0ctav Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 si cred ca trec prin mid life crisis cand nimic nu ma m-ai satisface.mai nou vreau un gtr,m6 sau o supra m3...cred ca te linisteste!!!.... sau un autobuz!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 m3...cred ca te linisteste!!!.... sau un autobuz!!! ce se aude despre placutele alea?au imbunatatit franarea autobuzului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 frumoas autobuzul lui octavius,am vazut motocicleta live 2-3 min la TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 frumoas autobuzul lui octavius,am vazut motocicleta live 2-3 min la TNG babutza mea???....are 13 primaveri micuta!!! cand am luat-o, la 10 ani si 4200 mile puteam sa te mint ca-i noua...si ma credeai!!! ,,, @todea nu le-am montat inca ....se pare ca brembo care sunt acum pe ea au mai multa viata decat anticipasem!! cand le pun iti zic!!!... si iti multumesc inca odata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 babutza mea???....are 13 primaveri micuta!!! cand am luat-o, la 10 ani si 4200 mile puteam sa te mint ca-i noua...si ma credeai!!! ,,, @todea nu le-am montat inca ....se pare ca brembo care sunt acum pe ea au mai multa viata decat anticipasem!! cand le pun iti zic!!!... si iti multumesc inca odata!! englezii au motoare bune,ingrijite si poti cumpara cu incredere..asta daca nu cauti ceva la un pret nesimtit de mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) Ceva "home made" . Cam o zi si jumatate de munca si vreo 20 ron. Aveam un portbagaj si l am modificat ca sa il pot prinde pe suzuki. Editat Iunie 9, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 READY TO HAVE FUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Intreb si eu acum ca prostu'...am facut 4000 km de cand am schimbat uleiul (Aprilie) si cand am verificat ieri nivelul, era putin sub maxim. A trebuit sa completez cam 150-200 ml sa ajunga din nou la maxim. E mult? E normal? Peste inca 1000 de km am de gand sa-l schimb, dar n-am vrut sa umblu cu el asa, de aia l-am completat. Stilul de mers e combinat...adica merg si prin oras, merg si pe afara, atat lejer cat si mai sportiv. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 o foarte ok sa consume 150-200ml.e un motor de 16k rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Daca aveti (sau cunoasteti pe cineva care are) la vanzare vreun GSX-R 600/750 K1-K3, lasati-mi si mie un PM cu ceva detalii. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Salut. Am si eu un Suzuki GSXR 600 din '99. primele probleme vazute sunt 2 : cand apas butonul de start invarte foarte greu si fara acceleratie nu porneste + in 4000-4500 de ture incepe sa ma dea in nas ca si cand ar ramane fara benzina. Intrebarea este: este posibil sa fie de la baterie? precizez ca motorul nu a fost prea umblat, mai mult a stat pe loc. A 2-a problema este temperatura. mi-a atins 108 grade si ventilatorul nu a pornit. stie careva la cat trebe sa porneasca? in plus era si cadrul foarte cald dupa ce am coborat de pe ea. Momentan atat, daca este cineva care imi poate raspunde ii sunt recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 aveti idee unde gasesc un capac stator 600/750 2004-2005? tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 aveti idee unde gasesc un capac stator 600/750 2004-2005? tnx http://www.ebay.co.uk/itm/04-05-Suzuki-GSXR600-750-K4-GSX-R-Stator-Engine-Cover-B-/180675565809?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a111a58f1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Salut. Am si eu un Suzuki GSXR 600 din '99. primele probleme vazute sunt 2 : cand apas butonul de start invarte foarte greu si fara acceleratie nu porneste + in 4000-4500 de ture incepe sa ma dea in nas ca si cand ar ramane fara benzina. Intrebarea este: este posibil sa fie de la baterie? precizez ca motorul nu a fost prea umblat, mai mult a stat pe loc. A 2-a problema este temperatura. mi-a atins 108 grade si ventilatorul nu a pornit. stie careva la cat trebe sa porneasca? in plus era si cadrul foarte cald dupa ce am coborat de pe ea. Momentan atat, daca este cineva care imi poate raspunde ii sunt recunoscator! Banuiesc ca este SRAD,asa ca este pe carburatie cel de 600. Incearca o carburatie,curatata,reglata,sincronizata. Verifica tensiunea din baterie sa nu fie mai jos de 12,5 ,daca este mai putin incarc-o. Cadrul se incalzeste,este normal,motorul cedeaza caldura la cadru. temperatura parca la 105 ar fi trebuit sa porneasca,dar 108 nu este chiar mult Verifica totusi sonda ,pune-o pe direct si vezi daca porneste ventilatorul,daca nu verifica prima data siguranta, instalatia electrica etc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Multumesc TNG! momentan..ceva oricum nu merge bine. poate fi si o bujie arsa...motocicleta a stat mult timp pe loc, degeaba. inainte am avut un Thundercat si adevarul este ca la SRAD-ul asta cadrul frige tare. din cauza asta am banuit ca e ceva in neregula..totusi..frige pana la semighidoane...tensiunea din baterie am verificat-o acum cateva ore. este asa :13 pana la 14 cu farurile oprite si 12,1 - 12,3 cu farurile aprinse. Cu carburatoarele zilele astea o sa vedem ce este, sper ca este o bujie care nu da scanteie, dimineata o sa verific galeriile cand plec la munca..si trebuie facute si carburatoarele si sper ca va fi bine ca ma simt bine pe mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 si daca amestecul este foarte sarac se incalzeste tare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 si daca amestecul este foarte sarac se incalzeste tare!! Daca amestecul este sarac in carburant atunci