doctoroo Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Azi am instalat furtunele frana fata la mobra...frateee ce chin. Adica chin sa le aliniez. Nicicum nu stateau intr-un mod natural sa le atasez la pompa si etrieri. Am reusit intr-un final sa le fac cumva sa stea fara indoituri si coturi. Probabil nici fatul ca le-am comandat cu 10cm mai lungi nu a ajutat. Aerisirea a mers usor odata ce am reuzit sa bag lichid in pompa...dupa vreo 40 de "manete". La etrieri parca nici nu a mai trebuit sa dau decat de vreo 10 ori ca sa fiu sigur. Apoi am batut cu un ciocanel de lemn etrierii si furtunele sa eliberez ce bule de aer ar mai fi fost...am mai aerisit o data pompa si etrierii si gata...asa de pe loc franeaza...testul de drum cand se opreste ploia. A fost prima lucrare de amploare pe care am facut-o la mobra si sunt super mandru. Mai ales ca am facut-o singur dupa ce am citit tot ce am gasit pe net. Lichid Motul RBF 600...furtune HEL de la timisoara...culoare carbon cu suruburi argintii sa nu fie prea tipator si sa se potriveasca cu sigla gsx-r care se vede la mine la avatar Probabil urmatorul pas ar fi sa cumpar o cheie dinamometrica sa strang totul la specificatii. Mai ales ca urmatoarea modificare o sa fie un pinion fata -1 si sunt multe de desfacut. Editat Februarie 27, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 furtune HEL de la timisoara...culoare carbon cu suruburi argintii sa nu fie prea tipator si sa se potriveasca cu sigla gsx-r care se vede la mine la avatar Poate reusesti sa bagi sa bagi si o poza ,doua ca si pe mine ma bate un gand ! Dar sunt inca indecis la culoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Poze nu cred ca pun prea curand ca mi s-a stricat card-readerul pentru pozele de pe tel si aparat nu am. Niste poze am gasit aici: http://helperformance.com/catalogue/brake-lines.htm Cei de la timisoara mi-au zis ca nu au decat banjo-bolts argintii. Ale mele sunt exact asa: http://resources.helperformance.com/images/carbo.jpg Poate in cursul saptamanii pun niste poze. Prima oara am vrut sa imi iau orange, dar orange-ul lor e prea deschis pentru ce am eu pe moto. Si am mai facut o inginerie la mobra...mi-am setat lumina de avertizare la schimbatul de viteze al 12.500 avand in vedere ca puterea maxima e la 13.200....Nu are nici o relevanta pentru stilul si drumurile pe care am condus eu...dar doar asa de joaca Editat Februarie 27, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Salutare! o prima problema aparuta la gsxr'ul meu...acum cateva zile am incercat sa pornesc motocicleta...se aprindea bordul totul ok, dar nu pornea, se auzea un sunet ca si cum nu ar aveam putere destula sa porneasca. Am fost in ziua urmatoare la service si mi'au schimbat bateria, am mers cam 2, 3 zile...si astazi din nou au aparut probleme, se pare ca problema nu era bateria ... Astept ceva sfaturi...Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Din cunostintele mele mecanice stiu ca la masina se intampla asta din cauza electomotorului sau alternatorului! O solutie ar fi curatarea carbunilor eventual daca situatia necesita schimbarea acestora! Repet acest lucru se intampla la masina! Daca ii dai 2-3 picioare si bagi a doua si incerci sa o pornesti porneste? daca da mai mult ca sigur asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 banuiesc ca daca cu bateria noua a mers doua, trei zile, inseamna ca nu se mai incarca bateria... probabil releul sau generatorul/alternatorul, cum i-o zice lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 La alternator m'am gandit si eu...e clar ca nu mai incarca bateria, un pret pentru asa ceva? unde pot gasi? Thnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 La alternator m'am gandit si eu...e clar ca nu mai incarca bateria, un pret pentru asa ceva? unde pot gasi? Thnx nu te grabii sa-l cumperi. fai o verificare amanuntita ca mai mult ca sigur sunt doar mufe oxidate<se recomanda ca intodeauna la iesirea din hibernat sa se curete toate mufele cu spray contact si gresate cu vaselina lichida<spray cu vaselina> dupa ce cureti tot tr sa masori cu un aparat de masura ce si cum incarca si ce rezistente ai pe fire daca esti bin buc te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 da, masoara inainte ca sa vezi exact de la ce e... Am fost la 3 service-uri si nu a stiut niciunul sa imi zica ca sunt bobinele arse decat dupa ce le-am zis eu. Unul ca e bateria, unul ca e releul... niste impostori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Tipica eroare FI apare pe bord, ma gandesc ca aia de la suzuki isi dau seama imediat ce... Maine o duc la ei sa vad ce o sa imi zica, poate am noroc si scap ieftin, multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Tipica eroare FI apare pe bord, ma gandesc ca aia de la