Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Vand urmatoarele piese de suzuki gsxr600 k1-k3

 

Furca fata completa normal nu USD: jug superior+infeior,semighidoane,jambe 250e sau schimb cu USD doar jambele si cu sau fara juguri!!

Cadru codita: 50e

Bord cu 32K: 50e

Ram-air-uri: 50e

Parbriz original: 150lei

 

Schimb cu un capac motor stanga stator!!!

Tel:0760828833

id: speed_damon01

 

 

Cadru codita sa dat!!!

 

Restu valabil!!! :friends:

ma intereseaza ramul drept daca e oem...replica din fibra nu pe gustul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand urmatoarele piese de suzuki gsxr600 k1-k3

 

Furca fata completa normal nu USD: jug superior+infeior,semighidoane,jambe 250e sau schimb cu USD doar jambele si cu sau fara juguri!!

Cadru codita: 50e

Bord cu 32K: 50e

Ram-air-uri: 50e

Parbriz original: 150lei

 

Schimb cu un capac motor stanga stator!!!

Tel:0760828833

id: speed_damon01

 

 

Cadru codita sa dat!!!

Furca sa dat!!

 

Restu valabil!!! :friends:

 

ma intereseaza ramul drept daca e oem...replica din fibra nu pe gustul meu

Daca vrei ti le dau pe amandoua la 150lei!!

 

Daca vrei ti le dau pe amandoua la 150lei!!

se mai adauga un stop spate si un monopost!!!

 

Restul valabil!!!

Editat de SpEeD_DaEmOn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a pierdut cineva din buc cheia de la mobra,o gaseste aici:

 

Gasit cheie motor Suzuki zona parc tribunalul mare.....da-ti share poate gasim proprietarul......0723515083 nr de tel unde pot fi gasit

post-45735-0-92341400-1346919871_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se merita sa imi iau gume noi sau sh ceva mai bunicele?

NU exista senzatie mai sigura decat gumele noi, bunicele sau chiar cu abtipildul pe ele dar vechii asta insemnand peste 2-3 ani,, indiferent de nivel,, mers de o vara sau zecii de mii de km gumele noi te ajuta la maxim, se uzeaza dupa stilul tau de mers, UNEORI OASELE TALE DEPIND DE UN SCUIPAT ARUNCAT DINTR-O GURA DE COCALAR. Gumele noi sunt foarte importante la "inceput de drum" sa zic asa. Cand esti la un anumit nivel de experiente culese de pe toate drumurile batute, realizezi cat de mult inseamna caucioacele.

Daca tinem motociclete super sport doar pentru terasa sau sa stie lumea ca avem motocicleta, este o cheltuiala "prosteasca".

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va dau un copy/paste de pe un site al detinatorilor de s1000rr,baietii vorbesc mult/bine/fara arogante si nu stiu de problema $ + testeaza frecvent diferite cauciucuri atat pe pista cat si pe strada ,parerea mea ca le spun pe bune

 

"I tried the Power One on the road and I think it is one of the best tires for the road.I tested them on the track and they are simple OK.They are sticky for the road but grease for the track.I also tried the Power One Dot (A front/B rear).They are better than the street compound but not as good as the D211 GP Ntec.I also tried Pirelli Superbike SC2/SC3 and Pirelli Superbike Pro which are also good (SC compounds are better) but still D211 GP Ntec are better in my opinion.So since tires are a matter of personal preference my conclusions are:

Track

1.Dunlop D211 GP Ntec

2.Pirelli Superbike SC slick

3.Michelin Power One DOT (A/B)

4.Pirelli SuperBike Pro

5.Metzeler Racetec Interact K3

6.Michelin Power One (road)

 

Road

Exactly the opposite and this is common sense:

1.Michelin Power One (road)

2.Metzeler Racetec Interact K3

3.Pirelli SuperBike Pro

4.Michelin Power One DOT (A/B)

5.Pirelli Superbike SC slick (silly but yeap I tried them on the road)

6.Dunlop D211 GP Ntec

Actually the D211 GP is the only tire that I had cold tear on the ROAD on a really cold day.

Track tires and road tires operate at very different temperature ranges, and as such, they typically far better at one then the other."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU exista senzatie mai sigura decat gumele noi, bunicele sau chiar cu abtipildul pe ele dar vechii asta insemnand peste 2-3 ani,, indiferent de nivel,, mers de o vara sau zecii de mii de km gumele noi te ajuta la maxim, se uzeaza dupa stilul tau de mers, UNEORI OASELE TALE DEPIND DE UN SCUIPAT ARUNCAT DINTR-O GURA DE COCALAR. Gumele noi sunt foarte importante la "inceput de drum" sa zic asa. Cand esti la un anumit nivel de experiente culese de pe toate drumurile batute, realizezi cat de mult inseamna caucioacele.

Daca tinem motociclete super sport doar pentru terasa sau sa stie lumea ca avem motocicleta, este o cheltuiala "prosteasca".

eram in dubi ca pana acum nu am mai luat sh si nu stiam ce sunt de capul lor, nici gume extra bune nu imi permit ca pnm cred ca 2ct-urile sunt destul de bune pe drumurile noaste, nu ma duc cu ele sa ma dau ca rossi,merci de sfat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...