TNG Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 Nu ne-ai spus ,ce s-a intamplat! S-a ales praful de cuzineti si vibroken undeva pe la biela pistonului 1? De curioziate... Editat Iunie 3, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!! Ma rog, imi cer scuze si va salut Pt cine nu ma cunoaste deloc. Eu nu vorbesc din auzite, ma feresc deoarece nici mie nu-mi place telefonul fara fir. Patzitul este un amic de-al meu cu care merg de vreo 3 ani la curse. La airbox nu s-a ajuns niciodata. De ce? Intreaba-l pe el. Ideea e ca shurubul a stat vreo 3 ani , era imposibil sa intre in chiulasa fara sa culci, rastorni motoreta. Eram linga el cind a fost adus pe platforma, a dat motorul jos si a incercat s-o porneasca. Seara a desfacut complet motoreta. Daca nu ma crezi, da-i un mesaj lui Octavian Vrajitoru, era de fatza si a ajutat la desfacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 spune ce anume ai nevoie poate te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor Ar fi bine daca noul proprietar ne-ar spune de la cine a cumparat motoreta,sa stim sa ne ferim si noi de astfel de oameni,sa ne spuna cum il cheama,unde a vazut motocicleta la vanzare,etc.Daca ar fi o lista neagra a teparilor poate ar scadea riscul de a cumpara o motoreta "pregatita". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Dupa o faza dasta, fostul proprietar nu trebuie lasat in pace... Ori o vacanta intr-un spital din Romania, ori o paguba de cateva sute de euro. O intrebare... cumva asta este motocicleta: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/80308-vand-suzuki-gsxr-600-k5/ ? Are multe asemanari cu cea implicata ... an de fabricatie, culoare, toba, parbriz, mansoane (fara capetele de ghidon). Posibil sa nu fie asta, daia il rog pe proprietar sa ne spuna, ca el trebuie sa stie. Editat Iunie 7, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor Numai din curiozitate.... Cat a costat un motor nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor dap, proprietarul e mai mult decat fericit este in al 9-lea cer, merge brici acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 dap, proprietarul e mai mult decat fericit este in al 9-lea cer, merge brici acum sa ai noroc de ea si sa le spui oamenilor de la cine ai cumparat-o, sa stie sa se fereasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 Cat ai dat pe motocicleta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Baieti a aparut unu de al vostru pe www.cocalari.com .... cred ca face reclama la gsxr http://cocalari.com/wp-content/uploads/2011/06/moto1.jpg Nu ma mai pot opri din ras ) Hai cu vara!!!! Ca ne place!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate am prevazut corect. S-a intervenit pe motor inainte de vanzare.Cu atat mai mult s-a adeverit si ce biela are probleme,nr1.Studiez de ceva timp fenomenul,dar nu l-am clarificat de ce pistonul nr 1.... O explicatie plauzibila este un cumul de defecte legat de debitul,si presiunea de ulei care nu este cea care trebuie,dat fiind faptul ca n1 este la oarecum la capatul rampei. Este mult de vorbit despre asta cert este ca am vazut cateva motoare distruse pe biela pistonului.nr 1. Va urma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cum am vorbit si cu tine la telefon Asta este al 2 lea motor de gsx-r de 600 din 2005 care crapa din lipsa de ungere poate este doar coincidenta, poate nu, nustiu cum ai zis si tu mai trebuie studiata problema tinem legatura Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 La noi nu se face schimbul de ulei cum trebuie - normal sa crape...cand ii auzi pe unii de folosesc 10W40 si merg in oras cu zilele si numa in ventilatoare, te apuca cu capu...apoi vin si zic ca li se inmoaie ambreiajul si frana...ca deh nici lichidu ala vai mama lui nu a mai fost schimbat de ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur Jagi, cica iar esti fraier Pff... de unde tot apar astia ma? :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Jagi, cica iar esti fraier Pff... de unde tot apar astia ma? :D De pe plaiule mioritice ale tarisoarei noastre drage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Si la CBR 600RR 2007 2008 se duce ultimul sau penultimul cuzinet, cel din dreapta motorului. Eu personal stiu 2, or fi destule in rest. Ultimul a fost al unei fete. Penultimul a fost al unui amic ce a mers la curse si a rezistat peste 13 000km(curse undeva 4-5000). Cel al fetei a crapat la 8 000. E defect de fabricatie. Pe de alta parte mai stiu unul care depasise 60 000km, mergea ceas. Sint loturi si loturi ale aceluiasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 caut piesa asta de la SRAD ... contact PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 ce zdrente ordinare sunt aia care fac deastea.. se duce omul cu banutul muncit pana-i crapa ochii si cumpara un jaf desta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 caut piesa asta de la SRAD ... contact PM Ce cauti tu e releul de semnalizare si din cate stau bine sa ma gandesc si cel de cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) caut piesa asta de la SRAD ... contact PM La furat nu-i asa? http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/55705/article/325290?show=gallery Bafta! ce zdrente ordinare sunt aia care fac deastea.. se duce omul cu banutul muncit pana-i crapa ochii si cumpara un jaf desta. Si eu si catva de pe aici, desfacem deastea.. Asta inseamna ca suntem zdrente? Editat Iunie 8, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) La furat nu-i asa? http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/55705/article/325290?show=gallery Bafta! Si eu si catva de pe aici, desfacem deastea.. Asta inseamna ca suntem zdrente? mersi , ma intereseaza unu din dezmembrari eventual. ps: nu e furat. doar ca am cumparat moto fara piesa aia. Editat Iunie 8, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Jagi, cica iar esti fraier Pff... de unde tot apar astia ma? :D Da' voi de unde apareti mecanicilor? Respectiv pilotilor de curse? Intrebarea mi se pare foarte pertinenta...cum sa te trezesti cu surub in chiuloasa? Raspunsul cred ca se regaseste in "mecanicii" care sunteti, respectiv in "pilotii" care sunteti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Da' voi de unde apareti mecanicilor? Respectiv pilotilor de curse? Intrebarea mi se pare foarte pertinenta...cum sa te trezesti cu surub in chiuloasa? Raspunsul cred ca se regaseste in "mecanicii" care sunteti, respectiv in "pilotii" care sunteti. Era vorba de cu totul altceva de surubul acela...dar in fine...ai mai pus si tu un + la bagaciune in seama fara sa citesti inainte sa postezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joker84 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut! am si eu o intrebare : toba de pe srad la ce se mai potriveste ? vreau sa imi dau toba sport si nu vreau sa par idiot cand ma intreba vreunu daca la mobra lui merge )) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.