suzuki isi dau seama imediat ce... Maine o duc la ei sa vad ce o sa imi zica, poate am noroc si scap ieftin, multumesc de ajutor. eroarea fi apare numai la defecte centralizate in cdi<senzori,injectoare,motorase>chestii legate de incarcare , consumatori sau becuri arse nu apar pe diagnoza moto<la masini e altceva> e f bine ca te duci cu ea in service la verificari si e indicat ca la inceput de sezon sa-i faci si o revizie<ulei macar> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Mi sa aprins Fi si sa oprit motorul din mers nu odata ,de la un contact imperfect la borna acumulatorului (slabit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Tipica eroare FI apare pe bord, ma gandesc ca aia de la suzuki isi dau seama imediat ce... Maine o duc la ei sa vad ce o sa imi zica, poate am noroc si scap ieftin, multumesc de ajutor. de obicei este senzorul de la filtrul de aer. si la mine facea la fel, la schimbarile bruste de temperatura si umiditate. ( asa mi s-a explicat si mie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 asa cum am mai zis cineva verifica firele de la releul de incarcare o patisem cu motoreta unui prieten ... erau atat de oxidate de nu mai ajungea curentul in releu - si meregeam in permanenta pe baterie - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Vrea cineva aripa de fata pt GSX-R K1-K3 ? Nu stiu daca se potrriveste si pe celelalte K-uri . Am un prieten care face asa ceva din fibra de sticla si arata exact ca una originala si este mai usoara. Poate intereseaza pe careva. Saptamina asta trebuie sa fie gata a mea si va fac poze pt cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Vrea cineva aripa de fata pt GSX-R K1-K3 ? Nu stiu daca se potrriveste si pe celelalte K-uri . Am un prieten care face asa ceva din fibra de sticla si arata exact ca una originala si este mai usoara. Poate intereseaza pe careva. Saptamina asta trebuie sa fie gata a mea si va fac poze pt cei interesati. combinal sa-mi faca si mie una de spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Am avut ghinion...pana la urma e releul de incarcare, unde pot sa gasesc si la ce pret. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpiuta Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 combinal sa-mi faca si mie una de spate iti trebuie matrita dupa care sa o faci nu cred ca ar fi o problema - daca ne imprumuta cineva cu una pt 2 zile oferte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 1. o fi misto aripa fata din fibra, dar daca e facuta ca lumea, nu e mai usoara decat cea originala, din contra, ar trebui sa fie ceva mai grea. 2. eu am in cluj o aripa spate aproape gata, dar de cand m-am mutat la bucuresti nu mai am unde sa o termin. vorbeste cu amicul tau daca e de acord, si eu o pun la dispozitie pt matrita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 1. o fi misto aripa fata din fibra, dar daca e facuta ca lumea, nu e mai usoara decat cea originala, din contra, ar trebui sa fie ceva mai grea.2. eu am in cluj o aripa spate aproape gata, dar de cand m-am mutat la bucuresti nu mai am unde sa o termin. vorbeste cu amicul tau daca e de acord, si eu o pun la dispozitie pt matrita. acum vreo 4 luni am vazut la ce stadiu era ce ai mai facut? poate te ajut eu... ce fel de matrita ai facut? mai exact suprafata pe care lucrezi e gelcoat sau rasina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 1. întrebare: care aveți chef sa va uitati, la k-urile voastre 1-3, ce marca de jante aveți? eu am enkei, si vreau sa Âştiu dacă sunt standard. 2. ce ai văzut la aripa spate era aripa turnata manual, după care se va lua mulaj pentru matrita. deci mai sunt 2 etape merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Radu iti spun exact in 2 saptamani cand merg sa imi iau motorul din provincie.dupa o bine meritata vacanta de iarna P.s Abia astept sa imi scot mobra la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Radu iti spun exact in 2 saptamani cand merg sa imi iau motorul din provincie.dupa o bine meritata vacanta de iarna P.s Abia astept sa imi scot mobra la plimbare du-te ca dacă prinzi vreme buna, o sa fie o adevarata plăcere. Eu duminica am venit cu ea de la Cluj, pe o vreme perfecta. Cea mai faina experiența motociclistica a mea de pana acum. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 are cineva sau stie pe unde gasesc plasa aceea de "sarma" care e in capat la ramair (pe partea stanga la carena) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 are cineva sau stie pe unde gasesc plasa aceea de "sarma" care e in capat la ramair (pe partea stanga la carena) din cate stiu eu vine cu tot cu ramair-ul,eu mi-a facut din plasa metalica,dintr-aceea care pun astia la grilele de la masini si a iesit foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.