiecarei categorii din "suzuki drive mode selector" la gsx-r de 750 (modelele dupa 2008 ca doar ele au).Una are full power adica 150 , celelalte 2 cat au?.. A : 100% B : 80% C : 60% Dar daca il fixezi de exemplu pe C si opresti motorul cand il pornesti el e setat pe A ,deci trebuie iar sa il fixezi pe C ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 A : 100%B : 80% C : 60% Dar daca il fixezi de exemplu pe C si opresti motorul cand il pornesti el e setat pe A ,deci trebuie iar sa il fixezi pe C ! e mai mult ceva de genul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) ce tare! o dati in discuti pe aici despre gume de 180 si 190 de parca voi ati fi marii piloti din superbike sau va intreceti care ajunge primu in mol la cafea?! mai bine vb despre compozitia gumelor decat marimea lor Editat Februarie 16, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 ce tare! o dati in discuti pe aici despre gume de 180 si 190 de parca voi ati fi marii piloti din superbike sau va intreceti care ajunge primu in mol la cafea?!mai bine vb despre compozitia gumelor decat marimea lor Ai dreptate...avand in vedere ca niciunul dintre noi nu este pilot sbk si cam vreo 75% mergem doar pe strada, ar trebui sa vorbim despre ce pitzi am impresionat la terasa din centru...iar daca cineva intreaba ceva despre motoretism sa il luam la misto, adica de ce ne jigneste cu asemenea intrebari...pe vreun smardoi din coltul blocului l-ar intreaba de Eminescu?....pe blonda lui bote ar intreba-o despre legile electricitatii?...pe Nutzi Udrea ar intreba-o despre presedintele Norvegiei....atunci cum naiba sa ne intrebe pe noi despre motoretism cand sunt atatea alte subiecte de discutat. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Ai dreptate...avand in vedere ca niciunul dintre noi nu este pilot sbk si cam vreo 75% mergem doar pe strada, ar trebui sa vorbim despre ce pitzi am impresionat la terasa din centru...iar daca cineva intreaba ceva despre motoretism sa il luam la misto, adica de ce ne jigneste cu asemenea intrebari...pe vreun smardoi din coltul blocului l-ar intreaba de Eminescu?....pe blonda lui bote ar intreba-o despre legile electricitatii?...pe Nutzi Udrea ar intreba-o despre presedintele Norvegiei....atunci cum naiba sa ne intrebe pe noi despre motoretism cand sunt atatea alte subiecte de discutat. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 stimabililor, este unul din putinele treaduri civilizate de pe forum. haideti sa il pastram asa. omu chiar avea nevoie de un sfat, ca "din auzite".... toti incepem de undeva sa castigam experienta si sa ne pricepem, da pana atunci macar pe forum sa fim liberi sa ne intrebam colegii numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 (editat) plm ma s-au discutat treburile astea de nenumarate ori pe forumu' asta si degeaba ca nu se prinde nimica de nimeni si plus de asta de fiecare data cand apare vreun incepator se reiau discutiile pt domnia sa. asta ma enerveaza pe mine nu faptu' ca se discuta..crezi ca ala merge in asa fel incat sa conteze dak e pe 180 sau 190 vreau sa vad un video postat de unu dintre incepatorii astia cum rup gumele pe curbe si PROMIT ca nu mai postez veci! Editat Februarie 17, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 E bine ca nu vor si anvelopa de 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Aici sunt total de acord cu Todea. Dupa cum am mai spus si in un post anterior...cel mai bun prieten al incepatorului sunt functia "search" si Google. Ii asigur ca pe forumurile straine gasesc informatii muuuult mai bune decat pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 crezi ca ala merge in asa fel incat sa conteze dak e pe 180 sau 190 vreau sa vad un video postat de unu dintre incepatorii astia cum rup gumele pe curbe si PROMIT ca nu mai postez veci! pai crezi ca el stie cand se simte diferenta? presupun ca nu, si de aia intreaba. si pe mine ma oftica ca nu se cauta pe forumuri, da