Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Azi am instalat furtunele frana fata la mobra...frateee ce chin. Adica chin sa le aliniez. Nicicum nu stateau intr-un mod natural sa le atasez la pompa si etrieri. Am reusit intr-un final sa le fac cumva sa stea fara indoituri si coturi. Probabil nici fatul ca le-am comandat cu 10cm mai lungi nu a ajutat.

Aerisirea a mers usor odata ce am reuzit sa bag lichid in pompa...dupa vreo 40 de "manete". La etrieri parca nici nu a mai trebuit sa dau decat de vreo 10 ori ca sa fiu sigur.

Apoi am batut cu un ciocanel de lemn etrierii si furtunele sa eliberez ce bule de aer ar mai fi fost...am mai aerisit o data pompa si etrierii si gata...asa de pe loc franeaza...testul de drum cand se opreste ploia.

A fost prima lucrare de amploare pe care am facut-o la mobra si sunt super mandru. Mai ales ca am facut-o singur dupa ce am citit tot ce am gasit pe net.

Lichid Motul RBF 600...furtune HEL de la timisoara...culoare carbon cu suruburi argintii sa nu fie prea tipator si sa se potriveasca cu sigla gsx-r care se vede la mine la avatar :o

Probabil urmatorul pas ar fi sa cumpar o cheie dinamometrica sa strang totul la specificatii. Mai ales ca urmatoarea modificare o sa fie un pinion fata -1 si sunt multe de desfacut.

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

furtune HEL de la timisoara...culoare carbon cu suruburi argintii sa nu fie prea tipator si sa se potriveasca cu sigla gsx-r care se vede la mine la avatar :o

 

 

Poate reusesti sa bagi sa bagi si o poza ,doua ca si pe mine ma bate un gand ! Dar sunt inca indecis la culoare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze nu cred ca pun prea curand ca mi s-a stricat card-readerul pentru pozele de pe tel si aparat nu am. Niste poze am gasit aici:

http://helperformance.com/catalogue/brake-lines.htm

 

Cei de la timisoara mi-au zis ca nu au decat banjo-bolts argintii. Ale mele sunt exact asa:

http://resources.helperformance.com/images/carbo.jpg

 

Poate in cursul saptamanii pun niste poze. Prima oara am vrut sa imi iau orange, dar orange-ul lor e prea deschis pentru ce am eu pe moto.

 

Si am mai facut o inginerie la mobra...mi-am setat lumina de avertizare la schimbatul de viteze al 12.500 avand in vedere ca puterea maxima e la 13.200....Nu are nici o relevanta pentru stilul si drumurile pe care am condus eu...dar doar asa de joaca :o

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! o prima problema aparuta la gsxr'ul meu...acum cateva zile am incercat sa pornesc motocicleta...se aprindea bordul totul ok, dar nu pornea, se auzea un sunet ca si cum nu ar aveam putere destula sa porneasca. Am fost in ziua urmatoare la service si mi'au schimbat bateria, am mers cam 2, 3 zile...si astazi din nou au aparut probleme, se pare ca problema nu era bateria :o ...

Astept ceva sfaturi...Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele mecanice stiu ca la masina se intampla asta din cauza electomotorului sau alternatorului! O solutie ar fi curatarea carbunilor eventual daca situatia necesita schimbarea acestora! Repet acest lucru se intampla la masina!

Daca ii dai 2-3 picioare si bagi a doua si incerci sa o pornesti porneste? daca da mai mult ca sigur asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca daca cu bateria noua a mers doua, trei zile, inseamna ca nu se mai incarca bateria... probabil releul sau generatorul/alternatorul, cum i-o zice lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La alternator m'am gandit si eu...e clar ca nu mai incarca bateria, un pret pentru asa ceva? unde pot gasi? Thnx

nu te grabii sa-l cumperi. fai o verificare amanuntita ca mai mult ca sigur sunt doar mufe oxidate<se recomanda ca intodeauna la iesirea din hibernat sa se curete toate mufele cu spray contact si gresate cu vaselina lichida<spray cu vaselina>

dupa ce cureti tot tr sa masori cu un aparat de masura ce si cum incarca si ce rezistente ai pe fire :rolleyes:

daca esti bin buc te pot ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, masoara inainte ca sa vezi exact de la ce e... Am fost la 3 service-uri si nu a stiut niciunul sa imi zica ca sunt bobinele arse decat dupa ce le-am zis eu. Unul ca e bateria, unul ca e releul... niste impostori....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipica eroare FI apare pe bord, ma gandesc ca aia de la suzuki isi dau seama imediat ce... Maine o duc la ei sa vad ce o sa imi zica, poate am noroc si scap ieftin, multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipica eroare FI apare pe bord, ma gandesc ca aia de la suzuki isi dau seama imediat ce... Maine o duc la ei sa vad ce o sa imi zica, poate am noroc si scap ieftin, multumesc de ajutor.

