-GeorGe- Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 mersi Kelu si NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 (editat) Auuuu! Am crezut ca este SRAD 750 pe injectie.. Sorry de interventie..am postat de pe mobil,nu am avut rabdare sa citesc detalii NU ai avut rabdare.. dar te repezi repede sa postezi !! Stai linistit asa fac si eu !! Editat Octombrie 24, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Auuuu! Am crezut ca este SRAD 750 pe injectie.. Sorry de interventie..am postat de pe mobil,nu am avut rabdare sa citesc detalii man el nu a precizat acum ce moto are dar stiam de cand si-a luato mersi Kelu si NASU cu placere si bine ca a fost doar atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Pentru putin!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Pentru putin!!! Domnule NASU, am vazut ca spuneti ceva de stikere..se pot face un set de stikere ca in poza de mai jos? Dar as vrea sa reziste la aplicarea unui lac peste carene dupa ce le pun. Editat Octombrie 25, 2011 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 pot sa ti le aduc eu la 150 ron daca vrei. http://www.ebay.com/itm/Moto-GP-Rizla-2006-Race-Decals-Graphics-/200664774600?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2eb88d77c8#ht_1712wt_952 si pot fi puse sub lac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 (editat) Domnule NASU, am vazut ca spuneti ceva de stikere..se pot face un set de stikere ca in poza de mai jos? Dar as vrea sa reziste la aplicarea unui lac peste carene dupa ce le pun. De rezistat sigur rezista. Dar mai am nevoie de ceva detalii. Tip motocicleta si an. As prefera ca discutia sa o ducem in continuare aici /index.php?/topic/669324-bucuresti-reparatii-electrice-mecanice/ asta asa ca sa nu se supere baietii pe noi Astept raspunsul tau. Respect!!! Editat Octombrie 26, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 ati murit ??? v-ati bagat mobrele la hibernat ? eu am facut ultima plimbare de vro 150 km vineri ... a fost fain dar am si inghetat putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 ati murit ??? v-ati bagat mobrele la hibernat ? eu am facut ultima plimbare de vro 150 km vineri ... a fost fain dar am si inghetat putin Eu m-am apucat sa o "bucatesc",la fiecare sfarsit de sezon imi dezmembrez complet motoretele,mai schimb ce este de schimbat..mai vopsesc ce trebuie vopsit,s-a cam terminat sezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 foarte bine, e bine ca te pricepi ce toba ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) foarte bine, e bine ca te pricepi ce toba ai ? Toba este aiko si incerc sa o adaptez la un sistem de galerii evacuare akrapovic.Pe urma trebuie sa-i caut un power commander dynojet pc3 la care sa leg un senzor pentru a avea quickshifter si lista este lunga cat o zi de post,mai am nevoie de niste discuri de frana mai de doamne ajuta..mansoane,manete ambreiaj+frana,sa-i schimb scaritele pilot cu unele stock deoarece nu-mi plac deloc astea rotunde..cred ca sunt si mai lungi putin,un filtru de aer mai permisiv,fise,bujii...si mai sunt maruntisuri la care nu ma gandesc deocamdata. Mai am nevoie de o lampa stop second de k4 1000..daca vedeti din intamplare un anunt ceva rog un pm. Editat Noiembrie 4, 2011 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Toba este aiko si incerc sa o adaptez la un sistem de galerii evacuare akrapovic.Pe urma trebuie sa-i caut un power commander dynojet pc3 la care sa leg un senzor pentru a avea quickshifter si lista este lunga cat o zi de post,mai am nevoie de niste discuri de frana mai de doamne ajuta..mansoane,manete ambreiaj+frana,sa-i schimb scaritele pilot cu unele stock deoarece nu-mi plac deloc astea rotunde..cred ca sunt si mai lungi putin,un filtru de aer mai permisiv,fise,bujii...si mai sunt maruntisuri la care nu ma gandesc deocamdata. Mai am nevoie de o lampa stop second de k4 1000..daca vedeti din intamplare un anunt ceva rog un pm. Cand ajungi la senzorul de la QS da-mi un semn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Cand ajungi la senzorul de la QS da-mi un semn... Asa am sa fac. Sa vad mai intai pe unde gasesc un power commander la un pret acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 O dau pe a mea, m-am decis sa imi iau o masina serioasa, matizul deja ma tampeste Dar revin la anul tot cu un gsxr 600 k1-k3 probabil. Vand suzukiul cu cea mai mare durere de inima posibila sau il schimb cu un golf V 1.6 benzina , clima si cruise control sau chiar un GTD de 2.0 si 4 motion. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--suzuki-gsxr%201000-din-2006-416011.html APP.. Aveti alta sugestie de o masina intre 7000-9000 euro ? Ma intereseaza in special ceva hot hatch si nu ceva foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Acum juma' de ora am vazut anuntul pe bikeshop si vroiam sa te intreb de ce vrei sa scapi de bestie Un k1-k3 de 600 e light,incearca un 750.Eu asta as vea sa iau Si eu vreau sa imi cumpar conserva iar motorul sa ramana strict de fun.Nu imi plac drumurile lungi pe vitezana,iar in vara am facut transalpina si am traversat bulgaria cu scuterul de 250,Pe motor nu as fii rezistat....am facut o incercare anul trecut cand am mers 900km intr-un week-end si mi s-a taiat de motociclit cu vitezana pe distante mari Eu as vrea sa imi cumpar un focus 1 cu motor pe benzina de 1.6.Pe care sa il trec pe gaz.Benzina e tot mai