toti incepatorii vor sa se simta bine ca scriu si eu pe forum, si crede-ma ca asta n-o sa o schimbi niciodata. N-ai decat din partea mea sa te oftici pe fiecare incepator care pune o intrebare deja dezbatuta, da o sa fi o persoana tare nervoasa stim toti ca e realitate ce zici tu, da care ii sensul sa le tot dam peste bot? vin tot timpul altii si altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 io-mi pun gume de cati bani am ... probabil fur cauciucurile lu vecinu de la 4 dp bicla, cu tot cu jenti, ca au culoarea originala si nu afecteaza ciclistica. am si io o problema : unde draq ne dam anu asta ? ca tot asfaltu-i explodat ? 2 : ( tehnic ) - la accident mi s-a rupt un stift ( cel din dreapta ) dp jugul inferior. - da ala care blocheaza cursa furcii, sa nu-ti vina maneta in rezervor. ma gandesc io ( nu's blonda ) ca daca ii dau o sudura acolo, n-o sa tina, probabil o sa cedeze cu prima ocazie cand o sa fac o intoarcere pe cric. i-as da o gaura in loc, filet, si as baga un surub pe post de opritor. dati-va si voi cu parerea, ce-i mai bine sa fac. ps: exclus schimbarea jugului, ca tb sa-i dau bani lu vecinu de la 3, care-i fura lu ala de la 4 rotile dp bicla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 am de ales dintre gumele astea... care merge cel mai bine la ciclistica? gropile sunt grave... cica zicea oprescu sa le lipeasca ca sa nu se mai ia presa de el.... o sa le mai lipeasca, o sa le mai lipeasca, o sa le mai lipeasca... si tot asa. Strazi normale nu o sa fie niciodata. La partea cu opritorul ala.. poate merge sa confectionezi o bucata metalica pe care sa o prinde acolo, in loc sa gauresti. Nu imi vine acum in minte exact cum arata treaba aia dar imi imaginez ceva de genul (nu stiu daca se intelege ceva): || || || v L=========I==|| I || || || || || || I || ==========I==|| ^ (betele alea perpendiculare ar fi un fel de suruburi care sa stranga piesa in loc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackRacer Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 salutare. Sunt un posibil cumparator Suzuki gsx 600 r preferabil 2001>>> Am si eu o rugaminte la voi posesorii de asa ceva (nu neaparat doar 2001)...ma intereseaza 3 puncte tari pentru care imi recomandati aceasta motocicleta si 3 puncte slabe...sper ca nu deranjez cu aceasta intrebare...de altfel de unde altundeva as putea afla daca nu de la voi...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 salutare. Sunt un posibil cumparator Suzuki gsx 600 r preferabil 2001>>> Am si eu o rugaminte la voi posesorii de asa ceva (nu neaparat doar 2001)...ma intereseaza 3 puncte tari pentru care imi recomandati aceasta motocicleta si 3 puncte slabe...sper ca nu deranjez cu aceasta intrebare...de altfel de unde altundeva as putea afla daca nu de la voi...? PUNCTE TARI: -nu e honda -nu e yamaha -nu e kawasaki PUNCTE SLABE: -nu face uili singura -nu are gps -mai cauta si tu cand esti detinator mai zine si tu pct tari si slabe Mesaj completat pai crezi ca el stie cand se simte diferenta? presupun ca nu, si de aia intreaba.si pe mine ma oftica ca nu se cauta pe forumuri, da toti incepatorii vor sa se simta bine ca scriu si eu pe forum, si crede-ma ca asta n-o sa o schimbi niciodata. N-ai decat din partea mea sa te oftici pe fiecare incepator care pune o intrebare deja dezbatuta, da o sa fi o persoana tare nervoasa stim toti ca e realitate ce zici tu, da care ii sensul sa le tot dam peste bot? vin tot timpul altii si altii ma crezi ca din 5 motoare cate am avut pana acuma nu am cerut niciodata sfaturi la nimeni?m-am documentat eu singur dak a fost ceva de documentat dak nu am facut dupa voia inimii.de altfel total de acord cu doctoroo, informatia adevarata se afla pe forumurile din afara nu de pe forumu asta unde fiecare isi da cu parerea si cu presupusu' si unde toti is mecanici.acuma sa fim seriosi nu cumperi un motor ca zic eu ca e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.