eroarea fi apare numai la defecte centralizate in cdi<senzori,injectoare,motorase>chestii legate de incarcare , consumatori sau becuri arse nu apar pe diagnoza moto<la masini e altceva>

e f bine ca te duci cu ea in service la verificari si e indicat ca la inceput de sezon sa-i faci si o revizie<ulei macar>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipica eroare FI apare pe bord, ma gandesc ca aia de la suzuki isi dau seama imediat ce... Maine o duc la ei sa vad ce o sa imi zica, poate am noroc si scap ieftin, multumesc de ajutor.

de obicei este senzorul de la filtrul de aer. si la mine facea la fel, la schimbarile bruste de temperatura

si umiditate. ( asa mi s-a explicat si mie )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum am mai zis cineva verifica firele de la releul de incarcare

o patisem cu motoreta unui prieten ... erau atat de oxidate de nu mai ajungea curentul in releu - si meregeam in permanenta pe baterie -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva aripa de fata pt GSX-R K1-K3 ? Nu stiu daca se potrriveste si pe celelalte K-uri . Am un prieten care face asa ceva din fibra de sticla si arata exact ca una originala si este mai usoara. Poate intereseaza pe careva. Saptamina asta trebuie sa fie gata a mea si va fac poze pt cei interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva aripa de fata pt GSX-R K1-K3 ? Nu stiu daca se potrriveste si pe celelalte K-uri . Am un prieten care face asa ceva din fibra de sticla si arata exact ca una originala si este mai usoara. Poate intereseaza pe careva. Saptamina asta trebuie sa fie gata a mea si va fac poze pt cei interesati.

combinal sa-mi faca si mie una de spate :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. o fi misto aripa fata din fibra, dar daca e facuta ca lumea, nu e mai usoara decat cea originala, din contra, ar trebui sa fie ceva mai grea.

2. eu am in cluj o aripa spate aproape gata, dar de cand m-am mutat la bucuresti nu mai am unde sa o termin.

vorbeste cu amicul tau daca e de acord, si eu o pun la dispozitie pt matrita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. o fi misto aripa fata din fibra, dar daca e facuta ca lumea, nu e mai usoara decat cea originala, din contra, ar trebui sa fie ceva mai grea.

2. eu am in cluj o aripa spate aproape gata, dar de cand m-am mutat la bucuresti nu mai am unde sa o termin.

vorbeste cu amicul tau daca e de acord, si eu o pun la dispozitie pt matrita.

 

acum vreo 4 luni am vazut la ce stadiu era

 

ce ai mai facut? poate te ajut eu...

 

ce fel de matrita ai facut? mai exact suprafata pe care lucrezi e gelcoat sau rasina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. întrebare: care aveți chef sa va uitati, la k-urile voastre 1-3, ce marca de jante aveți? eu am enkei, si vreau sa Âştiu dacă sunt standard.

 

2. ce ai văzut la aripa spate era aripa turnata manual, după care se va lua mulaj pentru matrita.

deci mai sunt 2 etape :rolleyes:

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu iti spun exact in 2 saptamani cand merg sa imi iau motorul din provincie.dupa o bine meritata vacanta de iarna

 

P.s Abia astept sa imi scot mobra la plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu iti spun exact in 2 saptamani cand merg sa imi iau motorul din provincie.dupa o bine meritata vacanta de iarna

 

P.s Abia astept sa imi scot mobra la plimbare

du-te ca dacă prinzi vreme buna, o sa fie o adevarata plăcere. Eu duminica am venit cu ea de la Cluj, pe o vreme perfecta.

Cea mai faina experiența motociclistica a mea de pana acum.

Bafta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva sau stie pe unde gasesc plasa aceea de "sarma" care e in capat la ramair (pe partea stanga la carena)

din cate stiu eu vine cu tot cu ramair-ul,eu mi-a facut din plasa metalica,dintr-aceea care pun astia la grilele de la masini si a iesit foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...