ii creste temperatura mai repede? Si inca o chestie, pe partea cricului, am ridicat putin rezervorul lui Tony si sub airbox este murdar de ulei de motor. Vom face o scurta revizie , demontat totul pana la galerii sa vedem exact ce se intampla. Inca o precizare, dupa 10.000 RPM trage in continuare pana aproape de 13.000, ceea ce imi spune ca motorul inca are viata si este vorba doar de un reglaj fin. Nu inteleg partea cu amestecul sarac. Daca poti sa explici mai detaliat ca nu reusesc sa fac legatura. Carburant putin, explozie mica, temperatura mica. (cel putin asa gandesc eu, nu sunt convins de asta) Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Daca amestecul este sarac in carburant atunci ii creste temperatura mai repede? Si inca o chestie, pe partea cricului, am ridicat putin rezervorul lui Tony si sub airbox este murdar de ulei de motor. Vom face o scurta revizie , demontat totul pana la galerii sa vedem exact ce se intampla. Inca o precizare, dupa 10.000 RPM trage in continuare pana aproape de 13.000, ceea ce imi spune ca motorul inca are viata si este vorba doar de un reglaj fin. Nu inteleg partea cu amestecul sarac. Daca poti sa explici mai detaliat ca nu reusesc sa fac legatura. Carburant putin, explozie mica, temperatura mica. (cel putin asa gandesc eu, nu sunt convins de asta) Toate cele bune. Pai nu prea gandesti bine.Instinctiv da,dar tehnic gresesti,cauta pe net si vezi de.ce afr sarac genereaza caldura,de ce cilindri din jumatatea motorului merg mai bogat,de ce apar detonatii si cum se rezolva cu un afr mai bogat..etc.etc Bafta la lectura! In situatia de fata un amestec sarac nu genereaza caldura de luat in calcul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Maine se incepe operatia pe cord deschis anunt aici daca ceva nu merge bine sau daca se rezolva problema dupa curatirea carburatoarelor. Treaba cu cadrul e ok, cadrul este destul de subtire si din cauza asta cred ca se incalzeste putin mai tare decat la alte marci de motocicleta. Ventilatorul porneste foarte bine la 107 sau 108 grade, invarte de-i iese untu . Mai trebuie schimbata bateria pentru ca dupa ce opresc motorul dupa un drum invarte foarte greu. cum sta 10-15 minute cum merge destul de ok..dar tot incet. am facut proba cu o baterie buna si merge perfect. Cam astea ar fi problemele ce nu-mi plac in momentul de fata bateria + mers in socuri. dar se rezolva, sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) ma gandesc si eu sa iau niste crash paduri cat mai ok pt k8 600 ceva pareri impresii, mai ales daca sunt patiti sa stiu de care sa ma feresc... ma tenteaza si genu ala ca de la firma LSL http://www.mopowersports.com/index.php?main_page=product_info&cPath=22_6_257_262&products_id=88 Editat Iunie 12, 2012 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Pai nu prea gandesti bine.Instinctiv da,dar tehnic gresesti,cauta pe net si vezi de.ce afr sarac genereaza caldura,de ce cilindri din jumatatea motorului merg mai bogat,de ce apar detonatii si cum se rezolva cu un afr mai bogat..etc.etc Bafta la lectura! In situatia de fata un amestec sarac nu genereaza caldura de luat in calcul! TNG corect. Am cautat, m-am documentat, si asa este cum zici. Si mi-am adus aminte si de faptul cand mi-am dat jos carburatoarele la CBR am obs clapetele din mijloc sunt mai deschise fata de cele de la exterior. Amestecul bogat are ca efect depunerea de reziduuri in motor iar amestecul sarac cauzeaza supraincalzirea motorului. Deci... s-ar rezolva situatia incalzirii excesive a cadrului cu curatarea carburatoarelor. Stima si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) TNG corect. Am cautat, m-am documentat, si asa este cum zici. Si mi-am adus aminte si de faptul cand mi-am dat jos carburatoarele la CBR am obs clapetele din mijloc sunt mai deschise fata de cele de la exterior. Amestecul bogat are ca efect depunerea de reziduuri in motor iar amestecul sarac cauzeaza supraincalzirea motorului. Deci... s-ar rezolva situatia incalzirii excesive a cadrului cu curatarea carburatoarelor. Stima si numa bine O intrebare scurta: avand in vedere ca motorul este racit cu lichid si nu cu aer nu ar trebui ca amestecul in cilindrii sa fie la fel la toti? Editat Iunie 12, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 O intrebare scurta: avand in vedere ca motorul este racit cu lichid si nu cu aer nu ar trebui ca amestecul in cilindrii sa fie la fel la toti? In conditii ideale asa ar fi, adica daca toti cilindrii ar avea aceeasi suprafata de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) O intrebare scurta: avand in vedere ca motorul este racit cu lichid si nu cu aer nu ar trebui ca amestecul in cilindrii sa fie la fel la toti? Gresit! Chiar daca se racesc cu apa sau aer pereti celor de la exterior disipa mai bine caldura. Cilindri din exterior merg mai sarac de cat cei de la interior! In anumite carb jigloarele de la interior 3/2sunt mai mari de cat exterioarele 1/4. Tendinta de detonatie se regaseste prima data pe cei la interior. Editat Iunie 12, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 ma gandesc si eu sa iau niste crash paduri cat mai ok pt k8 600 ceva pareri impresii, mai ales daca sunt patiti sa stiu de care sa ma feresc... ma tenteaza si genu ala ca de la firma LSL http://www.mopowersports.com/index.php?main_page=product_info&cPath=22_6_257_262&products_id=88 Iti recomand RG. Uite o imagine cu crash pads RG aduse si montate de mine, a unei motorete cazute pe amkart. In afara de capacul de alternator care n-a fost protejat si s-a polizat, motocicleta e intacta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.