scumpa iar gpl-ul e ok la pret.Am un buget de 3000e Legat de mobra,sambata trecuta am reusit sa ma adun dupa o raceala puternica si-am plecat voios in provincie,sa duc mobra la iernat Dimineata la ora 8 cand am plecat de acas,in treapta 1 la 3000rpm am pierdut spatele si s-a dus lateral 1 metru....aderenta ioc Am un 2ct pilot power cu dot 09...care s-a transformat in lemn,carne are ...80%.Fata(tot pilot power) cu dot 011 e ok,insa spatele ma ingrijoreaza.Posibil ca anul urmator sa incerc pure,de la michelin Ba si ma oftic,nu am apucat sa tocesc cicurasii de pe cauciucul spate...inca mai am....in centru,pe calea de rulare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 E normal, pana nu fac 10-15 km nici nu indraznesc sa fortez gazul, nasol, sper ca nu s-a zgariat rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu am cazut,doar ca roata spate nu a vrut sa mearga pe urma celei din fata si a luat-o 1m pe alta trasa Mobra e zgariata de la cumparare,am gasit-o in curtea unui machedon din constanta,care are o firma de curierat In 2009 am preferat sa cumpar o mobra zgariata in defavoarea unui k7 ca imi stiam limitele.Iar reparatia unui k3 erea mai putin costisitoare decat a unui k7 nu am cazut cu ea dar am trantit-o de pe cric pana s-a plictisit,de vreo 5 ori.O data mi-a prins picioarele pe marginea unei borduri,alta data m-a aruncat cu curu-n sant....cand nu am avut pe ce sa ma sprijin cu piciorul drept...ca am oprit pe marginea soselei,iar diferenta dintre asfalt si pamantul de pe margine erea de 10-15cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Legat de mobra,sambata trecuta am reusit sa ma adun dupa o raceala puternica si-am plecat voios in provincie,sa duc mobra la iernat Dimineata la ora 8 cand am plecat de acas,in treapta 1 la 3000rpm am pierdut spatele si s-a dus lateral 1 metru....aderenta ioc Am un 2ct pilot power cu dot 09...care s-a transformat in lemn,carne are ...80%.Fata(tot pilot power) cu dot 011 e ok,insa spatele ma ingrijoreaza.Posibil ca anul urmator sa incerc pure,de la michelin mai bine incearca un power one de la michelin <e cel mai bun cauciuc care l-au facut vro data si e si 2ct,dar se duce relativ repede> oricum urmatorul set power one or sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Cu Power One nu prea are ce cauta pe temperaturi scazute. Eu as zice sa ramana la Pure ,e o guma care suporta mai bine intemperiile ,asta daca nu ai impresii de mare racer in tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu imi place sa o inclin prea mult pe strada...siguranta e pe primul loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Cu Power One nu prea are ce cauta pe temperaturi scazute. Eu as zice sa ramana la Pure ,e o guma care suporta mai bine intemperiile ,asta daca nu ai impresii de mare racer in tine. pure mi se pare mult mai tare<de fapt nu mi se pare ci chiar este fizic mai tare>, iar toata lumea stie ca cu cat un cauciuc este mai tare cu atat te tine mai mult dar are o aderenta scazuta. le-am pipait pe amandoua si one este mult mai moale<intradevar m-au tinut doar un sezon 6000km.>pure nu l-am incercat si nici nu am de gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Toba este aiko si incerc sa o adaptez la un sistem de galerii evacuare akrapovic.Pe urma trebuie sa-i caut un power commander dynojet pc3 la care sa leg un senzor pentru a avea quickshifter si lista este lunga cat o zi de post,mai am nevoie de niste discuri de frana mai de doamne ajuta..mansoane,manete ambreiaj+frana,sa-i schimb scaritele pilot cu unele stock deoarece nu-mi plac deloc astea rotunde..cred ca sunt si mai lungi putin,un filtru de aer mai permisiv,fise,bujii...si mai sunt maruntisuri la care nu ma gandesc deocamdata. Mai am nevoie de o lampa stop second de k4 1000..daca vedeti din intamplare un anunt ceva rog un pm. poate ma chemi si pe mine cand mesteresti la motocicleta sa invat si eu una alta nu prea ma pricep la mecanica :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 poate ma chemi si pe mine cand mesteresti la motocicleta sa invat si eu una alta nu prea ma pricep la mecanica :-s Nu ai ce invata de la mine,eu ma pricep doar pentru mine..mai citesc de pe net ce nu stiu,mai intreb pe cine se pricepe si vrea sa-mi spuna.Daca schimbi un rulment sau consumabilele unui motor,un disc,o placuta un kit de lant etc. nu inseamna ca te pricepi la mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 pure mi se pare mult mai tare<de fapt nu mi se pare ci chiar este fizic mai tare>, iar toata lumea stie ca cu cat un cauciuc este mai tare cu atat te tine mai mult dar are o aderenta scazuta. le-am pipait pe amandoua si one este mult mai moale<intradevar m-au tinut doar un sezon 6000km.>pure nu l-am incercat si nici nu am de gand De acord cu tine dar atata timp cat el nu o arde race si nici de circuit nu e atras nu are rost sa isi ia One. Sa ramana la Pure. Daca il intereseaza o guma pt mai multe tipuri de carosabil si nu doar uscat..temperatura peste 20 grade..coafura rezista atunci sa mearga pe Pure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 O APP.. Aveti alta sugestie de o masina intre 7000-9000 euro ? Ma intereseaza in special ceva hot hatch si nu ceva foarte mare. si eu imi vand masina.......daca te intereseaza http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/bmw-320-e46-10520136.html#poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.